Tja, in plaats van wie? Vertonghen, Emanuelson en Rommedahl zijn rijp voor een wisselbeurt wat mij betreft, maar niet voor Lindgren. Meer controlerende middenvelders dan Enoh en de Zeeuw zijn toch niet nodig voor tegenstanders in de Nederlandse competitie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:30 schreef StarGazer het volgende:
Probeer Lindgren maar centraal Jol komende wedstrijd.
Zo dom om hem niet eens in de wedstrijdselectie op te nemen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed idee, die deed het prima tegen Twente
Hoeveel jaar wil je Stekelenburg nog het vertrouwen geven dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ok, nu weet ik zeker, je IQ is lager dan je schoenmaat. Jij bent echt maf man
Tegen Heracles, NEC en Vitesse.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:34 schreef BluesRebel het volgende:
Feyenoord staat boven ons en ze hebben 0 tegendoelpunten... wanneer moeten wij tegen hun!?![]()
Dat zou dan een noodoplossing zijn. Want een echte CV is het niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo dom om hem niet eens in de wedstrijdselectie op te nemen.
Nee Jol heeft tactisch gezien knetterhard gefaald vandaag.
@ Morendo, voor Wielaert.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef buddyb het volgende:
Verthongen heeft de draaicirkel van een tractor.
Ik geef hem het vertrouwen als 1e keep zo lang er geen ander bij Ajax zit die het beter zou kunnen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoeveel jaar wil je Stekelenburg nog het vetrouwen geven dan?
En hoeveel jaar wil je wachten op die derde ster?
Als er 1 iemand zn IQ niet boven een gemiddeld schoenmaatje komt is het het jouwe.
Nice ninja editquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoeveel jaar wil je Stekelenburg nog het vertrouwen geven dan?
En hoeveel jaar wil je wachten op die derde ster?
Als er 1 iemand z´n IQ niet boven een gemiddeld schoenmaatje komt is het het jouwe als je doorwil met Stekelkutje in de goal.
Zullen we het maar niet over jullie oppergod John Dahl hebben? Fijn, en nou opgetyft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef buddyb het volgende:
Verthongen heeft de draaicirkel van een tractor.
Gefaald? Je scoort 3x in Eindhoven en verliest door 2 domme verdedigers die elkaar meer in de weg liepen dan dat ze aan het verdedigen waren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo dom om hem niet eens in de wedstrijdselectie op te nemen.
Nee Jol heeft tactisch gezien knetterhard gefaald vandaag.
@ Morendo, voor Wielaert.
Vandaar ook die 'quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tegen Heracles, NEC en Vitesse.....
Wij hebben 6 punten tegen Groningen uit, rkc thuis en psv uit. Dat is gewoon goed.
Waarvan vier in één wedstrijd, boeiendquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Spougle het volgende:
De verdediging gaat ons weer op breken dit seizoen hoor. Nu alweer 5 doelpunten tegen na 3 wedstrijden.
Was niks slinks aan hoor, ik was te snel met invoeren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nice ninja editOok echt heel grappig hoe je op slimme en slinkse wijze die woordgrap maakt
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Spougle het volgende:
De verdediging gaat ons weer op breken dit seizoen hoor. Nu alweer 5 doelpunten tegen na 3 wedstrijden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef navigator het volgende:
[..]
Was niks slinks aan hoor, ik was te snel met invoeren.
Maar de reden die jij aangeeft is echt te lachwekkend. omdat er volgens jou niks beters is moeten we het maar doen met Stekel.
We zijn geen 4e klasse knvb hoor...
Hij faalt gewoon keer op keer en al 5 jaar dus mag iemand anders het dan even een keer een seizoen proberen??!?
isakkson is nog beter. En dat is echt al een behoorlijk slechte keeper.
Dat is waar maar iedereen kan zien dat we problemen daar hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarvan vier in één wedstrijd, boeiend
Ja iemand van VVV.. hij zegt dat als Honda weggaat het PSV of Ajax is omdat ze contact hebben opgenomen en verwacht binnenkort om aan tafel te gaan zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Silenus het volgende:
Ik hoor beneden iets over Honda en PSV of Ajax, maar heel vaag. En te brak om naar beneden te lopen.
Luistert iemand ook?
Inderdaad, en het is niet alsof er ooit wat op doelsaldo word beslistquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Saekerhett het volgende:
Tja als je verder elke wedstrijd met 4-3 wint, heb je meer dan 100 tegengoals, maar ben je wel kampioen.
Als je eindigt met 99 punten, wat de fuck boeit het doelsaldo dan nog?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is niet alsof er ooit wat op doelsaldo word beslist
Vergeet dan ook niet dat de eerste twee goals van Ajax ook kwamen door gepruts aan PSV zijde.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gefaald? Je scoort 3x in Eindhoven en verliest door 2 domme verdedigers die elkaar meer in de weg liepen dan dat ze aan het verdedigen waren.
Waarom heeft hij in de rust niet ingegrepen? Hij zag toch dat na de eerste 15 minuten het middenveld compleet werd overlopen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gefaald? Je scoort 3x in Eindhoven en verliest door 2 domme verdedigers die elkaar meer in de weg liepen dan dat ze aan het verdedigen waren.
Qua wissels was het maar matigjes ja, maar de 3 verdedigende middenvelders vond ik een prima opstelling. Ajax was het eerste kwartier gewoon heel goed.
Hopelijk komt iequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Silenus het volgende:
Ik hoor beneden iets over Honda en PSV of Ajax, maar heel vaag. En te brak om naar beneden te lopen.
Luistert iemand ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |