Nu lijkt het dieptepunt qua posts van hem wel te zijn bereikt. Wat een clownquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, jij snapt er echt he-le-maal niks van
Als een ander evenveel punten heeft, maakt dat best wel wat uitquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je eindigt met 99 punten, wat de fuck boeit het doelsaldo dan nog?
Onzin, de opstelling was prima... Alleen trok Vertonghen het niet tegen Afellay.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie
Helaas heb ik weer eens gelijk gekregen.. Deze opstelling was het gewoon niet.
Net alsof je tegen een muur lult, die een Iq van rond de 30 heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu lijkt het dieptepunt qua posts van hem wel te zijn bereikt. Wat een clown
Please please please please please please pleasequote:Op zondag 16 augustus 2009 16:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ja iemand van VVV.. hij zegt dat als Honda weggaat het PSV of Ajax is omdat ze contact hebben opgenomen en verwacht binnenkort om aan tafel te gaan zitten.
Dat kan niet he als je alles met 4-3 wint.. Die verliezen dan minstens 2x van Ajax..quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als een ander evenveel punten heeft, maakt dat best wel wat uit
Touchéquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan niet he als je alles met 4-3 wint.. Die verliezen dan minstens 2x van Ajax..
Zelfs psv zou ons dan niet meer in kunnen halen.
Je kan maximaal 102 punten halen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan niet he als je alles met 4-3 wint.. Die verliezen dan minstens 2x van Ajax..
Zelfs psv zou ons dan niet meer in kunnen halen.
Helaas wel ja. Die ene goal ligt mij nog prima vers in het geheugenquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Touché
maar je snapt wat ik bedoel
Dat zal ik over 30 jaar nog herinneren. Wat een middag en wat een kut anticlimaxquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Die ene goal ligt mij nog prima vers in het geheugen.
Er zijn al 3 wedstrijden gespeeld toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kan maximaal 102 punten halen.
De Zeeuw nam ze hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:49 schreef BluesRebel het volgende:
PSV scoorde weer 2 keer in dode spelmomenten... Moet Ajax ook 's lerenDie corners en vrije trappen van ons slaan nergens op. (Urby
)
Ja, laten we dit allemaal eens serieus goed gaan narekenen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn al 3 wedstrijden gespeeld toch?
Als je nu alles wint als Ajax zijnde kom je op 99.
Suarez neemt ze ook welles maar bedoel dat hij in t algemeen de vaste man is. We hebben geen speler die dat goed kan. PSV scoort vaak uit die momenten.quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn al 3 wedstrijden gespeeld toch?
Als je nu alles wint als Ajax zijnde kom je op 99.
Dan snap je het dus niet. Dat ziet iedereen toch dat Vertonghen het niet zou redden tegen Afellay. Dan was de opstelling gewoon niet goed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, de opstelling was prima... Alleen trok Vertonghen het niet tegen Afellay.
Je hebt kansen gehad de wedstrijd te winnen, dus waarom dit het niet was begrijp ik niet helemaal.
En een linkspoot. Precies wat Jol wil hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:53 schreef BluesRebel het volgende:
EL: Honda gaat waarschijnlijk naar Ajax omdat ie een scorende middenvelder is.
Lach maar sukkeltjes, maar met prutsers als Steek en Urby in de basis worden we nooit meer kampioen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof je tegen een muur lult, die een Iq van rond de 30 heeft.
Ik bedoelde het idee om met 3 DMV's te beginnen. En de eerste 15 minuten lieten zien dat het ook wel kan werken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan snap je het dus niet. Dat ziet iedereen toch dat Vertonghen het niet zou redden tegen Afellay. Dan was de opstelling gewoon niet goed.
En veel kansen hebben we niet gehad. PSV veel meer. PSV viel constant aan en Ajax had geen drol in te brengen. Niemand wilde de bal, er was geen goed positiespel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |