Gemeenten hebben gelukkig ook nog grote vrijheden om het beleid op een juiste manier lokaal te interpreteren. Zo zijn er grote lokale verschillen in de manier hoe men omgaat met mensen die een bijstandsuitkering aanvragen. En zo heeft de 2e kamer weinig te maken met een lokaal straatverbod. Gelukkig ook maar want je moet niet alles vanuit Den Haag willen bepalen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
De gemeente moet de wet uitvoeren, De wet wordt gemaakt in de Tweede Kamer.
Daarnaast heb je allemaal plaatselijke "Gemeente belangen/Leefbaren" die het gat wel gedeeltelijk opvullen, zo het er mocht zijn.
Tja ik snap het wel. Landelijk krijgt hij natuurlijk meer aandacht. Maar dingen voor de mensen voor elkaar krijgen zal op deze manier lastig worden..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef ethiraseth het volgende:
Jep, ik heb nooit begrepen wat Wilders in de tweede kamer doet. Bijna alles waar hij wat over roept is gemeentepolitiek. Het enige wat hij poogt is deze gemeentepolitiek te promoveren naar landelijke politiek, om vervolgens de zaken waar de T.K. over dient te gaan vrijwel te negeren.
Welke puinhopen bedoel je dan precies? Volgens mij waren de paarse kabinetten de beste van zeker de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef RAVW het volgende:
PUIN HOPEN VAN PAARS ...... iemand die dat nog weet ?
...met de bedoeling na een paar weer te repatriëren. Dat dat niet gebeurd is en er nooit aan adequate scholing van die 1ste generatie is gedaan soit; dat mag je rechts aanrekenen. Maar wat doet links vervolgens? Zeiken op rechts en de 2de generatie en alles wat daarna binnen is gekomen vooral de hand boven het hoofd houden en "kastnazi!!" jammeren ipv ze achter de broek aan te zitten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:00 schreef ethiraseth het volgende:
Het multiculturalisme komt van rechts. Die stonden namelijk te springen die mensen hierheen te halen als goedkope arbeiders.
Uiteraard is dat maatregel die alleen bruikbaar is voor mensen met meerder paspoorten; dat weten we ondertussen allemaal wel dus het heeft weinig zin om zelfvoldaan te blijven kankeren op die "Dommuh rechtse VMBO-ertsquote:Alle Nederlandse reljongeren het paspoort afnemen is zeker wel realistisch?De ruk naar rechts komt doordat mensen steeds achterlijker worden en alleen nog maar naar hun onderbuik luisteren. Want dat is zo lekker simpel. Gewoon "allemaal eruit schoppuh!" roepen en zelfvoldaan achteruit hangen en klagen dat de politiek niet naar je luistert.
![]()
Ook op provinciaal/gemeentelijk niveau wordt veel geregeld. En als jij voor PVV stemt...waarom zou dan je vertegenwoordigd willen worden door een andere partij?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
De gemeente moet de wet uitvoeren, De wet wordt gemaakt in de Tweede Kamer.
Daarnaast heb je allemaal plaatselijke "Gemeente belangen/Leefbaren" die het gat wel gedeeltelijk opvullen, zo het er mocht zijn.
Ik zou als ik jou was wel dit lezen; diversiteit en dat een samenleving verschillende nationaliteiten telt zijn geen synoniemen van multiculturalisme. Of een goede omschrijving in het Nederlands, klik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de realiteit, vrijwel overal ter wereld. Dat ontkennen getuigt van zoveel onwetendheid en een beperkte kijk op de wereld dat het weinig zin heeft de rest van je relaas te lezen.
De wervingsactie van de overheid was een nationale aangelegenheid pas nadat zij het initiatief van ondernemingen overnam.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het multiculturalisme komt van rechts. Die stonden namelijk te springen die mensen hierheen te halen als goedkope arbeiders.
Dit gaan de kiezers Wilders nog narekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:49 schreef breaky het volgende:
[..]
Ook op provinciaal/gemeentelijk niveau wordt veel geregeld. En als jij voor PVV stemt...waarom zou dan je vertegenwoordigd willen worden door een andere partij?
Mijnheer Wilders heeft genoeg tijd gehad om zich voor te bereiden.
Voor mij is dit gewoon het zoveelste teken dat Wilders veel geblaat weinig wol is.
Ik betwijfel het. Velen prijzen hem juist omdat hij niet blind voor de zetelwinst gaat, maar LPF-toestanden wil voorkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit gaan de kiezers Wilders nog narekenen.
de connectie wildersstemmer -- racist ligt echt sterk voor de hand.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef ExTec het volgende:
FF ten overvloedde hey; woorden zoals 'laf', 'racist', etc, zijn niet labels die we naar eigen goeddunken op mensen plakken die ons niet bevallen. Het zijn gedefinieerde woorden. Alsin dat je echt aan wat voorwaarden moet voldoen wil je in dat vakje passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |