de stemmers zijn op zich niet laf, dat is wilders zelfquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Publik_Enemy het volgende:
we gaan hier gewoon verder....
In principe zegt Wilders gewoon, ik wil een Porsche rijden maar ik kan hem niet betalen......vrij vertaalt hij verkoopt gebakken lucht.
Over 5 jaar heeft hij ook niet genoeg mensen voor de gemeenteraden. Conclusie is dan ook dat de PVV stemmer gewoon laf is....
Wildersstemmers roepen dat ze rigoureuze verandering willen, maar stemmen vervolgens op een lapzwans die dat niet door kan voeren, die niet eens voor meer dan twee steden genoeg mannen kan vinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:01 schreef ExTec het volgende:
Waarom is de PVV stemmer laf omdat wilders niet mee doet met de gemeenteraadsverkiezingen?
Ok, ik snap dat volgens de TS wilders stemmer per definitie laf zijn, en racist
en weetikveel allemaal wat nog meer, maar de link " Wilders doet niet mee -> z'n stemmers zijn laf", die zie ik ff niet.
Dit haal ik ergens anders vandaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:01 schreef ExTec het volgende:
Waarom is de PVV stemmer laf omdat wilders niet mee doet met de gemeenteraadsverkiezingen?
Ok, ik snap dat volgens de TS wilders stemmer per definitie laf zijn, en racist
en weetikveel allemaal wat nog meer, maar de link " Wilders doet niet mee -> z'n stemmers zijn laf", die zie ik ff niet.
Dit zou weles 1 van de redenen kunnen zijn dat er weinig kandidaten voor Wilders zijn...quote:Verbaast mij niks dat er nauwelijks mensen te vinden zijn.
Jezelf op de gemeenteraad lijst laten zetten betekent ook dat je met naam en toenaam bekend bent bij zowel onze links radicale als bij onze allochtone medelanders.
Gezien het recente verleden betekent dat nachtelijke telefonische bedreigingen, vernielingen aan auto en huis en meer van dat soort fraais.
Nee, niet helemaal. Hij wil een Porsche rijden, maar heeft geen rijbewijs en om te voorkomen dat hij zichzelf tegen een boom aan rijdt stapt hij niet de auto in maar gaat hij oefenen om zijn groot rijbewijs te halen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Publik_Enemy het volgende:
In principe zegt Wilders gewoon, ik wil een Porsche rijden maar ik kan hem niet betalen......vrij vertaalt hij verkoopt gebakken lucht.
Neen. ze denken een ritje in een Porsche te maken, maar komen er na aankoop achter dat er in plaats van benzine zand in de tank zit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef B.E.D het volgende:
Dus eigenlijk denken de stemmers uit de volkswijken dat ze op een Porsche gaan stemmen, maar eigenlijk is het gewoon een ouwe Suzuki Alto die aan alle kanten rammelt?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef B.E.D het volgende:
Dus eigenlijk denken de stemmers uit de volkswijken dat ze op een Porsche gaan stemmen, maar eigenlijk is het gewoon een ouwe Suzuki Alto die aan alle kanten rammelt?
Ook deze link zie ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wildersstemmers roepen dat ze rigoureuze verandering willen, maar stemmen vervolgens op een lapzwans die dat niet door kan voeren, die niet eens voor meer dan twee steden genoeg mannen kan vinden.
Dan ben je laf.
Nee, dat is de mening van het volk. Maar geert wildertje wil artikel 1 in de grondwet wijzigen zodat we binnenkort dit soort forums waar jij ook post kunnen opheffen.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef RichardDawkins het volgende:
Al die topics over Wilders. Zelden een doordacht en wijze post hier gezien m.b.t. wat het beste is voor het grote plaatje. Zo nutteloos allemaal. Zoveel mensen die veel te vlug genoeg denken te weten om een kloppende visie te vormen. Je zou nog bijna kunnen lachen om de achterlijkheid in al die topics ware het niet dat de hoeveelheid ervan triest stemt.
Dat is idd een factor die meespeelt. En de denkfout die je daar bij maakt, is dat je politici en stemmers gelijk stelt. Alsof een ieder die stemt ook wel trek heeft de politiek in te gaan ofzo. En dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef Publik_Enemy het volgende:
Dit zou weles 1 van de redenen kunnen zijn dat er weinig kandidaten voor Wilders zijn...
DE PVV stemmer wil het liefst anoniem en lekker op hem stemmen, want de buurman mag het niet weten dat hij op een mogelijke neo nazi partij heeft gestemd?
Ik dacht eerder aan een Suzuki Swift.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef B.E.D het volgende:
Dat zal er wel mee te maken hebben, inderdaad, en dat is kwalijk te noemen. Daar tegenover stimuleert Wilders zelf het proces ook niet bepaald door geen leden tot zijn partij toe te laten; als dat wel mogelijk is kunnen leden die mogelijk actief willen worden makkelijker via plaatselijke afdelingen worden gerecruteerd, en hoeven mensen niet direct de stap te maken om - voor iedereen zichtbaar - op een lijst te staan. De keuze is wellicht makkelijker als je daarvoor al andere werkzaamheden voor de partij hebt verricht, en dat goed is bevallen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef ExTec het volgende:
En je quote wel, maar je negeert de inhoud van wat je quote lekkerMensen die idd wel de moed hebben om zich actief als PVV lid te manifesteren kunnen er idd de klok op gelijk zetten dat ze bedreigd gaan worden.
Maar we moeten natuurlijk nog maar zien hoe 'moedig' jij bent, als je weet dat als je een zekere actie onderneemt, dat je dan gegarandeerd bedreigt gaat worden.
Idd. Echt een democratisch tekort, al dat simpele domme volk, die zo'n verschraling wel 'Ok' vinden, want het is wilders maarquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal er wel mee te maken hebben, inderdaad, en dat is kwalijk te noemen.
Eh, is dat zo? Alsin: tot hoeverre is je anonimiteit gewaarborgd als je slechts actief lid bent? En zeg je ook niet: "Mwah, als die nou een partij zou hebben, wordt het 'dreigmoment' een tijdje uitgesteld"? Dat klopt dan allicht, maar er moet uberhaupt niet gedreigt worden.quote:Daar tegenover stimuleert Wilders zelf het proces ook niet bepaald door geen leden tot zijn partij toe te laten; als dat wel mogelijk is kunnen leden die mogelijk actief willen worden makkelijker via plaatselijke afdelingen worden gerecruteerd, en hoeven mensen niet direct de stap te maken om - voor iedereen zichtbaar - op een lijst te staan.
De quote is vrij duidelijk.....daar hoef ik niet verder op in te gaan want iedereen weet dat dit de realiteit is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is idd een factor die meespeelt. En de denkfout die je daar bij maakt, is dat je politici en stemmers gelijk stelt. Alsof een ieder die stemt ook wel trek heeft de politiek in te gaan ofzo. En dat is natuurlijk niet zo.
En je quote wel, maar je negeert de inhoud van wat je quote lekkerMensen die idd wel de moed hebben om zich actief als PVV lid te manifesteren kunnen er idd de klok op gelijk zetten dat ze bedreigd gaan worden.
Maar we moeten natuurlijk nog maar zien hoe 'moedig' jij bent, als je weet dat als je een zekere actie onderneemt, dat je dan gegarandeerd bedreigt gaat worden.
En de 'bedreiger' is fout, niet iemand anders.
Je gaat er idd niet op in nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
De quote is vrij duidelijk.....daar hoef ik niet verder op in te gaan want iedereen weet dat dit de realiteit is.
Mwah, dwarsbomen valt in de praktijk mee, maar het is bekend dat je dan avonturiers aan gaat trekken.quote:Bovendien zal Wilders ook wel bang zijn dat er in zijn partij allerlei mensen gaan infiltreren om de boel te dwarsbomen.....Maar ja dan moet je ook geen partij oprichten
Ja, want een nieuwe politieke partij uit de grond stampen met honderden geschikte kandidaten is natuurlijk een peuleschil. Daar draait een Pvda'er zijn handen niet voor om. Oh wacht...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef Hexagon het volgende:
De PVV laat hiermee vooral zien een enorme FAAL-partij te zijn die nog niet in staat zijn om in de grootste steden een paar raadsfracties samen te stellen.
Verder natuurlijk ook frappant dat uit zoveel potentiele kiezers slechts zo weinig potentiele gemeenteraadsleden te halen zijn. Blijkbaar toch niet van die geschikte mensen.
Typisch de PVV. Alles beter weten en een grote waffel hebben. Maar als het erop aankomt maakt men helemaal niets klaar.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, want een nieuwe politieke partij uit de grond stampen met honderden geschikte kandidaten is natuurlijk een peuleschil. Daar draait een Pvda'er zijn handen niet voor om. Oh wacht...
Ja dan moet je ook gaan analiseren welke kiezers hij aantrekt. Ik denk persoonlijk een grote groep jongeren tussen de 18-28 jaar, ja die zijn bij voorbaat al ongeschikt om in een gemeenteraad te gaan zitten....quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geert hoeft niet meteen in alle gemeenten mee te doen. Maar als het hem met zoveel fans in 3 jaar niet lukt om in de grote steden een man of 10 per stad te vinden dan is dat bijzonder matig. Of Geert zelf of zijn achterban zijn dan niet goed genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |