Ja, ze speelden vanochtend al samenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ohwja!!
Remlof! Het komt wel goed met Pixel, het duurt alleen een tijdje.
Balou ging gister uit zichzelf zomaar bij Bumba liggen! Maar dat kwam door Noek natuurlijk!![]()
Maar komt goed, echt!
Nee ze was er niet, maar moest er eigenlijk wel bij zijn als Haagse-kliek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije was er ook bij? Leuk!
Wie van hier gaan er eigenlijk naar deo 10 jaars-meet?
(Ik moet natuurlijk gewoon in dat topic van Remlof gaan kijken)
Thx! Wel al gezien, maar ik ga 'm nog een keer kijken en/ of opnemen. Wat een film!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier niet, ondanks Cc's garanties.![]()
Voor de enkeling die hem nog niet gezien heeft: vanavond op RTL4 The Shawshank Redemption.
Ich bin nicht dabei.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ze was er niet, maar moest er eigenlijk wel bij zijn als Haagse-kliek.![]()
Ik ga denk ik wel naar de 10 jaar meet, kom je ook Deis?
Nooit gehoord van die film. Ff gekeken op wiki,quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Thx! Wel al gezien, maar ik ga 'm nog een keer kijken en/ of opnemen. Wat een film!
.quote:Diverse critici beschouwen deze film als een van de beste aller tijden. In de "Top 250" van de Internet Movie Database staat deze film op de eerste plaats.
Ik vind het in ieder geval een prachtige film.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nooit gehoord van die film. Ff gekeken op wiki,
[..]
.
als je maar lang genoeg honger hebt vreet je allesquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
en ik vind het niet lekker. Wilde ik ook nog ff zeggen.
Ja, maar daarna de neuzen weer. 1-2 bij rust.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
En de zon breekt door boven Eindhoven. PSV zeker gescoord?
Jep, 1 keer. Ajax 2quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
En de zon breekt door boven Eindhoven. PSV zeker gescoord?
Middag Fluitert. Die zon hebben wij inmiddels gekregen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Zonnig met bewolking, net een paar minuten bewolkt zonder zon.
.
[..]
Peter6000![]()
Jeugdsentiment.quote:
Misschien even mijn broer bellen om te jennen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
Ja, maar daarna de neuzen weer. 1-2 bij rust.
Wat voorspelt dat dan? Ik snap 'm niet helemaal geloof ik. Afijn, de integrale tapes komen je kan vast wel op binnenkort, dus oordeel zelf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai! Goede meet gehad? ik las in het vorige topic dat Lies het "wel leuk vond" Dus dat voorspelt veel goeds!![]()
Nou, "wel leuk"leek mij de understatement van het jaarquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat voorspelt dat dan? Ik snap 'm niet helemaal geloof ik. Afijn, de integrale tapes komen je kan vast wel op binnenkort, dus oordeel zelf.
En dat je die dan met een balpen weer op kon winden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jeugdsentiment.Hadden we thuis een casettebandje van. Weet je nog wel, zo'n ding met tape erin? Die er dan uit kwam zetten als je pech had?
Ik heb net een vuilniszak vol bandjes weggegooid. Had je ze willen hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik nog steeds cassettebandjes. Mixtapes van vrienden.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef Marrije het volgende:
en ik vind het niet lekker. Wilde ik ook nog ff zeggen.
Ja! Dan had ik kunnen pochen met nog meer vrienden die persoonlijke mixtapes hebben gemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:40 schreef Talitha het volgende:
Ik heb net een vuilniszak vol bandjes weggegooid. Had je ze willen hebben?
Misschien drukte ik me een beetje ongelukkig uit, ik bedoelde ík vond het wél leuk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, "wel leuk"leek mij de understatement van het jaarDus ik was even ironisch. Met de verkeerde smiley excusez de moi.
De cd-wisselaar in de auto is stuk gegaan, dus sinds kort draai ik ineens weer ouwe new wave en van die vpro house muziek van begin jaren negentig, toen het nog trendy was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik nog steeds cassettebandjes. Mixtapes van vrienden.
Heuj, is jullie of mijn gevoel voor humor stuk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien drukte ik me een beetje ongelukkig uit, ik bedoelde ík vond het wél leuk.
Maar het was heel leuk en gezellig!
OK.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, "wel leuk"leek mij de understatement van het jaarDus ik was even ironisch. Met de verkeerde smiley excusez de moi.
Ik zie me nog zitten bij de radio. Liedjes opnemen van 'Hilversum 3', zoals dat toen nog heette. En dan maar proberen op tijd op stop te drukken, voor de DJ dwars door het liedje heen ging kleppen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dan had ik kunnen pochen met nog meer vrienden die persoonlijke mixtapes hebben gemaakt.
Dan ga ik nu maar huilen in de hangmat.
Ik heb ze nog op zolder liggen. En bootlegs van Duran Duranquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie me nog zitten bij de radio. Liedjes opnemen van 'Hilversum 3', zoals dat toen nog heette. En dan maar proberen op tijd op stop te drukken, voor de DJ dwars door het liedje heen ging kleppen.![]()
Hangmatse kliekgenootje.
En dan hebben we het nog niet eens over lp's gehad. Oeps, weer de naald ernaast gezet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat je die dan met een balpen weer op kon winden.![]()
Knars, kraak, knars... muziek!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over lp's gehad. Oeps, weer de naald ernaast gezet.
Nee weet ik!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ha! dat klinkt zoals het zijn moet!! Tja roddelen praten vind ik wel apart hoor, dat dejen wij heul niet.![]()
Potver! Hoe widde gij da nou wir?quote:
Ja jewoon! Da gullie an de keuketafel hab zatte te klappe met mekoar! Wan jedoe!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Potver! Hoe widde gij da nou wir?
Ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jewoon! Da gullie an de keuketafel hab zatte te klappe met mekoar! Wan jedoe!
Uhuh. van die pijnlijke stiltes hè.. dat je met z'n driëen naar dat netje met uien zit te staren, en dat je dan alledrie denkt "hee die moeten eigenlijk donker liggen" maar dat niemand dat dan zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!En bijna weer hè. Gewoon aan míjn keukentafel ook nog!
Ik hoop toch wel dat je wat stof tot spreken hebt veroorzaakt hoor.
anders wordt het zo stil.
Moeten die donker liggen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. van die pijnlijke stiltes hè.. dat je met z'n driëen naar dat netje met uien zit te staren, en dat je dan alledrie denkt "hee die moeten eigenlijk donker liggen" maar dat niemand dat dan zegt.
En ik pompoenenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moeten die donker liggen?![]()
En ik heb ui uit eigen tuin hè
Ik heb het over het echte leven nu, en jij?quote:
Ja want dan denken ze dat ze nog onder de grond zitten. Net as eerappelsquote:
LOL vanuit de hangmat waar ik Maus aan het herlezen ben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
Uhuh. van die pijnlijke stiltes hè.. dat je met z'n driëen naar dat netje met uien zit te staren, en dat je dan alledrie denkt "hee die moeten eigenlijk donker liggen" maar dat niemand dat dan zegt.
Moeten die ook al donker?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want dan denken ze dat ze nog onder de grond zitten. Net as eerappels
Die hek ook uit eigen tuinquote:
Kun je Zweedse chips maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die hek ook uit eigen tuinen lekker! En groot voordeel, want je hoeft ze niet te schillen.
En snijbonen. En bieten, en mais, en wortel en dille, heeeeeeeeeeeeeeel veel dille.
Goed idee!quote:
Ja, daar ga je van boeren toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Talitha het volgende:
Buuf, ik snap je niet daar in Farmville. Cola?Kleppen gaat dan hier toch makkelijker.
Hangt er vanaf hoe snel je het drinkt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daar ga je van boeren toch?
Ja een omdat Famville de hik had en ik dus ondanks tiepen het zelfde berichtje nog een keer postte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe snel je het drinkt.Maar heb je niet berichtjes verwijderd ofzo? Maakt ook niet uit, ik gebruik mijn fantasie wel.
Boerin online en irl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja een omdat Famville de hik had en ik dus ondanks tiepen het zelfde berichtje nog een keer postte.
Ik ga ff naar mijn echte tuin. Snijbonen plukken en aardappels rooien.
Laat bericht van mij maar hoi terugquote:
Hè gezellig?quote:
Oh!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check dit: Een "mosh-pit" wat is het, en waarom?
Jaquote:
Daar word ik gewoon verdrietig van.quote:
Dan ben je idd een rockchick.quote:
trustenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar word ik gewoon verdrietig van.En dan Pietje's Mosh'pit die ik niet snap.
Ben ik allemaal te oud voor joh.![]()
Oma gaat mosh'pitten.![]()
Met een Oilily sjaaltjequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben je idd een rockchick.
Nee, dít is anders. Dit zijn lunchtrommeltjes, chagrijnige kindjes met buikpijn van de spanning, uiteraard reageer ik daar pedagogisch op en zeg dat ze normaal moeten doen, gymschoenen zoeken die eigenlijk al 2 maten terug te klein waren en je dus 6 weken de tijd had om nieuwe te kopen. Het was een drama, Pietje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is de maandag een week na de vakantie,.
Er zat niets op zijn kleding?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Morgen!
Nou wat een jedoe zeg, zo'n eerste schooldag.Mijn uk heeft van de spanning zich helemaal ondergespuugd op school.
Maar gelukkig stond ik nog ff halverwege te kleppen zonder mobiel en moest hij dus op school blijven. Dat klinkt harder dan ik ben hoor, maar het zijn gewoon de zenuwen en zijn faalangst die dit doen.
Hij had nu alweer praatjes en deed gelukkig wel mee.
Arm prutsje. (en nou maar hopen dat ie niet écht ziek ik)
Ja hoor, helemaal onder.quote:
Heb je hem al een naam gegeven?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een huisdier!
Of eigenlijk: een fietsdier.
Gisteren zat er een sprinkhaan op mijn fiets toen ik even naar de stad moest en die bleef gewoon stoïcijns zitten, welke bewegingen ik ook maakte.
Vandaag moest ik weer even een stukje fietsen en daar was ie weer. Mijn fietsbel is zijn huisje en als ik hard fiets, vindt ie het heel erg stoer om midden op het stuur te gaan zitten, met z'n voelsprieten in de wind.
En dat ik tegen hem praat, vindt hij vast en zeker ook erg fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |