Ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jewoon! Da gullie an de keuketafel hab zatte te klappe met mekoar! Wan jedoe!
Uhuh. van die pijnlijke stiltes hè.. dat je met z'n driëen naar dat netje met uien zit te staren, en dat je dan alledrie denkt "hee die moeten eigenlijk donker liggen" maar dat niemand dat dan zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!En bijna weer hè. Gewoon aan míjn keukentafel ook nog!
Ik hoop toch wel dat je wat stof tot spreken hebt veroorzaakt hoor.
anders wordt het zo stil.
Moeten die donker liggen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. van die pijnlijke stiltes hè.. dat je met z'n driëen naar dat netje met uien zit te staren, en dat je dan alledrie denkt "hee die moeten eigenlijk donker liggen" maar dat niemand dat dan zegt.
En ik pompoenenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moeten die donker liggen?![]()
En ik heb ui uit eigen tuin hè
Ik heb het over het echte leven nu, en jij?quote:
Ja want dan denken ze dat ze nog onder de grond zitten. Net as eerappelsquote:
LOL vanuit de hangmat waar ik Maus aan het herlezen ben.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
Uhuh. van die pijnlijke stiltes hè.. dat je met z'n driëen naar dat netje met uien zit te staren, en dat je dan alledrie denkt "hee die moeten eigenlijk donker liggen" maar dat niemand dat dan zegt.
Moeten die ook al donker?!quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want dan denken ze dat ze nog onder de grond zitten. Net as eerappels
Die hek ook uit eigen tuinquote:
Kun je Zweedse chips maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die hek ook uit eigen tuinen lekker! En groot voordeel, want je hoeft ze niet te schillen.
En snijbonen. En bieten, en mais, en wortel en dille, heeeeeeeeeeeeeeel veel dille.
Goed idee!quote:
Ja, daar ga je van boeren toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:06 schreef Talitha het volgende:
Buuf, ik snap je niet daar in Farmville. Cola?Kleppen gaat dan hier toch makkelijker.
Hangt er vanaf hoe snel je het drinkt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, daar ga je van boeren toch?
Ja een omdat Famville de hik had en ik dus ondanks tiepen het zelfde berichtje nog een keer postte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe snel je het drinkt.Maar heb je niet berichtjes verwijderd ofzo? Maakt ook niet uit, ik gebruik mijn fantasie wel.
Boerin online en irl.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja een omdat Famville de hik had en ik dus ondanks tiepen het zelfde berichtje nog een keer postte.
Ik ga ff naar mijn echte tuin. Snijbonen plukken en aardappels rooien.
Laat bericht van mij maar hoi terugquote:
Hè gezellig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |