Oh!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check dit: Een "mosh-pit" wat is het, en waarom?
Jaquote:
Daar word ik gewoon verdrietig van.quote:
Dan ben je idd een rockchick.quote:
trustenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar word ik gewoon verdrietig van.En dan Pietje's Mosh'pit die ik niet snap.
Ben ik allemaal te oud voor joh.![]()
Oma gaat mosh'pitten.![]()
Met een Oilily sjaaltjequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben je idd een rockchick.
Nee, dít is anders. Dit zijn lunchtrommeltjes, chagrijnige kindjes met buikpijn van de spanning, uiteraard reageer ik daar pedagogisch op en zeg dat ze normaal moeten doen, gymschoenen zoeken die eigenlijk al 2 maten terug te klein waren en je dus 6 weken de tijd had om nieuwe te kopen. Het was een drama, Pietje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is de maandag een week na de vakantie,.
Er zat niets op zijn kleding?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Morgen!
Nou wat een jedoe zeg, zo'n eerste schooldag.Mijn uk heeft van de spanning zich helemaal ondergespuugd op school.
Maar gelukkig stond ik nog ff halverwege te kleppen zonder mobiel en moest hij dus op school blijven. Dat klinkt harder dan ik ben hoor, maar het zijn gewoon de zenuwen en zijn faalangst die dit doen.
Hij had nu alweer praatjes en deed gelukkig wel mee.
Arm prutsje. (en nou maar hopen dat ie niet écht ziek ik)
Ja hoor, helemaal onder.quote:
Heb je hem al een naam gegeven?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een huisdier!
Of eigenlijk: een fietsdier.
Gisteren zat er een sprinkhaan op mijn fiets toen ik even naar de stad moest en die bleef gewoon stoïcijns zitten, welke bewegingen ik ook maakte.
Vandaag moest ik weer even een stukje fietsen en daar was ie weer. Mijn fietsbel is zijn huisje en als ik hard fiets, vindt ie het heel erg stoer om midden op het stuur te gaan zitten, met z'n voelsprieten in de wind.
En dat ik tegen hem praat, vindt hij vast en zeker ook erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |