Maar wat doe je dan, wat is de bedoeling?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik maak hem altijd / ga er altijd in staan.. is gewoon geweldig en er zijn wel degelijk regels.. als het goed is kom je er zonder kleerscheuren uit hoor.. hoogstens een paar blauwe plekken.
Klopt wel. Ik merk dat ze zich meer inhouden zodra er een vrouw/meisje instaat, maar dan kom ik ook niet aan mijn exercise.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef chris10 het volgende:
Merk dat mannen 't nog steeds lame vinden als vrouwen ook in een mosh pit staan... de meesten durven je amper aan te raken of zeggen sorry als dat gebeurt. Overigens kom ik bij concerten en tijdens festivals steeds minder vaak een goede mosh pit tegen; tegenwoordig zijn die duffe circle pits populairder!
Maar eigenlijk is het gewoon een beetje wild tussen elkaar springen en wat geduw en getrek?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef Billy_Talent het volgende:
Er zijn grenzen. Van die mongolen die zo in het wildeweg aan het slaan zijn (zoals in het filmpje), die zijn schijtirritant. Vooral als de dan ook nog van die spike-armbanden hebben.![]()
Voor de rest is het wel grappig om te zien en soms wel lachen om er zelf ook in te springen.
Ik belandde een keer in zo'n duwpartij bij een metalbandje in Arnhem. Ik struikelde, maar raakte de grond niet eens. Werd meteen bij mijn schouders omhoog gesleurd, en dat is best fijn tussen een paar wildebrassen met kisten aan hun voeten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik maak hem altijd / ga er altijd in staan.. is gewoon geweldig en er zijn wel degelijk regels.. als het goed is kom je er zonder kleerscheuren uit hoor.. hoogstens een paar blauwe plekken.
Hmmzz, bij Anti-Flag op Lowlands vorig jaar heb ik een 17(?) jarig meisje naar de EHBO moeten dragen omdat die niet meer reageerde (was plat op haar smoel gegaan).. Verder boeien vrouwen in een moshpit me niet, ze kiezen er zelf voor. Geen speciale behandeling dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef chris10 het volgende:
Merk dat mannen 't nog steeds lame vinden als vrouwen ook in een mosh pit staan... de meesten durven je amper aan te raken of zeggen sorry als dat gebeurt. Overigens kom ik bij concerten en tijdens festivals steeds minder vaak een goede mosh pit tegen; tegenwoordig zijn die duffe circle pits populairder!
Overigens zijn mosh pits heel vriendelijk, ook al ziet 't er misschien agressief uit!![]()
Da's de juiste spirit!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef TimKuik het volgende:
Verder boeien vrouwen in een moshpit me niet, ze kiezen er zelf voor. Geen speciale behandeling dus.
Ik heb er niet zo veel ervaring mee, maar er zijn verschillende soorten pits.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het gewoon een beetje wild tussen elkaar springen en wat geduw en getrek?
Of wel wat meer de handjes laten wapperen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |