quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was een mooie dag vandaag![]()
![]()
Ben je alweer thuis ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]De rauwkost smaakte voortreffelijk
![]()
Nee, ik zit hier nog een week. Alhoewel, er zijn plannen om nog even een paar dagen Wenen en/of Praag te doen. Wist je trouwens dat ze hier ook aan BDSM deden? Het lijkt erop dat het al een hele tijd aan de gang is, ze schilderen het zelfs op murenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis ?
rauwkost?? heb je ook lopen grazen ???![]()
Kleding Coosquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het was een mooie dag vandaag![]()
![]()
Ik heb ooit een muurschildering gemaakt op een kerkje in Griekenlandquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier nog een week. Alhoewel, er zijn plannen om nog even een paar dagen Wenen en/of Praag te doen. Wist je trouwens dat ze hier ook aan BDSM deden? Het lijkt erop dat het al een hele tijd aan de gang is, ze schilderen het zelfs op muren
[ afbeelding ]
Of zat jij daarin?quote:
't Gebouw staat bijna op instorten, maar die muurschildering is met EU geld in 2003 hersteldquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ooit een muurschildering gemaakt op een kerkje in Griekenland![]()
had nog geen digitale camera toen, zal hem eens opzoeken om te scannen...
pokkewerk in die hittemaar ze waren wel blij
ik ben daar al héél lang niet geweest was in het geboortedorp van mijn Schoonpa,quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gebouw staat bijna op instorten, maar die muurschildering is met EU geld in 2003 hersteld
Het is wel leuk werk om te doen, heb het vroeger ook ooit nog eens gedaan toen ik schilder was. Witgekalkte plafonds weer in ere herstellen. Daar heb ik ook nog ergens fotootjes van. Een hele winter op een steiger gezeten met penseeltjes en tig kleurtjes.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben daar al héél lang niet geweest was in het geboortedorp van mijn Schoonpa,
maar hij staat nog steeds heb ik vernomen![]()
misschien schilderen ze het af en toe wel bij weetikniet is al zeker 15 jaar terug ofzo...
nah..... het werd me gevraagd omdat ik mijn schetsboek had meegenomen en toen zat ik in het gras dat kerkjequote:Op zondag 16 augustus 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel leuk werk om te doen, heb het vroeger ook ooit nog eens gedaan toen ik schilder was. Witgekalkte plafonds weer in ere herstellen. Daar heb ik ook nog ergens fotootjes van. Een hele winter op een steiger gezeten met penseeltjes en tig kleurtjes.
Leuk gedaan die youtube en weer een mooie foto.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ik zit hier nog een week. Alhoewel, er zijn plannen om nog even een paar dagen Wenen en/of Praag te doen.
[ afbeelding ]
Ik dacht jij de voorkant en coos de achterkantquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh......ik loop rechtop en ik heb geen uiers
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dit was de eerste week en je blijft drie weken?
Fijne vakantie .
nah......................... wat een scheetje......... mag wel voor één keerquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
Ow toch nog effe een poezelplaatje, mijn nieuwe aanwinst, Dotje:
[ afbeelding ]
Ze is zo lief
Alleen moet Pixel nog even aan haar wennen, maar ze is niet bang gelukkig
Heerlijk er op uit , zo'n mooie natuur , dorpen, Praag met honderden torens , en dan ook nog eten en drank voor prima prijzen, ben je met de eigen auto of met die van de garage?quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We blijven nog maar één week fluitertje, dan nog één week vrij en dan zitten mijn zeven weken er al weer op. Dan moet ik weer wat gaan doen
Geinig, heb je weer wat te kroelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is zo lief
Eigen auto, die was net op tijd klaar. Die van de garage was trouwens ook goed geweest, dat was een grote luxe Volvoquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:33 schreef tuinfluiter het volgende:
ben je met de eigen auto of met die van de garage?
Zo heel wat kilometers dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigen auto, die was net op tijd klaar. Die van de garage was trouwens ook goed geweest, dat was een grote luxe Volvo
Have Fun daar ! en voorzichtig met die koeienquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ik zit meer te doen hè, op vakantie zijn is best een drukke bezigheid.
Tot nu toe ongeveer 1600 kilometer gereden, waarvan ongeveer 930 hier naar toe. Autorijden is hier leuk met al die kronkelwegen, heuvel op, heuvel af. Eigenlijk zou je een 4x4 moeten hebben, dan kun je echt van de gebaande wegen af en lekker raggen door de bossen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo heel wat kilometers dus.
Mooi groen daar.
Slaap lekker Fan! Ik ga ook pitten, morgen raften en vermoedelijk een nat pak halenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Have Fun daar ! en voorzichtig met die koeien![]()
![]()
even een rustig muziekkie voor het slapen gaan...
Truste allemaal
![]()
Welkom terug!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:36 schreef hondjes het volgende:
Na 18 uur rijden weer in Nederland..een record...
Knap!quote:
ik sta er gewoon inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:35 schreef FANN het volgende:
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum?
quote:408 017.42 025368 2005-08-20 1456 Marrije
een dotjequote:Op zondag 16 augustus 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is zo lief
Alleen moet Pixel nog even aan haar wennen, maar ze is niet bang gelukkig
quote:468 016.00 012399 2007-07-02 0775 Deisyy
Wel een beetje koud en bewolkt voor de hangmat toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ook.
Goedemorgen en tot later!
Ik ga me weer opmaken voor een dagje hangen in de mat. Pen, papier ... en al schommelend werken.
Wat een kloteleven.
Koud niet, bewolkt wel. Maar dat gaat veranderen. Dus eerst maar eens ontbijten en dan breekt de zon door. Wat ik je brom!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:58 schreef Talitha het volgende:
Wel een beetje koud en bewolkt voor de hangmat toch?
Ik brom met je mee voor jouw zonquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koud niet, bewolkt wel. Maar dat gaat veranderen. Dus eerst maar eens ontbijten en dan breekt de zon door. Wat ik je brom!![]()
Het was dus een geslaagde meet tussen Noek en de Haagse hopjes?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 'm zo veel sympathieker klinken.
Dan heb ik niks gezien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het was een foutje, nog niet zo wakker enzo
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Noek het volgende:
Ik werd wel op transport gezet. Dus ik denk ik bel even naar huis gingen ze allemaal ssssst-en naar me.![]()
Ik was me van geen kwaad bewust en dacht dat ik een vrijgezellen-sssst-feestje was beland.
Zie ik dus later, toen iedereen met elkaar ging praten- dat het een stiltecoupé was.
Nou het valt wel mee ja!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus? Ben ik de enige met een kater zonder tje?
Er kwam wel net iemand heel erg vragen of ik pijnstillers had
Ja hahaha, dat was speciaal, een speciale kankerboom voor je.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]Ja en de speciale boomkanker dus hè, wat nou niet naar huis mogen bellen met je stilte FUCKING HOERE coupé. Qua dat je in Den Haag gewees ben.
Ja maar toen ging ik sssttt-en hè. Mij eerst een beetje de les pssst-en en dan zelf losgaan. Ho ho, dat gáát zomaar niet!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
Ben je nu al weer op transport gezet, Noek?
En je hebt gewoon de stilte doorbroken in die stilte coupe! Het goede voorbeeld gegeven en toen ging iedereen gezellig kleppen!
Ik ben trots op je!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar toen ging ik sssttt-en hè. Mij eerst een beetje de les pssst-en en dan zelf losgaan. Ho ho, dat gáát zomaar niet!Dus ik heb de hele weg zitten slissen.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste verslaving.
Geroosterd brood met Mijn Oma die ik in de koelkast heb staan.
[ afbeelding ]
Pssst! Pssst! Pssssst!
Ik slis altijd. En lispel.
is dat iets bebogeenachtigs?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste verslaving.
Geroosterd brood met Mijn Oma die ik in de koelkast heb staan.
[ afbeelding ]
Pssst! Pssst! Pssssst!
Ik slis altijd. En lispel.
Oh ja! Dat is Maxima's lievelingskost.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dulce de Leche, een soort Argentijnse caramelpasta.
Ik kocht het omdat ik dat potje zo grappig vind, maar het smaakt nog verdomd goed ook.
Koud op toast, warm over ijs ...
zat ik dus in de goede richtingquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dulce de Leche, een soort Argentijnse caramelpasta.
Ik kocht het omdat ik dat potje zo grappig vind, maar het smaakt nog verdomd goed ook.
Koud op toast, warm over ijs ...
Ja verdomme.. niet geboerinnetje worpen hi ha hoot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn de inwijdingsrituelen vergeten!
Ja!quote:
ja, hier ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
LEKKER WEERTJE HIER IN DEN HAAG! [ afbeelding ]
Bovenop je boterham Bebogeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Oe! En dat alle fruitvliegjes een pijnlijke dood mogen sterven. NU.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@Marrije, moest jij niet naar de Haagse kliek-meet?
Hier niet, ondanks Cc's garanties.quote:
Marrije was er ook bij? Leuk!quote:
Freriks zei vanochtend in mijn bed dat het eerst bewolkt zou zijn, maar vervolgens een stralende dag.quote:
Ik vond die naam altijd klinken als babyvoeding. Je zou er suikerziekte van krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef FANN het volgende:
Bebogeen
`Bebogeen` is een karamelpasta, gebruikt als broodbeleg.
De naam is ontstaan door de samenvoeging en omkering van `Geen bo`ter `be`schikbaar`.
Omdat er in Noord-Nederland vlak na de Tweede Wereldoorlog geen boter beschikbaar was werd
Bebogeen ontwikkeld. Suikerbieten werden verwerkt tot een zoete, smeerbare karamelpasta, waardoor
boter niet nodig was.
Geweldig mooie filmquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier niet, ondanks Cc's garanties.![]()
Voor de enkeling die hem nog niet gezien heeft: vanavond op RTL4 The Shawshank Redemption.
oe.........quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier niet, ondanks Cc's garanties.![]()
Voor de enkeling die hem nog niet gezien heeft: vanavond op RTL4 The Shawshank Redemption.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |