quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste verslaving.
Geroosterd brood met Mijn Oma die ik in de koelkast heb staan.
[ afbeelding ]
Pssst! Pssst! Pssssst!
Ik slis altijd. En lispel.
is dat iets bebogeenachtigs?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Mijn nieuwste verslaving.
Geroosterd brood met Mijn Oma die ik in de koelkast heb staan.
[ afbeelding ]
Pssst! Pssst! Pssssst!
Ik slis altijd. En lispel.
Oh ja! Dat is Maxima's lievelingskost.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dulce de Leche, een soort Argentijnse caramelpasta.
Ik kocht het omdat ik dat potje zo grappig vind, maar het smaakt nog verdomd goed ook.
Koud op toast, warm over ijs ...
zat ik dus in de goede richtingquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Dulce de Leche, een soort Argentijnse caramelpasta.
Ik kocht het omdat ik dat potje zo grappig vind, maar het smaakt nog verdomd goed ook.
Koud op toast, warm over ijs ...
Ja verdomme.. niet geboerinnetje worpen hi ha hoot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn de inwijdingsrituelen vergeten!
Ja!quote:
ja, hier ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
LEKKER WEERTJE HIER IN DEN HAAG! [ afbeelding ]
Bovenop je boterham Bebogeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Oe! En dat alle fruitvliegjes een pijnlijke dood mogen sterven. NU.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@Marrije, moest jij niet naar de Haagse kliek-meet?
Hier niet, ondanks Cc's garanties.quote:
Marrije was er ook bij? Leuk!quote:
Freriks zei vanochtend in mijn bed dat het eerst bewolkt zou zijn, maar vervolgens een stralende dag.quote:
Ik vond die naam altijd klinken als babyvoeding. Je zou er suikerziekte van krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef FANN het volgende:
Bebogeen
`Bebogeen` is een karamelpasta, gebruikt als broodbeleg.
De naam is ontstaan door de samenvoeging en omkering van `Geen bo`ter `be`schikbaar`.
Omdat er in Noord-Nederland vlak na de Tweede Wereldoorlog geen boter beschikbaar was werd
Bebogeen ontwikkeld. Suikerbieten werden verwerkt tot een zoete, smeerbare karamelpasta, waardoor
boter niet nodig was.
Geweldig mooie filmquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier niet, ondanks Cc's garanties.![]()
Voor de enkeling die hem nog niet gezien heeft: vanavond op RTL4 The Shawshank Redemption.
oe.........quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier niet, ondanks Cc's garanties.![]()
Voor de enkeling die hem nog niet gezien heeft: vanavond op RTL4 The Shawshank Redemption.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |