als we het nou de varkensgriep noemen zit Wilders met een dillema natuurijk... alle varkens het land uit... maar ja dan zijn de Moslims weer blij.... moeilijk moeilijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Of een Mexicaans griepje
Heeft Geert al gepleit voor het uitzetten van alle Mexicanen?
Landbouwzeil met oogjes en wat stevig bindtouw .. multifunctioneel, te gebruiken als zwembad, zonnescherm, windscherm, je drogende was beschermen voor schijtende duiven .. etc etc ..quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:37 schreef paddy het volgende:
Ik ben een fossiel en doorsta elke weersverwachting![]()
Zal donderdag hooguit wat vaker snauwen, maar dat ligt aan mijn PMS![]()
Zouden er ook zwembaden bestaan voor op een balkon ongeveer 1,50 bij 1.50?
Heey! idee!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:37 schreef moussie het volgende:
[..]
Landbouwzeil met oogjes en wat stevig bindtouw .. multifunctioneel, te gebruiken als zwembad, zonnescherm, windscherm, je drogende was beschermen voor schijtende duiven .. etc etc ..
wel opletten met hoeveel water je erin doet btw, dat die het gewicht wel kan dragen
ik had het meer over het gewicht dat de balkon kan dragen, dat je niet ineens met balkon en al op straat zitquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Heey! idee!![]()
Mocht het fout gaan met het water krijgen de planten van de onderburen wat extra water
Ow, ja daar zeg je zoiets!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:17 schreef moussie het volgende:
[..]
ik had het meer over het gewicht dat de balkon kan dragen, dat je niet ineens met balkon en al op straat zit
Het KNMI is een HOAX bedacht door Wilders!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:07 schreef Meki het volgende:
Y
Ik snap er werkelijk niks van , hoe kunnen zij weten dat er een hittegolf komt, kunnen zij in de toekomst kijken. echt waar wij worden voorgelogen en worden bedriegd
mafketelquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:59 schreef KhaZ het volgende:
Hey Meki zit je al bij de politie?
Waardeloze flapdrol.
quote:
Het is inderdaad geweldig strandweer...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ja, heerlijke warme dag is het, nietwaar?
Rokjesdagquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:16 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
30+ graden....... Woef.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |