abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72296069
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Stiemie het volgende:
BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpomp Ook geen scheur gelukkig...
Bij Tyler ook niet, wel een beetje gescheurd, recht naar beneden. Geen last van gehad gelukkig!
pi_72296106
Lig hier ook echt in een deuk! En ook net met Piet Paulusma op de achtergrond hier hahaha

Ik ben trouwens ook geknipt voor die vacuumpomp, en ik dacht ook dat dat altijd zo was, maar hoorde op de pufclub dat dat dus niet altijd het geval is... Alleen was me niet duidelijk wanneer dan wel en wanneer niet...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72296149
Ik was schijtsbenauwd toen de gyn zei dat de vacuumpomp erbij werd gehaald. Maar geen knip dus.

En idd leuk Piet er nu bij op de achtergrond. Djeez kijkt me vreemd aan.

Ohja, hier gaat het goed! Moeheid blijft, das wel k*t.
pi_72296168
Oh dus bij de 2e heb je minder kans op scheuren en knippen? Stiemie probeert zich weer van een goede nachtrust zonder nachtmerries te verzekeren
pi_72296191
Nu het toch over pijnlijke dingen gaat... deed bij jullie de vk ook tijdens het bevallen tussen de weeen door met haar vingers zo heel wreed je doos oprekken zeg maar? Ik vond dat echt shocking, had daar nog nooit van gehoord, en het deed hartstikke pijn. Ik werd de eerste keer dat ze het deed ook echt pissig op haar en snauwde dat ze op moest houden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:59:21 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72296261
Stiemie, het is volgens mij de tweede keer minder pijnlijk en ook minder knippen als je met Piet Perineumolie masseert
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:03:51 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72296402
Hahahaha, ik ga zwangere vriendinnen voortaan hierheen sleuren!

Ik had alleen wat geschaafd.
"Ehm Lish, je rechterschaamlip..."
bibberstem: "issie eraf?"
"Nee joh, er zit alleen een schaafplekje op."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72296410
Rocka Nou ik heb de eerste keer met anti-striae-olie mijn buik gesmeerd en dat hielp helemaal niks ( ) dus voor mij geen rare smeersels meer....
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:14:35 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72296768
Auw tessie Nog nooit van gehoord ook eigenlijk?! Wel van de truc van de warme washand die tegen het perineum wordt gehouden, dat zou de boel ontspannen en dus uitscheuren kunnen voorkomen.
Ik had net voor het persen bij nummer 2 en 3 in een heet bad gelegen en dat had de boel genoeg versoepeld waarschijnlijk..geen schrammetje ondanks de lanceringen van 2 en 3 minuten..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72296866
Nee ik had er ook nog nooit van gehoord, daarom was ik ook echt geshokeerd Deed echt zeer! Had liever een warm washandje gehad ja...
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:18:29 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72296919
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Stiemie het volgende:
BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpomp Ook geen scheur gelukkig...
Ok, dan was het mss omdat ze op dat moment toch gingen vermoeden dat het een flinke baby was.

Oh, en de eerste keer dus idd een knip en de pomp, maar de vk zei al dat bij een 2e echt zelden de pomp eraan te pas hoeft te komen.
En nu heb ik maar 1 klein hechtinkje, dus dat deel van dat 'de 2e keer is makkelijker' klopt dan in mijn geval wel.
pi_72297162
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ok, dan was het mss omdat ze op dat moment toch gingen vermoeden dat het een flinke baby was.

Oh, en de eerste keer dus idd een knip en de pomp, maar de vk zei al dat bij een 2e echt zelden de pomp eraan te pas hoeft te komen.
En nu heb ik maar 1 klein hechtinkje, dus dat deel van dat 'de 2e keer is makkelijker' klopt dan in mijn geval wel.
Ah kijk zo ga ik gerustgesteld de nacht in En ik twijfel nu soms ook aan thuis bevallen of niet. Maar ben zo bang dat ik die pomp weer nodig ga hebben en dat ik dan toch nog naar het ziekenhuis moet...
pi_72301590
Stiemie, ik was juist blij dat ze met de pomp kwamen Dat betekende dat ie er tenminste uit kwam!

Ik dacht dat ze bij de vacuumpomp altijd eerst deden knippen.
Bij mij is dat wel gebeurd. Ik vond trouwens het moment dat zeg maar het kapje van de pomp op het hoofdje gezet werd vrij pijnlijk.
pi_72301681
Dat klinkt goed
Bij L had ik een schaafwondje aan de binnenkant. De vlos zei tegen de kraamverzorgster dat het op het ranje van hechten zat, wel of niet.
Toen zei ik: doe maar niet dan Daar ben ik nog steeds blij mee! Prima genezen en geen getrek
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:01:31 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72302027
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:27 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ah kijk zo ga ik gerustgesteld de nacht in En ik twijfel nu soms ook aan thuis bevallen of niet. Maar ben zo bang dat ik die pomp weer nodig ga hebben en dat ik dan toch nog naar het ziekenhuis moet...
Hij was bij Sasha ook écht nodig en zie maar... de 2e was net zo groot en zwaar en ipv 5 kwartier vruchteloos persen voor die pomp er aan te pas kwam was het nu met een kwartiertje gepiept...
Ik weet dat je er niks aan hebt, want je moet het zelf nog maar zien, maar have faith! Echt!

En hier heb ik even een heerlijk melancholisch moment.
Een week geleden lag ik nog op die kamer daar in dat ziekenhuis met weeen... me afvragend hoe lang het nog zou gaan duren. Dikke buik, pijnlijke weeen, F. steeds naast me als ik hem nodig had en afwachten...
En nu?
Nu zit ik beneden op de bank, net lekker de keuken opgeruimd, Sasha keutelt rond (hij ging meedansen met een stukje Dirty Dancing net ). Oscar ligt lekker boven in zijn bedje te slapen. F. ligt ook lekker in zijn bedje te slapen, ik vond dat die dat ook wel weer eens verdiend had, lekker even uitgebreid in zijn eentje in dat grote bed ipv steeds vroeg naar beneden met Sasha.

Ik ben emotioneel echt nog super-incontinent, moest gisteren huilen om het feit dat we geen foto hebben van de kraam met Oscar. Maar gelukkig staat ze wel op de filmpjes die we gemaakt hebben.

En ik geniet! Het is allemaal aan de ene kant zo heerlijk normaal, terwijl het aan de andere kant allemaal zo bijzonder is.
In die zin wordt de tekst van het kaartje idd steeds meer waar: zonder ooit iets te verplaatsen zal het nooit hetzelfde meer zijn.

Oscar doet het supergoed, heeft vannacht van 23 tot 04 en daarna weer door tot 07 geslapen. Heerlijk toch!

En dan wat meer oppervlakkig: nog 2,5-3 kilo te gaan en dan is alles er al af!

Zo, en nu ben ik wel een keertje klaar met die lappen tekst hoor.
Tijd voor een dagboek.
pi_72302135
BE heerlijke dagboekpost hoor Dirty dancing was hier trouwens ook favoriet gisteren bij Linde Ze zat ademloos op haar potje te kijken. En wat slaapt Oscar al lekker lang zeg!

En Koningin ik was ook zeeer blij vorige keer met de vacuumpomp hoor. Vond het na meer dan 2 uur persen wel welletjes geweest Overigens heeft die pomp bij mij totaal geen pijn gedaan. Daar was ik achteraf ook zo verbaast over. Misschien (als alles snel gaat en meezit) dat we nu thuis gaan proberen te bevallen, maar ik ben dan toch bang dat het weer niet gaat lukken. Vandaar mijn piekergedachtes...
pi_72304512
Ze belden net van het ziekenhuis. Donderdag gaan ze een echo maken en dan waarschijnlijk vrijdag de baarmoeder schoonmaken. Eindelijk ben ik dan van dat bloeden af hoop ik. En vrijdagavond slaapt de kleine man dan bij opa en oma dus kunnen we lekker slapen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72305986
Is het dan een curretage MeNicole?
pi_72306581
ik piepte r er gewoon na 8 minuutjes persen eruit (8 persweeen) zo ken t ook!
goede moed in bevalmoeders slaat
pi_72307167
BE je klinkt heerlijk gelukkig Ik krijg er spontaan een glimlach van op m'n gezicht

MeNicole, wat een nasleep zo zeg. Hoop dat je na vrijdag van het bloeden af bent.

Kleurdoos, 8 minuten Ik vond mijn twintig minuten al zo lekker snel

Huup Bij mij is het ook in meerdere lagen gehecht na een knip, maar ik had maar 8 hechtingen....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72307720
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is het dan een curretage MeNicole?
Ja als er nog een stuk placenta te zien is wel. Anders hadden ze het over doospoelen Zodat eventuele bloedresten ook weg gaan.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:58:51 #262
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72308418
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ik piepte r er gewoon na 8 minuutjes persen eruit (8 persweeen) zo ken t ook!
goede moed in bevalmoeders slaat
Hier ook redelijk snel, 20 minuten persen. Maar dan wel omdat de baby in nood was, met twee duwende artsen op mijn buik en een flink aantal knippen .

Maar ik heb dus nooit gevoeld hoe het is als het hoofdje staat. ben heel benieuwd of ik dat dit keer wel ga meemaken. Het begint allemaal zo voor me te leven nu weer .
pi_72308587
Bij Leander heb ik helemaal niet geperst Die kwam er letterlijk uit vliegen. Enige wat ik toen moest persen is om de placenta eruit te krijgen
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:15:45 #264
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72308827
Oeh ik vond die placenta zo'n vies glibberding om te voelen. Net alsof je er een kwal uitpoept

Hier trouwens ook 5 persweeen en 20 minuten. En als ik wat beter gedurfd had was hij er waarschijnlijk nog wel een wee eerder geweest. Schijnbaar had de gyneacoloog al lang gezegd dat hij er bijna was en dat ze het hoofdje al zagen, maar dat had ik totaal niet meegekregen. Pas toen mijn man zei dat hij al haartjes kon zien had ik in de gaten hoe ver ik was, en durfde ik ook dat laatste beetje door te zetten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72308893
halleluja!
de hechting is doorgeknipt. Ik kan weer zitten

MeNicole succes donderdag dan!

Ik lig op bed met prinsesje stippel hier even bijkomen van alle visite de afgelopen dagen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72309368
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh ik vond die placenta zo'n vies glibberding om te voelen. Net alsof je er een kwal uitpoept
Ja zo'n vies ding waarvan je het gevoel hebt dat het zo weer terug kan glibberen
pi_72309539
Wat zijn jullie allemaal snel met persen zeg! Zo had ik het ook altijd bedacht, een paar keer persen, hooguit een kwartiertje, en dan is hij er. Ook al hadden ze wel gezegd dat het 2 uur kon duren, ik dacht dat ze gewoon overdreven ofzo. Maar ja, moest ik dus mooi (zonder energie) anderhalf uur persen. Was echt wel blij dat ze toen met die vacuumpomp kwamen. Had ook zelf gevraagd wat nu verder de bedoeling was, omdat ik niet het idee had dat het opschoot..
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:45:28 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_72309659
Ik ken beide kanten. Bij Ive duurde het persen bijna 2 uur, bij Fee 2 minuten. En als jullie het over de vacuumpomp hebben, word ik nog altijd naar. Ive lag verkeerd en moest met de vacuumpomp gehaald worden en dat deed zoveel pijn, alsof ik uit elkaar gerukt werd. Ik ben bang dat ik dat nooit vergeet. 2 vrouwen die met grof geweld aan die pomp rukken.
Fee floepte er (mede daarom?) zo uit en dat was een stuk fijner!

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 31-08-2009 14:51:44 ]
pi_72309730
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Hier ook redelijk snel, 20 minuten persen. Maar dan wel omdat de baby in nood was, met twee duwende artsen op mijn buik en een flink aantal knippen .

Maar ik heb dus nooit gevoeld hoe het is als het hoofdje staat. ben heel benieuwd of ik dat dit keer wel ga meemaken. Het begint allemaal zo voor me te leven nu weer .
Nou dat was een pijnlijke gebeurtenis.. ze had al een flink hoofd (37cm) en dan moet je dus wachten met doorpersen en dat staat je poes dus op zn wreedst branden! niet normaal..en toen voeld eik die kleine scheurtjes erin komen.

Placenta was een makkie..die gloepte er vanzelf wel achteraan.
pi_72310382
Bij de placenta dacht ik alleen: huh? glibber! Maar ik was teveel met hummel op mijn buik bezig om er echt op te letten

Hier kwartiertje persen, 4 weeën. Dus ik zei na de derde perswee (tussen de persweeën was het elke keer gezellig 3 minuten met de vlos kletsen, voelde me prima ) 'heb je de baarkruk ook mee?'
Zij: voor ik weer terug zou zijn van de auto heb jij al een baby
Dat geloofde ik dus echt niet... Zó snel? En een wee later was hij er

Maar ze kwam ook binnen na het telefoontje van TARA, zag dat ik persweeën had (wat maf was, want iets meer dan een uur daarvoor was het 3 CM en dat was het na 14 uur goede weeën) en zij: ow, dat schiet op, ik zal even toucheren, ik denk dat je al wel op 7 zit nu

En toen ging ze voelen, was nèt een vingerkootje naar binnen en kwam een hoofdje tegen
Bemoedigend nieuws op dat moment
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:13:52 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_72310525
Als ik niet om een zwaardere dosis ruggeprik gevraagd had, had ik helemaal niet hoeven te persen en was Ruben er zo uit komen glijden

Nou jullie weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72310544
haha idd..bij mij zei ze..nou 7 cm..waarschijnlijk moet je nog een kleine 3 uur *vloek*..en toen perspers, wop, kind
pi_72310664
Hier staat in het verslag uitdrijvingsfase 1 min niet actief meepersen.
pi_72310722
Placenta was meer werk
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:25:45 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_72310868
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:20 schreef Urla het volgende:
Placenta was meer werk
Zelfs dat viel hier mee, maar dat kwam ook omdat er meteen een injectie gezet werd. Beetje trekken aan het touwtje en flops
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72310874
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Urla het volgende:
Waaah Ik las het net inderdaad

De vlos zei nu ook tegen mij 'oja, de vorige keer ging het bij jou heel soepel hè?'
Nou, dat was ook wel zo, maar die eerste 14 uur waren niet bemoedigend
pi_72311174
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Urla het volgende:
Hier staat in het verslag: Negatief. Niet geperst.

Ze hebben wel gezegd dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap direct moet bellen zodar de weeen beginnen
pi_72311591
Ik moest persen zonder dat ik perweeën had.......das ook niet echt fijn.
Ik had geen idee waar ik naar toe aan het persen was. Mijn weeën waren zowat gestopt (terug gelopen), maar Guus had het moeilijk en de gyn vond dat ik volledige ontsluiting had......
pi_72312336
Bij Amber heb ik niet geperst, bij Tess 2 of 3 keer denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 16:20:28 #280
5428 crew  miss_sly
pi_72312610
hier 1 uur en 35 minuten persen. om 18 uur mocht ik gaan meepersen, maar in de papieren staat 18.15 uur. voor hun telde dat eerste kwartier kennelijk niet, maar voor mij wel

ik weet niet hoeveel hechtingen ik had, maar ze is laaang bezig geweest met hechten. toen ik ernaar vroeg werd gezegd dat ze alles met een draad had gedaan en ze dus niet konden zeggen hoeveel het er waren.

en vandaag is het 6 weken geleden dat ik druk bezig was nu. Senna is vandaag alweer 6 weken en naast die hele mooi, hele kleine Toby vanmorgen leek ze idd heel groot en lijken de eerste dagen alweer zo lang geleden.

Nu ligt ze op mijn borst te slapen en ze is zoo lief en mooi
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:25:40 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72312783
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ik bij Sasha dus ook niet en deze keer wel...
Alles wat ze erover zeggen is waar... en meer... Mijn hemel, dat is echt het ergste dat ik ooit gevoeld heb geloof ik.

En de placenta kostte deze keer wat meer moeite. Eerst een prik in mijn been, toen nog iets in een infuus wat zou moeten helpen, toen wat pers en druk en duw en masseer werk en toen kwam ie.
En als bonus kreeg ik 5 pilletjes in mijn poepert geduwd om ervoor te zorgen dat de baarmoeder wat sneller zou gaan slinken omdat ik toch wel aardig bloedde.
Dat was echt nieuw voor mij, die pilletjes, maar goed, ze hielpen wel blijkbaar.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:30:57 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72312938
Bijzonder idee he miss_sly? Ik zat net toevallig in de auto en heb er bewust even bij stil gestaan om 15.14.
Het gaat zo ongelofelijk hard.
En dan jouw meisje al 6 hele weken! Wauw!
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 16:35:09 #283
5428 crew  miss_sly
pi_72313066
en het lijkt zo snel gegaan en toch ook zo langzaam. en ondanks dat het momenteel even zwaar is, ben ik zo blij en gelukkig en zit nog steeds op een roze wolk

vandaag voor het eerst een strakke pre-zwangerschap spijkerbroek aan die prima zit

huup, heb jij mog een sluitlaken gebruikt?
pi_72315302
Hihi, leuk al die trotse verhalen van hoe snel of juist hoe langzaam! We doen het toch maar mooi wel, he dames

Hier dertien minuten persen, maar hoeveel weeen weet ik niet en ik had ook tegen alle voorschriften in mijn ogen dicht. Toen het hoofdje stond was het enige wat ik vroeg: Heeft hij haar? Om 13.13 was ie er. En 3 hechtingen ofzo.

Het bowlingbal gevoel ken ik niet maar wel de drilpuddingbuik Gewoon tijdens het lopen je buik vast houden anders trok ik dat gevoel echt niet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:46:17 #285
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72316590
Oké, voor de Fok!statistieken dan maar: 2,5 uur persen, daarna alsnog een tang met knip en scheur naar binnen en eentje tot aan mijn anus. Beat that.

Ik maak er nu een geintje van, maar ik heb er naderhand nog een hele poos heel veel moeite mee gehad.
Gheghe, heb na de bevalling nog gevraagd aan de verpleegkundige of het eigenlijk een zware bevalling was geweest.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:02:36 #286
108648 cattie
lieve moeder
pi_72317071
Moonah, jij wint. Al is het iets dat je niet wilt winnen... Is het nu weer helemaal oke?
pi_72317077
Bij Tyler een kwartier geperst en bij Kim volgens mij een half uur.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 19:05:15 #288
5428 crew  miss_sly
pi_72317134
Moonha, hoezo zware bevalling, eitje toch?

Jeumig, 2,5 uur en de rest van de ellende. Hopelijk weer alles helemaal in orde nu
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:16:38 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72317434
Jawel, het is nu as good as it gets. Littekenweefsel blijft stug en dus wat pijnlijk bij d'n penetratie. Maar dat went wel. Het belangrijkste vind ik het mentale deel. Ik ben er nu niet meer boos en gefrustreerd over. Dat heeft echt lang geduurd. Al voel ik wel een lichte jaloezie als ik lees over die heel korte perssessies.

En het feit dat ik het blijkbaar nodig heb om mijn gegevens te vermelden geeft imo aan dat het dus toch nog niet helemáál lekker zit....
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:20:10 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72317540
Ai Moonah!

Bij mij begon de vk met 'tuttut-en' dat ik het best voor mijn kiezen had gehad terwijl ik dacht dat het zo hoorde. Als je de verslagen ook naast elkaar zou leggen zal de eerste de 'zwaarste' zijn, maar ik vond juist deze keer heftiger.

Oeke, mooi gezegd, heel bijzonder dat we het toch maar mooi flikken met z'n allen.
pi_72317593
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef Moonah het volgende:
Oké, voor de Fok!statistieken dan maar: 2,5 uur persen, daarna alsnog een tang met knip en scheur naar binnen en eentje tot aan mijn anus. Beat that.

Ik maak er nu een geintje van, maar ik heb er naderhand nog een hele poos heel veel moeite mee gehad.
Gheghe, heb na de bevalling nog gevraagd aan de verpleegkundige of het eigenlijk een zware bevalling was geweest.
He bah Moonah, wat akelig. kan me voorstellen dat je daar lang last van hebt (ook geestelijk daarna nog lang)

Ik heb een uur en een kwartier geperst, daarna een knip gekregen en Julian is met de vacuumpomp gehaald.
Hoeveel hechtingen het waren weet ik niet, maar ze hebben zeker een half uur zitten hechten. En daarna; het helen van de hechtingen en de pijn enz is me nog het meeste tegengevallen. Vond ik toch een groot nadeel van de kraamtijd.
Maar het is toch zo dat het vaak met een tweede qua persen een stuk makkelijker gaat, toch?
pi_72317632
En ik heb nu wel als aandenken van dat littekenweefsel op m'n muts en bij m'n bil. Mijn wonden helen nooit mooi.
pi_72317665
pff moonah
mibos had ook zo'n vreselijke bevalling toch?
en trouwens, persweeen voelen echt heerlijk aa na een weeenstorm
pi_72317704
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
en trouwens, persweeen voelen echt heerlijk aa na een weeenstorm
ja idd.
en tussen de persweeen in kon ik wel in slaap vallen, weet ik nog. Dat was me tussen ontsluitingenweeen door niet gelukt.
pi_72318004
Pfoe Moonah hopelijk krijgt het stuk wat nog geen plekje heeft tzt ook een plekje. Lijkt me een hele nare ervaring zo zeg.

@Miss_sly, nee helaas heb ik het laken niet meer kunnen gebruiken
mn kraamzorg kon het niet knopen, of nouja, ze zei dat ze dacht dat ze met ff proberen het wel zou weten. Dat vond ik niet echt fijn klinken, ik neem daar dan liever geen risico's mee ofzo.
Maar ik baal er wel van, mn baarmoeder blijkt juist heel langzaam te zakken en de kraam zei nog van goh, met dat sluitlaken zou het wel veel sneller gaan! Maar goed, we komen er langzaam maar zeker Het lubbergevoel en de rollende bm vind ik vervelend voelen maar het eerste is redelijk te beperken met strakke hemdjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:36:18 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_72318028
Moonah, fijn dat het redelijk goed gaat. Dat pijnlijke heb ik helaas ook.

Bij het nagesprek van de bevalling van Ive had ik eerst een arts die er niet bij was (de gyn kwam later binnen) en ik vroeg of het een zware bevalling was. Zij begon een verhaal van dat het is zoals je het ervaart en dat het voor iedereen anders is terwijl ze mijn dossier doorlas. En toen sloeg ze om en zei ze dat ik op een ks na alle hulpmiddelen en ellende had gehad die je kon hebben dus dat het idd zwaar was.

Mijn bevalling van Fee heeft veel van de psychische ellende van die van Ive geheeld. Al zal ik blij zijn als we beslissen dat ik nooit meer hoef.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72318044
oh en ik ben eindelijk enorm aan het ontvochten
serieus, ken je dat dat je het idee hebt dat je wel een anderhalve literfles vol zou kunnen plassen? Zoveel dat het is...
Op die manier ben ik de afgelopen twee uur al een keer of vijf naar de wc geweest. Er komt geen eind aan

mn enkels komen weer terug en mn onderkin verdwijnt woehoe!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:41:54 #298
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72318237
Hier ook de pomp met knip. Placenta was idd meer 'werk' dan t persen. Ging snel, en ook snel na elkaar (11 min). Ik vond bevallen ook niet heel naar ofzo, ook niet megapijnlijk. De hechtingen wel, die zaten bij mij te strak en waren ingegroeid Als ik daar nog aan denk....... brrrr
pi_72318248
Cattie
huup, fijn dat je aan het ontvochten bent
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:46:32 #300
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72318388
Cattie.... Ai, wat spannend...
Ik heb indertijd wel veel aan jouw steun gehad.

Huup, pies maar lekker alles eruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')