quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Stiemie het volgende:
BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpompOok geen scheur gelukkig...
Ah kijk zo ga ik gerustgesteld de nacht inquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ok, dan was het mss omdat ze op dat moment toch gingen vermoeden dat het een flinke baby was.
![]()
Oh, en de eerste keer dus idd een knip en de pomp, maar de vk zei al dat bij een 2e echt zelden de pomp eraan te pas hoeft te komen.
En nu heb ik maar 1 klein hechtinkje, dus dat deel van dat 'de 2e keer is makkelijker' klopt dan in mijn geval wel.
Hij was bij Sasha ook écht nodig en zie maar... de 2e was net zo groot en zwaar en ipv 5 kwartier vruchteloos persen voor die pomp er aan te pas kwam was het nu met een kwartiertje gepiept...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:27 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah kijk zo ga ik gerustgesteld de nacht inEn ik twijfel nu soms ook aan thuis bevallen of niet. Maar ben zo bang dat ik die pomp weer nodig ga hebben en dat ik dan toch nog naar het ziekenhuis moet...
Ja als er nog een stuk placenta te zien is wel. Anders hadden ze het over doospoelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is het dan een curretage MeNicole?
Hier ook redelijk snel, 20 minuten persen. Maar dan wel omdat de baby in nood was, met twee duwende artsen op mijn buik en een flink aantal knippenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ik piepte r er gewoon na 8 minuutjes persen eruit (8 persweeen) zo ken t ook!
goede moed in bevalmoeders slaat
Ja zo'n vies ding waarvan je het gevoel hebt dat het zo weer terug kan glibberenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:15 schreef Ca.ra het volgende:
Oeh ik vond die placenta zo'n vies glibberding om te voelen. Net alsof je er een kwal uitpoept![]()
Nou dat was een pijnlijke gebeurtenis.. ze had al een flink hoofd (37cm) en dan moet je dus wachten met doorpersen en dat staat je poes dus op zn wreedstquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Hier ook redelijk snel, 20 minuten persen. Maar dan wel omdat de baby in nood was, met twee duwende artsen op mijn buik en een flink aantal knippen.
Maar ik heb dus nooit gevoeld hoe het is als het hoofdje staat. ben heel benieuwd of ik dat dit keer wel ga meemaken. Het begint allemaal zo voor me te leven nu weer.
Zelfs dat viel hier mee, maar dat kwam ook omdat er meteen een injectie gezet werd. Beetje trekken aan het touwtje en flopsquote:
Waaahquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Urla het volgende:
Hier staat in het verslag uitdrijvingsfase 1 min niet actief meepersen.
Hier staat in het verslag: Negatief. Niet geperst.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:18 schreef Urla het volgende:
Hier staat in het verslag uitdrijvingsfase 1 min niet actief meepersen.
Ik bij Sasha dus ook niet en deze keer wel...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Hier ook redelijk snel, 20 minuten persen. Maar dan wel omdat de baby in nood was, met twee duwende artsen op mijn buik en een flink aantal knippen.
Maar ik heb dus nooit gevoeld hoe het is als het hoofdje staat. ben heel benieuwd of ik dat dit keer wel ga meemaken. Het begint allemaal zo voor me te leven nu weer.
He bah Moonah, wat akelig. kan me voorstellen dat je daar lang last van hebt (ook geestelijk daarna nog lang)quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:46 schreef Moonah het volgende:
Oké, voor de Fok!statistieken dan maar: 2,5 uur persen, daarna alsnog een tang met knip en scheur naar binnen en eentje tot aan mijn anus. Beat that.![]()
Ik maak er nu een geintje van, maar ik heb er naderhand nog een hele poos heel veel moeite mee gehad.
Gheghe, heb na de bevalling nog gevraagd aan de verpleegkundige of het eigenlijk een zware bevalling was geweest.
ja idd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
en trouwens, persweeen voelen echt heerlijk aa na een weeenstorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |