Oef wel heel herkenbaar. Ik ben benieuwd of ze dit keer weer zo moeten knippen, of dat het een tweede keer toch beter past, zeg maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:
nah, t klinkt interessanter dan het is hoort is in meerdere lagen gehecht, dus eerst de spierlaag geloof ik dan die tussenlaag en dan de bovenste huidlaag.
Maar de knip zit richting mn bil zeg maar, is zo'n goeie 7 cm lang ong.
Die hechtingen storen me niet zo maar t loopt voor geen meter![]()
en dat bowlingbal gevoel van onder helpt ook niet trouwens
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Het bowlingbalgevoel heeft hier echt weken geduurd. Sorry.
Huup bij mij ging dat gevoel na een week of 4 weg. Maar als ik ongesteld moet worden/ben kan ik er nog steeds last van hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:
hier gelukkig ook een voorspoedig herstel tot nu toe. Ze vond dat het er keurig uitzag enzo en ze was verbaasd over de hoge mate van hygiene (lees: neurotisch schoonhouden) waarmee ik ermee omga
![]()
muppet, alsof ik zit te wachten op een infectie of ontsteking daar haha... natuurlijk hou ik het buitensporig goed schoon enzo. Als ik dat soort dingen zelf kan voorkomen dan doe k daar wel alles aan.
wanneer verdwijnt dat bowlingbal-gevoel weer een beetje?![]()
ik merk dat het wel helpt als k regelmatig mn bekkenbodem enzo probeer aan te spannen en ontspannen enzo, als soort van oefening. Maar ik ben benieuwd op welke termijn ik ongeveer moet rekenen.
Oh joh, dat herken ik echt helemaal nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
Met bowlingbal gevoel bedoel ik een zwaar drukkend gevoel van onder eigenlijk. Niet bij de hechtingen, dat voelt anders, idd als een soort spanning. Dit voelt meer bijna als een soort aandrang alsof je nodig moet poepen ofzo. Als je dan je bekkenbodem aanspant en ontspant dan is dat gevoel weg maar komt na een paar seconden weer terug. Hier komt het ook als ik te lang sta of verkeerd zit. Of als k opsta.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:48 schreef huuphuup het volgende:
Guus!
nee hoor, eigenlijk niet. Ik ga braaf liggen tussen 1 en 3, dat scheelt.
En mn lief helpt heel veel. 's nachts voed ik liggend in bed. Hij brengt haar, ik geef haar de ene borst, hij verschoont, ik doe de andere kant; ik kukel weer in slaap en lief doet de rest
hij is wel moe...
jeutje, dat zijn er aardig watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat bowlingbalgevoel
alsof er iets met alle geweld naar beneden wil vallen maar het tegengehouden wordt door een vliesje?
zo voelde t voor mijen idd met een maatbeker vol lauw water tegelijkertijd plassen
Gelukkig viel de schade bij mij ontzettend meezelfs niet gezwollen oid
scheurtjes in de lippen, 6 hechtingen waar ik amper last van heb gehad..al begonnen ze na een dag of wat een beetje te jeuken en er was er 1 spoorloos volgens de VK
maar is er wat mis met mn doos of wat? als er een knip gezet wordt dan knippen ze toch in je kontgat?of knippen ze opzij ofzo
?
*n00b
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jeutje, dat zijn er aardig wat
en dat bowlingbalgevoel
alsof er iets met alle geweld naar beneden wil vallen maar het tegengehouden wordt door een vliesje?
zo voelde t voor mijen idd met een maatbeker vol lauw water tegelijkertijd plassen
Gelukkig viel de schade bij mij ontzettend meezelfs niet gezwollen oid
scheurtjes in de lippen, 6 hechtingen waar ik amper last van heb gehad..al begonnen ze na een dag of wat een beetje te jeuken en er was er 1 spoorloos volgens de VK
maar is er wat mis met mn doos of wat? als er een knip gezet wordt dan knippen ze toch in je kontgat?of knippen ze opzij ofzo
?
*n00b
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:03 schreef Estrys het volgende:
ah ja de perineum-perikelen. Ben ik trouwens de enige die weersveranderingen aan haar perineum kan aanvoelen sinds de bevalling?
quote:
quote:
Te laat!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef Grasjes het volgende:
Herinneringen komen boven met het bowlingbalgevoel haha. Ik wist er geen omschrijving voor, maar dit is hetIk heb er wel echt zeker 3/4 maanden last van gehad. Veel te veel 'gerend' in de kraamtijd... Dus huuphuup als het even kan, echt rustig aan doen hoor! Dan heelt het allemaal veel sneller.
En zoveel hechtingen pff......... dat moet je maar niet vertellen aan laatste loodjes moedersHoop voor je dat het snel heelt!
Bij Tyler ook niet, wel een beetje gescheurd, recht naar beneden. Geen last van gehad gelukkig!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Stiemie het volgende:
BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpompOok geen scheur gelukkig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |