abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:54:58 #201
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72291948
OMG ik vond mezelf al heel wat met 2 stuks
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:57:16 #202
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72292008
Oh wat lief en goed dat hij dat doet.

30 à 40 hechtingen, echt joh? Ik had ook 4 knippen, mocht ook drie dagen nauwelijks lopen, maar volgens mij had ik er maar een stuk of 10. Jeetje, poeh .
pi_72292100
nah, t klinkt interessanter dan het is hoor t is in meerdere lagen gehecht, dus eerst de spierlaag geloof ik dan die tussenlaag en dan de bovenste huidlaag.
Maar de knip zit richting mn bil zeg maar, is zo'n goeie 7 cm lang ong.

Die hechtingen storen me niet zo maar t loopt voor geen meter
en dat bowlingbal gevoel van onder helpt ook niet trouwens
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:04:19 #204
223453 Guuzewuus
pi_72292208
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:
nah, t klinkt interessanter dan het is hoor t is in meerdere lagen gehecht, dus eerst de spierlaag geloof ik dan die tussenlaag en dan de bovenste huidlaag.
Maar de knip zit richting mn bil zeg maar, is zo'n goeie 7 cm lang ong.

Die hechtingen storen me niet zo maar t loopt voor geen meter
en dat bowlingbal gevoel van onder helpt ook niet trouwens
Oef wel heel herkenbaar. Ik ben benieuwd of ze dit keer weer zo moeten knippen, of dat het een tweede keer toch beter past, zeg maar .

Ik heb het overigens geen seconde erg gevonden en vond het herstel ook heel voorspoedig gaan, gelukkig.
pi_72292493
hier gelukkig ook een voorspoedig herstel tot nu toe. Ze vond dat het er keurig uitzag enzo en ze was verbaasd over de hoge mate van hygiene (lees: neurotisch schoonhouden ) waarmee ik ermee omga
muppet, alsof ik zit te wachten op een infectie of ontsteking daar haha... natuurlijk hou ik het buitensporig goed schoon enzo. Als ik dat soort dingen zelf kan voorkomen dan doe k daar wel alles aan.

wanneer verdwijnt dat bowlingbal-gevoel weer een beetje?
ik merk dat het wel helpt als k regelmatig mn bekkenbodem enzo probeer aan te spannen en ontspannen enzo, als soort van oefening. Maar ik ben benieuwd op welke termijn ik ongeveer moet rekenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72292579
Al die aantal hechtingen, daar wil ik niet meer aan denken.

Ik wil nog even reageren op het begin van het topic, de vermoeidheid. Het is zeker normaal om moe te zijn, maar te moe, is niet goed. Let daar dus wel op nieuwe mama's. Als ik beter had opgelet en de extreme moeheid en het gevoel dat er niet was eerder had erkend, was ik maanden sneller van de problemen af geweest. Moe zijn hoort erbij, maar praat niet alles goed, onder het mom van "dat is normaal". Niet om iemand bang te maken hoor, of niks persoonlijk naar iemand toe.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72292635
Het bowlingbalgevoel heeft hier echt weken geduurd. Sorry.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72292648
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
Het bowlingbalgevoel heeft hier echt weken geduurd. Sorry.

crap

haha maar thanks anyways
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72292660
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:
hier gelukkig ook een voorspoedig herstel tot nu toe. Ze vond dat het er keurig uitzag enzo en ze was verbaasd over de hoge mate van hygiene (lees: neurotisch schoonhouden ) waarmee ik ermee omga
muppet, alsof ik zit te wachten op een infectie of ontsteking daar haha... natuurlijk hou ik het buitensporig goed schoon enzo. Als ik dat soort dingen zelf kan voorkomen dan doe k daar wel alles aan.

wanneer verdwijnt dat bowlingbal-gevoel weer een beetje?
ik merk dat het wel helpt als k regelmatig mn bekkenbodem enzo probeer aan te spannen en ontspannen enzo, als soort van oefening. Maar ik ben benieuwd op welke termijn ik ongeveer moet rekenen.
Huup bij mij ging dat gevoel na een week of 4 weg. Maar als ik ongesteld moet worden/ben kan ik er nog steeds last van hebben.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:18:38 #210
223453 Guuzewuus
pi_72292695
Na drie dagen mocht ik weer lopen, na een week ben ik boodschappen gaan doen, na anderhalve week ben ik naar de stad geweest en binnen drie weken kon ik weer fietsen. Is dat wat je wil weten?

Ik was overigens helemaal geen held met schoonhouden. Ik moest de douchestraal erop zetten. Nou mij niet gezien , ik durfde dat echt niet. Toen moest ik water via mijn buik na toiletbezoek naar beneden laten glijden, zeg maar. Na drie dagen kreeg ik een klisma omdat ik niet durfde en kon poepen .

Wat bedoel je eigenlijk met bowlingbalgevoel. Bij mij was de bil en het deel rond het litteken helemaal opgezwollen en rood-blauw, dus daar kwam bij mij het bowlingbalgevoel vandaan, er zat letterlijk een bowlingbal. Ik weet wel dat na 7 dagen de hechtingen eruit gehaald werden en ik sowieso die dag al veel meer kon ineens. Volgens de vk was toen de zwelling ook flink afgenomen.

Verdere details weet ik niet meer ...
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:20:07 #211
223453 Guuzewuus
pi_72292759
Jullie bedoelen wat anders . Maar ik geloof niet dat ik dat echt herken .
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:24:12 #212
223453 Guuzewuus
pi_72292890
Teveel details denk ik toch? Ik haal het zo weer weg .
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:24:51 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72292911
Ik weet wel dat zitten op een harde ondergrond wel hielp om dat beurse gevoel wat minder te laten worden. Of even lekker hangen op de armleuning van de bank. Gewoon even tegendruk daar.

Ik pieste bij Sasha altijd onder de douche idd omdat dat met een flesje op het toilet me echt niet lukte wegens een te krappe wc.

Huup, ik krijg kippevel van je aantal. Ik had er bij de eerste een stuk of 7 geloof ik, en nu maar eentje. Meer dan genoeg.

Hier gaat het trouwens ook prima.
Net even een beetje emo-moment en behoorlijk in de war over iets, maar dat heeft zich, oa met hulp van een hele lieve vriendin opgelost. En nu heb ik heerlijk rust in mijn kop. Echt heel fijn, want ik kan het mezelf aardig moeilijk maken soms tussen willen en moeten en kunnen en 'wat zal men denken of zeggen'.
Ja, heel cryptisch, maar hier blijft het bij.

Vanmiddag besloten dat de kraam-mevrouw morgen niet meer hoefde te komen. We hadden nog recht op 1 dag, maar ik ben er ook gewoon wel even klaar voor om het lekker met z'n viertjes te gaan doen.
Heerlijk zo'n schoon huis en dat er dingen gedaan worden voor je, maar nu kan ik mijn eigen boterhammetjes wel weer smeren.
Hoe anders dan bij Sasha toen ik echt pas na 5-6 dagen voor het eerst naar beneden ging. Toen was ik lichamelijk ook echt veel meer gehavend dan nu.

En verder... stikstapelverliefd op die drie mannen hier in huis. Die grote, lange donkere is de liefste van allemaal (en toch kan ik hem soms wel wat doen ) en dan een heel lief klein blond jongetje dat vanmorgen al babbelend wakker werd: O'car... mamamamamapapa... ijsje?
En ja, dat kleine donkere cherubijntje dat nu zo lief bij papa ligt te slapen.

Veeg mij maar op, wat heerlijk dit!

En stiekem ben ik heel erg blij dat F. nog lekker 2 weken vakantie heeft nu, want hoe goed ik me ook voel en hoe weinig last ik van dingen heb, ik vind het wel lekker om alles nog even te kunnen delen. Boodschappen, Sasha halen en brengen, visite etc. etc.
pi_72292949
Fuente ook met een paar weken pas dus. Okay das goed, dan weet ik waar ik me op kan instellen. Ik vind dingen altijd een stuk dragelijker als ik maar weet hoe en wat. Als ik niet moet gaan afwachten wanneer het over gaat.

ahw arme guus... die straal erop, ik dacht eerst ook van ben je gek bij je hoofd ofzo?! maar het warme water erlangs spoelt het wel fijn schoon allemaal. Recht erop durfde ik ook niet de eerste dag brr. Toiletbezoek is hier verder geen probleem gelukkig. Zo'n klysma lijkt me best naar
En ik ben hier van de natte wc papiertjes
er gaat een rol per dag doorheen dankzij mij alleen Iedere keer voor ik ga proppen wc papier natmaken met de waterfles, dan deppen enzo. Net zolang tot ik tevreden ben over t resultaat haha. En dan na het plassen weer. En pas als allerlaatst voorzichtig droogdeppen. Je bent wel een half uur bezig met 1 plasje maar het voelt prettig, gevoelsmatig zeg maar, om het op deze manier te doen.

Met bowlingbal gevoel bedoel ik een zwaar drukkend gevoel van onder eigenlijk. Niet bij de hechtingen, dat voelt anders, idd als een soort spanning. Dit voelt meer bijna als een soort aandrang alsof je nodig moet poepen ofzo. Als je dan je bekkenbodem aanspant en ontspant dan is dat gevoel weg maar komt na een paar seconden weer terug. Hier komt het ook als ik te lang sta of verkeerd zit. Of als k opsta.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72292952
OMG.. 30 a 40 hechtingen
Ik vind dat B. ff niet mag klagen hor huup

BE, ik vond het ook heerlijk dat M. wat langer thuis was!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:26:29 #216
223453 Guuzewuus
pi_72292974
Oh wat fijn BE, dat het zo goed gaat. Heerlijk om je verhaal te lezen .
pi_72293012
Aaaaahw BE wat klink je verliefd! en cryptisch idd
heerlijk genieten idd met zn viertjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:29:30 #218
223453 Guuzewuus
pi_72293083
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
Met bowlingbal gevoel bedoel ik een zwaar drukkend gevoel van onder eigenlijk. Niet bij de hechtingen, dat voelt anders, idd als een soort spanning. Dit voelt meer bijna als een soort aandrang alsof je nodig moet poepen ofzo. Als je dan je bekkenbodem aanspant en ontspant dan is dat gevoel weg maar komt na een paar seconden weer terug. Hier komt het ook als ik te lang sta of verkeerd zit. Of als k opsta.
Oh joh, dat herken ik echt helemaal niet .

Wel heb ik nog steeds dat ik poepen maar moeilijk op kan houden sinds de bevalling.
  Jubileum moderator zondag 30 augustus 2009 @ 21:32:54 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72293223
Dat bowlingbalgevoel herken ik! Ik had het vooral bij het wandelen, die eerste weken als je even tever liep. Was spontaan bang dan dat ik mijn buikinhoud door mijn bekkenbodem op de hoek van straat zou laten vallen
Mijn god Huup wat een hechtingen

BE
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72293299
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:48 schreef huuphuup het volgende:
Guus!
nee hoor, eigenlijk niet. Ik ga braaf liggen tussen 1 en 3, dat scheelt.
En mn lief helpt heel veel. 's nachts voed ik liggend in bed. Hij brengt haar, ik geef haar de ene borst, hij verschoont, ik doe de andere kant; ik kukel weer in slaap en lief doet de rest
hij is wel moe...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeutje, dat zijn er aardig wat

en dat bowlingbalgevoel

alsof er iets met alle geweld naar beneden wil vallen maar het tegengehouden wordt door een vliesje?
zo voelde t voor mij en idd met een maatbeker vol lauw water tegelijkertijd plassen

Gelukkig viel de schade bij mij ontzettend mee zelfs niet gezwollen oid scheurtjes in de lippen, 6 hechtingen waar ik amper last van heb gehad..al begonnen ze na een dag of wat een beetje te jeuken en er was er 1 spoorloos volgens de VK

maar is er wat mis met mn doos of wat? als er een knip gezet wordt dan knippen ze toch in je kontgat? of knippen ze opzij ofzo ?
*n00b
pi_72293366
BE, wat klink je heerlijk

Huup, hier ging er ook rustig een rol per dag alleen aan mij op En ik vond spoelen met een spuitbidon heerlijk, echt een verlichting! Verder gelukkig weinig last ervan gehad (maar goed, ik had maar 1 hechting, dus er viel ook echt weinig te klagen).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:37:34 #222
223453 Guuzewuus
pi_72293389
Huh? Waarom zouden ze in je kontgat knippen, daar hoeft toch niks doorheen ?

Bij mij schuin naar achteren, juist om te voorkomen dat je van je doos tot je kontgat doorscheurt zeg maar (even in jouw woorden ). Bij mij moesten ze wachten met hechten weet ik ineens weer, omdat de gyn moest komen checken of ik niet toch (ondanks de schuine knippen) onderhuids richting anus was ingescheurd, of zoiets.

Jeetje herinneringen komen weer boven zeg .

[ Bericht 17% gewijzigd door Guuzewuus op 30-08-2009 21:43:20 ]
pi_72293413
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jeutje, dat zijn er aardig wat

en dat bowlingbalgevoel

alsof er iets met alle geweld naar beneden wil vallen maar het tegengehouden wordt door een vliesje?
zo voelde t voor mij en idd met een maatbeker vol lauw water tegelijkertijd plassen

Gelukkig viel de schade bij mij ontzettend mee zelfs niet gezwollen oid scheurtjes in de lippen, 6 hechtingen waar ik amper last van heb gehad..al begonnen ze na een dag of wat een beetje te jeuken en er was er 1 spoorloos volgens de VK

maar is er wat mis met mn doos of wat? als er een knip gezet wordt dan knippen ze toch in je kontgat? of knippen ze opzij ofzo ?
*n00b

Ik mag toch hopen dat ze dat niet doen
nee toch? /geen ervaring met knippen heeft
Sara
Merel
Ukje
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:42:39 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72293549
Bij mij hebben ze ook schuin naar achteren geknipt. Blijkbaar is dat de plek waar ze de meeste ruimte kunnen winnen.
Het was bij mij niet zozeer omdat het koppie niet zou passen (achteraf was het hoe dan ook wel nodig geweest) maar het was om de vacuum erin te kunnen brengen en dat ze dan een beetje door kunnen trekken ofzoiets.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:45:52 #225
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72293660
huup, wat heb je veel hecjtingen!
let je wel op dat je niet teveel staat? ik heb nog 10 mnd last gehad met bowlingbalgevoelens doordat ik in het begin te veel heb gedaan...
knippen doen ze in je perineum. das het stukje vel/weefsel tussen de vagina en het kontgat. ik denk dat het in totaal een cm of 5 lang is, als je recht naar achter gaat, maar schuin kan je dus verder komen
en daar scheur je dus vanzelf ook meestal. en als je perineum helemaal door is, dus ipv 3 gaten, heb je er nog maar 2, dat is een totaalruptuur. dan is je anus ook onderdeel van de ontplofte egel, zeg maar

zo helderder?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72294279
Idd Kleurdoos wat de rest zegt het idee is ook dat als de knip onverhoopt ineens verder doorscheurt dat je dan geen totaalruptuur hebt. Hier dus ook schuin naar achter geknipt.

Davinia lief dat je het zegt, ik moet misschien idd minder willen doen/lopen. Niet dat ik zoveel doe nu maar ik merk wel dat ik dingen doe die ik eigenlijk beter aan mn lief had kunnen vragen te doen. Maar wat meer zitten/liggen I guess. Het zitten gaat denk ik vast een stuk beter als de bovenste knoop van de hechting eruit is. Nu moet ik echt nog met beleid gaan zitten, op een bepaalde manier die dan t minst pijnlijk is. Das volgens mij geen onderdeel van de bowlingbal Morgen mag ie eruit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72294288
ah ja de perineum-perikelen. Ben ik trouwens de enige die weersveranderingen aan haar perineum kan aanvoelen sinds de bevalling?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72294381
Oh ja dat knoopje van die hechting Het hoort vanzelf op te lossen, maar bij mij gebeurde dat dus niet. Dus na 4 weken toch maar ff langs de vk gegaan, en die heeft het toen los geknipt. Zo, dat scheelde echt zoveel! Mocht ik ooit weer bevallen en weer gehecht worden, moet ik aan het eind van de kraamweek vragen of ze dat alvast losknippen.
En het bowlingbalgevoel was hier ook ja. Erg irritant. Weet eigenlijk niet meer precies hoe lang dat duurde... Soms als ik op de wc zit, heb ik het nog.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72294700
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:03 schreef Estrys het volgende:
ah ja de perineum-perikelen. Ben ik trouwens de enige die weersveranderingen aan haar perineum kan aanvoelen sinds de bevalling?
Piet Perineumsma
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72294834
serieus hoor

Ik had ene 2de graads ruptuur. Of zoals Claudia de breij zegt: dat is niet helemaal maar wel een gezellig eindje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72294855
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef snoopy het volgende:

[..]

Piet Perineumsma

Ik heb gister alle maat 50-56 uit de kast van Tess gehaald en in een doos gedaan...
Wil het nog niet wegdoen want stel je voor dat er misschien toch nog eens een keer een 3e komt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72294857
ik had gelukkig geen gatscheur
blij toe..vk heeft de knipgrage biatch tegengehouden..anders had ik een knipvoorniets!

estrys..ga jij het weerbericht doen voor BNN?
JA MIJN TUSSENDOOSENKONTGAT ZEGT DAT HET 22 GRADEN WORDT
pi_72295244
Ik ben best wel blij dat ik helemaal niet gehecht hoefde te worden. Een reactie van een collega kort na de bevalling: Wat!! Kan zij gewoon zitten en lopen!!
Dat bowlingbalgevoel herken ik zeker. En als ik ongesteld ben dan voel ik het ook weer.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:33:32 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72295411
quote:

[..]

Piet Perineumsma

Sinds tijden niet meer zo gelachen. Hij praat ook vaak poep trouwens.

BE

En huupski..., wat een hechtingen meisje...
En dat lage zware gevoel heeft bij mij ook 2-3 maand geduurd en daarna alleen nog als ik ongesteld was.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:40:33 #235
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72295656
Herinneringen komen boven met het bowlingbalgevoel haha. Ik wist er geen omschrijving voor, maar dit is het Ik heb er wel echt zeker 3/4 maanden last van gehad. Veel te veel 'gerend' in de kraamtijd... Dus huuphuup als het even kan, echt rustig aan doen hoor! Dan heelt het allemaal veel sneller.
En zoveel hechtingen pff......... dat moet je maar niet vertellen aan laatste loodjes moeders Hoop voor je dat het snel heelt!
pi_72295675
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef Grasjes het volgende:
Herinneringen komen boven met het bowlingbalgevoel haha. Ik wist er geen omschrijving voor, maar dit is het Ik heb er wel echt zeker 3/4 maanden last van gehad. Veel te veel 'gerend' in de kraamtijd... Dus huuphuup als het even kan, echt rustig aan doen hoor! Dan heelt het allemaal veel sneller.
En zoveel hechtingen pff......... dat moet je maar niet vertellen aan laatste loodjes moeders Hoop voor je dat het snel heelt!
Te laat!
pi_72295760
quote:

[..]

Piet Perineumsma
<-van het lachen
Sara
Merel
Ukje
pi_72295870
Huup wat een hechtingen zeg

Enneh bowlingbalgevoel * check*

Pfoei wat brengt dit topic een hoop herinneringen terug en wat is het misschien niet handig om dit 17 dagen voor mijn uitgerekende datum te lezen

BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpomp Ook geen scheur gelukkig...
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:49:49 #239
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72295990
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Te laat!

LOL Vergeet alles wat je zojuist gelezen hebt
pi_72296015
Omg Huup wat veel hechtingen! Ik voel het gewoon weer van Kim.

BE wat klink je gelukkig.
pi_72296069
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Stiemie het volgende:
BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpomp Ook geen scheur gelukkig...
Bij Tyler ook niet, wel een beetje gescheurd, recht naar beneden. Geen last van gehad gelukkig!
pi_72296106
Lig hier ook echt in een deuk! En ook net met Piet Paulusma op de achtergrond hier hahaha

Ik ben trouwens ook geknipt voor die vacuumpomp, en ik dacht ook dat dat altijd zo was, maar hoorde op de pufclub dat dat dus niet altijd het geval is... Alleen was me niet duidelijk wanneer dan wel en wanneer niet...
pi_72296149
Ik was schijtsbenauwd toen de gyn zei dat de vacuumpomp erbij werd gehaald. Maar geen knip dus.

En idd leuk Piet er nu bij op de achtergrond. Djeez kijkt me vreemd aan.

Ohja, hier gaat het goed! Moeheid blijft, das wel k*t.
pi_72296168
Oh dus bij de 2e heb je minder kans op scheuren en knippen? Stiemie probeert zich weer van een goede nachtrust zonder nachtmerries te verzekeren
pi_72296191
Nu het toch over pijnlijke dingen gaat... deed bij jullie de vk ook tijdens het bevallen tussen de weeen door met haar vingers zo heel wreed je doos oprekken zeg maar? Ik vond dat echt shocking, had daar nog nooit van gehoord, en het deed hartstikke pijn. Ik werd de eerste keer dat ze het deed ook echt pissig op haar en snauwde dat ze op moest houden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:59:21 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72296261
Stiemie, het is volgens mij de tweede keer minder pijnlijk en ook minder knippen als je met Piet Perineumolie masseert
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:03:51 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72296402
Hahahaha, ik ga zwangere vriendinnen voortaan hierheen sleuren!

Ik had alleen wat geschaafd.
"Ehm Lish, je rechterschaamlip..."
bibberstem: "issie eraf?"
"Nee joh, er zit alleen een schaafplekje op."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72296410
Rocka Nou ik heb de eerste keer met anti-striae-olie mijn buik gesmeerd en dat hielp helemaal niks ( ) dus voor mij geen rare smeersels meer....
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:14:35 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72296768
Auw tessie Nog nooit van gehoord ook eigenlijk?! Wel van de truc van de warme washand die tegen het perineum wordt gehouden, dat zou de boel ontspannen en dus uitscheuren kunnen voorkomen.
Ik had net voor het persen bij nummer 2 en 3 in een heet bad gelegen en dat had de boel genoeg versoepeld waarschijnlijk..geen schrammetje ondanks de lanceringen van 2 en 3 minuten..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72296866
Nee ik had er ook nog nooit van gehoord, daarom was ik ook echt geshokeerd Deed echt zeer! Had liever een warm washandje gehad ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')