abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72294279
Idd Kleurdoos wat de rest zegt het idee is ook dat als de knip onverhoopt ineens verder doorscheurt dat je dan geen totaalruptuur hebt. Hier dus ook schuin naar achter geknipt.

Davinia lief dat je het zegt, ik moet misschien idd minder willen doen/lopen. Niet dat ik zoveel doe nu maar ik merk wel dat ik dingen doe die ik eigenlijk beter aan mn lief had kunnen vragen te doen. Maar wat meer zitten/liggen I guess. Het zitten gaat denk ik vast een stuk beter als de bovenste knoop van de hechting eruit is. Nu moet ik echt nog met beleid gaan zitten, op een bepaalde manier die dan t minst pijnlijk is. Das volgens mij geen onderdeel van de bowlingbal Morgen mag ie eruit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72294288
ah ja de perineum-perikelen. Ben ik trouwens de enige die weersveranderingen aan haar perineum kan aanvoelen sinds de bevalling?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72294381
Oh ja dat knoopje van die hechting Het hoort vanzelf op te lossen, maar bij mij gebeurde dat dus niet. Dus na 4 weken toch maar ff langs de vk gegaan, en die heeft het toen los geknipt. Zo, dat scheelde echt zoveel! Mocht ik ooit weer bevallen en weer gehecht worden, moet ik aan het eind van de kraamweek vragen of ze dat alvast losknippen.
En het bowlingbalgevoel was hier ook ja. Erg irritant. Weet eigenlijk niet meer precies hoe lang dat duurde... Soms als ik op de wc zit, heb ik het nog.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72294700
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:03 schreef Estrys het volgende:
ah ja de perineum-perikelen. Ben ik trouwens de enige die weersveranderingen aan haar perineum kan aanvoelen sinds de bevalling?
Piet Perineumsma
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72294834
serieus hoor

Ik had ene 2de graads ruptuur. Of zoals Claudia de breij zegt: dat is niet helemaal maar wel een gezellig eindje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72294855
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef snoopy het volgende:

[..]

Piet Perineumsma

Ik heb gister alle maat 50-56 uit de kast van Tess gehaald en in een doos gedaan...
Wil het nog niet wegdoen want stel je voor dat er misschien toch nog eens een keer een 3e komt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72294857
ik had gelukkig geen gatscheur
blij toe..vk heeft de knipgrage biatch tegengehouden..anders had ik een knipvoorniets!

estrys..ga jij het weerbericht doen voor BNN?
JA MIJN TUSSENDOOSENKONTGAT ZEGT DAT HET 22 GRADEN WORDT
pi_72295244
Ik ben best wel blij dat ik helemaal niet gehecht hoefde te worden. Een reactie van een collega kort na de bevalling: Wat!! Kan zij gewoon zitten en lopen!!
Dat bowlingbalgevoel herken ik zeker. En als ik ongesteld ben dan voel ik het ook weer.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:33:32 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72295411
quote:

[..]

Piet Perineumsma

Sinds tijden niet meer zo gelachen. Hij praat ook vaak poep trouwens.

BE

En huupski..., wat een hechtingen meisje...
En dat lage zware gevoel heeft bij mij ook 2-3 maand geduurd en daarna alleen nog als ik ongesteld was.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:40:33 #235
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72295656
Herinneringen komen boven met het bowlingbalgevoel haha. Ik wist er geen omschrijving voor, maar dit is het Ik heb er wel echt zeker 3/4 maanden last van gehad. Veel te veel 'gerend' in de kraamtijd... Dus huuphuup als het even kan, echt rustig aan doen hoor! Dan heelt het allemaal veel sneller.
En zoveel hechtingen pff......... dat moet je maar niet vertellen aan laatste loodjes moeders Hoop voor je dat het snel heelt!
pi_72295675
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef Grasjes het volgende:
Herinneringen komen boven met het bowlingbalgevoel haha. Ik wist er geen omschrijving voor, maar dit is het Ik heb er wel echt zeker 3/4 maanden last van gehad. Veel te veel 'gerend' in de kraamtijd... Dus huuphuup als het even kan, echt rustig aan doen hoor! Dan heelt het allemaal veel sneller.
En zoveel hechtingen pff......... dat moet je maar niet vertellen aan laatste loodjes moeders Hoop voor je dat het snel heelt!
Te laat!
pi_72295760
quote:

[..]

Piet Perineumsma
<-van het lachen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72295870
Huup wat een hechtingen zeg

Enneh bowlingbalgevoel * check*

Pfoei wat brengt dit topic een hoop herinneringen terug en wat is het misschien niet handig om dit 17 dagen voor mijn uitgerekende datum te lezen

BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpomp Ook geen scheur gelukkig...
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:49:49 #239
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72295990
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Te laat!

LOL Vergeet alles wat je zojuist gelezen hebt
pi_72296015
Omg Huup wat veel hechtingen! Ik voel het gewoon weer van Kim.

BE wat klink je gelukkig.
pi_72296069
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Stiemie het volgende:
BE bij mij hebben ze vorige keer helemaal niet geknipt voor de vacuumpomp Ook geen scheur gelukkig...
Bij Tyler ook niet, wel een beetje gescheurd, recht naar beneden. Geen last van gehad gelukkig!
pi_72296106
Lig hier ook echt in een deuk! En ook net met Piet Paulusma op de achtergrond hier hahaha

Ik ben trouwens ook geknipt voor die vacuumpomp, en ik dacht ook dat dat altijd zo was, maar hoorde op de pufclub dat dat dus niet altijd het geval is... Alleen was me niet duidelijk wanneer dan wel en wanneer niet...
pi_72296149
Ik was schijtsbenauwd toen de gyn zei dat de vacuumpomp erbij werd gehaald. Maar geen knip dus.

En idd leuk Piet er nu bij op de achtergrond. Djeez kijkt me vreemd aan.

Ohja, hier gaat het goed! Moeheid blijft, das wel k*t.
pi_72296168
Oh dus bij de 2e heb je minder kans op scheuren en knippen? Stiemie probeert zich weer van een goede nachtrust zonder nachtmerries te verzekeren
pi_72296191
Nu het toch over pijnlijke dingen gaat... deed bij jullie de vk ook tijdens het bevallen tussen de weeen door met haar vingers zo heel wreed je doos oprekken zeg maar? Ik vond dat echt shocking, had daar nog nooit van gehoord, en het deed hartstikke pijn. Ik werd de eerste keer dat ze het deed ook echt pissig op haar en snauwde dat ze op moest houden.
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:59:21 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72296261
Stiemie, het is volgens mij de tweede keer minder pijnlijk en ook minder knippen als je met Piet Perineumolie masseert
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:03:51 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72296402
Hahahaha, ik ga zwangere vriendinnen voortaan hierheen sleuren!

Ik had alleen wat geschaafd.
"Ehm Lish, je rechterschaamlip..."
bibberstem: "issie eraf?"
"Nee joh, er zit alleen een schaafplekje op."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72296410
Rocka Nou ik heb de eerste keer met anti-striae-olie mijn buik gesmeerd en dat hielp helemaal niks ( ) dus voor mij geen rare smeersels meer....
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:14:35 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72296768
Auw tessie Nog nooit van gehoord ook eigenlijk?! Wel van de truc van de warme washand die tegen het perineum wordt gehouden, dat zou de boel ontspannen en dus uitscheuren kunnen voorkomen.
Ik had net voor het persen bij nummer 2 en 3 in een heet bad gelegen en dat had de boel genoeg versoepeld waarschijnlijk..geen schrammetje ondanks de lanceringen van 2 en 3 minuten..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72296866
Nee ik had er ook nog nooit van gehoord, daarom was ik ook echt geshokeerd Deed echt zeer! Had liever een warm washandje gehad ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')