abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71910042
Lekker kers, hebben je darmen wat te doen!

Lekker gegeten?
pi_71910059
.... met gevoel voor drama....
pi_71910144
Wat stond er op het menu?

Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71910654
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat stond er op het menu?

Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
GMTA!
#geen
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:13:15 #185
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71912045
Stelletje ouwe viezerikken hier

Vanavond heerlijk gebarbecued en nu vers gebadderd op de bank. Lekkah
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:36:08 #186
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71912400
Ca.ra heb je zo'n zweetbank?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:02:30 #187
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71912761
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, heb me af en toe toch een steken in m'n doos! Mn eerste reactie is dan ook om ernaar te grijpen. Leuk op m'n werk.

Lijkt wel of ze zo nu en dan een handje naar buiten steekt om alvast te zwaaien.
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.

Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:19:08 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71914228
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:02 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.

Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt

Oei, zelfs de Omeprazol en de Rennies kunnen me niet meer helpen, heb zo'n vreselijke last van maagzuur
Dan maar zitten, liggen is geen enkele optie meer op het moment.
Geen gerommel hier trouwens, ik mis het eigenlijk wel een beetje...
pi_71914243
grmbl, ik zag "Kersjes" staan bij laaste post en ik dacht al van oeh! zou het!! but noooo....

vervelend van t maagzuur.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:39:05 #190
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71914246
Sorry Huup

Maar jij staat nog altijd bovenaan, je mag echt wel eerst van me hoor!
pi_71914261
nah, jij rommelt een stuk meer dan ik doe dus ik zet mn geld nie op mezelf
kom maar op met die verse beebs, of t nou die van mezelf is of die van een ander, verse wil ik zien!

en die van mezelf zie ik hoe dan ook, wat er ook gebeurt, toch binnen nu en pak em beet twee weken. zo kort nog maar! Bijna onwerkelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71914332
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
pi_71914344
Huups en dan heb je een beeeebie! Een echte!
  zondag 16 augustus 2009 @ 07:51:50 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71914370
Huup, gekke gedachte he... wat er ook gebeurt, het is nu echt-echt-echt aftellen geblazen... die uiterlijke tijd dat het nog duurt wordt steeds korter en korter.
Duh... altijd wel natuurlijk, maar 'tussen nu en 5-6 weken klinkt toch heel anders dan 'tussen nu en een week of 2-3'.

En dat maakt mij best een beetje zenuwachtig, want die bevalling komt er hoe dan ook óók onvermijdelijk aan.
Gek hoor, ik was helemaal niet nerveus voor de bevalling oid, maar die paar keer echt venijnig gerommel 's nachts hebben me eraan herinnerd dat het toch echt wel even een paar de afzien is. En heel eerlijk gezegd...
Maar goed, de beloning is dan ook niet te evenaren met wat dan ook, dus het komt wel goed.
pi_71914412
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 07:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
mee eens is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71914421
Het is gelukkig ook maar één dagje BE
Ik heb tijdens de bevalling trouwens op een gegeven moment wel gezegd: ok, nu even stoppen en morgen om 9:00 verder, ok? Maar mocht niet an TARA
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:14:06 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71914427
Klopt. En ik hoop toch wel op ietsje vlotter dan de vorige keer enzo. Hoewel dat niet eens heel lang duurde, maar voor het echt doorzette zat er toch wel een dag of anderhalf gerommel aan vooraf.

Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.
pi_71914436
ik denk toch wel dat je bevalling een goed excuus is om af te zeggen BE.
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:22:50 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71914452
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.

* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.
pi_71914457
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:14 schreef Brighteyes het volgende:

Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.
*pufpuf* ja, eigenlijk wilde ik afzeggen, maar ja, dat mocht niet *pufpufpers*

Mwa, zie ik ook niet helemaal voor me

en mijn broer belde net: IK BEN WEER TANTE Voor de 18e keer en het blijft geweldig en hij heeft zo'n leuke (maar onbekende daarom hier maar ff niet toeteren) naam!
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:49:03 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71914507
Goedemorgen dames!

ben benieuwd naar de naam freecell! en natuurlijk gefeliciteerd!

@BE lekker doorrommelen en die BBQ afzeggen ik duim voor een vers beebje vandaag!

Ik ga zo richting strandje, lekker beachvolleybal kijken, bijkletsen en genieten van het mooie weer... denk dat ik pas vanavond weer terug ben.
(ga samen met mijn zus en haar kleinste; 11 maanden)

fijne dag allemaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71914676
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.

* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.

hahaha ik moet echt lachen hierom
ik ga nog even stug terug in bed zweten, kan me nie schelen of t lekker is of nie, maar uitslapen zal ik!

nee hoor, ik hoop dat je lekker ligt te tukken nu

En idd, dat aftellen, ik riep steeds tegen mn lief hier van jaaa binnen nu en 5 weken (uitgaande van, tussen de 37 en 42 weken mag/kan het) maar het wordt idd steeds korter. Het komt steeds dichterbij. In augustus ben ik hoe dan ook mama! En augustus duurt heul niet zo gek lang meer...
okay met heel veel pech op 1 sept maar dat is het dan ook
ik ben nog steeds niet "bang" voor de bevalling maar dat zal ongetwijfeld ook komen omdat ik niet weet wat me te wachten staat haha. ik begin me alleen maar hoe langer hoe meer af te vragen hoe het gaat zijn, die hele bevalling, t zal er toch heel binnenkort een keertje van moeten komen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71914728
Krijtlijk!

Gek Huup, hoewel je bovenaan staat, heb ik nog helemaal niet het idee dat je 'op springen' staat. Misschien omdat je er zelf zo relaxed onder bent. En ik vind je buik er -according to de laatste foto's- nog zo soepeltjes uitzien.

Veel plezier op 't strand, BJ!

O ja, vandaag precies 35 weken! Ongelofeloos!
pi_71914890
jeuh 35 weken Ssserpente t gaat hard he?

En ik heb zelf ook niet het gevoel of idee 'op springen te staan' misschien komt het wel daardoor
alleen die buik voelt wel minder soepel dan ie eruit ziet blijkbaar hoor haha. t is een en al baby, wat vooral betekent dat ik voor mn gevoel heel vaak heel veel ruimte tekort kom

BJ veel plezier op het strand! Lekker genieten van je vakantiedagen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71914983
Die verse beebjes laten wel op zich wachten he... .
Kers nog wat kunnen slapen na het lekkere eten of heb je mogen herkauwen?

Huup, lekker plekje zo bovenaan in de lijst? Hihihi. Ik vind het zo lekker om te lezen hoe je het gewoon maar laat komen zoals het komt.
Fake it till you make it...
pi_71915082
Nou Kersjes, lekker zittend geslapen vannacht? Altijd leuk he, uit eten gaan

BE, wat doe je in vredesnaam zo vroeg op Fok als je kunt uitslapen???

Idd raar idee he Huup, binnen nu en een paar dagen/weken ben je mama....!!
Ik heb dat zelf ook wel heel erg hoor.
Net nog even de babykamer ingewandeld, tuurlijk de kast weer open, pakje eruit, en voor mijn buik gehouden....nah past nog niet, nog een beetje verder groeien beeb!
Heerlijk dat gezwijmel......

Vandaag is er een familiedag van mijn schoonfamilie, en laat ik daar nou helemaal geen zin in hebben.
Dus ik heb maar gezegd dat een huifkarrentocht van 2 keer een uur op dit moment niet aan me besteed is... Mijn en Meike zijn inmiddels door schoonouders opgehaald, en ik meld me later op de dag wel een keer voor de BBQ
Kan ik vandaag mooi de tassen pakken voor onze mini-vakantie.
Ik ben er dus niet he komende week....lig lekker te dobberen in het zwembad....zal aan jullie denken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71915218
Lekker Karin, fijne (mini)vakantie!!!
Fake it till you make it...
pi_71915310
Lekker op vakantie Karin! Geniet ervan!

En BE hoe herkenbaar wat je schrijft over de bevalling Vanmorgen een flinke huilbui gehad... rothormonen. Pff zie echt op tegen de bevalling en de eerste week met baby. Waarschijnlijk gewoon omdat het zo moeilijk verlopen is allemaal vorige keer. Ben ook gewoon bang dat ik het niet ga herkennen als de bevalling spontaan begint omdat ik vorige keer ben ingeleid...
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:27:52 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71915326
Fijne vakantie Karin!
Freecell, nou ben ik wel heel nieuwsgierig naar de naam!
LLM nog even volhouden en dan hebben jullie een beebje vast.
huup, niet op 1 sept want dan vertrek ik op vakantie
BJ, fijne dag vandaag!
Stiemie (maar ook BE), het komt wel goed met die bevalling
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:08:10 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71915855
Ach Stiemie toch, wat naar dat je er zo tegen op ziet.
Wel begrijpelijk, maar het hoeft nu natuurlijk niet zo te gaan als de vorige keer, sterker nog: ik garandeer je dat het nu beter zal verlopen
Al 2 jaar lang ben je een fantastische mama voor Linde, de routine om voor een kind te zorgen zit er helemaal bij je in gebakken en je hebt zelfs al een bevalling meegemaakt! Kon je de vorige keer allemaal niet zeggen maar inmiddels ben je ervaringsdeskundige en dit gaat je gewoon weer lukken hoor!
Signalen van een beginnende bevalling missen doe je niet zo snel en als dat wel zo is en de vk zegt tijdens de eerste check "hey, al 6 cm ontsluiting!" dan is dat toch alleen maar fijn?
Bovendien weet je nu ook nog eens wat eventuele valkuilen zouden kunnen zijn tijdens de kraamweek, ook wat betreft de bv, weet je nu beter waar je tijdig kan aankloppen voor hulp en dus gaat het helemaal goed komen

Freecell, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje

Karin, veel pleizer bij de bbq straks en alvast een fijne vakantie! Lekker nog even weg met z'n allen voordat de baby jullie wereld op z'n kop zal zetten.

Haha, heb vannacht inderdaad behoorlijk lopen herkauwen
Maar eigen schuld hoor, heb gewoon veel en veel te veel gegeten gisteren.

Iedereen veel plezier vandaag met het mooie weer!
En succes ermee als je er om wat voor reden dan ook minder goed tegen kan. Ik zeg: veel drinken en lekker met je voeten in het water
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')