De video's van deze man zijn ook interessant.quote:
Simpel..... er is geen fuck te doen in die stad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Downtown detroit
WTF is dit.
Kan iemand mij vertellen waarom het er daar als een post apocalyptische bende uitziet.
Dat is The American Dream.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Downtown detroit
WTF is dit.
Kan iemand mij vertellen waarom het er daar als een post apocalyptische bende uitziet.
Excuses als dit volledig offtopic is.
Wat een ramp,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel..... er is geen fuck te doen in die stad.
Detroit one city of broken dreams.
Mensen en bedrijven trekken weg.... wat rest lijkt vrij aardig op totale anarchie.
Zoiets, maar dan in een decadentere vorm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Wat een ramp,
Gaat Californie niet dezelfde kant op?
Das een van de mannen achter die NIA. http://inflation.us/quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De video's van deze man zijn ook interessant.
Je kan veel ouwehoeren op zo'n forum maar bij dit soort beelden gaat het eigenlijk pas echt leven wat er speelt of nog gaat spelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan in een decadentere vorm.
Een soort van Foreclosure alley maar dan met nieuwbouw.
For every house, so many mortages so many banks no-one needs.![]()
Yup, nu gaan de ALT-A / Jumbo / Prime hypo's onder water (als ze dat al niet waren).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je kan veel ouwehoeren op zo'n forum maar bij dit soort beelden gaat het eigenlijk pas echt leven wat er speelt of nog gaat spelen.
sangdrax zn commentaar toen ik hem dit filmpje liet zien: "goeie set voor shaun of the dead II"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Downtown detroit
WTF is dit.
Excuses als dit volledig offtopic is.
Detroit: Wat te doen met £100.000quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Simpel..... er is geen fuck te doen in die stad.
Detroit one city of broken dreams.
Mensen en bedrijven trekken weg.... wat rest lijkt vrij aardig op totale anarchie.
Ik vind het echt schokkend hoe iemand in zo'n positie die het allemaal niet heeft zien aankomen gewoon wordt herbenoemd en wordt bejubeld alsof hij de wereld heeft gered. (en ook dat laatste valt nog te bezien)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:19 schreef Drugshond het volgende:
In retrospective.
4 more years for Bozo the clown.
Met het geld wat ongevraagd uit onze portomonee geklopt is, zou ik recht hebben op z'n onderpandje, zelfs al gaat de deal _wel_ door!!quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Das een van de mannen achter die NIA. http://inflation.us/
lolquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef pberends het volgende:
Toch maar een berichtje:
NIA lanceert minifilm 'Debt Slave'
Ik vind de film ook wat overdreven, maar het is beter dan 10 minuten MTVquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
lol
Ik zie dat je de strijd niet hebt opgegeven.
Maar de betrouwbaarheid van die mensen is dus een beetje te betwijfelen denk ik. Een beetje leugen en een beetje waarheid door elkaar gemixt.
En dat terwijl Japan nog erger vergrijsd is dan NL.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:49 schreef Tobey het volgende:
Voor iedereen die denkt .. dat Japan nog een grote economische macht zal worden, of de positie van China of Amerika kan bedreigen
Think again ..
[ afbeelding ]
Hoogste sinds de oorlog(!)
tis september hequote:Op maandag 31 augustus 2009 08:17 schreef Perrin het volgende:
Best rood, Shanghai..
http://finance.yahoo.com/q?s=000001.SS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |