Zo'n serieus antwoord verwacht je natuurlijk nietquote:100.000 pond is ongeveer omgerekend naar US dollars: 160,000$
Voor de gebruiksvriendelijkheid gaan we uit van dollars. We mogen immers alleen met Dollars kope in Amerika
1.Eerst hebben we een retour ticket nodig, 1000 dollar 1e klas retourtje London - Las Vegas
2.We boeken daar een hotel en gaan online shoppen!
1e koop zal zijn dit pand op 589 E Boston Blvd. in Detroit
390 vierkante meter!
7 slaapkamers
4 badkamers
+garage waar 2 auto's in kunnen
Prijs: 12.000$
2e koop zal zijn dit pand op Rosemont Ave. in Detroit.
127 vierkante meter.
3 slaapkamers
2 badkamers.
Prijs: 10.000$ dollars
3e koop zal zijn dit pand op 6849 Archdale St. in Detroit.
87 vierkante meter
2 slaapkamers
2 badkamers
Prijs: 10.000$ dollars
4e koop zal zijn dit pand op 11721 Rosemary St. in Detroit.
95 vierkante meter
4 slaapkamers
4 badkamers
+ garage.
Prijs: 10.000$ dollars.
5e koop zal zijn dit pand, leuk voor halloween feestjes.
260 vierkante meter.
6 slaapkamers
4 badkamers
prijs: 12.000$ dollars
6e koop zal zijn dit pand op 705 E Grand Blvd. in Detroit.
265 vierkante meter
5 slaapkamers
3 badkamers
+garage voor max. 2 auto's
prijs: 7000$ dollars.
7e koop zal zijn dit stukje land in Los Angeles.
omvang is ong. 700 vierkante meter.
Onder het motto van, altijd al een stukje land in LA willen hebben dicht bij hollywood.
Mochten we ooit nog eens rijk worden kunnen dat wat altijd een leuk huisje op bouwen.
Prijs: 1000$ dollars.
8e koop zal zijn een kamer in een appartementen complex in New York op 200 W. 56Th St.
Appartementen complex heet de Manhattan Club. Altijd handig mocht je er nog zaken willen doen.
Formaat: 1 persoons hotelkamer ong.
1 badkamer.
prijs: 16.000$
9e koop zal zijn dit 16225 N Cave Creek Road Unit in Phoenix Arizona.
Dit zal het vakantie huisje voor m'n ouders worden, die hebben altijd al een zwembad willen hebben.
100 vierkante meter.
3 slaapkamers
2 badkamers
1 zwembad
prijs: 20.000$ dollars.
plek voor 2 auto's in de garage.
Tot nu toe! 100.000$ dollar gespendeerd voor
8 panden + 1 stuk land
retourtje vliegticket londen - amerika
Gezien het feit dat m'n ouders dol zijn op auto's komen er ook nog wat auto's bij.
Een gele Hummer
Prijs: 17.500$
Een 69 Chevrolet Camaro
Prijs: 4000$
Een Cadillac Escalade uit 99'
prijs: 6500$
Een Dodge Ramcharger uit 89'
prijs: 3000$
Plus een auto voor mezelf bij mijn ouders
Een Ford Mustang voor uit 2007
prijs: 15.000$
Totaal uitgegeven bedrag op dit moment:
46.000$ Houden we nog over 14.000$ dollar.
4000 dollar daarvan gaan naar m'n volgende college jaar,
de rest is leuk voor een vakantie in Las Vegas![]()
Totaal uitgegeven bedrag: 160.000$ dollar
8 panden
1 stuk land
5 auto's
Gehele oppervlakte van de 8 huizen + het stuk land bedraagt: 2035 vierkante meter.
Perceel oppervlakte is niet mee berekend, de oppervlaktes gegeven in de woningen betreft de woonruimte
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
.. er zit 100% zeker een addertje onder in het gras bij die huizen.
Idd zeg... Ik wist dat er nu voor een prikkie huizen te koop staan in de VS, maar 10k voor dat soort woningen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
.. er zit 100% zeker een addertje onder het gras bij die huizen.
kan ook niet, pas een docu gezien over de huisprijzen, 60m² kost 60k, en dat in een ghetto.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idd zeg... Ik wist dat er nu voor een prikkie huizen te koop staan in de VS, maar 10k voor dat soort woningen?
Ik weet, maar misschien zijn de huizen wel zo goedkoop doordat ze ook in het gras zitten..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idd zeg... Ik wist dat er nu voor een prikkie huizen te koop staan in de VS, maar 10k voor dat soort woningen?
Edit: Donroyco, het is "onder".
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet, maar misschien zijn de huizen wel zo goedkoop doordat ze ook in het gras zitten..
Oh.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet, maar misschien zijn de huizen wel zo goedkoop doordat ze ook in het gras zitten..
de prijs van het huis zal vast wel kloppen, maar de totale kosten niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef Oksel het volgende:
Zo grappig is het niet, als je bedenkt dat de prijzen niet juist zijn.
Je kunt wel degelijk huizen aanschaffen voor 5000$ dollar in de States, feit is wel dat er dat je dan in een ghetto woont (wat detroit zo langzamerhand is). En alles is exclusief council tax, electricieit etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef Oksel het volgende:
Zo grappig is het niet, als je bedenkt dat de prijzen niet juist zijn.
Maar hoeveel ben je uiteindelijk ECHT kwijt? In Nederland betaal je 6x zoveel voor een kamer van 15 m2quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Die prijzen kloppen gewoon. Een op de 8 amerikanen betaalt zijn hypotheek niet meer en banken zullen dus gewoon die huizen verkopen. In deze markt gaan huizen weg voor elk redelijk bod. Er staan zelfs huizen te koop voor 1 dollar (ok wel in wijken waar je nog niet dood gevonden wilt worden).
Amerika is nu eenmaal stukken goedkoper dan Nederlandquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Maar hoeveel ben je uiteindelijk ECHT kwijt? In Nederland betaal je 6x zoveel voor een kamer van 15 m2
Nou, als er meer van dit soort huizen te koop zijn, ( dus in een relatief goede buurt ) zie ik me zelf nog wel eens over een aantal jaar een vakantie huisje in die buurt kopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:08 schreef HugoBaas het volgende:
Die prijzen kunnen niet echt zijn.
Als het zo is koop ik morgen dat huis van 7000.
Ja precies, is erg goed te betalen en je hebt een vet huis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou, als er meer van dit soort huizen te koop zijn, ( dus in een relatief goede buurt ) zie ik me zelf nog wel eens over een aantal jaar een vakantie huisje in die buurt kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |