Samenvatting:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef Dopekoe het volgende:
Welke films zoek ik die samen de letters vormen van de film die ik gister heb gezien ?
Nav Taglines vanaf IMDB::
Play it. Live it. Kill for it
Three Decades of Life in the Mafia.
15 years of imprisonment, five days of vengeance
One man saw it coming.
You'll never go in the water again!
En nee, ze staan niet op volgorde
Het gaat dan natuurlijk alleen op de 1e letter van de film
Alles in 1 post
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Dus even samengevat:
Welke films zoek ik die samen de letters vormen van de film die ik gister heb gezien ?
GI Joe
Play it. Live it. Kill for it
Three Decades of Life in the Mafia. Goodfellas
15 years of imprisonment, five days of vengeance Oldboy
One man saw it coming.
You'll never go in the water again! Jaws
Nog op zoek naar de letters I en E dus...
dank je! toegevoegd!quote:
I, robot, was toch al geraden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef tombolafan het volgende:
Dus de vierde moet een film zijn die begint met een I, en de taglines zijn:
One man saw it coming
&
What will you do with yours?
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:24 schreef Asap het volgende:
GI Joe
Play it. Live it. Kill for it eXistenZ
One man saw it coming. I-Robot
Zonder iets te doen eigenlijk....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:24 schreef Asap het volgende:
GI Joe
Play it. Live it. Kill for it eXistenZ
One man saw it coming. I-Robot
Daar had ik niet over nagedacht...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
gewoon een punt scoren door alleen samen te voegen!
dat had ik ook kunnen doen!
quote:
owh nee....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:41 schreef Asap het volgende:
[..]
![]()
Maar voor die opmerking, in ieder geval geen Disney vraag meer...
Wie is dat dan ??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:52 schreef Asap het volgende:
Zijn naam en doe maar 5 films:
[ afbeelding ]
De naam is goed en 3 films ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:56 schreef Patch het volgende:
Mako
Pearl Harbor
TMNT
Filofax
Planet of the Apes?![]()
Lethal Weapon 4?![]()
Seven years in Tibetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef Asap het volgende:
Hmzz, snel nog wat hints dan, want ik ga er zo vandoor..
1 film met Brad Pitt
2 films met Muscles
1 film met een moeilijk te doden iemand
1 film met een keiharde diender
Seven Years is goed, met Muscles doelde ik een ex mr Universe. Tegenwoordig is hij niet zo gespierd, wordt ook een dagje ouderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Seven years in Tibet
Ervanuitgaande dat Muscles JCVD is, gok ik op Double Team
arnie???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Seven Years is goed, met Muscles doelde ik een ex mr Universe. Tegenwoordig is hij niet zo gespierd, wordt ook een dagje ouder. Het laatste plaatje komt uit 1 van deze films.
Conanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Seven Years is goed, met Muscles doelde ik een ex mr Universe. Tegenwoordig is hij niet zo gespierd, wordt ook een dagje ouder. Het laatste plaatje komt uit 1 van deze films.
Dacht ik ook, maar nee...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef California het volgende:
Zat hij niet in Tora! Tora! Tora!?
Ik reken hem goed:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Conan
Hij ziet er wat barbaars uit op die foto
quote:
quote:
Inderdaad, de hamster uit Bolt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]De hamster uit Bolt... mn neefje heeft het er al de hele week over en ik kom er niet op...
mr_a + 1quote:
Die heeft wel meegewerkt. Maar het is een bekende Jazzpopsinger.....quote:
Om te proberen deze maand ook een 10e topic te krijgen:quote:
SamuelofSEK +1quote:
Geen flauw benul...quote:
heel vreemd misschien, zo ook bij Alien en blijkbaar bij Piranha, maar of Cameron nou bij 1 of 2 de regie had gedaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Patch+1
wat valt er over termi te twijfelen?
tombolofan + 1quote:
Zit net ook even mijn lijstje door te kijken, maar is toch moeilijk dan ik dacht...quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:54 schreef Patch het volgende:
zolang het nog duurt...
Denk dat ie nog sterft dit jaar....
Dat is goed.quote:
De grote Eastwood Hater pakt het punt.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:06 schreef Patch het volgende:
geen idee
met dat stuk ijzer achter zijn poncho iig.
Fistfull of Dollars?
Ja misschien van Pennywise.....quote:
quote:
Die zien er inderdaad ietsjes anders uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef victorinox het volgende:
Back to the Future?
Hoewel die er volgens mij anders uitzien
Jaren 80quote:
victorinox + 1quote:
Dat is goed.quote:
wat je nou met die letters bedoelt weet ik niet... Maar anne hathaway en kate hudson zaten toch in bride wars ofzo?quote:
Zeker Van Je Zaak? = Vraag Maar Raak!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat je nou met die letters bedoelt weet ik niet... Maar anne hathaway en kate hudson zaten toch in bride wars ofzo?
ah, ok...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zeker Van Je Zaak? = Vraag Maar Raak!
En het is idd Bride Wars
tombolafan + 1quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat je nou met die letters bedoelt weet ik niet... Maar anne hathaway en kate hudson zaten toch in bride wars ofzo?
Vast wel...quote:
Oh ja, das onze vriend Creed uit Wolverinequote:
Wolverinequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Patch het volgende:
Mag ik 6 films met Liev Schreiber aub, behalve "Taking Woodstock".
Nog 5 te gaan.quote:
Asap + 1quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef Asap het volgende:
The Omen
Manchurian Candidate
Scream 1
Scream 2
Scream 3?
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij iets van Ponyo, draaide hier alleen in de Nederlandse versie helaas.
O wee als je ook maar 1 schrijffout in je antwoorden bij vragen van mij hebt...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef Asap het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de DVD uit Japan gekregen, ben nu eenmaal een Ghibli-fan![]()
Hulkio +1
Maggie Gyllenhaal?quote:
Maar Bonyo ipv Ponyo?? ... Dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Patch het volgende:
[..]
O wee als je ook maar 1 schrijffout in je antwoorden bij vragen van mij hebt...
Ik dacht het dan recht te trekken met Spirited Away, zodat men wist dat ik wel de juiste film bedoelde...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar Bonyo ipv Ponyo?? ... Dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht het dan recht te trekken met Spirited Away, zodat men wist dat ik wel de juiste film bedoelde...
Maar goed...
Wie de bal kaatst...
ff ge-imdb'ed maar ik heb er nog nooit van gehoord....quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef Hulkio het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet? Het is een film van Sam Mendes (die naam ga ik dus niet meer mee tellen) die nu in de bios draait.
Gillingham +1quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef Gillingham het volgende:
Away We Go.
En ik wilde Sam Mendes zeggen, maar dat kan niet want dat heeft de vraagsteller zelf al gedaan, maar dat blijkt ook niet nodig.
Was wel leuk inderdaad. Jeff Daniels had ik ook wel mogen bedenken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:09 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Gillingham +1
Prima filmpje trouwens. Andere namen die nog konden: Jeff Daniels en Allison Janney.
Daar zat ik ook aan te denken maar ken maar 1 film van hem volgens mij ....quote:
Wellicht Ridley Scott of David Lean, maar 5 films en uit deze landen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:11 schreef Gillingham het volgende:
Ik wil graag de naam van één regisseur en vijf passende films bij de volgende landen die fungeerden als filmlocaties voor die films.
Jordanië
India
Finland
Sri Lanka
Groot-Brittannië
Wat bedoel je met "hier" ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij iets van Ponyo, draaide hier alleen in de Nederlandse versie helaas.
Pathe Groningen, heb zelf een Pathe pas, dus vandaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "hier" ?
In de filmhuizen is de originele (japanse) versie te zien.
Daar heb ik hem dus ook gekeken.
Finland =Dr Zhivago?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Wellicht Ridley Scott of David Lean, maar 5 films en uit deze landen..
Lean:
Passage to India --> India
Lawrence of Arabia --> Jordanie
Bridge on the River Kwai --> Sri Lanka![]()
![]()
Met dank aan Asap. Goed teamwork.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Finland =Dr Zhivago?
Groot Britannië = Oliver Twist?
Zo heet hij niet.....quote:
ik snap de vraag niet... het lijkt mij dat randy robinson de echte naam is, the ram de bijnaam en welke naam wil je dan???quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de echte naam van Randy 'The Ram' Robinson in The Wrestler?
Randy Robinson is een pseudoniem... afgeleid van zijn echte naam overigens. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet... het lijkt mij dat randy robinson de echte naam is, the ram de bijnaam en welke naam wil je dan???
roy rogers? geen idee, maar het 10e topic schiet zo niet op...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Randy Robinson is een pseudoniem... afgeleid van zijn echte naam overigens. Dat dan weer wel.
Robin Ramzinski. Heeft niemand die mooie film gezien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
roy rogers? geen idee, maar het 10e topic schiet zo niet op...
nog 4quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:45 schreef hornage het volgende:
Sin City
The Wrestler
Spun
Domino
Once Upon A Time In Mexico
Angel Heart
Nog 3.......quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef single_queen het volgende:
pijn in mijn ogen! dat deze film er niet bij staat:
- 9,5 weeks
(verder kan ik ook ff niet op films met mickey komen)
SamuelofSEK + 1quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh het zijn slangen en dat is River
dus Indiana Jones and the Last Crusade
Patch+1quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:33 schreef Patch het volgende:
Attack of the Killer Tomatoes?
SamuelofSEK +1quote:
Niet dikgedrukt?quote:
Mochten Twins en Unbreakable niet goed zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Seagal = Nico, Hard to kill en Out for Justice
Wesley Snipes = Rising Sun, Blade en Passenger 57
The Rock = Walking tall, the scorpion king en Welcome to the jungle
Vin Diesel = XXX, Pitch Black en The fast and the furious
van Damme = Wrong Bet, Double Impact en Blood Sport
Stallone = First Blood, Demolition Man en Judge Dredd
The Govenator = Terminator, Twins en Last action hero
Willis = unbreakable, tears of the sun en Die Hard
En daarmee scoor je alsnog het puntjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mochten Twins en Unbreakable niet goed zijn.
Schwarzenegger = End of days
Willis = Last man standing
Nee iets dat meer bij Dan's imago past......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:17 schreef Patch het volgende:
Er staat me iets bij van die Hard Rock Cafés
quote:
Tsss...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:58 schreef Patch het volgende:
Intre + 1
Hoewel het stepmother is, maar bij jou ben ik de beroerdste niet
quote:
Niet goed. Je mag nu overigens wel meer dan twee gokken per posts doen wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:31 schreef wyccie het volgende:
Gok 2:
Rudolph Valentino
Ingrid Bergman
Moggequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
01. Amerikaans (dood) / Geboren in 1899
02. Lauren Bacall Amerikaans (levend)
03. Brigitte Bardot Frans (levend)
05. Ingmar Bergman Zweeds (dood)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:16 schreef Asap het volgende:
Gregory Peck
Humphrey Bogart
Charlie Chaplin
Orson Welles
Hepburn
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik heb het opgezocht uit nieuwsgierigheid, en niemand heeft hem nog goed
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ken hem wel (Heb hem ook ff opgezicht) maar zou er nooit opgekomen zijn
Nostalghiaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Welke film zag ik net?
[ afbeelding ]
Indecent proposal (ongeveer de enige die ik verder ken met Robert Redford...)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef skittelman het volgende:
hehe eindelijk een vraag waar ik(deels) antwoord op kan geven
Quiz show heeft nominaties gekregen dacht ik
ja dat zeg ik (gamma) ordinary people!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:10 schreef wyccie het volgende:
Dat ook.
En nu nog zeggen welke de Oscar kreeg.
Tsja, ik had ook liever gewild dat iemand gelijk had getypt:quote:
Fluffy_Augurk +1quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Vast Ordinary People
netjes gestolenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woohoo, ik heb weer eens een punt
Je vergeet niet een vraag te stellen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dat zal je mij niet horen ontkennen
Leg het mij dan maar uit want ik heb echt zoiets vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef wyccie het volgende:
Er zijn serieus meerdere regisseurs die de letters a, u, g, u, r, k, in hun achternaam hebben?
Oh, ik begrijp het verkeerd. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |