Seven years in Tibetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef Asap het volgende:
Hmzz, snel nog wat hints dan, want ik ga er zo vandoor..
1 film met Brad Pitt
2 films met Muscles
1 film met een moeilijk te doden iemand
1 film met een keiharde diender
Seven Years is goed, met Muscles doelde ik een ex mr Universe. Tegenwoordig is hij niet zo gespierd, wordt ook een dagje ouderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Seven years in Tibet
Ervanuitgaande dat Muscles JCVD is, gok ik op Double Team
arnie???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Seven Years is goed, met Muscles doelde ik een ex mr Universe. Tegenwoordig is hij niet zo gespierd, wordt ook een dagje ouder. Het laatste plaatje komt uit 1 van deze films.
Conanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Seven Years is goed, met Muscles doelde ik een ex mr Universe. Tegenwoordig is hij niet zo gespierd, wordt ook een dagje ouder. Het laatste plaatje komt uit 1 van deze films.
Dacht ik ook, maar nee...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef California het volgende:
Zat hij niet in Tora! Tora! Tora!?
Ik reken hem goed:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Conan
Hij ziet er wat barbaars uit op die foto
quote:
quote:
Inderdaad, de hamster uit Bolt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]De hamster uit Bolt... mn neefje heeft het er al de hele week over en ik kom er niet op...
mr_a + 1quote:
Die heeft wel meegewerkt. Maar het is een bekende Jazzpopsinger.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |