Ik zou gewoon bij elk topic overnieuw beginnen met tellen. Staat veel leuker als elk topic topic is ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien moeten we eens een telling bij houden.....
Of vanaf het volgende deel gaan nummeren......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Of gewoon zo laten. Te veel werk om na te tellen.
Ja maar geen domme lol..... Zoals in All Stars te zien was vanavond.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!!!
het is juist de bedoeling dat ik me slank (in elk geval fitter...) wandel...
en ik drink ook niet trouwens hoor... maar ik heb wel altijd lol!!!
Speelt Tombo in All Stars meequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar geen domme lol..... Zoals in All Stars te zien was vanavond.....
quote:
ik heb wel domme lol!!! Ik heb namelijk vrienden die wel zuipen... en ik doe gewoon mee, nuchter... (kun je nagaan hoe ik zou doen als ik dronk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar geen domme lol..... Zoals in All Stars te zien was vanavond.....
Mijn god, wat zijn wij blij dat jij niet drinktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb wel domme lol!!! Ik heb namelijk vrienden die wel zuipen... en ik doe gewoon mee, nuchter... (kun je nagaan hoe ik zou doen als ik dronk...)
heb jij mijn foto wel goed bekeken??? ik ben niet blond!!!quote:
Heb je mijn foto wel beken? Vond je het niet vreemd dat ik een stok en een hond had......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij mijn foto wel goed bekeken??? ik ben niet blond!!!
Geen wonder dat je je kassameisje niet meer ziet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je mijn foto wel beken? Vond je het niet vreemd dat ik een stok en een hond had......
Ja spot maar met iemands handicap!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je kassameisje niet meer ziet...
sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja spot maar met iemands handicap!
maar als je op die link van SoK klikt, dan krijg je 78 topics... en daar zitten ook gewone trivia-topics tussen.. als je selecteert op fmt slowchat in de topictitel zijn t er 19:quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je kassameisje niet meer ziet...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry mr_a, ik vond m erg grappig...
Hee, doe je mee met de strijd om de russel crow award?quote:
Ik bedankte SoK voor het verbeteren van de TT.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:07 schreef tombolafan het volgende:
maar als je op die link van SoK klikt, dan krijg je 78 topics... en daar zitten ook gewone trivia-topics tussen.. als je selecteert op fmt slowchat in de topictitel zijn t er 19:
slowchat - topics
maar daar staat deze dan weer niet tussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |