Ik zou gewoon bij elk topic overnieuw beginnen met tellen. Staat veel leuker als elk topic topic is ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien moeten we eens een telling bij houden.....
Of vanaf het volgende deel gaan nummeren......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Of gewoon zo laten. Te veel werk om na te tellen.
Ja maar geen domme lol..... Zoals in All Stars te zien was vanavond.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!!!
het is juist de bedoeling dat ik me slank (in elk geval fitter...) wandel...
en ik drink ook niet trouwens hoor... maar ik heb wel altijd lol!!!
Speelt Tombo in All Stars meequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar geen domme lol..... Zoals in All Stars te zien was vanavond.....
quote:
ik heb wel domme lol!!! Ik heb namelijk vrienden die wel zuipen... en ik doe gewoon mee, nuchter... (kun je nagaan hoe ik zou doen als ik dronk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar geen domme lol..... Zoals in All Stars te zien was vanavond.....
Mijn god, wat zijn wij blij dat jij niet drinktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb wel domme lol!!! Ik heb namelijk vrienden die wel zuipen... en ik doe gewoon mee, nuchter... (kun je nagaan hoe ik zou doen als ik dronk...)
heb jij mijn foto wel goed bekeken??? ik ben niet blond!!!quote:
Heb je mijn foto wel beken? Vond je het niet vreemd dat ik een stok en een hond had......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb jij mijn foto wel goed bekeken??? ik ben niet blond!!!
Geen wonder dat je je kassameisje niet meer ziet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je mijn foto wel beken? Vond je het niet vreemd dat ik een stok en een hond had......
Ja spot maar met iemands handicap!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je kassameisje niet meer ziet...
sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja spot maar met iemands handicap!
maar als je op die link van SoK klikt, dan krijg je 78 topics... en daar zitten ook gewone trivia-topics tussen.. als je selecteert op fmt slowchat in de topictitel zijn t er 19:quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je kassameisje niet meer ziet...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry mr_a, ik vond m erg grappig...
Hee, doe je mee met de strijd om de russel crow award?quote:
Ik bedankte SoK voor het verbeteren van de TT.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:07 schreef tombolafan het volgende:
maar als je op die link van SoK klikt, dan krijg je 78 topics... en daar zitten ook gewone trivia-topics tussen.. als je selecteert op fmt slowchat in de topictitel zijn t er 19:
slowchat - topics
maar daar staat deze dan weer niet tussen...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, doe je mee met de strijd om de russel crow award?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je vind me grappig, is dat een pluspuntje erbij???quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry mr_a, ik vond m erg grappig...
Ja maar je hebt net veel minpunten gescoord bij haar met je vraag.......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je vind me grappig, is dat een pluspuntje erbij???![]()
![]()
bemoei je er niet mee !quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar je hebt net veel minpunten gescoord bij haar met je vraag.......
ow hahaha... okee, dan houdt het sowieso een beetje op dus...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedankte SoK voor het verbeteren van de TT.![]()
De search werkt niet optimaal. Volgens mij is er maar tot een bepaald tijdstip bijgewerkt.
"e:
dusss.... weer op hetzelfde niveau!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je vind me grappig, is dat een pluspuntje erbij???![]()
![]()
welterusten!!!quote:
welk voorstel? van op 10 beginnen? zelfs als dat zo zou zijn, dan sta je nu toch weer op 10... en voorlopig niet op 11...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
@ Mr. A
Good night en ja, morgen moet je echt naar je toekomstige gaan! en als je hond d'r niet kan ruiken moet je het echt even aan de bedrijfsleider vragen hoor!!!![]()
@ Tombo
Flauw hoor, dat je niet op me voorstel in de pm in gaat. Das een -puntje voor jou
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
welk voorstel? van op 10 beginnen? zelfs als dat zo zou zijn, dan sta je nu toch weer op 10... en voorlopig niet op 11...
hahahaha, jij zei toch dat je hield van vrouwen die bitchy deden???quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe ik zo lief en is het nog niet goed
Dat zei ik om je te vleien, maar het werkte volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, jij zei toch dat je hield van vrouwen die bitchy deden???
kun je het krijgen ook!!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zei ik om je te vleien, maar het werkte volgens mij nietMaar mag je nog steeds wel hoor
![]()
Beetje heel erg late reactie (was in slaap gevallen met de laptop op schootquote:
wat lief, je maakt je zorgen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Good Murning
@ Tombo,
Pas maar op met de 2-ling in A'dam. Op de frontpage staat dat de politie rekening houdt met rellen in verband met Ned - Eng vanavond...
Ik ben lief en nou ja zorgen, ik deel het liever dan dat je vanavond in het nieuws leest vrouw met tweeling geplet door voetbal"fans"...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
wat lief, je maakt je zorgen!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben lief en nou ja zorgen, ik deel het liever dan dat je vanavond in het nieuws leest vrouw met tweeling geplet door voetbal"fans"...
en inderdaad lief!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
wat lief, je maakt je zorgen!
Ik zeg toch, ik ben liefquote:
Anders draag je toch een maskertje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zou wel wat zijn zeg...
ik maak me meer zorgen om het feit dat ik vanavond nog met het openbaar vervoer terug naar huis moet...
Kom ik aan, zeggen ze dat ze denken dat 1 van de 2 mexicaanse griep heeft..."Ja, want mensen van mijn werk hebben het ook, dus..." Lekker, en daar moet ik bij oppassen... straks krijg ik het ook!
![]()
(naar de dokter geweest; is alleen een middenoorontsteking gelukkig...)
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En ook lief dat hij het daarna ging proberen te ontkennen maar het niet echt lukte he?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
o mensen, volgende keer pm ik alleen nog maar dingen voor er weer verbanden gelegd worden die nergens op slaan
dit is alleen maar goed voor je imago!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:58 schreef dyonvbaal het volgende:
o mensen, volgende keer pm ik alleen nog maar dingen voor er weer verbanden gelegd worden die nergens op slaan
Ja, maar voor dat het me kansen te goede kan komen. Moet je niet eerst weten of Tombo hier wel op zit te wachten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
dit komt alleen maar je kansen te goede hoor...
hey, jij doet aan imago's, niet ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit is alleen maar goed voor je imago!
ik zit nergens op te wachten, maar ik zie wel wat op mn pad komtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar voor dat het me kansen te goede kan komen. Moet je niet eerst weten of Tombo hier wel op zit te wachten?
Jij. Jij was al bang voor je imago met 3 mannen in 2 wekenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zit nergens op te wachten, maar ik zie wel wat op mn pad komt
(en wie neemt een scriptschrijven nou serieus...)
Alsof vrouwen altijd zitten te wachten op een nieuwe liefdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar voor dat het me kansen te goede kan komen. Moet je niet eerst weten of Tombo hier wel op zit te wachten?
tja, maar daarvan waren er 2 niet door fluffy bedacht...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij. Jij was al bang voor je imago met 3 mannen in 2 weken
O, als ik dan toch maar een hersenspinsel van Fluffy ben... Hoef ik toch ook niet bezorgd te zijn en je te vleien en zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, maar daarvan waren er 2 niet door fluffy bedacht...
ineens zie ik je romantische kant niet meer...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Alsof vrouwen altijd zitten te wachten op een nieuwe liefde![]()
Soms moet je ze gewoon overtuigen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ineens zie ik je romantische kant niet meer...
misschien wel... maar dat wil ik niet weten...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:24 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]wat is er mis met die opmerking?
![]()
Is het niet waar dan?
Het enige wat ik bedoelde was dat als je echt kans wil maken bij een vrouw (ook bij een man overigens) dat je niet moet gaan denken "zit ze er wel op te wachten?". Soms moet je gewoon laten zien hoe lief en zorgzaam e.d. je bent zodat ze ook voor jou vallen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien wel... maar dat wil ik niet weten...
is ook eigenlijk niet fout. t is wel waar... maar niet romantisch...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het enige wat ik bedoelde was dat als je echt kans wil maken bij een vrouw (ook bij een man overigens) dat je niet moet gaan denken "zit ze er wel op te wachten?". Soms moet je gewoon laten zien hoe lief en zorgzaam e.d. je bent zodat ze ook voor jou vallen.....
Ik snap niet wat er fout aan is![]()
Misschien in real life. Maar dit is niet real life, waarom zou je hier aardig en zo moeten doen om iemand op je te laten vallen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het enige wat ik bedoelde was dat als je echt kans wil maken bij een vrouw (ook bij een man overigens) dat je niet moet gaan denken "zit ze er wel op te wachten?". Soms moet je gewoon laten zien hoe lief en zorgzaam e.d. je bent zodat ze ook voor jou vallen.....
Ik snap niet wat er fout aan is![]()
Ik vind het juist wel romantisch als je je best doet voor een vrouw om haar op je te laten vallen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is ook eigenlijk niet fout. t is wel waar... maar niet romantisch...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien in real life. Maar dit is niet real life, waarom zou je hier aardig en zo moeten doen om iemand op je te laten vallen?
Nee, dat is waar. Er zitten natuurlijk alleen maar robots op een forumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien in real life. Maar dit is niet real life, waarom zou je hier aardig en zo moeten doen om iemand op je te laten vallen?
ja, maar dit is wel makkelijker... Niemand die je raar aankijkt als je iets geks zegt (ze kijken hooguit raar naar hun scherm, maar dat zie je niet...) en als je hele imago aan gort is dan kom je gewoon niet meer terug (of onder een andere naam), In het echt kom je die mensen vaak nog wel ergens tegen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Er zitten natuurlijk alleen maar robots op een forum
Dit is net zo hard real life als wanneer je in een winkel een kassameisje tegenover je hebt, alleen via een ander medium dan face-to-face
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je dat niet doet dan vallen ze niet op je...![]()
nee ik spreek niet over mezelf in de derde persoon... ik reageerde meer op de letterlijke betekenis van je zin;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spreek je nou in de 3de persoon over je zelf?
Wie zegt dat ik op het fok! forum iemand op me wil laten vallen? Laten we even jou als voorbeeld nemen. Ik weet niet hoe je eruit ziet, ik weet eigenlijk niks over je buiten een richting waar je woont en wat voor opleiding/werk je hebt. En van jou weet ik dan nog het meest op dit forum. Hoe moet ik jou dan op mij laten vallen met "lieve" woordjes...
Ja! allemaal jouw schuld!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het begon eigenlijk allemaal als een grapje maar wordt nu toch wel wat serieus![]()
Ik staak mijn koppelpogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |