quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:54 schreef Patch het volgende:
zolang het nog duurt...
Denk dat ie nog sterft dit jaar....
Dat is goed.quote:
De grote Eastwood Hater pakt het punt.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:06 schreef Patch het volgende:
geen idee
met dat stuk ijzer achter zijn poncho iig.
Fistfull of Dollars?
Ja misschien van Pennywise.....quote:
quote:
Die zien er inderdaad ietsjes anders uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:52 schreef victorinox het volgende:
Back to the Future?
Hoewel die er volgens mij anders uitzien
Jaren 80quote:
victorinox + 1quote:
Dat is goed.quote:
wat je nou met die letters bedoelt weet ik niet... Maar anne hathaway en kate hudson zaten toch in bride wars ofzo?quote:
Zeker Van Je Zaak? = Vraag Maar Raak!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat je nou met die letters bedoelt weet ik niet... Maar anne hathaway en kate hudson zaten toch in bride wars ofzo?
ah, ok...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zeker Van Je Zaak? = Vraag Maar Raak!
En het is idd Bride Wars
tombolafan + 1quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat je nou met die letters bedoelt weet ik niet... Maar anne hathaway en kate hudson zaten toch in bride wars ofzo?
Vast wel...quote:
Oh ja, das onze vriend Creed uit Wolverinequote:
Wolverinequote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Patch het volgende:
Mag ik 6 films met Liev Schreiber aub, behalve "Taking Woodstock".
Nog 5 te gaan.quote:
Asap + 1quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef Asap het volgende:
The Omen
Manchurian Candidate
Scream 1
Scream 2
Scream 3?
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij iets van Ponyo, draaide hier alleen in de Nederlandse versie helaas.
O wee als je ook maar 1 schrijffout in je antwoorden bij vragen van mij hebt...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef Asap het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de DVD uit Japan gekregen, ben nu eenmaal een Ghibli-fan![]()
Hulkio +1
Maggie Gyllenhaal?quote:
Maar Bonyo ipv Ponyo?? ... Dat kan natuurlijk nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Patch het volgende:
[..]
O wee als je ook maar 1 schrijffout in je antwoorden bij vragen van mij hebt...
Ik dacht het dan recht te trekken met Spirited Away, zodat men wist dat ik wel de juiste film bedoelde...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar Bonyo ipv Ponyo?? ... Dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht het dan recht te trekken met Spirited Away, zodat men wist dat ik wel de juiste film bedoelde...
Maar goed...
Wie de bal kaatst...
ff ge-imdb'ed maar ik heb er nog nooit van gehoord....quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef Hulkio het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet? Het is een film van Sam Mendes (die naam ga ik dus niet meer mee tellen) die nu in de bios draait.
Gillingham +1quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef Gillingham het volgende:
Away We Go.
En ik wilde Sam Mendes zeggen, maar dat kan niet want dat heeft de vraagsteller zelf al gedaan, maar dat blijkt ook niet nodig.
Was wel leuk inderdaad. Jeff Daniels had ik ook wel mogen bedenken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:09 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Gillingham +1
Prima filmpje trouwens. Andere namen die nog konden: Jeff Daniels en Allison Janney.
Daar zat ik ook aan te denken maar ken maar 1 film van hem volgens mij ....quote:
Wellicht Ridley Scott of David Lean, maar 5 films en uit deze landen..quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:11 schreef Gillingham het volgende:
Ik wil graag de naam van één regisseur en vijf passende films bij de volgende landen die fungeerden als filmlocaties voor die films.
Jordanië
India
Finland
Sri Lanka
Groot-Brittannië
Wat bedoel je met "hier" ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Hulkio het volgende:
Volgens mij iets van Ponyo, draaide hier alleen in de Nederlandse versie helaas.
Pathe Groningen, heb zelf een Pathe pas, dus vandaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "hier" ?
In de filmhuizen is de originele (japanse) versie te zien.
Daar heb ik hem dus ook gekeken.
Finland =Dr Zhivago?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Wellicht Ridley Scott of David Lean, maar 5 films en uit deze landen..
Lean:
Passage to India --> India
Lawrence of Arabia --> Jordanie
Bridge on the River Kwai --> Sri Lanka![]()
![]()
Met dank aan Asap. Goed teamwork.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Finland =Dr Zhivago?
Groot Britannië = Oliver Twist?
Zo heet hij niet.....quote:
ik snap de vraag niet... het lijkt mij dat randy robinson de echte naam is, the ram de bijnaam en welke naam wil je dan???quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is de echte naam van Randy 'The Ram' Robinson in The Wrestler?
Randy Robinson is een pseudoniem... afgeleid van zijn echte naam overigens. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet... het lijkt mij dat randy robinson de echte naam is, the ram de bijnaam en welke naam wil je dan???
roy rogers? geen idee, maar het 10e topic schiet zo niet op...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Randy Robinson is een pseudoniem... afgeleid van zijn echte naam overigens. Dat dan weer wel.
Robin Ramzinski. Heeft niemand die mooie film gezien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
roy rogers? geen idee, maar het 10e topic schiet zo niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |