abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72256355
Bijzonder grappig en doordacht geschreven stuk: http://www.welingelichtek(...)eurlngs-wilders.html
quote:
Wat gaat zo’n kabinet doen? De rechters die Gregorius Nekschot en Wilders het leven zuur maken zullen worden overgeplaatst naar de kantonrechtbank van Hellevoetsluis. Iedereen bij Justitie weet dat al, daarom lopen de processen tegen Nekschot en Wilders ook zo traag.
NAP + 0,12
pi_72256819
Wraken heet zoiets.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72257018
wanneer zijn er weer verkiezingen? ik word misselijk van die pisbek van balkenelende
pi_72259657
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
In het land der blinden is de 1-oog koning....

De politiek is zelf verantwoordelijk voor de opmars van een idioot als Wilders. Het is de laatste jaren gewoon wanbeleid geweest op zeer veel punten (onderwijs, zorg, veiligheid, economie, huisvesting, etc etc), en dan kan een figuur als Wilders makkelijk inspringen op de problemen (en hij is dan toevallig vooral een 1-issue idioot) en 'scoren'.

Jammer dat de rest van Den Haag ook grotendeels vol zit met idioten en criminelen en gewoon hele enge figuren.
En jij bent slim zeker omdat je Femke KokHalsma wel ziet zitten, die ontkent zelfs dat er problemen zijn met onze schitterende multiculturele stront-samenleving. Als je kijkt wat die beerput al gekost heeft en nog gaat kosten is er hier in voormailig Nederland eigenlijk maar een heel groot probleem, los je dit op los je tevens de andere snel op!

Je zult wel kunnen raden welk probleem dit is, ach nee jij niet sorry je bent een geheel ontkenner.
pi_72263679
Op Internet gaan geruchten dat een zekere Joost Erdmans meedoet voor PVV Den Haag.
NAP + 0,12
pi_72263883
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:56 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Op Internet gaan geruchten dat een zekere Joost Erdmans meedoet voor PVV Den Haag.
quote:
Spanning stijgt. Maandag a.s. geef ik een persconferentie in Nieuwspoort. Ik zeg niks!
http://twitter.com/Eerdmans

Joost Eerdmans, Master of Suspense.
pi_72264070
Als het waar is dan zal maandag wel weer een onwelriekende pislucht uit de onderbuiken van verzuurd links nederland te ruiken zijn. Blerq!
NAP + 0,12
pi_72264165
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:42:03 #84
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72270388
Gelukkig, geen LPF-toestanden, behalve dan sommige personen zoals Fleur Agema en Joost Eerdmans. Ik hoop op een comeback van Mat Herben.
Géén kloon van tvlxd!
pi_72273560
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:05 schreef jahetiswat het volgende:

[..]

En jij bent slim zeker omdat je Femke KokHalsma wel ziet zitten, die ontkent zelfs dat er problemen zijn met onze schitterende multiculturele stront-samenleving. Als je kijkt wat die beerput al gekost heeft en nog gaat kosten is er hier in voormailig Nederland eigenlijk maar een heel groot probleem, los je dit op los je tevens de andere snel op!

Je zult wel kunnen raden welk probleem dit is, ach nee jij niet sorry je bent een geheel ontkenner.
Wat in het kort neerkomt op: "de moslims zijn de oorzaak van alle ellende".
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_72306811
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:01 schreef Monidique het volgende:
On-topic:

Ja, ik vind dit wel erg gemakkelijk, hoor. Je kiest moedwillig voor een xenofoob die een religieuze minderheid een demografisch probleem acht en dat wil oplossen middels onder andere deportaties van gehele families; je kiest moedwillig voor een xenofoob die boeken en tempels en talen van religieuze en etnische minderheden wil verbieden, sterker nog, oproept tot de fysieke vernietiging ervan; je kiest voor een rechts-extremistische racist die zegt dat leden van een religieuze minderheid -en misschien wel meer- per definitie onbetrouwbaar zijn, het land willen overnemen en dus minder rechten zouden moeten hebben...

...en dan zegt men: 'jah, och, het was een proteststem'.
Is dat niet wat overdreven?
Ja, ik generaliseer.
pi_72306891
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:00 schreef lightbearer het volgende:

Dus is "de politiek" verantwoordelijk voor de opmars van Wilders? Nee, Wilders en de mensen die op hem stemmen zijn daarvoor verantwoordelijk. Dit aan de rest wijten is een vorm van "karma dumping".
Ik denk dat het in de realiteit heel anders werkt. Actie > reactie. Oorzaak > gevolg. Dat soort dingen.
Ja, ik generaliseer.
pi_72307359
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:10 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Als het waar is dan zal maandag wel weer een onwelriekende pislucht uit de onderbuiken van verzuurd links nederland te ruiken zijn. Blerq!
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:27:01 #89
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72307516
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Is dat niet wat overdreven?
Dat zijn allemaal dingen die Wilders heeft geroepen, dus nee, dat is niet overdreven.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72309555
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef ethiraseth het volgende:

Dat zijn allemaal dingen die Wilders heeft geroepen, dus nee, dat is niet overdreven.
Ik zet het even op een rijtje hoor:

- Een religieuze minderheid is een demografisch probleem.
- Ik wil dat oplossen middels deportaties van gehele families.
- Ik ben een xenofoob die boeken, tempels en talen van religieuze en etnische minderheden wil verbieden.
- Ik roep op tot de fysieke vernietiging van deze boeken en tempels.
- Ik ben een rechts-extremistische racist.
- Ik zeg dat leden van een religieuze minderheid per definitie onbetrouwbaar zijn.
- Ik zeg dat deze minderheden het land willen overnemen.
- Ik vind dat deze minderheden minder rechten zouden moeten hebben.

Echt waar?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:55:28 #91
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72309953
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik zet het even op een rijtje hoor:

1- Een religieuze minderheid is een demografisch probleem.
2- Ik wil dat oplossen middels deportaties van gehele families.
3- Ik ben een xenofoob die boeken, tempels en talen van religieuze en etnische minderheden wil verbieden.
4- Ik roep op tot de fysieke vernietiging van deze boeken en tempels.
5- Ik ben een rechts-extremistische racist.
6- Ik zeg dat leden van een religieuze minderheid per definitie onbetrouwbaar zijn.
7- Ik zeg dat deze minderheden het land willen overnemen.
8- Ik vind dat deze minderheden minder rechten zouden moeten hebben.

Echt waar?
Maar even genummerd. Maar ja, de meeste dingen heeft hij gezegd. Beetje googlen laat dat vrij snel zien.

1. de welbekende "tsunami van islamisering"
2. Wilders wil ouders veelplegers uitzetten
3. Wilders wil Koran verbieden
4. Zie 3 + http://www.volkskrant.nl/(...)ft_Koran_verscheuren
5. Nee, dat zegt hij niet over zichzelf natuurlijk.
6. Wilders wil direct grenzen dicht
7. http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=533
8. http://www.dag.nl/binnenl(...)oslims-moeten-276110
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72314782
Een proteststem is in strijd met het doel van het stemrecht. Maar goed, ik vind sowieso dat paal en perk moet worden gesteld aan het actief kiesrecht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_72315921
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef Argento het volgende:
Een proteststem is in strijd met het doel van het stemrecht. Maar goed, ik vind sowieso dat paal en perk moet worden gesteld aan het actief kiesrecht.
Dan vind ik dat jij gemarteld moet worden en naar Siberië moet worden gestuurd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72316324
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:30 schreef sneakypete het volgende:
.
-in het algemeen (dus niet alleen om hullie te pesten) moet men zich gewoon netter gedragen.
... mensen die niet werken,
ik snap niet goed waarom je mensen die niet werken gelijk stelt aan mensen die zich niet netjes gedragen. Werkloos zijn is soms iets waar de persoon zelf niets aan kan doen, en er zijn mensen genoeg die zidh te pletter sollicteren. Een normaal mens wil niks liever dan een baan.
pi_72316489
Netjes gedragen is maar relatief. Ik zie op Amsterdam Zuid genoeg mensen met snelle pakken in de tram die niet op willen staan voor een fysiek gehandicapte of een oud vrouwtje (toch zeker een keer of drie/vier meegemaakt). Één heb ik zelfs horen zeggen 'ik betaal wel uw uitkering, dat weet u wel he?'. Vroeger schaarden 'we' dat in linkse kringen onder het kopje 'fatsoen van de tennisbaan' maar tegenwoordig worden we er niet warm of koud van en ik ben zelfs zo pessimistisch dat een groot gedeelte van Nederland die man in dat snelle pak geneigd is gelijk te geven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72325901
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

ik snap niet goed waarom je mensen die niet werken gelijk stelt aan mensen die zich niet netjes gedragen. Werkloos zijn is soms iets waar de persoon zelf niets aan kan doen, en er zijn mensen genoeg die zidh te pletter sollicteren. Een normaal mens wil niks liever dan een baan.
Zoekt en gij zult vinden.
pi_72326028
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
Netjes gedragen is maar relatief. Ik zie op Amsterdam Zuid genoeg mensen met snelle pakken in de tram die niet op willen staan voor een fysiek gehandicapte of een oud vrouwtje (toch zeker een keer of drie/vier meegemaakt). Één heb ik zelfs horen zeggen 'ik betaal wel uw uitkering, dat weet u wel he?'. Vroeger schaarden 'we' dat in linkse kringen onder het kopje 'fatsoen van de tennisbaan' maar tegenwoordig worden we er niet warm of koud van en ik ben zelfs zo pessimistisch dat een groot gedeelte van Nederland die man in dat snelle pak geneigd is gelijk te geven.
Meen je dat? Met een paar opgeschoten jongeren heb ik 't wel gezien.
Gewoon wegjagen zulke eikels.
pi_72326313
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Meen je dat? Met een paar opgeschoten jongeren heb ik 't wel gezien.
Gewoon wegjagen zulke eikels.
Niet gek in een land waarin we zijn gaan vinden dat uitkeringsgerechtigden full-time de meest rottige klusjes mogen doen bij wijze van 'tegenprestatie' en een hoop mensen vinden dat die geen stemrecht behoren te hebben. Alsof we nog ten tijde van de Poor Laws leven.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72326394
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet gek in een land waarin we zijn gaan vinden dat uitkeringsgerechtigden full-time de meest rottige klusjes mogen doen bij wijze van 'tegenprestatie' en een hoop mensen vinden dat die geen stemrecht behoren te hebben. Alsof we nog ten tijde van de Poor Laws leven.
Hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor uitkering dat betreft.
Maar ik zou gewoon opstaan hoor, dat staat in mijn ogen los van je politieke idealen en is gewoon een stukje fatsoen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:53:34 #100
262650 kitao
prikplaatje
pi_72328417
Ik bemerk weinig van dat fatsoen bij jou op het moment dat je een half miljoen werklozen de tip geeft om maar te gaan zoeken ipv met concrete voorstellen te komen.
Volgens mij ben jij ook iets verloren en heb je dat nog niet teruggevonden.
megalomaniac
pi_72335604
quote:
Censuskiesrecht?
Ja, ik generaliseer.
pi_72441579
Wilders is enkel en alleen zo groot omdat Wilders op het juiste moment de juiste dingen roept.
De maatschappij heeft op dit moment een probleem in de vorm van "de bontkraag" probleemjongere. Helaas is stront met een rozengeur nog steeds stront en bestaat deze groep (vooral in de grote steden) voornamelijk uit allochtonen.
Wilders zit te mekkeren over Moslims, maar voor velen is dit "close enough" aangezien het huidige politieke cultuur niet zo heel erg veel doet om het probleem te erkennen laat staan op te lossen.

Als je net zoals ik weer geconfronteerd word met zo'n gastje die straffeloos "kanker hollander" kan roepen naar een gast waar hij kennelijk oorlog mee heeft, begrijp ik dat dit irritatie wel. Probeer tussen een groep Marokkanen bijvoorbeeld maar eens "kanker Marokkaan" te roepen tegen 1 van die groep. Zorg wel dat je zorgverzekering klopt.

Nou is dat voor mij bepaald niet voldoende motivatie om op Wilders te gaan stemmen, maar er zijn ook andere mensen..
Mensen die alleen dit als probleem zien, en het spuugzat zijn. (wat ik me best kan voorstellen als je tussen bovengenoemd volk moet wonen) Daar heb je Wilders' achterban.
pi_72442528
Als ze hem veroordelen stem ik ook PVV. Haat die partij maar de PvdA en het CDA en nog wel een hoop andere partijen zijn verantwoordelijk voor onze wetgeving die ''verkeerde'' meningen niet toestaat.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:19:52 #104
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_72442791
quote:
Ja, net als vroeger. Wat een belachelijk idee. Wie gaat dat bepalen? De regenten, de stadhouder?

Vanwaar je voorkeur om de samenleving te gaan onderverdelen?
BE YOUR DOG
pi_72443831
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:07 schreef Urquhart het volgende:
Dat is het grootste gedeelte van zijn stemmen. Stel dat Wilders straks groot genoeg is, en min of meer gedwongen wordt om te regeren...dan behoort hij tot dezelfde orde waar hij altijd tegenaan schopt. Dan staat er automatisch wel een nieuwe politicus op die zichzelf als 'stem van het volk' ziet.
Ik denk het niet. Berlusconi aan de macht leidde in Italië niet tot een praatcultuur, en veel mensen daar blijven een groot aanhanger van Berlusconi. Dus, Wilders hoeft niet aan de praatcultuur mee te doen.
pi_72443880
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef Northside het volgende:

[..]

Censuskiesrecht?
Dictatuur is beter. Censuskiesrecht leidt tot klassenjustitie, en dat weer tot burgeroorlog.
pi_72443959
Het huidige democratische bestel is het beste, alleen moeten de politici in Den Haag een betere agfspiegeling van de bevolking worden. Nu zitten er vooral omhooggevallen academici, die kritisch doorgelicht worden over hun ambities voordat ze aangenomen worden. Er zouden wat meer bouwvakkers en huisvrouwen, of studenten zo zonder veel poespas in de kamer moeten komen. Dan kunnen hoogopgeleiden minister worden, en is er pas echt dualisme tussen parlement en ministerraad.
  zaterdag 5 september 2009 @ 03:10:34 #108
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_72454030
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef Getsie het volgende:
Het huidige democratische bestel is het beste, alleen moeten de politici in Den Haag een betere agfspiegeling van de bevolking worden. Nu zitten er vooral omhooggevallen academici, die kritisch doorgelicht worden over hun ambities voordat ze aangenomen worden. Er zouden wat meer bouwvakkers en huisvrouwen, of studenten zo zonder veel poespas in de kamer moeten komen. Dan kunnen hoogopgeleiden minister worden, en is er pas echt dualisme tussen parlement en ministerraad.
Jan Marijnissen was er een voorbeeld van, die scoort goed omdat het van oorsprong een arbeider is. Het gros van de Nederlanders heeft geen boodschap aan witteboorden gebrabbel, hoe sterk ook de inhoud. Van de andere kant heb je ook types als Krista van Velzen. Die zie ik liever niet in de kamer.
BE YOUR DOG
pi_72454712
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:52 schreef Getsie het volgende:
Als ik om mij heen kijk, dan moet ik er bijna niet aan denken dat de Tweede Kamer straks bevolkt wordt door een "betere afspiegeling van de samenleving". Ik heb namelijk niet meer zo'n hoge pet op van de gemiddelde burger in dit land als het gaat om intelligentie, visie en algeheel kennisniveau. Toch zaken die je mag verwachten van de 150 mensen die gaan bepalen hoe de toekomst van 17.000.000 anderen eruit komt te zien.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:36:29 #110
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_72457847
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef ravan het volgende:

[..]

Ik stem op Wilders omdat ik zijn humanistische en conservatieve ideeën steun. Niet omdat ik Wilders zo geweldig vindt.
Wilders en humanistische ideeën? Laat me niet lachen. Hij wil een zogenaamd prijskaartje per immigrant berekenen. Dat staat volgens mij haaks op "de waardigheid van de mens centraal stellen"..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:12:57 #111
262650 kitao
prikplaatje
pi_72458731
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:09 schreef mazeind het volgende:

[..]

Als ik om mij heen kijk, dan moet ik er bijna niet aan denken dat de Tweede Kamer straks bevolkt wordt door een "betere afspiegeling van de samenleving". Ik heb namelijk niet meer zo'n hoge pet op van de gemiddelde burger in dit land als het gaat om intelligentie, visie en algeheel kennisniveau. Toch zaken die je mag verwachten van de 150 mensen die gaan bepalen hoe de toekomst van 17.000.000 anderen eruit komt te zien.
Visie ontbrak , zie crisis.
Intelligentie ontbreekt bij bewust verdeeldheid kweken bij burgers onderling en het niet aan het werk kunnen zetten van een krappe half miljoen werkzoekenden.
Algeheel kennisnivo was nog minder toen er naar aanleiding van een VS melding van WMD in Irak een onlegitieme oorlog werd begonnen.

Kortom : veel slechter kan het niet worden met leiding door de "elite ".

Die hoge pet kan inderdaad af .
megalomaniac
pi_72459171
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef kitao het volgende:

[..]

Visie ontbrak , zie crisis.
Intelligentie ontbreekt bij bewust verdeeldheid kweken bij burgers onderling en het niet aan het werk kunnen zetten van een krappe half miljoen werkzoekenden.
Algeheel kennisnivo was nog minder toen er naar aanleiding van een VS melding van WMD in Irak een onlegitieme oorlog werd begonnen.

Kortom : veel slechter kan het niet worden met leiding door de "elite ".

Die hoge pet kan inderdaad af .
Ik zeg ook niet dat het nu zo geweldig is, maar ik reageerde vooral op een post waarin werd voorgesteld dat huisvrouwen, bouwvakkers, studenten e.d. de Kamer maar moeten gaan bevolken.

Al een jaar of tien roep ik dat de mensheid degenereert. Misschien enigszins gechargeerd, maar er is zowel in de politiek als in de hogere regionen van het bedrijfsleven nog maar zelden iemand te betrappen op visie. Net zomin als dat het nog mogelijk is om een normale discussie te voeren met de gemiddelde burger, zonder dat men direct vervalt in verbale of fysieke agressie.
Mensen zijn nauwelijks nog in staat een normale volzin uit de pen/het keyboard te persen of een mening met argumenten te onderbouwen. Laat staan dat men gewoon respect kan hebben voor een afwijkende mening, levensvisie of anderszins onderscheidende zaken.

Als iemand dan voorstelt om die gemiddelde burger maar in de bestuurdersstoel te plaatsen, dan gaan bij mij de nekharen overeind staan. En ik ben nog wel net bij de kapper geweest.
De gemiddelde burger is niet in staat om de langdurige gevolgen van bepaalde besluitvorming te overzien.

Ook al is het niet prettig om te constateren: voor dat soort klussen heb je toch echt mensen nodig die zich qua intelligentie en met specifieke kwaliteiten en competenties onderscheiden van de rest van ons.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_72470863
als jue voor wilders stemt, protesteer je in mijn ogen tegen de democratie
pi_72471059
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef alsem het volgende:
als jue voor wilders stemt, protesteer je in mijn ogen tegen de democratie
En wat is daar mis mee? Wat is er zo democratisch aan Nederland?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72471704
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? Wat is er zo democratisch aan Nederland?
dat de regering niet alle macht in handen heeft, 1e kamer, 2e kamer, koningshuis, als je op iemand stemt die denkt dat hij de boel kan veranderen in zijn eentje, stem je niet echt voor de democratie.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:35:12 #116
262650 kitao
prikplaatje
pi_72471891
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef mazeind het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het nu zo geweldig is, maar ik reageerde vooral op een post waarin werd voorgesteld dat huisvrouwen, bouwvakkers, studenten e.d. de Kamer maar moeten gaan bevolken.

Al een jaar of tien roep ik dat de mensheid degenereert. Misschien enigszins gechargeerd, maar er is zowel in de politiek als in de hogere regionen van het bedrijfsleven nog maar zelden iemand te betrappen op visie. Net zomin als dat het nog mogelijk is om een normale discussie te voeren met de gemiddelde burger, zonder dat men direct vervalt in verbale of fysieke agressie.
Mensen zijn nauwelijks nog in staat een normale volzin uit de pen/het keyboard te persen of een mening met argumenten te onderbouwen. Laat staan dat men gewoon respect kan hebben voor een afwijkende mening, levensvisie of anderszins onderscheidende zaken.

Als iemand dan voorstelt om die gemiddelde burger maar in de bestuurdersstoel te plaatsen, dan gaan bij mij de nekharen overeind staan. En ik ben nog wel net bij de kapper geweest.
De gemiddelde burger is niet in staat om de langdurige gevolgen van bepaalde besluitvorming te overzien.

Ook al is het niet prettig om te constateren: voor dat soort klussen heb je toch echt mensen nodig die zich qua intelligentie en met specifieke kwaliteiten en competenties onderscheiden van de rest van ons.
Specialisaties zijn nodig op het gebied van ingewikkelde berekeningen , die de gemiddelde burger inderdaad niet heeft.
Helaas is het naar mijn mening zo dat de hoogopgeleiden dermate worden beïnvloed door opleiding en indoctrinatie dat ze al snel hun afkomst vergeten en alles op eigen verdienste gooien.
Ik denk dat dit ook het probleem bij de pvda is , ze doen wel links , maar het is meer een soort schuldgevoel.
Intellligentie is overal te vinden , ook bij een laagopgeleide .
En het overgrote deel van de bevolking bestaat toch echt uit die bouwvakkers enz.
Dus laat hun stem meer meetellen en bedonder hun niet met het fabeltje dat ze daar te dom voor zijn en geef ze een ruime stem in de kamer en geen valse beloftes.
megalomaniac
pi_72472160
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef McKillem het volgende:
Wilders is enkel en alleen zo groot omdat Wilders op het juiste moment de juiste dingen roept.
De maatschappij heeft op dit moment een probleem in de vorm van "de bontkraag" probleemjongere. Helaas is stront met een rozengeur nog steeds stront en bestaat deze groep (vooral in de grote steden) voornamelijk uit allochtonen.
Wilders zit te mekkeren over Moslims, maar voor velen is dit "close enough" aangezien het huidige politieke cultuur niet zo heel erg veel doet om het probleem te erkennen laat staan op te lossen.

Als je net zoals ik weer geconfronteerd word met zo'n gastje die straffeloos "kanker hollander" kan roepen naar een gast waar hij kennelijk oorlog mee heeft, begrijp ik dat dit irritatie wel. Probeer tussen een groep Marokkanen bijvoorbeeld maar eens "kanker Marokkaan" te roepen tegen 1 van die groep. Zorg wel dat je zorgverzekering klopt.

Nou is dat voor mij bepaald niet voldoende motivatie om op Wilders te gaan stemmen, maar er zijn ook andere mensen..
Mensen die alleen dit als probleem zien, en het spuugzat zijn. (wat ik me best kan voorstellen als je tussen bovengenoemd volk moet wonen) Daar heb je Wilders' achterban.
Seconded!!! . Wilders is niet het probleem, hoe hard onze links(bruin)e kameraden dat hier lopen te janken; Wilders is een bitter uitvloeisel van het achterliggende, grotere probleem. Anders waren Fortuyn en Verdonk ook nooit bekend geworden en was de pvda niet verbasterd tot partij v/d allochtonen.
pi_72473687
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:45 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Seconded!!! . Wilders is niet het probleem, hoe hard onze links(bruin)e kameraden dat hier lopen te janken; Wilders is een bitter uitvloeisel van het achterliggende, grotere probleem. Anders waren Fortuyn en Verdonk ook nooit bekend geworden en was de pvda niet verbasterd tot partij v/d allochtonen.
Oh! Er dus echt een probleem! En terrorisme bestaat zeker ook? Dat Fortuyn en Verdonk veel stemmen kregen is helemaal niet apart. Die gebruikten de media nu eenmaal beter dan de andere politici van toen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72474579
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh! Er dus echt een probleem! . Dat Fortuyn en Verdonk veel stemmen kregen is helemaal niet apart. Die gebruikten de media nu eenmaal beter dan de andere politici van toen.
Kijk, ik snap heus wel dat de nouveau riche in Wassenaar&co. daar weinig mee te maken zullen krijgen; heck, zelfs Paultje Rosenluller de multikul-idolaat had die les begrepen en hield zn gezin buiten de kansenwijken en -scholen. Maar het af willen doen als puur een gevolg van spin doctoring is te gemakkelijk; er moet wel sprake zijn van een probleem dat leeft onder de mensen, anders kan je lullen als Brugman maar dan nog krijg je de mensen niet overtuigd van je verhaal. Dat het probleem weldegelijk bestaat laten de media telkens weer zien (kijk eens voor de gein Opsporing Verzocht). Zelfs MAOrijnissen waarschuwde er al voor.
pi_72487545
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oh! Er dus echt een probleem! En terrorisme bestaat zeker ook? Dat Fortuyn en Verdonk veel stemmen kregen is helemaal niet apart. Die gebruikten de media nu eenmaal beter dan de andere politici van toen.
Als ons land niet zo overspoeld was met niet Nederlandse problematiek was Wilders (en Fortuyn en in mindere mate Verdonk) met zijn z.g.n. mening uitgelachen en laten vallen door heel NL en ging de aandacht die hij kreeg niet veel verder dan een kolommetje van 3x3 in de telegraaf ergens in het midden van de krant uitgebracht ergens in het begin van 2004.

Maar nee, hij zit nu namens ons in de EU.
Dat haal je niet als je maar een beetje willekeurig in de rondte zit te haatzaaien.
pi_72519154
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:30 schreef mazeind het volgende:

Waarmee je impliceert dat het vroeger beter was. Wat niet zo is.
Ja, ik generaliseer.
pi_72520797
Als je dan zo'n artikel leest: http://www.trouw.nl/nieuw(...)haadt_imago_EU_.html over een idioot die eventjes Duitsland en Frankrijk opzij wil zetten dan ben ik blij dat ik straks de keuze heb voor de PVV die niks van de Turken bij de EU moet hebben.
pi_72524151
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Gareelloper het volgende:
Als je dan zo'n artikel leest: http://www.trouw.nl/nieuw(...)haadt_imago_EU_.html over een idioot die eventjes Duitsland en Frankrijk opzij wil zetten dan ben ik blij dat ik straks de keuze heb voor de PVV die niks van de Turken bij de EU moet hebben.
Ahtisaari, oud-president van Finland, is voorzitter van de Commissie Turkije, een onafhankelijke groep oud-regeringsleiders, voormalig ministers van buitenlandse zaken en EU-bestuurders.

Zit een niet mals stukje eigenbelang in
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72525080
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Gareelloper het volgende:
Als je ziet hoe snel landen als Roemenië en Bulgarije de EU binnen zijn gehaald, dan heeft meneer Ahtisaari zeker gelijk wat betreft het versnellen van de onderhandelingen met Turkije. Noch Roemenië, noch Bulgarije heeft een dergelijk lange onderhandelingsprocedure als die van Turkije moeten doorlopen. Als men bij de EU niet wenst Turkije ooit tot de Unie toe te laten, dan moet dit land ook niet aan een lijntje gehouden worden, want dan schaadt dit inderdaad de geloofwaardigheid van de EU.
Waar Turkije aan begonnen is, is op zich natuurlijk ook gekkenwerk. De EU heeft nooit gezegd dat Turkije met zekerheid tot de Unie toegelaten zal worden wanneer de onderhandelingen afgerond zijn (en Turkije aan alle voorwaarden voldoet). Uiteindelijk kan dus gewoon gezegd worden: 'Prima, je voldoet aan alle eisen, maar je komt er toch niet in.' Dit is ook diverse malen gezegd door o.m. de Franse en Duitse leiders. Toch koestert Turkije de (wellicht valse) hoop ooit EU-lidstaat te worden. Erg naïef wat mij betreft. Aan de andere kant heeft alleen het proces al ook positieve resultaten teweeggebracht in Turkije, zoals het verbeteren van de mensenrechten en de relaties met haar buurlanden.
pi_72532769
Ik stem op wilders omdat ik zie wat er met nederland gebeurd en hij heeft de zelfde ideeen als mijn.
Wilders word de redder van nederland, geloof me;)

mvg,
zama
email: zama@live.nl
pi_72536596
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:29 schreef zama het volgende:
Ik stem op wilders omdat ik zie wat er met nederland gebeurd en hij heeft de zelfde ideeen als mijn.

mvg,
zama
Deze "redder" heeft anders tot nu toe wel voor nederlandse deelname aan een (navo) missie in afghanistan gestemd.
Het zal mij benieuwen wanneer hij 180 graden draait op dit punt want onderhand beginnnen de meeste nederlanders het spuugzat te worden. Nederlandse levens op het spel zetten voor een stel islamitische baardmannen in een grote zandbak terwijl die eigenlijk niet geholpen willen worden.
-
pi_72536644
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:29 schreef zama het volgende:

mvg,
zama
Wilders heeft het over de Moslim, ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik heb nog nooit echt noemenswaardig last gehad van een Moslim (zo'n wit gewaad met een baard en hoedje).
Dat zegt best wat aangezien ik 2 jaar in een kutbuurt heb gewoond en ik nogsteeds op wekelijkse basis in kutbuurten kom. (Laak, Moerwijk en Schilderswijk om er maar een paar te noemen)

Het probleem zit hem in het tuig dat zich het best laat beschrijven als "bontkraagjes", en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat volk helemaal niets te maken heeft met moslims.

Dus wat dat aangaat rent hij achter het verkeerde volk aan.
pi_72537815
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef Northside het volgende:

[..]

Censuskiesrecht?
Niet ideaal. Nog steeds een uitstekende voedingsbodem voor populisme.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:59:12 #129
268461 AAAAAA
NOW I WANNA
pi_72560116
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:11 schreef Argento het volgende:

[..]

Niet ideaal. Nog steeds een uitstekende voedingsbodem voor populisme.
Wat is er mis met populisme, als dat de enige manier is om respect te krijgen van het volk. Respect is een belangrijk punt om afdoende te kunnen regeren, en daar ontbreekt het momenteel wel aan.
BE YOUR DOG
pi_72560233
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wilders heeft het over de Moslim, ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik heb nog nooit echt noemenswaardig last gehad van een Moslim (zo'n wit gewaad met een baard en hoedje).
Jezus, wat een stereotiep beeld heb jij weer van moslims.
Niet iedere moslim loopt rond in een jalaba of heeft een baard.
Faal van de eeuw.
pi_72572548
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ah, de typische boring-lefty-truuk van selectief lezen en quoten en de ander daarop aanvallen. Dacht je dat dat niet op zou vallen? Wrong, therefore, Fail!!

McKillem geeft precies de kern van het probleem weer; Wilders moet de bontkraagjes, die ook ik toch niet zo gauw religieus zou noemen, hebben maar zit achter een bepaalde club religieuzen aan. Dat McKillem daarbij een gechargeerd voorbeeld hanteert, soit, dat is puur ter illustratie, en geen kortzichtigheid van zijn kant.
pi_72573739
quote:
Op woensdag 9 september 2009 02:55 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Ah, de typische boring-lefty-truuk van selectief lezen en quoten en de ander daarop aanvallen. Dacht je dat dat niet op zou vallen? Wrong, therefore, Fail!!

McKillem geeft precies de kern van het probleem weer; Wilders moet de bontkraagjes, die ook ik toch niet zo gauw religieus zou noemen, hebben maar zit achter een bepaalde club religieuzen aan. Dat McKillem daarbij een gechargeerd voorbeeld hanteert, soit, dat is puur ter illustratie, en geen kortzichtigheid van zijn kant.
Je weet het weer lekker recht te praten.
Spindoctor van McKillem?
Faal van de eeuw.
pi_72574287
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:51 schreef huhggh het volgende:

[..]

Spindoctor van McKillem?
Ach, dan klim ik er ook ff in

Zo logisch is het, let op he?

• Mensen die criminele amvbities hebben moeten de gevangenis in.
  • Mensen die ambities hebben om te timmeren moeten maar lekker timmerman warden
  • Mensen die een bepaalde cultuur en geloof ambieren die niet redelijkerwijs aansluit op de onze, moeten maar naar land van herkomst

Je moet het vergelijken met een een groenteboer de een mand tomaten waar 50% rot in zit 9 van de 10 keer flikkert hij gewoon die hele mand weg, hoe zonde ook voor de goede tomaten, nou, en zo moet je bevolkingsgroepen ook aanpakken, al is het alleen maar om stompzinnige vertragingstactieken in discussievorm uit de weg te gaan.
  • Dit account is permanent uitgeschakeld.
    pi_72576626
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef huhggh het volgende:

[..]

Lekker boeiend ook, dat is toch helemaal niet het punt van mijn verhaal of wel dan?

Ben je eens een keer niet negatief is het nog niet goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door McKillem op 09-09-2009 11:22:43 ]
    pi_72576762
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 08:51 schreef huhggh het volgende:

[..]

Spindoctor van McKillem?
    Spindoctor, het heeft ook eens een woord geleerd.

Man ga je met een echt discussiepunt bezig houden in plaats van moeilijk te doen over mijn vlugge definitie van een Moslim welke in de context waarin ik het plaats volstrekt irrelevant is ook nog.
    pi_72583799
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ach, dan klim ik er ook ff in

Zo logisch is het, let op he?

• Mensen die criminele amvbities hebben moeten de gevangenis in.
  • Mensen die ambities hebben om te timmeren moeten maar lekker timmerman warden
  • Mensen die een bepaalde cultuur en geloof ambieren die niet redelijkerwijs aansluit op de onze, moeten maar naar land van herkomst

Je moet het vergelijken met een een groenteboer de een mand tomaten waar 50% rot in zit 9 van de 10 keer flikkert hij gewoon die hele mand weg, hoe zonde ook voor de goede tomaten, nou, en zo moet je bevolkingsgroepen ook aanpakken, al is het alleen maar om stompzinnige vertragingstactieken in discussievorm uit de weg te gaan.
  • Je moet het echt bij de bron aanpakken.
    Want waarom komen velen hier naar toe?
    Ik zeg:
    - Sociale hangmat weg en weer tot een echt opvangnet maken met een hele hoop voorwaarden waar niet iedere boerenlul zomaar eventjes onder valt.
    - Daarnaast een selectief en doordacht immigratiebeleid voeren, wederom met een hoop voorwaarden en waarvan de uitvoer ook absoluut is met "zero tolerance".
    Als je kijkt naar het immigratiebeleid van de USA dan komt dat, voor zo ver ik dat van hier kan overzien, al aardig in de goede richting.
    Je wilt immers geen nieuwe paupers erbij
    Maar capabel/geschoolde werkkrachten (wat niet iedere Oost-blokker betekend die een ui kan pellen) moet wel toegang kunnen krijgen.
    Op een of andere manier weten we alleen veel paupers aan te trekken qua immigratie, want je wilt niet weten hoe zeer ik in heel Haaglanden over de Bulgaren en de Polen val.
    En dan heb ik het nog niet eens over hun asociale rijstijl.
    Faal van de eeuw.
    pi_72584210
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Wat is er mis met populisme, als dat de enige manier is om respect te krijgen van het volk. Respect is een belangrijk punt om afdoende te kunnen regeren, en daar ontbreekt het momenteel wel aan.
    Populisme is overbodig en soms ronduit schadelijk omdat het volledig ten onrechte een verband veronderstelt tussen de omvang van het draagvlak voor een bepaald besluit en de kwaliteit en van dat besluit.
    pi_72584254
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef huhggh het volgende:

[..]

Je moet het echt bij de bron aanpakken.
    Want waarom komen velen hier naar toe?
    Ik zeg:
    - Sociale hangmat weg en weer tot een echt opvangnet maken met een hele hoop voorwaarden waar niet iedere boerenlul zomaar eventjes onder valt.
    - Daarnaast een selectief en doordacht immigratiebeleid voeren, wederom met een hoop voorwaarden en waarvan de uitvoer ook absoluut is met "zero tolerance".
    Als je kijkt naar het immigratiebeleid van de USA dan komt dat, voor zo ver ik dat van hier kan overzien, al aardig in de goede richting.
    Maar capabel/geschoolde werkkrachten (wat niet iedere Oost-blokker betekend die een ui kan pellen) moet wel toegang kunnen krijgen.
    Op een of andere manier weten we alleen veel paupers aan te trekken qua immigratie, want je wilt niet weten hoe zeer ik in heel Haaglanden over de Bulgaren en de Polen val.
    Je hebt gelijk, maar dat is allemaal veel te moeilijk.....onderzoeken....protocollen.... bevindingen.....pilots, ben je in bureaucratisch Nederland zo 20 jaar verder.

Gewoon alles dat niet netto opbrengt op laten pakken door een bevoegde instantie, alles op Ameland sodemieteren en van daaruit een terugkeer regelen.
    pi_72584788
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 15:33 schreef Argento het volgende:

[..]

Populisme is overbodig en soms ronduit schadelijk omdat het volledig ten onrechte een verband veronderstelt tussen de omvang van het draagvlak voor een bepaald besluit en de kwaliteit en van dat besluit.
    Het volk krijgt wat het wil, for better or worse?
    Ja, ik generaliseer.
    pi_72585529
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef Northside het volgende:

[..]

Het volk krijgt wat het wil, for better or worse?
    Dat zou opgaan als het volk zelf politieke verantwoordelijkheid zou dragen voor haar keuzes, maar daar hoort absolute zelfregulering bij en dat is lastig in een omvangrijke en dus complexe samenleving.
    pi_72585562
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 15:34 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar dat is allemaal veel te moeilijk.....onderzoeken....protocollen.... bevindingen.....pilots, ben je in bureaucratisch Nederland zo 20 jaar verder.

Gewoon alles dat niet netto opbrengt op laten pakken door een bevoegde instantie, alles op Ameland sodemieteren en van daaruit een terugkeer regelen.
    Ho ho, ik heb het helemaal niet over onderzoeken.
    Ik haat al die kul-onderzoekjes van die commissies of clubje.
    Gewoon implementeren. En niet nog meer centen tegen de muur pissen door allerlei bestuurders bezig te houden om vervolgens met voorspelbare non-conclusies te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door huhggh op 09-09-2009 16:21:51 ]
    Faal van de eeuw.
    pi_72586582
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 16:16 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ho ho, ik heb het helemaal niet over onderzoeken.
    Ik haat al die kul-onderzoekjes van die commissies of clubje.
    Gewoon implementeren. En niet nog meer centen tegen de muur pissen door allerlei bestuurders bezig te houden om vervolgens met voorspelbare non-conclusies te komen.
    Dat vind jij, dat vind ik, maar onze zelf in standhoudende regereing denkt daar compleet anders over
    pi_72587665
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Dat vind jij, dat vind ik, maar onze zelf in standhoudende regereing denkt daar compleet anders over
    Mee eens, daarom zou, als de PVV en zijn aanhangers echt wat willen veranderen, een substantiele verkiezingsuitslag moeten krijgen.
    Ik bedoel daar mee dat de PVV eigenlijk als grootste uit de bus moet komen, willen ze echt veel gedaan krijgen voor hun achterban.
    Anders wordt het te veel compromissen sluiten.
    Compromissen sluiten ansich is geen probleem, maar te veel wel.

Men wilt wijn drinken, geen water.
    Faal van de eeuw.
    pi_72604611
    quote:
    ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik heb nog nooit echt noemenswaardig last gehad van een Moslim (zo'n wit gewaad met een baard en hoedje).
    Wat heb jij een stereotype beeld zeg
    pi_72604634
    quote:

[..]

Dat zegt best wat aangezien ik 2 jaar in een kutbuurt heb gewoond en ik nogsteeds op wekelijkse basis in kutbuurten kom. (Laak, Moerwijk en Schilderswijk om er maar een paar te noemen)

Het probleem zit hem in het tuig dat zich het best laat beschrijven als "bontkraagjes", en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat volk helemaal niets te maken heeft met moslims.

Dus wat dat aangaat rent hij achter het verkeerde volk aan.
    Onderstreept van mij...
    Wat wil dat zeggen dan? Dat je in een kutbuurt moet wonen om last van de islam te hebben?

En om verder op je gehele bericht te reageren: Typisch weer een post van "ik heb er geen last van, dus er hoeft niks aan gedaan te worden".
    Volgens jouw redenering kan ik dan het volgende zeggen: "ik heb geen last van criminaliteit, dus we hoeven niks aan de criminaliteit te doen".
    pi_72604653
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 02:55 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Volgens mij haalt hij kut-Marokkaantjes en de islam uit elkaar (het enige verband wat hij opnoemt is dat intolerantie uit islam tegenover het ongeloof kan zorgen dat "relmoslims" zich intolerant in een ongelovig land kunnen gedragen). In zijn film Fitna had hij het dan ook niet over kut-Marokkaantjes, maar over de islam.
    pi_72605956
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef huhggh het volgende:

De VS geeft iedere jaar green cards weg waar geen eisen aan zitten, sowieso stelt de VS nauwelijks eisen aan immigranten behalve dat ze werk dienen te hebben, als jij met een VS burger getrouwd bent kun je zo het land in en je vestigen dus waar jij vandaan haalt dat de VS geen 'tokkies' toe laten ontgaat mij even.
    Er is een (alleen met de mond beleden) zero tolerance beleid voor illegale immigratie, ja, echter de hele economie van zuid-Californie draait op illegalen dus dat kunnen we ook wel met een korreltje zout nemen.
    quote:
    Eh, zal je nog verbazen hoe hoog opgeleid die Polen en Bulgaren zijn, veel van hen hebben universitaire opleidingen op zak maar uien pellen hier levert meer op dan de banen die ze in Polen vaak kunnen krijgen.

Kortom, wie zijn nu eigenlijk de tokkies?
    pi_72606544
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 08:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, zal je nog verbazen hoe hoog opgeleid die Polen en Bulgaren zijn, veel van hen hebben universitaire opleidingen op zak maar uien pellen hier levert meer op dan de banen die ze in Polen vaak kunnen krijgen.

Kortom, wie zijn nu eigenlijk de tokkies?
    Toch echt de Oost-blokkers.
    Zeker als je ziet hoe ze zich in het verkeer begeven.
    In mijn ogen worden dit de komende decennia dan de nieuwe niet-ge-integreerde marokkanen, want Nederlands spreken ze ook al slecht, maar vaak gewoon helemaal niet.
    Faal van de eeuw.
    pi_72641000
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef McKillem het volgende:
    Maar óók mensen uit kleine gehuchtjes die nog nooit een Marokkaan in levende lijve gezien hebben, laat staan er mee gepraat te hebben, kunnen net zo fanatiek op Wilders stemmen...
    pi_72641804
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Vitale het volgende:

Maar óók mensen uit kleine gehuchtjes die nog nooit een Marokkaan in levende lijve gezien hebben, laat staan er mee gepraat te hebben, kunnen net zo fanatiek op Wilders stemmen...
    Iedereen die tegen de huidige praatclub in de politiek is kan fanatiek op Wilders stemmen denk ik.
    Ja, ik generaliseer.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')