Heel on-topic zelfs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, ok.
Dankjewel voor je bijdrage. Heel verhelderend enzo.
Precies, want alleen dan kun je de vergelijking makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:18 schreef trancethrust het volgende:
Wat een vergald topic
Overigens zie ik Wilders nog geen plannen hebben voor een groot "Nederlands" rijk, maar goed, zagen ze bij Hitler ook niet aankomen.
Ja, weet je wat, we gaan eerst dingen bedenken die we vervolgens iemand aanwrijven, zonder dat er enig iets is om dat aannemelijk te maken, behalve jouw onderbuik gevoel natuurlijk, en daarna gaan we iemand daar op afbrandenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies, want alleen dan kun je de vergelijking maken
De stelling die ik in het postje daarvoor deed, staat nog steeds.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, God, ik hoop het wel, want anders mag er wel eens een brilletje gekocht worden.
Wie bedenkt hier dingen? De beste man stigmatiseert een heel deel van de bevolking, ik heb mensen om minder een hitler-stempel op zien krijen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, weet je wat, we gaan eerst dingen bedenken die we vervolgens iemand aanwrijven, zonder dat er enig iets is om dat aannemelijk te maken, behalve jouw onderbuik gevoel natuurlijk, en daarna gaan we iemand daar op afbranden
Gut, bedenk me net dat dat ongeveer de definitie moet zijn van demoniseren
Dan moet je even je een na laatste postje lezen. Daar ben je het heel erg eens met iemand die vind 'Dat je Wilders heulemaal wel mag verwijten dat'ie dat en dat wil!'.quote:
Dat is waar. Maar dat komt dus juist omdat dat maar al te snel op iemand geplakt wordt.quote:De beste man stigmatiseert een heel deel van de bevolking, ik heb mensen om minder een hitler-stempel op zien krijen.
Dat doe ik niet hoor. Mijn antwoord is: wie zaait zal oogsten.quote:Maar steek gerust je kop in het zand![]()
Ik vind het een enorm zwaktebod wanneer je dezelfde toon als Wilders gaat aanslaan. Bovendien maakt je hem er alleen maar sterker mee. Je moet hem juist negeren. Als mevrouw Elatik kritische uitspraken wil doen, zou ze die beter kunnen richten op haar eigen partij en moslim-achterban.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er iets wat er niet klopt aan haar uitspraken? We kunnen hier wel gewichtig gaan doen met zijn allen, maar er is geen speld tussen te krijgen.²
Marokkaanse meisjes zijn anders aardig pienterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Fappie het volgende:
Ze kunnen er niets aan doen, die moslimvrouwen worden dom gehouden.
Je stélling? Wat heeft jouw stelling in het berichtje voor mijn berichtje ermee te maken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
De stelling die ik in het postje daarvoor deed, staat nog steeds.
Nou ja, dat komt omdat de meeste mensen oerstom zijn.quote:De mensen stromen draaien niet spontaan om omdat Mijnheer Monidique e.e.a. post.
Misschien ben ik gek, maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan moet je even je een na laatste postje lezen. Daar ben je het heel erg eens met iemand die vind 'Dat je Wilders heulemaal wel mag verwijten dat'ie dat en dat wil!'.
Dus een bevolkingsgroep stigmatiseren is niks mis mee? Je mag die stempel pas opdrukken als de treinen gaan rijden? Beetje laat, vind je niet?quote:Dat is waar. Maar dat komt dus juist omdat dat maar al te snel op iemand geplakt wordt.
Die vlag gaat zeker op voor Geert en coquote:Dat doe ik niet hoor. Mijn antwoord is: wie zaait zal oogsten.
Dat die bevolkingsgroep wordt gestigmatiseerd komt natuurlijk helemaal niet doordat diezelfde bevolkingsgroep nogal veel moeite heeft zijn eigen uitwassen tot de orde te roepen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus een bevolkingsgroep stigmatiseren is niks mis mee? Je mag die stempel pas opdrukken als de treinen gaan rijden? Beetje laat, vind je niet?
[..]
Wat een lulkoek. Hadden de joden zich ook maar moeten gedragen in de jaren 30quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat die bevolkingsgroep wordt gestigmatiseerd komt natuurlijk helemaal niet doordat diezelfde bevolkingsgroep nogal veel moeite heeft zijn eigen uitwassen tot de orde te roepen...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef qonmann het volgende:
Het demoniseren is weer begonnen..en weer is het de PvdA.
Dat is nou precies wat Wilders je wijs wil maken, dat het één homogene groep is die je in zijn geheel iets kunt verwijten. Voel jij je verantwoordelijk voor hooligans, mensen die op straat spugen, tasjesdieven, etcetera? Ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat die bevolkingsgroep wordt gestigmatiseerd komt natuurlijk helemaal niet doordat diezelfde bevolkingsgroep nogal veel moeite heeft zijn eigen uitwassen tot de orde te roepen...
Niets? Geweldig. Het ging dus echt nergens overquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je stélling? Wat heeft jouw stelling in het berichtje voor mijn berichtje ermee te maken?
Ja, en je genialiteit wordt natuurlijk slecht overtroffen door je bescheidenheid?quote:Nou ja, dat komt omdat de meeste mensen oerstom zijn.
Ik zeg niet dat Marokkanen lieverdjes zijn. Maarja, die kam en dat scheren.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:28 schreef Fappie het volgende:
Marokkanen zijn de meest beschaafde en goed opgevoede, hardwerkende nieuwkomers ooit.
Bovendien heeft bijna geen enkele Marokkaan een strafblad!
Maar ik moet nu gaan, ik heb een date met Femke Halsema!
Heb je dit topic wel een beetje gevolgd, knul?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niets? Geweldig. Het ging dus echt nergens over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |