Toch een groot teken van zwakte dat je zo'n opmerking meende te moeten maken. En dan ook nog in zo'n verbloemde term. Durfde je het niet direct te benoemen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo verlagen? Hathor en Saviour zijn dat gewoon, maar dat mag zeker ook weer niet gezegd worden. Maak anders even een lijstje van de dingen die volgens de nieuwe rechtse politieke correctheid niet deugen, dan wil ik je best een plezier doen. Of was jij nou zo voor de vrijheid van meningsuiting?
Mensen met een afwijkende mening bruinhemden noemenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo verlagen? Hathor en Saviour zijn dat gewoon, maar dat mag zeker ook weer niet gezegd worden. Maak anders even een lijstje van de dingen die volgens de nieuwe rechtse politieke correctheid niet deugen, dan wil ik je best een plezier doen. Of was jij nou zo voor de vrijheid van meningsuiting?
Kutsmoesjes, je hebt wel tijd om bs te verkopen op een forum, gemiste kans pik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet zo weer naar een krakersmanifestatie, wij linksen hebben geen tijd voor voorspel.
ja, ons gezin is verstoten uit beide families.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooit wel eens door je hele christelijke familie uitgekotst omdat je van iemand houdt?
Je kan het nooit goed doen. Als Wilders het beestje bij de naam noemt dan krijgt hij tegenstand en als Wilders met Hitler geassocieerd wordt dan is ook niet iedereen het daar zomaar mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, het is blijkbaar erger om het beestje bij de naam te noemen dan je te gedragen als een soort Hitler.
Het jeugdtraumatjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooit wel eens door je hele christelijke familie uitgekotst omdat je van iemand houdt?
Ja, maar vergeet niet dat ze qua inhoudelijkheid staat als een huis. Met alle wil van de wereld kan ik er niets onzinnigs in vinden. Ik mag Fatima wel. Alleen jammer van die lipgloss.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
In jouw bekrompen belevingswereld niet nee, maar jij bent dan ook beyond all hope, dus raaskal jij maar lekker verder jochie.
Wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch een groot teken van zwakte dat je zo'n opmerking meende te moeten maken. En dan ook nog in zo'n verbloemde term. Durfde je het niet direct te benoemen?
Nee, dat is niet handig, woorden als 'racist' zijn al jaren niet meer zo effectief als dat ze waren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Durfde je het niet direct te benoemen?
Goh. Jij kunt er niks onzinnigs in vinden. Beetje WC-eend achtig vind je niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet niet dat ze qua inhoudelijkheid staat als een huis. Met alle wil van de wereld kan ik er niets onzinnigs in vinden. Ik mag Fatima wel. Alleen jammer van die lipgloss.²
hahaha...in ieder geval heb je je sense of humor niet verloren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet niet dat ze qua inhoudelijkheid staat als een huis. Met alle wil van de wereld kan ik er niets onzinnigs in vinden. Ik mag Fatima wel. Alleen jammer van die lipgloss.²
Nee hoor, geen jeugdtrauma en ik hoef er niet over te praten. Maar dit vind je wel grappig he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het jeugdtraumatje
Wil je erover praten, SCH?
Zet ik alvast de ketel op, voor een lekker kopje rooibos
Die bruinhemdopmerking. Noem dan gewoon direct wat je me verwijt te zijnquote:
Naar moslims hoef je natuurlijk nooit te lusiteren, lekker makkelijk he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goh. Jij kunt er niks onzinnigs in vinden. Beetje WC-eend achtig vind je niet.
Een bruinhemd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die bruinhemdopmerking. Noem dan gewoon direct wat je me verwijt te zijn
ik heb je vraag beantwoord, ga je die van mij nog beantwoorden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, geen jeugdtrauma en ik hoef er niet over te praten. Maar dit vind je wel grappig he.
Hoezo twee maten?
Ja, Sturmabteiling-lid vond je zeker wat te risicovol om te noemen he.quote:
Waar kan wat toe leiden? 'Als ik aan de macht ben verbied ik de PvdA,' zoiets?quote:Geert Wilders reageerde woedend. ‘Wat een superdomme gans’, aldus het Kamerlid tegenover De Pers ‘De demonisering van de PvdA gaat maar door. Ik hoop dat ze zich realiseren waar dit toe kan leiden.’
Bron
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dit vind je wel grappig he.
Hoezo twee maten?
Een nieuw volkertje, bv.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Lees ik hier nu een dreigement?
[..]
Waar kan wat toe leiden? 'Als ik aan de macht ben verbied ik de PvdA,' zoiets?
Ik denk dat je er van maakt wat je zelf het liefste hoort. Daar kun je dus alle kanten mee op.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Lees ik hier nu een dreigement?
[..]
Waar kan wat toe leiden? 'Als ik aan de macht ben verbied ik de PvdA,' zoiets?
Dit is jargon waar ik niet zo familiar mee ben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goh. Jij kunt er niks onzinnigs in vinden. Beetje WC-eend achtig vind je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |