abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71941615
Nou gaan er een paar in de fout.Yolanthe heeft dus veel meer werk gekregen toen ze een relatie had met Jan, die lingerielijn is opgezet tijdens de relatie ,contract met de Tros etc..En daarvoor boerde ze ook best goed hoor, maar de spelers van ONM waar ze destijds speelde, zitten een groot gedeelte van t jaar in de WW zal ik je vertellen ,en dat komt niet uit t dorp , en zo ook niet t verhaal van de welles/nietes erfenis,dus Raug jammer,maar t komt echt uit niet-Volendamse kringen.
pi_71941647
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef Anniebab het volgende:
Nou gaan er een paar in de fout.Yolanthe heeft dus veel meer werk gekregen toen ze een relatie had met Jan, die lingerielijn is opgezet tijdens de relatie ,contract met de Tros etc..En daarvoor boerde ze ook best goed hoor, maar de spelers van ONM waar ze destijds speelde, zitten een groot gedeelte van t jaar in de WW zal ik je vertellen ,en dat komt niet uit t dorp , en zo ook niet t verhaal van de welles/nietes erfenis,dus Raug jammer,maar t komt echt uit niet-Volendamse kringen.
precies dat had ik ook gezegd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71941661
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:

[..]

haha wat denk jij? dat jan opperhoofd van volendam en dus de wereld is?
haha, ze had allles al voor jan hoor!
ze was zelfs al 1 jaar voor de relatie met hem bezig met het opzetten van de lingerielijn.
vraag me eerder af wat jan aan haar te danken heeft!
van volendams zangertje naar gewilde vent (want yo wil hem en die heeft wel smaak)
alhoewel, mama gleuflip maakte er rap weer haar volendamse jantje van..
Zwak hoor Roosje! We zullen zeggen dat Jan zijn carriere aan haar heeft te danken, en om nou steeds over iemands uiterlijk door te bazelen ,vind ik ook zwak.Iedereeen mankeert wat hoor.....
pi_71943477
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef Anniebab het volgende:
Was gisteren nog in het dorp, en iedereen weet natuurlijk precies hoe het zit. Ook het verhaal dat ze helemaal niet zoveel erft heb ik gisteren meerdere keren gehoord. Mijn punt is, wij zijn hier aan het speculeren, Volendammers weten zogenaamd altijd alles al. Ik vind het daar altijd zo'n strijd van wie weet als eerste het meest. En wanneer je iets verteld is het.."ja maar dat wist ik al lang"

Of ze wel of niet haar carriere aan Jan te danken heeft, kan ik niks zeggen weet ik niet, ( en jullie ook niet )
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_71943991
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:39 schreef Raug het volgende:

[..]

Was gisteren nog in het dorp, en iedereen weet natuurlijk precies hoe het zit. Ook het verhaal dat ze helemaal niet zoveel erft heb ik gisteren meerdere keren gehoord. Mijn punt is, wij zijn hier aan het speculeren, Volendammers weten zogenaamd altijd alles al. Ik vind het daar altijd zo'n strijd van wie weet als eerste het meest. En wanneer je iets verteld is het.."ja maar dat wist ik al lang"

Of ze wel of niet haar carriere aan Jan te danken heeft, kan ik niks zeggen weet ik niet, ( en jullie ook niet )
Ja oke. ik heb t ook altoijd over suggesties en speculaties en over ik heb gehoord van maar weet dit dus niet zeker, als t niet uit de mond van desbetreffende zelf komt ,is t altijd gissen, en ik zeg hier ook nooit dat ik iets zeker weet als dat niet zo is.Maar als je je zo ergert aan de eigenwijzen hier in t dorp ,en die zijn er , net als ergens anders ook ,zou ik zeggen mijd t en zoek t niet op.Strrijden Die strijd onderling die jij bedoelt mijd ik al jaren.....maar we zijn niet allemaal zo hoor hier...gelukkig,
pi_71945398
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik zit een stukje in de Party te lezen, een gesprekje tussen hoofdredacteur Ton de Wit en fotograaf Joop van Tellingen:

Ton: Ik kreeg trouwens een naaktfoto van Liza van Jan Smit toegestuurd.
Joop: Hou nou toch op, schei nou toch uit. Dat meen je niet.
Ton: Echt wel. Ze was wel een stukje jonger. Wel spannend hoor. Gemaakt door een of ander vorig vriendje in een bos. Ik zal hem goed bewaren. Mooie meid, Jan Smit zal het denk ik niet leuk vinden.

Het gaat dus echt om deze foto
  Moderator / Miss SHO maandag 17 augustus 2009 @ 11:58:29 #108
22592 crew  Ole
pi_71945464
Wat een prutser zeg

Maar toch he, als er nooit een foto zou zijn gemaakt hoeven ze zich toch ook niet zo druk te maken?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71946669
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja oke. ik heb t ook altoijd over suggesties en speculaties en over ik heb gehoord van maar weet dit dus niet zeker, als t niet uit de mond van desbetreffende zelf komt ,is t altijd gissen, en ik zeg hier ook nooit dat ik iets zeker weet als dat niet zo is.Maar als je je zo ergert aan de eigenwijzen hier in t dorp ,en die zijn er , net als ergens anders ook ,zou ik zeggen mijd t en zoek t niet op.Strrijden Die strijd onderling die jij bedoelt mijd ik al jaren.....maar we zijn niet allemaal zo hoor hier...gelukkig,
Ik kan de eigenwijzen helaas niet mijden, het is schoonfamilie Mijn vrienden daar weten inmiddels ook dat ik echt niet geinteresseerd ben in alle roddels over wie er nou weer van zijn vrouw/ man af is of wie er zwak, ziek misselijk, half dood is. Ik ga er nu gewoon niet meer op in, dat helpt ook merk ik hahaha
De mensen in V'dam die niet zo zijn, zijn meestal Edammers.. ( nee hoor, geintje )
pi_71947404
Wat doet die Lisa eigenlijk voor werk??
Of gaat zij nou ook op Jan zijn geld leven?
pi_71948555
Zij is toiletjuffrouw
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 14:16:03 #112
163650 Greys
pi_71949637
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Haha, ik zit een stukje in de Party te lezen, een gesprekje tussen hoofdredacteur Ton de Wit en fotograaf Joop van Tellingen:

Ton: Ik kreeg trouwens een naaktfoto van Liza van Jan Smit toegestuurd.
Joop: Hou nou toch op, schei nou toch uit. Dat meen je niet.
Ton: Echt wel. Ze was wel een stukje jonger. Wel spannend hoor. Gemaakt door een of ander vorig vriendje in een bos. Ik zal hem goed bewaren. Mooie meid, Jan Smit zal het denk ik niet leuk vinden.

Het gaat dus echt om deze foto
Zie je! Ik dacht het al! Vanwege dat "schuchter wegkijken" had ik al zo'n vermoeden.
Wat een prutsers Hadden zij ook een vuiltje op hun beeldscherm zeker, want geen moedervlek te zien!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71950285
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:39 schreef bloodymary het volgende:
Zij is toiletjuffrouw
Gelukkig maar, dan heeft ze Jan z'n geld niet nodig
pi_71950382
quote:
Zij is toiletjuffrouw
Annie vertelde hier pas nog dat ze bij haar vader werkt
Catering oid
pi_71950432
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:37 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dan heeft ze Jan z'n geld niet nodig
!

Ja maar zij komt wel uit het dorp dus dan mag je de citrusjes persen hoor.
Go hard or go home
pi_71955515
quote:
Zij is toiletjuffrouw
Toiletjuffrouw met extra service
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_71970102
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:59 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Zwak hoor Roosje! We zullen zeggen dat Jan zijn carriere aan haar heeft te danken, en om nou steeds over iemands uiterlijk door te bazelen ,vind ik ook zwak.Iedereeen mankeert wat hoor.....
hoho, er staat in de 1e post steeds mama gleuflip, bij de bijnaam bij elke foto..vandaar...
heb ik niet bedacht!

enneh ik denk dat yo veel aan jan te danken heeft en andersom, maar denk echt niet dat yo allless te danken heeft aan jan!
en dan allles dikgedrukt bedoel ik!
pi_71971187
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:45 schreef roosje77 het volgende:

[..]

hoho, er staat in de 1e post steeds mama gleuflip, bij de bijnaam bij elke foto..vandaar...
heb ik niet bedacht!

enneh ik denk dat yo veel aan jan te danken heeft en andersom, maar denk echt niet dat yo allless te danken heeft aan jan!
en dan allles dikgedrukt bedoel ik!
Ik kan niets bedenken wat Jan aan Yolanthe heeft te danken ,Jan was al een bekende BNNer .
pi_71971983
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 05:55 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik kan niets bedenken wat Jan aan Yolanthe heeft te danken ,Jan was al een bekende BNNer .
Goh, hoe verassend
Yolanthe niet natuurlijk. Ergens hierboven legt iemand heel goed uit hoe ze z'n imago heeft opgekrikt.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:21:33 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71972372
Valt hier nog wat boeiends te roddelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:38:04 #121
163650 Greys
pi_71972672
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
Valt hier nog wat boeiends te roddelen?
Nou, nee.
'Ze' zijn elkaar hierboven ergens nog steeds aan het wijsmaken dat Yo toch écht echt echt een golddigster is. Ze lag half in de goot weet je, toen ze Jan ontmoette. En alleen maar dankzij hem heeft ze nu een bloeiende carrière. Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker? Het was juist zo leuk, die relatie tussen die MBN (Mega Bekende Nederlander) en die girl nextdoor waar nog nooit iemand van gehoord had!
Een beetje het sprookje van de prins en assepoester!

Oh en het is even belangrijk CC: je mag Yo wél een golddigger noemen die op andermans zak teert, maar haal het niet in je hoofd om Jan's moeder gleuflip te noemen hoor!

Nou ja. Kortom. Same old. Same old.
Kom, we gaan een interessanter gate opzoeken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71972764
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, nee.
'Ze' zijn elkaar hierboven ergens nog steeds aan het wijsmaken dat Yo toch écht echt echt een golddigster is. Ze lag half in de goot weet je, toen ze Jan ontmoette. En alleen maar dankzij hem heeft ze nu een bloeiende carrière. Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker? Het was juist zo leuk, die relatie tussen die MBN (Mega Bekende Nederlander) en die girl nextdoor waar nog nooit iemand van gehoord had!

Oh en het is even belangrijk CC: je mag Yo wél een golddigger noemen die op andermans zak teert, maar haal het niet in je hoofd om Jan's moeder gleuflip te noemen hoor!

hahaha lol

pssst; zie dus wel of niet in Tru. Geen gate, wel grappig
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:50:11 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71972908
Daar was ik al bang voor, met mijn halve oog.
pi_71973260
Zelfs mijn schoonmoeder die toch echt graag naar Jan keek, heeft het gehad met hem. Nee ja, echt!
"Oeh, en die moeder! Nou, die is in mijn achting gedaald hoojj!" Dat zei ze.
Nu vind ik haar nooit zo slim maar dit viel me dan weer 100% mee. Nu leken we opeens zelf wel de grootste familie van Nederland. Dat was 5 minuten later ook wel weer over, dat weer wel.
Go hard or go home
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:09:44 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71973268
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
Daar was ik al bang voor, met mijn halve oog.
Kijk daardoor komt het nou dat je verblind bent voor de waarheid.... anders had je zelfs al met je halve oog gezien dat Yolanthe een golddigger was

Wie had nou ooit van Yolanthe gehoord toen ze door Jan door haar versierd werd? Niemand toch??
Yolanthe?? Yolanthe wie?? Yolanthe Cabau van Karsbergen?? Nooit van gehoord

De wereld was dan ook verbaasd dat Jan zich had laten inpakken door zo'n burgermeisje, men snapte überhaupt al niet dat die 2 elkaar hadden leren kennen?? Waar dan?
Ze was geen fan, dus dat kon het sowieso niet zijn, ze kwam niet uit Volendam, en zo'n burgermeisje komt ook niet op allerlei BN'er toestanden, dus het grote raadsel is eigenlijk: Hoe en waar zijn megaster Jan en burgermeisje Yolanthe elkaar tegengekomen, en dan ook nog in gesprek geraakt??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:16:37 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:22:12 #127
163650 Greys
pi_71973499
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan is ook een burgerjongen hoor
Haaibaaike, je bent lief, maar sóms he.....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:25:18 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71973565
quote:
Jan is een man van de wereld.
De C&A wereld, welteverstaan.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:43:58 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71973953
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja duh
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:50:50 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71974108
quote:
Jan is de kroonprins van de Nederlandstalige muziek.... niet zomaar een burgerlulletje
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_71976811
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie je! Ik dacht het al! Vanwege dat "schuchter wegkijken" had ik al zo'n vermoeden.
Wat een prutsers Hadden zij ook een vuiltje op hun beeldscherm zeker, want geen moedervlek te zien!
hoewel ik zeker weet dat dit niet Liza Plat is... een moedervlek kan je met photoshop makkelijk weghalen he.
pi_71977160
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

De onder(broeken)wereld van C&A , absoluut
pi_71981823
quote:

[..]

Nou, nee.

Ja en niet te vergeten we mogen t wel over pijpslet en hoer hebben ,maar goldigger is nou net te erg....toch???
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:51:22 #134
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71982040
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja en niet te vergeten we mogen t wel over pijpslet en hoer hebben ,maar goldigger is nou net te erg....toch???
Waarheid is de sleutel.. golddigger is een leugen, pijpslet en hoer dat zijn toch echt de benamingen voor Liszsa!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_71982093
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waarheid is de sleutel.. golddigger is een leugen, pijpslet en hoer dat zijn toch echt de benamingen voor Liszsa!
Nee vriend, dat is er hier van gemaakt , weet je nog ?T was zoenen, kussen ook goed, zo van smak smak..
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:55:10 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71982154
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/132813
T was zoenen, kussen ook goed, zo van smak smak..
Niemand die daarbij was. En heimelijk achter een gesloten wcdeur? Daar gebeurt dan echt wel meer dan enkel wat mouth to mouth gezoen .

Liza is een pleeprostituee .
pi_71982268
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niemand die daarbij was. En heimelijk achter een gesloten wcdeur? Daar gebeurt dan echt wel meer dan enkel wat mouth to mouth gezoen .

Liza is een pleeprostituee .
Jawel dat is juist wel gezien... ze zoenden in t gangetje bij de wc, maar ik heb dit denk ik al 1000 keer gezegd......zon tig topics geleden is t veranderd in pijpen om t aan te dikken....maar ik zal t nog wel een paar keer moeten verbeteren, want in de loop van de topics weet men gewoon niet beter meer....
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:02:14 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71982368
Ze zoenden in het gangetje op weg naar de wc. En wat er op die wc gebeurde, daar kunnen we alleen maar over gissen. Máár meer dan enkel pissen!
Ontkennen is zinloos, Annie.

Je ziet dat toch zo, aan die zaadvragende ogen van Losse Liza.
pi_71983130
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Anniebab het volgende:

[..]

En dan nog...dat is niet voor te huilen. Het is Jantje Smit maar. Hij woont toevallig in hetzelfde dorp. Rustig...

Maar goed...verder gebeurt er niet zoveel meer in de Jantje/Yolanthje gate. Gaat er nog met modder gegooid worden? Komen ze binnenkort nog ergens in een praatprogramma? ? ?
pi_72004393
quote:
Jan Smit heeft nieuwe manier van geld verdienen gevonden!!

Jan Smit heeft, zo ontdekt Primeurjagers, twee nieuwe bedrijven opgericht om op een andere manier geld te verdienen...
Jan Smit is een zeer succesvolle zanger en heeft in de loop der jaren natuurlijk gezien dan handige jongens die concerten en evenementen organiseren daar over het algemeen zeker niet armer van worden.

Jan heeft daarom eind mei van dit jaar, volgens gegevens uit de Kamer van Koophandel, Jan Smit Tour BV opgericht. Dit bedrijf heeft als doelstelling organiseren van concerten en evenementen.

Zeer handig. Jan Smit zal straks lachend zijn zakken vullen en heeft daarom per dezelfde datum "Hi Ha Holding" opgericht waar Jan enig aandeelhouder van is. Het wachten is nu op Jan's eerste grote zelf georganiseerde concert of evenement.
Bron: Primeurjagers
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 11:09:47 #141
163650 Greys
pi_72004441
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Bron: Primeurjagers
Of het nou een eikel is of niet... laat Jan zakelijk maar schuiven!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72004474
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Of het nou een eikel is of niet... laat Jan zakelijk maar schuiven!
Met als grote adviseur Jaap natuurlijk
pi_72008109
quote:
Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker?
Uhmmzz ik. Yolanthe was toch gewoon bekend al? Voordat ze met Jan ging? Nou ja ik kon haar wel, de rest in mijn omgeving ook gewoon.

En een golddigger Ze heeft zelf toch veel geld?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:23:49 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72008168
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef charmed_angel het volgende:

Uhmmzz ik. Yolanthe was toch gewoon bekend al? Voordat ze met Jan ging? Nou ja ik kon haar wel, de rest in mijn omgeving ook gewoon.

Schattig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:28:14 #145
163650 Greys
pi_72008311
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Sarcasm dear. Sarcasm
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72008481
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sarcasm dear. Sarcasm
ow

Ik geloof dat ik toe ben aan vakantie

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 13:34:09 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:45:47 #147
163650 Greys
pi_72008847
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ow

Ik geloof dat ik toe ben aan vakantie
Geeft niets, het is ook fucking warm vandaag.
Ik snap ook de helft van de posts niet die ik langs die komen vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72011801
Nog leuke interessante nieuwtjes van onze Volendaminsiders?
pi_72016793

pi_72016973

pi_72020891
Krijg steeeds meer een afschuw voor die puta jolante
pi_72021215
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Kapara het volgende:
Krijg steeeds meer een afschuw voor die puta jolante
Ook sarcasme?

Ja, ik denk ik vraag het gewoon..

Het is niet dat ik haar verafschuw maar er begint wel wat te knagen..
pi_72021278
Ben nog steeds team Yo hoor, Jan heeft haar meerdere malen bedrogen.. Dan ben je gewoon een klootzak.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 21:21:00 #154
163650 Greys
pi_72021318
Waarom dan? Omdat ze volgens dat blad zich een dagje een andere kledingkeuze heeft aangemeten?
Waarom in vredesnaam, wat halen jullie uit bovenstaande scans dat zo verafschuwt dan?
Ik zie/lees het niet hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72021356
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Waarom dan? Omdat ze volgens dat blad zich een dagje een andere kledingkeuze heeft aangemeten?
Waarom in vredesnaam, wat halen jullie uit bovenstaande scans dat zo verafschuwt dan?
Ik zie/lees het niet hoor.
Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook niet
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 21:26:18 #156
163650 Greys
pi_72021516
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:22 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook niet
Dan vind ik het 'Liza loopt met planken voor een commode en wil zo snel mogelijk zwanger zijn' gekker om te lezen dan dat Yo haar vent vergezelt naar een voetbalwedstrijd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72022732
ho wacht, Ik ben nog steeds team Yo!
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
Wordt een beetje kriegel van dat stand by your man gedoe. Dat had ze met Jan ook, kan ik niet zo goed tegen.

Dat stukje over Jan en Liza vind ik gewoon om te ..
Liza heeft weer een normale jongen van hem gemaakt...tuuuuuurlijk...
Vind het zo zwak om dat pocherige gedrag van hem af te schuiven op Yo. Wat voor beinvloedbaar mannetje is ' ie dan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 22:03:39 #158
163650 Greys
pi_72022889
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
Als je net knetterverliefd bent en je bent net er voor uit gekomen (dus kan je je samen op Schiphol begeven zonder iets te hoeven verbergen ) en je liefje moet spelen, dan ga je toch mee?
Volgzaam hoeft toch niet iets slechts te zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72023160
. dubbel
pi_72023200
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Raug het volgende:

[..]

Ja dat is zo. En in het begin van de relatie vind ik dat ook heel normaal. Alleen draait het leven van die voetballers in de eerste plaats om voetbal. En als voetbalvrouw hoort jouw leven om je vriendje te draaien. Nou vind ik Yo al niet de meest geemancipeerde als je kijkt naar haar uitspraken over hoe dingen in haar relatie met Jan verdeeld waren. Het laatste wat zij dan nodig heeft is, (naar mijn bescheiden mening ) een relatie met iemand die dat volgzame gedrag nog meer uitlokt. Daar vind ik haar gewoon te leuk voor. De combi Yo + Wes vind ik minder.
pi_72023477
wat ik me dan weer afvraag, zou liza al die zooi nu zelf betalen, of met de pinpas van iemand anders?
pi_72023537
en komt mooi uit dat liza de deuren dichthoud, vraag me dan weer af, waarom zeuren ze dan zo over kaarsen en gastendoekjes? gasten heben ze niet en kaarsen zijn gevaarlijk voor kleine fem
pi_72023547
Veel zal ze niet verdienen met dat cateringbaantje van haar. Maar Liza is niet zo veeleisend, schijnt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 22:32:27 #164
163650 Greys
pi_72023966
Dat maakt op zich toch ook allemaal niet zoveel uit, wie wat betaalt?
Ik heb ook een baan, maar mijn meneer verdient meer en betaalt regelmatig ook dingen voor mij.
Zal in het geval Jan-Liza ongetwijfeld nog veel meer voorkomen, maar als Jan dat niet erg vindt (en Gleuflip zich er ook niet mee bemoeit) dan is er niets aan het handje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72024133
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Dat maakt op zich toch ook allemaal niet zoveel uit, wie wat betaalt?
Ik heb ook een baan, maar mijn meneer verdient meer en betaalt regelmatig ook dingen voor mij.
Zal in het geval Jan-Liza ongetwijfeld nog veel meer voorkomen, maar als Jan dat niet erg vindt (en Gleuflip zich er ook niet mee bemoeit) dan is er niets aan het handje.
Wel! Liza is gewoon een golddigger!

Je hebt helemaal gelijk hoor maar laat ons nou ff, 't is een beetje dood hier..
pi_72024207
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
Wordt een beetje kriegel van dat stand by your man gedoe. Dat had ze met Jan ook, kan ik niet zo goed tegen.

Dat stukje over Jan en Liza vind ik gewoon om te ..
Liza heeft weer een normale jongen van hem gemaakt...tuuuuuurlijk...
Vind het zo zwak om dat pocherige gedrag van hem af te schuiven op Yo. Wat voor beinvloedbaar mannetje is ' ie dan.
Ze moeten wat schrijven nietwaar.. Al zou dat wel verklaren waarom al mijn relaties op de klippen lopen, ik ben meer het 'stand by ME' type Als Liza van hem een normale jongen heeft gemaakt zal Gordon van hem een homo maken volgende maand, zo gaat dat
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 22:40:14 #167
163650 Greys
pi_72024239
Ja je hebt gelijk.
Maar het wordt tijd dat ze zelf weer voor wat opschudding zorgen, want dat geforceerde gedoe hier om er dan zelf maar wat leuks van te maken wordt wat saai. Het wordt tijd dat Gerda G. d'r mond weer even open trekt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72028581
Ehh, ik heb vandaag per ongeluk dat tuintje in mijn hart nummer gehoord. Ik vertstond er geen woord van en ik was er niet kapot van
pi_72029974
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
pi_72030181
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zwanger??Welnee, ze had gewoon een witte magnum en een stokbrood op....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2009 @ 08:12:25 #171
163650 Greys
pi_72030378
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Sylvie rules the world?
Dat blad dat dat geschreven heeft, heeft gewoon te veel naar Voetbalvrouwen gekeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72030854
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef kissaa het volgende:
Ehh, ik heb vandaag per ongeluk dat tuintje in mijn hart nummer gehoord. Ik vertstond er geen woord van en ik was er niet kapot van
Ik vind het een leuk nummer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:02:57 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72031048
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
pi_72031096
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk nummer
Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leuker
pi_72031132
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Raug het volgende:

[..]

Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leuker
wat zingen ze dan?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:12:49 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72032462
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvie rules the world?
Dat blad dat dat geschreven heeft, heeft gewoon te veel naar Voetbalvrouwen gekeken.
Wat heerlijk toch als het geschreven woord je waarheid, en datgene waarnaar je leeft is....
De bijbel, koran, torah, story, privé, weekend.... boeit niet
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72045918
pi_72049323
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat zingen ze dan?
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet verstaat...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:13:09 #179
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_72063743
Tja Yo heeft ws weinig aan het feit dat ze de spaanse taal machtig is :

Sneijder naar Inter?

Het lijkt erop dat Wesley Sneijder naar Internazionale gaat. Real Madrid en de club uit Milan bereikten een akkoord over de speler, zo meldt de NOS.

De Spaanse club heeft de Oranje-international dringend aangeraden de onderhandelingen met Inter te openen. Sneijder moet weg bij Real na een serie grote aankopen bij die club. Eerder leek het erop dat hij zou mogen blijven, omdat de trainer Pelligrini hem wel zag zitten.

Kan Yo lekker shoppen in Milan... Zal best een cultuurshock zijn na al dat geshop naar lakens in de Volendamse Zeeman!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:36:56 #180
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_72064097
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef versabommie het volgende:

Sneijder naar Inter?

Het lijkt erop dat Wesley Sneijder naar Internazionale gaat. Real Madrid en de club uit Milan bereikten een akkoord over de speler, zo meldt de NOS.

De Spaanse club heeft de Oranje-international dringend aangeraden de onderhandelingen met Inter te openen. Sneijder moet weg bij Real na een serie grote aankopen bij die club. Eerder leek het erop dat hij zou mogen blijven, omdat de trainer Pelligrini hem wel zag zitten.

Kan Yo lekker shoppen in Milan... Zal best een cultuurshock zijn na al dat geshop naar lakens in de Volendamse Zeeman!
Is dat dat ook einde voor het gouden broekje van de sleutelhanger?
want dat kan natuurlijk niet volgens de heersende mode moraal in Milaan
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:38:30 #181
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_72064138
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:36 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Is dat dat ook einde voor het gouden broekje van de sleutelhanger?
want dat kan natuurlijk niet volgens de heersende mode moraal in Milaan
Yeps, die zal hij in moeten leveren ... maargoed wie spuugt er op een clubkostuum van Armani?
pi_72064732
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef versabommie het volgende:

Sneijder naar Inter?

dus toch............... hadden sommige het toch bij het rechte eind, Zeeman was niet goed genoeg voor GD .Y
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:14:40 #183
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_72064854
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:08 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

dus toch............... hadden sommige het toch bij het rechte eind, Zeeman was niet goed genoeg voor GD .Y
Ohwja.. omdat ik het roep is het waar
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:14:43 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72064856
Zeeman is ook voor mij niet goed genoeg .
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:28:25 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72065157
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
I second that
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72066148
Gelukkig heeft ze Jans pizzasnijdert en spaghettimolen nog.....kan ze zo aan de slag.Voetballers leven op pastas zie je...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:24:26 #187
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_72066467
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:11 schreef Anniebab het volgende:
Gelukkig heeft ze Jans pizzasnijdert en spaghettimolen nog.....kan ze zo aan de slag.Voetballers leven op pastas zie je...
Hop gaan we weer !

pi_72066549
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hop gaan we weer !

Ze hep er maar mooi een hitje mee.....maar daar zei ik t niet voor hoor Bommert..
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:37:13 #189
22592 crew  Ole
pi_72066778
En Annie, nog nieuws van de Dijk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72067180
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Ole het volgende:
En Annie, nog nieuws van de Dijk?
Nou niet veel, maar de meute komt dit weekend terug uit Italie, dus dan misschien ook meer nieuws....
pi_72067304
Oeps ze zijn al terug zie ik op Twitter....
pi_72067404
Het valt me op dat het voor Yolanthe moeilijk is uit de spotlights te blijven. Er duiken nu weer overal foto's op van Yolanthe met een big smile samen met Wesley.
Het is Jolanthe, en degene met wie ze een relatie heeft. Lijkt dezelfde kant op te gaan ten tijde met Jan.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:15:24 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72067736
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hep er maar mooi een hitje mee.....maar daar zei ik t niet voor hoor Bommert..
Had ze er maar een hitje mee.... vooralsnog ziet het er naar uit dat een ander er een hitje mee heeft en Gerda er niets van meepakt. Beetje Yolanthe all over again
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:38:11 #194
163650 Greys
pi_72068231
quote:
Wel voor de microvezel doekjes hoor!
Gerda Gleuflip zou trots op me zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72068405
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had ze er maar een hitje mee.... vooralsnog ziet het er naar uit dat een ander er een hitje mee heeft en Gerda er niets van meepakt. Beetje Yolanthe all over again
Ja weet ik ook wel...moet toch ff he jeweetwel....Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:48:49 #196
163650 Greys
pi_72068434
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja weet ik ook wel...moet toch ff he jeweetwel....Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....
Welk filmpje van Yo en Wes? Dat zoenen in de parkeergarage bedoel je?

Het zal ook best dat hij het daar heel moeilijk mee had hoor, maar zelf had ie toch ook lopen zoenen met (een) ander(en)? What goes around...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:49:17 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72068445
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef Anniebab het volgende:

Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....
Krokodillentranen van die schuinsmarcheerder.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:58:46 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72068660
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk filmpje van Yo en Wes? Dat zoenen in de parkeergarage bedoel je?

Het zal ook best dat hij het daar heel moeilijk mee had hoor, maar zelf had ie toch ook lopen zoenen met (een) ander(en)? What goes around...
Ja maar, ja maar.... ze had zijn auto die avond bij zich!!
Jan heeft gewoon in zijn stamcafé met een ander staan zoenen, dat is niet haar terrein
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72068786
quote:
Ik heb anders bij Zeeman een jaar geleden gastendoekjes strandlakens gehaald van 2 bij 2 meter, voor 9,95 en er zit niet eens zo'n stomme fluwelen kant aan, daar waar je je niet mee kan afdrogen.

Oh nee. Dat was bij de Wibra. Zut alors.

Deze gate is voor de rest wel zo'n beetje dood geloof ik. Even wachten tot Jan z'n hormonen weer opspelen en er nog een partij in het spel komt.....
pi_72068905
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb anders bij Zeeman een jaar geleden gastendoekjes strandlakens gehaald van 2 bij 2 meter, voor 9,95 en er zit niet eens zo'n stomme fluwelen kant aan, daar waar je je niet mee kan afdrogen.

Oh nee. Dat was bij de Wibra. Zut alors.

Deze gate is voor de rest wel zo'n beetje dood geloof ik. Even wachten tot Jan z'n hormonen weer opspelen en er nog een partij in het spel komt.....
Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:10:54 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72068974
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....
Vertel, vertel, vertel!!! Is Lisa al bij de plaatselijke kruidvat gespot met een zwangerschapstest?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72069426
daar dan
http://www.telegraaf.nl/p(...)nthe__Wesley___.html

arme Jan nu gaan we nog meer horen hierover geloof me maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')