quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef Anniebab het volgende:
Nou gaan er een paar in de fout.Yolanthe heeft dus veel meer werk gekregen toen ze een relatie had met Jan, die lingerielijn is opgezet tijdens de relatie ,contract met de Tros etc..En daarvoor boerde ze ook best goed hoor, maar de spelers van ONM waar ze destijds speelde, zitten een groot gedeelte van t jaar in de WW zal ik je vertellen ,en dat komt niet uit t dorp , en zo ook niet t verhaal van de welles/nietes erfenis,dus Raug jammer,maar t komt echt uit niet-Volendamse kringen.
Zwak hoor Roosje! We zullen zeggen dat Jan zijn carriere aan haar heeft te danken, en om nou steeds over iemands uiterlijk door te bazelen ,vind ik ook zwak.Iedereeen mankeert wat hoor.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:
[..]
haha wat denk jij? dat jan opperhoofd van volendam en dus de wereld is?
haha, ze had allles al voor jan hoor!
ze was zelfs al 1 jaar voor de relatie met hem bezig met het opzetten van de lingerielijn.
vraag me eerder af wat jan aan haar te danken heeft!
van volendams zangertje naar gewilde vent (want yo wil hem en die heeft wel smaak)
alhoewel, mama gleuflip maakte er rap weer haar volendamse jantje van..
Was gisteren nog in het dorp, en iedereen weet natuurlijk precies hoe het zit. Ook het verhaal dat ze helemaal niet zoveel erft heb ik gisteren meerdere keren gehoord. Mijn punt is, wij zijn hier aan het speculeren, Volendammers weten zogenaamd altijd alles al. Ik vind het daar altijd zo'n strijd van wie weet als eerste het meest. En wanneer je iets verteld is het.."ja maar dat wist ik al lang"quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef Anniebab het volgende:
Nou gaan er een paar in de fout.Yolanthe heeft dus veel meer werk gekregen toen ze een relatie had met Jan, die lingerielijn is opgezet tijdens de relatie ,contract met de Tros etc..En daarvoor boerde ze ook best goed hoor, maar de spelers van ONM waar ze destijds speelde, zitten een groot gedeelte van t jaar in de WW zal ik je vertellen ,en dat komt niet uit t dorp , en zo ook niet t verhaal van de welles/nietes erfenis,dus Raug jammer,maar t komt echt uit niet-Volendamse kringen.
Ja oke. ik heb t ook altoijd over suggesties en speculaties en over ik heb gehoord van maar weet dit dus niet zeker, als t niet uit de mond van desbetreffende zelf komt ,is t altijd gissen, en ik zeg hier ook nooit dat ik iets zeker weet als dat niet zo is.Maar als je je zo ergert aan de eigenwijzen hier in t dorp ,en die zijn er , net als ergens anders ook ,zou ik zeggen mijd t en zoek t niet op.Strrijden Die strijd onderling die jij bedoelt mijd ik al jaren.....maar we zijn niet allemaal zo hoor hier...gelukkig,quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:39 schreef Raug het volgende:
[..]
Was gisteren nog in het dorp, en iedereen weet natuurlijk precies hoe het zit. Ook het verhaal dat ze helemaal niet zoveel erft heb ik gisteren meerdere keren gehoord. Mijn punt is, wij zijn hier aan het speculeren, Volendammers weten zogenaamd altijd alles al. Ik vind het daar altijd zo'n strijd van wie weet als eerste het meest. En wanneer je iets verteld is het.."ja maar dat wist ik al lang"
Of ze wel of niet haar carriere aan Jan te danken heeft, kan ik niks zeggen weet ik niet, ( en jullie ook niet )
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktHaha, ik zit een stukje in de Party te lezen, een gesprekje tussen hoofdredacteur Ton de Wit en fotograaf Joop van Tellingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ton: Ik kreeg trouwens een naaktfoto van Liza van Jan Smit toegestuurd.
Joop: Hou nou toch op, schei nou toch uit. Dat meen je niet.
Ton: Echt wel. Ze was wel een stukje jonger. Wel spannend hoor. Gemaakt door een of ander vorig vriendje in een bos. Ik zal hem goed bewaren. Mooie meid, Jan Smit zal het denk ik niet leuk vinden.
Het gaat dus echt om deze foto![]()
![]()
Ik kan de eigenwijzen helaas niet mijden, het is schoonfamiliequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke. ik heb t ook altoijd over suggesties en speculaties en over ik heb gehoord van maar weet dit dus niet zeker, als t niet uit de mond van desbetreffende zelf komt ,is t altijd gissen, en ik zeg hier ook nooit dat ik iets zeker weet als dat niet zo is.Maar als je je zo ergert aan de eigenwijzen hier in t dorp ,en die zijn er , net als ergens anders ook ,zou ik zeggen mijd t en zoek t niet op.Strrijden Die strijd onderling die jij bedoelt mijd ik al jaren.....maar we zijn niet allemaal zo hoor hier...gelukkig,
Zie je! Ik dacht het al! Vanwege dat "schuchter wegkijken" had ik al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Haha, ik zit een stukje in de Party te lezen, een gesprekje tussen hoofdredacteur Ton de Wit en fotograaf Joop van Tellingen:
Ton: Ik kreeg trouwens een naaktfoto van Liza van Jan Smit toegestuurd.
Joop: Hou nou toch op, schei nou toch uit. Dat meen je niet.
Ton: Echt wel. Ze was wel een stukje jonger. Wel spannend hoor. Gemaakt door een of ander vorig vriendje in een bos. Ik zal hem goed bewaren. Mooie meid, Jan Smit zal het denk ik niet leuk vinden.
Het gaat dus echt om deze foto![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan heeft ze Jan z'n geld niet nodig
Toiletjuffrouw met extra servicequote:
hoho, er staat in de 1e post steeds mama gleuflip, bij de bijnaam bij elke foto..vandaar...quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwak hoor Roosje! We zullen zeggen dat Jan zijn carriere aan haar heeft te danken, en om nou steeds over iemands uiterlijk door te bazelen ,vind ik ook zwak.Iedereeen mankeert wat hoor.....
Ik kan niets bedenken wat Jan aan Yolanthe heeft te danken ,Jan was al een bekende BNNer .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:45 schreef roosje77 het volgende:
[..]
hoho, er staat in de 1e post steeds mama gleuflip, bij de bijnaam bij elke foto..vandaar...
heb ik niet bedacht!
enneh ik denk dat yo veel aan jan te danken heeft en andersom, maar denk echt niet dat yo allless te danken heeft aan jan!
en dan allles dikgedrukt bedoel ik!
Goh, hoe verassendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik kan niets bedenken wat Jan aan Yolanthe heeft te danken ,Jan was al een bekende BNNer .
Nou, nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
Valt hier nog wat boeiends te roddelen?
hahaha lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nee.
'Ze' zijn elkaar hierboven ergens nog steeds aan het wijsmaken dat Yo toch écht echt echt een golddigster is. Ze lag half in de goot weet je, toen ze Jan ontmoette. En alleen maar dankzij hem heeft ze nu een bloeiende carrière. Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker? Het was juist zo leuk, die relatie tussen die MBN (Mega Bekende Nederlander) en die girl nextdoor waar nog nooit iemand van gehoord had!
Een beetje het sprookje van de prins en assepoester!
Oh en het is even belangrijk CC: je mag Yo wél een golddigger noemen die op andermans zak teert, maar haal het niet in je hoofd om Jan's moeder gleuflip te noemen hoor!
Nou ja. Kortom. Same old. Same old.
Kom, we gaan een interessanter gate opzoeken
Kijk daardoor komt het nou dat je verblind bent voor de waarheid.... anders had je zelfs al met je halve oog gezien dat Yolanthe een golddigger wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
Daar was ik al bang voor, met mijn halve oog.
Jan is een man van de wereld.quote:
Ja duhquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jan is een man van de wereld.
De C&A wereld, welteverstaan.
hoewel ik zeker weet dat dit niet Liza Plat is... een moedervlek kan je met photoshop makkelijk weghalen he.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je! Ik dacht het al! Vanwege dat "schuchter wegkijken" had ik al zo'n vermoeden.
Wat een prutsersHadden zij ook een vuiltje op hun beeldscherm zeker, want geen moedervlek te zien!
De onder(broeken)wereld van C&A , absoluutquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jan is een man van de wereld.
De C&A wereld, welteverstaan.
Ja en niet te vergeten we mogen t wel over pijpslet en hoer hebben ,maar goldigger is nou net te erg....toch???quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nee.
'Ze' zijn elkaar hierboven ergens nog steeds aan het wijsmaken dat Yo toch écht echt echt een golddigster is. Ze lag half in de goot weet je, toen ze Jan ontmoette. En alleen maar dankzij hem heeft ze nu een bloeiende carrière. Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker? Het was juist zo leuk, die relatie tussen die MBN (Mega Bekende Nederlander) en die girl nextdoor waar nog nooit iemand van gehoord had!
Een beetje het sprookje van de prins en assepoester!
Oh en het is even belangrijk CC: je mag Yo wél een golddigger noemen die op andermans zak teert, maar haal het niet in je hoofd om Jan's moeder gleuflip te noemen hoor!
Nou ja. Kortom. Same old. Same old.
Kom, we gaan een interessanter gate opzoeken
Waarheid is de sleutel.. golddigger is een leugen, pijpslet en hoer dat zijn toch echt de benamingen voor Liszsa!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en niet te vergeten we mogen t wel over pijpslet en hoer hebben ,maar goldigger is nou net te erg....toch???
Nee vriend, dat is er hier van gemaakt , weet je nog ?T was zoenen, kussen ook goed, zo van smak smak..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarheid is de sleutel.. golddigger is een leugen, pijpslet en hoer dat zijn toch echt de benamingen voor Liszsa!
Niemand die daarbij was. En heimelijk achter een gesloten wcdeur? Daar gebeurt dan echt wel meer dan enkel wat mouth to mouth gezoenquote:
Jawel dat is juist wel gezien... ze zoenden in t gangetje bij de wc, maar ik heb dit denk ik al 1000 keer gezegd......zon tig topics geleden is t veranderd in pijpen om t aan te dikken....maar ik zal t nog wel een paar keer moeten verbeteren, want in de loop van de topics weet men gewoon niet beter meer....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand die daarbij was. En heimelijk achter een gesloten wcdeur? Daar gebeurt dan echt wel meer dan enkel wat mouth to mouth gezoen.
Liza is een pleeprostituee.
En dan nog...dat is niet voor te huilen. Het is Jantje Smit maar. Hij woont toevallig in hetzelfde dorp. Rustig...quote:
Bron: Primeurjagersquote:Jan Smit heeft nieuwe manier van geld verdienen gevonden!!
Jan Smit heeft, zo ontdekt Primeurjagers, twee nieuwe bedrijven opgericht om op een andere manier geld te verdienen...
Jan Smit is een zeer succesvolle zanger en heeft in de loop der jaren natuurlijk gezien dan handige jongens die concerten en evenementen organiseren daar over het algemeen zeker niet armer van worden.
Jan heeft daarom eind mei van dit jaar, volgens gegevens uit de Kamer van Koophandel, Jan Smit Tour BV opgericht. Dit bedrijf heeft als doelstelling organiseren van concerten en evenementen.
Zeer handig. Jan Smit zal straks lachend zijn zakken vullen en heeft daarom per dezelfde datum "Hi Ha Holding" opgericht waar Jan enig aandeelhouder van is. Het wachten is nu op Jan's eerste grote zelf georganiseerde concert of evenement.
Met als grote adviseur Jaap natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het nou een eikel is of niet... laat Jan zakelijk maar schuiven!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker?
Schattig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmzz ik. Yolanthe was toch gewoon bekend al? Voordat ze met Jan ging? Nou ja ik kon haar wel, de rest in mijn omgeving ook gewoon.
En een golddiggerZe heeft zelf toch veel geld?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmmzz ik. Yolanthe was toch gewoon bekend al? Voordat ze met Jan ging? Nou ja ik kon haar wel, de rest in mijn omgeving ook gewoon.
En een golddiggerZe heeft zelf toch veel geld?
owquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sarcasm dear. Sarcasm
Geeft niets, het is ook fucking warm vandaag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik geloof dat ik toe ben aan vakantie
Ook sarcasme?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Kapara het volgende:
Krijg steeeds meer een afschuw voor die puta jolante
Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Waarom dan? Omdat ze volgens dat blad zich een dagje een andere kledingkeuze heeft aangemeten?
Waarom in vredesnaam, wat halen jullie uit bovenstaande scans dat zo verafschuwt dan?
Ik zie/lees het niet hoor.
Dan vind ik het 'Liza loopt met planken voor een commode en wil zo snel mogelijk zwanger zijn' gekker om te lezen dan dat Yo haar vent vergezelt naar een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook niet
Als je net knetterverliefd bent en je bent net er voor uit gekomen (dus kan je je samen op Schiphol begeven zonder iets te hoeven verbergenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
ho wacht, Ik ben nog steeds team Yo!
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja dat is zo. En in het begin van de relatie vind ik dat ook heel normaal. Alleen draait het leven van die voetballers in de eerste plaats om voetbal. En als voetbalvrouw hoort jouw leven om je vriendje te draaien. Nou vind ik Yo al niet de meest geemancipeerde als je kijkt naar haar uitspraken over hoe dingen in haar relatie met Jan verdeeld waren. Het laatste wat zij dan nodig heeft is, (naar mijn bescheiden mening) een relatie met iemand die dat volgzame gedrag nog meer uitlokt. Daar vind ik haar gewoon te leuk voor. De combi Yo + Wes vind ik minder.
Wel! Liza is gewoon een golddigger!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Dat maakt op zich toch ook allemaal niet zoveel uit, wie wat betaalt?
Ik heb ook een baan, maar mijn meneer verdient meer en betaalt regelmatig ook dingen voor mij.
Zal in het geval Jan-Liza ongetwijfeld nog veel meer voorkomen, maar als Jan dat niet erg vindt (en Gleuflip zich er ook niet mee bemoeit) dan is er niets aan het handje.
Ze moeten wat schrijven nietwaar.. Al zou dat wel verklaren waarom al mijn relaties op de klippen lopen, ik ben meer het 'stand by ME' typequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
ho wacht, Ik ben nog steeds team Yo!
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
Wordt een beetje kriegel van dat stand by your man gedoe. Dat had ze met Jan ook, kan ik niet zo goed tegen.
Dat stukje over Jan en Liza vind ik gewoon om te..
Liza heeft weer een normale jongen van hem gemaakt...tuuuuuurlijk...
Vind het zo zwak om dat pocherige gedrag van hem af te schuiven op Yo. Wat voor beinvloedbaar mannetje is ' ie dan.
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvie rules the world?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Ik vind het een leuk nummerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef kissaa het volgende:
Ehh, ik heb vandaag per ongeluk dat tuintje in mijn hart nummer gehoord. Ik vertstond er geen woord van en ik was er niet kapot van
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leukerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk nummer
wat zingen ze dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Raug het volgende:
[..]
Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leuker
Wat heerlijk toch als het geschreven woord je waarheid, en datgene waarnaar je leeft is....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvie rules the world?
Dat blad dat dat geschreven heeft, heeft gewoon te veel naar Voetbalvrouwen gekeken.
Is dat dat ook einde voor het gouden broekje van de sleutelhanger?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef versabommie het volgende:
Tja Yo heeft ws weinig aan het feit dat ze de spaanse taal machtig is :
Sneijder naar Inter?
Het lijkt erop dat Wesley Sneijder naar Internazionale gaat. Real Madrid en de club uit Milan bereikten een akkoord over de speler, zo meldt de NOS.
De Spaanse club heeft de Oranje-international dringend aangeraden de onderhandelingen met Inter te openen. Sneijder moet weg bij Real na een serie grote aankopen bij die club. Eerder leek het erop dat hij zou mogen blijven, omdat de trainer Pelligrini hem wel zag zitten.
Kan Yo lekker shoppen in Milan... Zal best een cultuurshock zijn na al dat geshop naar lakens in de Volendamse Zeeman!
Yeps, die zal hij in moeten leveren ... maargoed wie spuugt er op een clubkostuum van Armani?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat dat ook einde voor het gouden broekje van de sleutelhanger?
want dat kan natuurlijk niet volgens de heersende mode moraal in Milaan
dus toch...............quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef versabommie het volgende:
Tja Yo heeft ws weinig aan het feit dat ze de spaanse taal machtig is :
Sneijder naar Inter?
Het lijkt erop dat Wesley Sneijder naar Internazionale gaat. Real Madrid en de club uit Milan bereikten een akkoord over de speler, zo meldt de NOS.
De Spaanse club heeft de Oranje-international dringend aangeraden de onderhandelingen met Inter te openen. Sneijder moet weg bij Real na een serie grote aankopen bij die club. Eerder leek het erop dat hij zou mogen blijven, omdat de trainer Pelligrini hem wel zag zitten.
Kan Yo lekker shoppen in Milan... Zal best een cultuurshock zijn na al dat geshop naar lakens in de Volendamse Zeeman!
Ohwja.. omdat ik het roep is het waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dus toch...............hadden sommige het toch bij het rechte eind, Zeeman was niet goed genoeg voor GD .Y
![]()
I second thatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Zeeman is ook voor mij niet goed genoeg.
Hop gaan we weer !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:11 schreef Anniebab het volgende:
Gelukkig heeft ze Jans pizzasnijdert en spaghettimolen nog.....kan ze zo aan de slag.Voetballers leven op pastas zie je...
Ze hep er maar mooi een hitje mee.....maar daar zei ik t niet voor hoor Bommert..quote:
Nou niet veel, maar de meute komt dit weekend terug uit Italie, dus dan misschien ook meer nieuws....quote:
Had ze er maar een hitje mee.... vooralsnog ziet het er naar uit dat een ander er een hitje mee heeft en Gerda er niets van meepakt. Beetje Yolanthe all over againquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hep er maar mooi een hitje mee.....maar daar zei ik t niet voor hoor Bommert..
Wel voor de microvezel doekjes hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Ja weet ik ook wel...moet toch ff he jeweetwel....Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze er maar een hitje mee.... vooralsnog ziet het er naar uit dat een ander er een hitje mee heeft en Gerda er niets van meepakt. Beetje Yolanthe all over again
Welk filmpje van Yo en Wes? Dat zoenen in de parkeergarage bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel...moet toch ff he jeweetwel....Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....
Krokodillentranen van die schuinsmarcheerder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef Anniebab het volgende:
Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....
Ja maar, ja maar.... ze had zijn auto die avond bij zich!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk filmpje van Yo en Wes? Dat zoenen in de parkeergarage bedoel je?
Het zal ook best dat hij het daar heel moeilijk mee had hoor, maar zelf had ie toch ook lopen zoenen met (een) ander(en)? What goes around...
Ik heb anders bij Zeeman een jaar geleden gastendoekjes strandlakens gehaald van 2 bij 2 meter, voor 9,95 en er zit niet eens zo'n stomme fluwelen kant aan, daar waar je je niet mee kan afdrogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb anders bij Zeeman een jaar geleden gastendoekjes strandlakens gehaald van 2 bij 2 meter, voor 9,95 en er zit niet eens zo'n stomme fluwelen kant aan, daar waar je je niet mee kan afdrogen.
Oh nee. Dat was bij de Wibra.Zut alors.
Deze gate is voor de rest wel zo'n beetje dood geloof ik. Even wachten tot Jan z'n hormonen weer opspelen en er nog een partij in het spel komt.....
Vertel, vertel, vertel!!! Is Lisa al bij de plaatselijke kruidvat gespot met een zwangerschapstest?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |