Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef sunny16947 het volgende:
Snap niet zo goed waarom ze Jan zijn creditkaart nodig had als ze zelf genoeg had om uit te geven.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef Anniebab het volgende:
Nou gaan er een paar in de fout.Yolanthe heeft dus veel meer werk gekregen toen ze een relatie had met Jan, die lingerielijn is opgezet tijdens de relatie ,contract met de Tros etc..En daarvoor boerde ze ook best goed hoor, maar de spelers van ONM waar ze destijds speelde, zitten een groot gedeelte van t jaar in de WW zal ik je vertellen ,en dat komt niet uit t dorp , en zo ook niet t verhaal van de welles/nietes erfenis,dus Raug jammer,maar t komt echt uit niet-Volendamse kringen.
Zwak hoor Roosje! We zullen zeggen dat Jan zijn carriere aan haar heeft te danken, en om nou steeds over iemands uiterlijk door te bazelen ,vind ik ook zwak.Iedereeen mankeert wat hoor.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:12 schreef roosje77 het volgende:
[..]
haha wat denk jij? dat jan opperhoofd van volendam en dus de wereld is?
haha, ze had allles al voor jan hoor!
ze was zelfs al 1 jaar voor de relatie met hem bezig met het opzetten van de lingerielijn.
vraag me eerder af wat jan aan haar te danken heeft!
van volendams zangertje naar gewilde vent (want yo wil hem en die heeft wel smaak)
alhoewel, mama gleuflip maakte er rap weer haar volendamse jantje van..
Was gisteren nog in het dorp, en iedereen weet natuurlijk precies hoe het zit. Ook het verhaal dat ze helemaal niet zoveel erft heb ik gisteren meerdere keren gehoord. Mijn punt is, wij zijn hier aan het speculeren, Volendammers weten zogenaamd altijd alles al. Ik vind het daar altijd zo'n strijd van wie weet als eerste het meest. En wanneer je iets verteld is het.."ja maar dat wist ik al lang"quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:55 schreef Anniebab het volgende:
Nou gaan er een paar in de fout.Yolanthe heeft dus veel meer werk gekregen toen ze een relatie had met Jan, die lingerielijn is opgezet tijdens de relatie ,contract met de Tros etc..En daarvoor boerde ze ook best goed hoor, maar de spelers van ONM waar ze destijds speelde, zitten een groot gedeelte van t jaar in de WW zal ik je vertellen ,en dat komt niet uit t dorp , en zo ook niet t verhaal van de welles/nietes erfenis,dus Raug jammer,maar t komt echt uit niet-Volendamse kringen.
Ja oke. ik heb t ook altoijd over suggesties en speculaties en over ik heb gehoord van maar weet dit dus niet zeker, als t niet uit de mond van desbetreffende zelf komt ,is t altijd gissen, en ik zeg hier ook nooit dat ik iets zeker weet als dat niet zo is.Maar als je je zo ergert aan de eigenwijzen hier in t dorp ,en die zijn er , net als ergens anders ook ,zou ik zeggen mijd t en zoek t niet op.Strrijden Die strijd onderling die jij bedoelt mijd ik al jaren.....maar we zijn niet allemaal zo hoor hier...gelukkig,quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:39 schreef Raug het volgende:
[..]
Was gisteren nog in het dorp, en iedereen weet natuurlijk precies hoe het zit. Ook het verhaal dat ze helemaal niet zoveel erft heb ik gisteren meerdere keren gehoord. Mijn punt is, wij zijn hier aan het speculeren, Volendammers weten zogenaamd altijd alles al. Ik vind het daar altijd zo'n strijd van wie weet als eerste het meest. En wanneer je iets verteld is het.."ja maar dat wist ik al lang"
Of ze wel of niet haar carriere aan Jan te danken heeft, kan ik niks zeggen weet ik niet, ( en jullie ook niet )
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Annie, denk je echt niet dat het om deze foto gaat? Want dit is ook een zogenaamd schuchter wegkijkend meisje met een moedervlek boven haar borst als je goed kijktHaha, ik zit een stukje in de Party te lezen, een gesprekje tussen hoofdredacteur Ton de Wit en fotograaf Joop van Tellingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ton: Ik kreeg trouwens een naaktfoto van Liza van Jan Smit toegestuurd.
Joop: Hou nou toch op, schei nou toch uit. Dat meen je niet.
Ton: Echt wel. Ze was wel een stukje jonger. Wel spannend hoor. Gemaakt door een of ander vorig vriendje in een bos. Ik zal hem goed bewaren. Mooie meid, Jan Smit zal het denk ik niet leuk vinden.
Het gaat dus echt om deze foto![]()
![]()
Ik kan de eigenwijzen helaas niet mijden, het is schoonfamiliequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja oke. ik heb t ook altoijd over suggesties en speculaties en over ik heb gehoord van maar weet dit dus niet zeker, als t niet uit de mond van desbetreffende zelf komt ,is t altijd gissen, en ik zeg hier ook nooit dat ik iets zeker weet als dat niet zo is.Maar als je je zo ergert aan de eigenwijzen hier in t dorp ,en die zijn er , net als ergens anders ook ,zou ik zeggen mijd t en zoek t niet op.Strrijden Die strijd onderling die jij bedoelt mijd ik al jaren.....maar we zijn niet allemaal zo hoor hier...gelukkig,
Zie je! Ik dacht het al! Vanwege dat "schuchter wegkijken" had ik al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Haha, ik zit een stukje in de Party te lezen, een gesprekje tussen hoofdredacteur Ton de Wit en fotograaf Joop van Tellingen:
Ton: Ik kreeg trouwens een naaktfoto van Liza van Jan Smit toegestuurd.
Joop: Hou nou toch op, schei nou toch uit. Dat meen je niet.
Ton: Echt wel. Ze was wel een stukje jonger. Wel spannend hoor. Gemaakt door een of ander vorig vriendje in een bos. Ik zal hem goed bewaren. Mooie meid, Jan Smit zal het denk ik niet leuk vinden.
Het gaat dus echt om deze foto![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan heeft ze Jan z'n geld niet nodig
Toiletjuffrouw met extra servicequote:
hoho, er staat in de 1e post steeds mama gleuflip, bij de bijnaam bij elke foto..vandaar...quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zwak hoor Roosje! We zullen zeggen dat Jan zijn carriere aan haar heeft te danken, en om nou steeds over iemands uiterlijk door te bazelen ,vind ik ook zwak.Iedereeen mankeert wat hoor.....
Ik kan niets bedenken wat Jan aan Yolanthe heeft te danken ,Jan was al een bekende BNNer .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:45 schreef roosje77 het volgende:
[..]
hoho, er staat in de 1e post steeds mama gleuflip, bij de bijnaam bij elke foto..vandaar...
heb ik niet bedacht!
enneh ik denk dat yo veel aan jan te danken heeft en andersom, maar denk echt niet dat yo allless te danken heeft aan jan!
en dan allles dikgedrukt bedoel ik!
Goh, hoe verassendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 05:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik kan niets bedenken wat Jan aan Yolanthe heeft te danken ,Jan was al een bekende BNNer .
Nou, nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
Valt hier nog wat boeiends te roddelen?
hahaha lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nee.
'Ze' zijn elkaar hierboven ergens nog steeds aan het wijsmaken dat Yo toch écht echt echt een golddigster is. Ze lag half in de goot weet je, toen ze Jan ontmoette. En alleen maar dankzij hem heeft ze nu een bloeiende carrière. Want zeg nou zelf, wie had er ooit gehoord van Yo toen ze tussen de lakens dook met wereldster Jan! Een onbekend muurbloempje was het toch zeker? Het was juist zo leuk, die relatie tussen die MBN (Mega Bekende Nederlander) en die girl nextdoor waar nog nooit iemand van gehoord had!
Een beetje het sprookje van de prins en assepoester!
Oh en het is even belangrijk CC: je mag Yo wél een golddigger noemen die op andermans zak teert, maar haal het niet in je hoofd om Jan's moeder gleuflip te noemen hoor!
Nou ja. Kortom. Same old. Same old.
Kom, we gaan een interessanter gate opzoeken
Kijk daardoor komt het nou dat je verblind bent voor de waarheid.... anders had je zelfs al met je halve oog gezien dat Yolanthe een golddigger wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
Daar was ik al bang voor, met mijn halve oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |