Wat heerlijk toch als het geschreven woord je waarheid, en datgene waarnaar je leeft is....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvie rules the world?
Dat blad dat dat geschreven heeft, heeft gewoon te veel naar Voetbalvrouwen gekeken.

Is dat dat ook einde voor het gouden broekje van de sleutelhanger?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef versabommie het volgende:
Tja Yo heeft ws weinig aan het feit dat ze de spaanse taal machtig is :
Sneijder naar Inter?
Het lijkt erop dat Wesley Sneijder naar Internazionale gaat. Real Madrid en de club uit Milan bereikten een akkoord over de speler, zo meldt de NOS.
De Spaanse club heeft de Oranje-international dringend aangeraden de onderhandelingen met Inter te openen. Sneijder moet weg bij Real na een serie grote aankopen bij die club. Eerder leek het erop dat hij zou mogen blijven, omdat de trainer Pelligrini hem wel zag zitten.
Kan Yo lekker shoppen in Milan... Zal best een cultuurshock zijn na al dat geshop naar lakens in de Volendamse Zeeman!

Yeps, die zal hij in moeten leveren ... maargoed wie spuugt er op een clubkostuum van Armani?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat dat ook einde voor het gouden broekje van de sleutelhanger?
want dat kan natuurlijk niet volgens de heersende mode moraal in Milaan

dus toch...............quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:13 schreef versabommie het volgende:
Tja Yo heeft ws weinig aan het feit dat ze de spaanse taal machtig is :
Sneijder naar Inter?
Het lijkt erop dat Wesley Sneijder naar Internazionale gaat. Real Madrid en de club uit Milan bereikten een akkoord over de speler, zo meldt de NOS.
De Spaanse club heeft de Oranje-international dringend aangeraden de onderhandelingen met Inter te openen. Sneijder moet weg bij Real na een serie grote aankopen bij die club. Eerder leek het erop dat hij zou mogen blijven, omdat de trainer Pelligrini hem wel zag zitten.
Kan Yo lekker shoppen in Milan... Zal best een cultuurshock zijn na al dat geshop naar lakens in de Volendamse Zeeman!

Ohwja.. omdat ik het roep is het waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dus toch...............hadden sommige het toch bij het rechte eind, Zeeman was niet goed genoeg voor GD .Y
![]()

I second thatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Zeeman is ook voor mij niet goed genoeg.

Hop gaan we weer !quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:11 schreef Anniebab het volgende:
Gelukkig heeft ze Jans pizzasnijdert en spaghettimolen nog.....kan ze zo aan de slag.Voetballers leven op pastas zie je...

Ze hep er maar mooi een hitje mee.....maar daar zei ik t niet voor hoor Bommert..quote:

Nou niet veel, maar de meute komt dit weekend terug uit Italie, dus dan misschien ook meer nieuws....quote:

Had ze er maar een hitje mee.... vooralsnog ziet het er naar uit dat een ander er een hitje mee heeft en Gerda er niets van meepakt. Beetje Yolanthe all over againquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze hep er maar mooi een hitje mee.....maar daar zei ik t niet voor hoor Bommert..

Wel voor de microvezel doekjes hoor!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:

Ja weet ik ook wel...moet toch ff he jeweetwel....Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze er maar een hitje mee.... vooralsnog ziet het er naar uit dat een ander er een hitje mee heeft en Gerda er niets van meepakt. Beetje Yolanthe all over again

Welk filmpje van Yo en Wes? Dat zoenen in de parkeergarage bedoel je?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel...moet toch ff he jeweetwel....Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....

Krokodillentranen van die schuinsmarcheerder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:47 schreef Anniebab het volgende:
Jan heeft volgend Jan Dulles van de drie j's keihard gehuild om t filmpje van Yo en Wes....

Ja maar, ja maar.... ze had zijn auto die avond bij zich!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk filmpje van Yo en Wes? Dat zoenen in de parkeergarage bedoel je?
Het zal ook best dat hij het daar heel moeilijk mee had hoor, maar zelf had ie toch ook lopen zoenen met (een) ander(en)? What goes around...

Ik heb anders bij Zeeman een jaar geleden gastendoekjes strandlakens gehaald van 2 bij 2 meter, voor 9,95 en er zit niet eens zo'n stomme fluwelen kant aan, daar waar je je niet mee kan afdrogen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:

Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb anders bij Zeeman een jaar geleden gastendoekjes strandlakens gehaald van 2 bij 2 meter, voor 9,95 en er zit niet eens zo'n stomme fluwelen kant aan, daar waar je je niet mee kan afdrogen.
Oh nee. Dat was bij de Wibra.Zut alors.
Deze gate is voor de rest wel zo'n beetje dood geloof ik. Even wachten tot Jan z'n hormonen weer opspelen en er nog een partij in het spel komt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |