abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72020891
Krijg steeeds meer een afschuw voor die puta jolante
pi_72021215
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Kapara het volgende:
Krijg steeeds meer een afschuw voor die puta jolante
Ook sarcasme?

Ja, ik denk ik vraag het gewoon..

Het is niet dat ik haar verafschuw maar er begint wel wat te knagen..
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_72021278
Ben nog steeds team Yo hoor, Jan heeft haar meerdere malen bedrogen.. Dan ben je gewoon een klootzak.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 21:21:00 #154
163650 Greys
pi_72021318
Waarom dan? Omdat ze volgens dat blad zich een dagje een andere kledingkeuze heeft aangemeten?
Waarom in vredesnaam, wat halen jullie uit bovenstaande scans dat zo verafschuwt dan?
Ik zie/lees het niet hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72021356
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Waarom dan? Omdat ze volgens dat blad zich een dagje een andere kledingkeuze heeft aangemeten?
Waarom in vredesnaam, wat halen jullie uit bovenstaande scans dat zo verafschuwt dan?
Ik zie/lees het niet hoor.
Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook niet
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 21:26:18 #156
163650 Greys
pi_72021516
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:22 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook niet
Dan vind ik het 'Liza loopt met planken voor een commode en wil zo snel mogelijk zwanger zijn' gekker om te lezen dan dat Yo haar vent vergezelt naar een voetbalwedstrijd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72022732
ho wacht, Ik ben nog steeds team Yo!
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
Wordt een beetje kriegel van dat stand by your man gedoe. Dat had ze met Jan ook, kan ik niet zo goed tegen.

Dat stukje over Jan en Liza vind ik gewoon om te ..
Liza heeft weer een normale jongen van hem gemaakt...tuuuuuurlijk...
Vind het zo zwak om dat pocherige gedrag van hem af te schuiven op Yo. Wat voor beinvloedbaar mannetje is ' ie dan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 22:03:39 #158
163650 Greys
pi_72022889
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
Als je net knetterverliefd bent en je bent net er voor uit gekomen (dus kan je je samen op Schiphol begeven zonder iets te hoeven verbergen ) en je liefje moet spelen, dan ga je toch mee?
Volgzaam hoeft toch niet iets slechts te zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72023160
. dubbel
pi_72023200
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Raug het volgende:

[..]

Ja dat is zo. En in het begin van de relatie vind ik dat ook heel normaal. Alleen draait het leven van die voetballers in de eerste plaats om voetbal. En als voetbalvrouw hoort jouw leven om je vriendje te draaien. Nou vind ik Yo al niet de meest geemancipeerde als je kijkt naar haar uitspraken over hoe dingen in haar relatie met Jan verdeeld waren. Het laatste wat zij dan nodig heeft is, (naar mijn bescheiden mening ) een relatie met iemand die dat volgzame gedrag nog meer uitlokt. Daar vind ik haar gewoon te leuk voor. De combi Yo + Wes vind ik minder.
pi_72023477
wat ik me dan weer afvraag, zou liza al die zooi nu zelf betalen, of met de pinpas van iemand anders?
pi_72023537
en komt mooi uit dat liza de deuren dichthoud, vraag me dan weer af, waarom zeuren ze dan zo over kaarsen en gastendoekjes? gasten heben ze niet en kaarsen zijn gevaarlijk voor kleine fem
pi_72023547
Veel zal ze niet verdienen met dat cateringbaantje van haar. Maar Liza is niet zo veeleisend, schijnt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 22:32:27 #164
163650 Greys
pi_72023966
Dat maakt op zich toch ook allemaal niet zoveel uit, wie wat betaalt?
Ik heb ook een baan, maar mijn meneer verdient meer en betaalt regelmatig ook dingen voor mij.
Zal in het geval Jan-Liza ongetwijfeld nog veel meer voorkomen, maar als Jan dat niet erg vindt (en Gleuflip zich er ook niet mee bemoeit) dan is er niets aan het handje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72024133
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Dat maakt op zich toch ook allemaal niet zoveel uit, wie wat betaalt?
Ik heb ook een baan, maar mijn meneer verdient meer en betaalt regelmatig ook dingen voor mij.
Zal in het geval Jan-Liza ongetwijfeld nog veel meer voorkomen, maar als Jan dat niet erg vindt (en Gleuflip zich er ook niet mee bemoeit) dan is er niets aan het handje.
Wel! Liza is gewoon een golddigger!

Je hebt helemaal gelijk hoor maar laat ons nou ff, 't is een beetje dood hier..
pi_72024207
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
Wordt een beetje kriegel van dat stand by your man gedoe. Dat had ze met Jan ook, kan ik niet zo goed tegen.

Dat stukje over Jan en Liza vind ik gewoon om te ..
Liza heeft weer een normale jongen van hem gemaakt...tuuuuuurlijk...
Vind het zo zwak om dat pocherige gedrag van hem af te schuiven op Yo. Wat voor beinvloedbaar mannetje is ' ie dan.
Ze moeten wat schrijven nietwaar.. Al zou dat wel verklaren waarom al mijn relaties op de klippen lopen, ik ben meer het 'stand by ME' type Als Liza van hem een normale jongen heeft gemaakt zal Gordon van hem een homo maken volgende maand, zo gaat dat
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 22:40:14 #167
163650 Greys
pi_72024239
Ja je hebt gelijk.
Maar het wordt tijd dat ze zelf weer voor wat opschudding zorgen, want dat geforceerde gedoe hier om er dan zelf maar wat leuks van te maken wordt wat saai. Het wordt tijd dat Gerda G. d'r mond weer even open trekt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72028581
Ehh, ik heb vandaag per ongeluk dat tuintje in mijn hart nummer gehoord. Ik vertstond er geen woord van en ik was er niet kapot van
pi_72029974
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_72030181
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:46 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zwanger??Welnee, ze had gewoon een witte magnum en een stokbrood op....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2009 @ 08:12:25 #171
163650 Greys
pi_72030378
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Sylvie rules the world?
Dat blad dat dat geschreven heeft, heeft gewoon te veel naar Voetbalvrouwen gekeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72030854
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef kissaa het volgende:
Ehh, ik heb vandaag per ongeluk dat tuintje in mijn hart nummer gehoord. Ik vertstond er geen woord van en ik was er niet kapot van
Ik vind het een leuk nummer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:02:57 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72031048
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72031096
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk nummer
Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leuker
pi_72031132
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Raug het volgende:

[..]

Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leuker