Ook sarcasme?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Kapara het volgende:
Krijg steeeds meer een afschuw voor die puta jolante
Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Waarom dan? Omdat ze volgens dat blad zich een dagje een andere kledingkeuze heeft aangemeten?
Waarom in vredesnaam, wat halen jullie uit bovenstaande scans dat zo verafschuwt dan?
Ik zie/lees het niet hoor.
Dan vind ik het 'Liza loopt met planken voor een commode en wil zo snel mogelijk zwanger zijn' gekker om te lezen dan dat Yo haar vent vergezelt naar een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb het 2 keer nagelezen omdat ik dacht dat ik ergens overheen las.. Maar ik zie het ook niet
Als je net knetterverliefd bent en je bent net er voor uit gekomen (dus kan je je samen op Schiphol begeven zonder iets te hoeven verbergenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
ho wacht, Ik ben nog steeds team Yo!
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:10 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja dat is zo. En in het begin van de relatie vind ik dat ook heel normaal. Alleen draait het leven van die voetballers in de eerste plaats om voetbal. En als voetbalvrouw hoort jouw leven om je vriendje te draaien. Nou vind ik Yo al niet de meest geemancipeerde als je kijkt naar haar uitspraken over hoe dingen in haar relatie met Jan verdeeld waren. Het laatste wat zij dan nodig heeft is, (naar mijn bescheiden mening) een relatie met iemand die dat volgzame gedrag nog meer uitlokt. Daar vind ik haar gewoon te leuk voor. De combi Yo + Wes vind ik minder.
Wel! Liza is gewoon een golddigger!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Dat maakt op zich toch ook allemaal niet zoveel uit, wie wat betaalt?
Ik heb ook een baan, maar mijn meneer verdient meer en betaalt regelmatig ook dingen voor mij.
Zal in het geval Jan-Liza ongetwijfeld nog veel meer voorkomen, maar als Jan dat niet erg vindt (en Gleuflip zich er ook niet mee bemoeit) dan is er niets aan het handje.
Ze moeten wat schrijven nietwaar.. Al zou dat wel verklaren waarom al mijn relaties op de klippen lopen, ik ben meer het 'stand by ME' typequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:59 schreef Raug het volgende:
ho wacht, Ik ben nog steeds team Yo!
Geen verafschuwing hier hoor. Dat geknaag komt denk ik door die volgzame voetbalvrouwenhouding die ik meen te lezen in het artikel.
Wordt een beetje kriegel van dat stand by your man gedoe. Dat had ze met Jan ook, kan ik niet zo goed tegen.
Dat stukje over Jan en Liza vind ik gewoon om te..
Liza heeft weer een normale jongen van hem gemaakt...tuuuuuurlijk...
Vind het zo zwak om dat pocherige gedrag van hem af te schuiven op Yo. Wat voor beinvloedbaar mannetje is ' ie dan.
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sylvie rules the world?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Ik vind het een leuk nummerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:03 schreef kissaa het volgende:
Ehh, ik heb vandaag per ongeluk dat tuintje in mijn hart nummer gehoord. Ik vertstond er geen woord van en ik was er niet kapot van
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
Tjaaa dit had ik al voorspeld, Ramona was erg geliefd bij de andere voetbalvrouwen en is zelfs hartsvriendinnen met Sylvie, ik snap heeeeeeeeel goed waarom ze Yolanthe niet accepteren.
Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leukerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk nummer
wat zingen ze dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:04 schreef Raug het volgende:
[..]
Ik ook! en als je weet wat ze zingen is ' ie nog leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |