Een van de weinige jongens die zich profileert op een belangrijke positie gewoon posteren op een plek waar de nood niet echt hoog is. Hulde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef Office-sir het volgende:
Tuurlijk gooi Enoh gewoon op rechtsback.![]()
Volgens mij heeft hij daar wel eens gespeeld (bij blessure of schorsing van Van der Wiel?). In ieder geval stond vorig seizoen bij zijn naam verdediger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef Office-sir het volgende:
Je bent niet goed wijs, die jongen heeft daar nog nooit gespeeld dus kan hij daar NIET spelen.
Enoh wordt niet als 1e keus rechtsback genoemd, maar als noodoplossing als Wielaert niet speelt. Omdat Van der Wiel dan centraal moet spelen en niet Oleguer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Een van de weinige jongens die zich profileert op een belangrijke positie gewoon posteren op een plek waar de nood niet echt hoog is. Hulde.[quote]Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
Ah, dus zolang je goed leest, kan Enoh prima verdediger spelen.
Tuurlijk.
Omdat niemand wist wie hij was, ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar wel eens gespeeld (bij blessure of schorsing van Van der Wiel?). In ieder geval stond vorig seizoen bij zijn naam verdediger.
Ja hoor. De club weet niet wie hij is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat niemand wist wie hij was, ja.
Kwam zo maar aanwaaien ... Ze hebben hem gecontracteerd op basis van zijn kwaliteiten, dan weet de club ook wat hij kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Office-sir het volgende:
Gast ben jij een debiel ofzo, die neger kwam zomaar bij Ajax aanwaaien en Ajax.nl moest er toch wat neerzetten en jij neemt vervolgens meteen aan dat hij daar ook goed uit de voeten kan.
Goed idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Negeer die Barca gewoon met zn onzin.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:17 schreef Barca het volgende:
Niet des Ajax. 4-4-2 is ook niet des Ajax. Schijt met niet des Ajax! Onze defensieve zwakte moet gecompenseerd worden!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat heeft hij nooit, en als je een rechterspits bent kun je niet uit de voeten op de rechtshalf of rechtsback. Wat een basisschool beargumentatie zeg.
Zo lang Oleguer maar niet speelt! En ook geen Vertonghen en Urby!quote:
Grappenmaker, niks mis met Oleguer die gozer kan prima in de basis startenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Kwam zo maar aanwaaien ... Ze hebben hem gecontracteerd op basis van zijn kwaliteiten, dan weet de club ook wat hij kan.
Daarbij, hij speelt op rechts en kan verdedigen. En volgens mij heeft hij toch een wedstrijd als rechtsback gespeeld.
[..]
Goed idee.Over onzin gesproken: Oleguer willen opstellen. Dát is pas onzin!
Nee, dat kan hij niet! Die gast is niet eens Ajax-waardig!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Grappenmaker, niks mis met Oleguer die gozer kan prima in de basis starten
Ik ben toch ook geen speler?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef Office-sir het volgende:
Jij bent niet Ajax waardig Barca, met je fantasie opstellingen, inderdaad Enoh is een geweldige rechtsback in jouw hoofd!
Wat zeur je dan met je Ajax-waardig?!?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef Office-sir het volgende:
Claim ik dat? Nee.
Waarom merk je het dan op?!? Aangezien ik geen voetballer ben, maakt het niet uit of ik wel of niet goed genoeg zou zijn om bij Ajax te voetballen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Office-sir het volgende:
Ik zeur niet, ik merk op.
Dat weet ik wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:24 schreef Office-sir het volgende:
Een Ajacied is eveneens een supporter dat je dit niet weet is illustratief voor jouw algemene kennis.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat weet ik wel.Ik ben in mijn doen en laten juist een echte Ajacied! Kritiek hebben op spelers en resultaten.
Gast, waarom mag hij niet denken dat Enoh op rechtsback kan spelen?quote:
Niet als je het basseerd op een fout op ajax.nl en omdat hij rechts op het middenveld kan spelen en verdedigen kan, dan ben je gewoon niet goed wijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Gast, waarom mag hij niet denken dat Enoh op rechtsback kan spelen?
Dat is zijn mening.
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:34 schreef Office-sir het volgende:
[..]
Niet als je het basseerd op een fout op ajax.nl en omdat hij rechts op het middenveld kan spelen en verdedigen kan, dan ben je gewoon niet goed wijs.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Gabbylicious het volgende:
Enoh zou prima een wedstrijd op rechtsback kunnen.
quote:
Je bent een kloon he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef Office-sir het volgende:
Ik zou bijv. Ibrahimovic in de verdediging zetten want hij heeft fysiek, snelheid en kan een bal goed vasthouden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef Office-sir het volgende:
Ik zou bijv. Ibrahimovic in de verdediging zetten want hij heeft fysiek, snelheid en kan een bal goed vasthouden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef Office-sir het volgende:
Je wordt met de reactie grappiger ben benieuwd wat je volgende is, ik begin al vast te lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:43 schreef lighted het volgende:
[..]
Geb. datum 1990. Ben benieuwd wie er als eerste huilt, knuppel.
Mooi filmpjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:
Hopen dat die tijd herleeft kan worden
Als de klonen en barca nou opflikkeren, dat maakt het al weer een stuk gezelliger!quote:
Hij heeft natuurlijk wel een punt, zo redeneert Barca dus echt om iemand als Oleguer niet te hoeven opstellenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:18 schreef Lebawski het volgende:
Leuk dat die wedstrijd uitgezonden wordt. Voor de thuiswedstrijd heb ik de kaartjes binnen. 1e wedstrijd die ik live zie dit jaar. Moet sowieso zo'n 200 km heen en terug afleggen voor een wedstrijdje in Amsterdam..
quote:
quote:
Het is weer zo typischquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef w00h00 het volgende:
ik op 200 meter na en heb er dit jaar al 10+ gezien.
Ach, Ajax is door heel het land heen populair. Ik heb er weinig problemen mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Hanoying het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is weer zo typisch![]()
Ik heb bij Ajax wel eens het idee dat bijna al jullie supporters uit Meppel, Steenwijk, Assen en soortgelijk komenEn dan vervolgens ook nog tegen elkaar opscheppen over hoe vaak ze naar "Hunne cluppe in ut West'n goan"
Als echte Amsterdammer moet je daar toch ook zo nu en dan helemaal![]()
![]()
![]()
van worden of zie ik dat nu verkeerd?
Semi On topic:
Best grappig om in het Ajax en het Honda topic te zien hoe zo ontzettend veel ajaxieden lopen te blaten dat Honda niet goed genoeg voor Ajax zou zijn overigens. Dat hij te duur is, dat hij zich eerst maar moet bewijzen. etc.Honda is misschien wel de beste speler in de ere na Suarez en heeft een vergelijkbare potentie. Je kan hem nu waarschijnlijk voor 6 miljoen oppikken als je VVV een schappelijk perentage bijj doorverkoop en/of een prestatieclausule biedt en dan vind men het te duur en te vroeg. Onbegrijpelijk... Jullie middenveld is an sich wel aardig bezet maar een speler als Honda moet je altijd op willen pikken, daar krijg je nooit spijt van en zoals het nu gaat tekent die jongen over een paar maanden gewoon bij everton/HSV/PSV en kan je hem verder wel vergeten als ajax zijnde
Ik zie het probleem niet?quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Hanoying het volgende:
Best grappig om in het Ajax en het Honda topic te zien hoe zo ontzettend veel ajaxieden lopen te blaten dat Honda niet goed genoeg voor Ajax zou zijn overigens. Dat hij te duur is, dat hij zich eerst maar moet bewijzen. etc.Honda is misschien wel de beste speler in de ere na Suarez en heeft een vergelijkbare potentie. Je kan hem nu waarschijnlijk voor 6 miljoen oppikken als je VVV een schappelijk perentage bijj doorverkoop en/of een prestatieclausule biedt en dan vind men het te duur en te vroeg. Onbegrijpelijk... Jullie middenveld is an sich wel aardig bezet maar een speler als Honda moet je altijd op willen pikken, daar krijg je nooit spijt van en zoals het nu gaat tekent die jongen over een paar maanden gewoon bij everton/HSV/PSV en kan je hem verder wel vergeten als ajax zijnde
Een godwin zou hier bij wijze van uitzondering wel op zijn plaats zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?Alleen maar goed dat door heel het land supporters zitten toch?? Ik kom zelf uit Rotterdam. Dus er zijn zelfs Rotterdammers die het snappen!
Dat zie je verkeerd ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Hanoying het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb bij Ajax wel eens het idee dat bijna al jullie supporters uit Meppel, Steenwijk, Assen en soortgelijk komenEn dan vervolgens ook nog tegen elkaar opscheppen over hoe vaak ze naar "Hunne cluppe in ut West'n goan"
![]()
![]()
Omdat 'ie niet kan voetballen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom heeft iemand met de naam Barca eigenlijk een hekel aan een oud Barca-speler?
Leuk om terug te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:
Hopen dat die tijd herleeft kan worden
meliod (1 dag geleden)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Leuk om terug te zien.
Zlatan wat een held. En dat standaard milan-geluk.
Wat een dag, wat een dagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie het filmpje nu pas. GENIAAL
Fijn elftal hadden we toen ook zeg
Misschien moet je eens het nieuws een keer kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gister was het trouwens nogal onrustig in Amsterdam. Waren ook Ajaxsupporters bij betrokken las ik. Weet iemand wat daar aan de hand was?
Ik had dagen later nog kramp van het springen.. Toen die gasten begonnen te drummen, gingen ze op het veld ook los.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een dag, wat een dag
Als 11 jarig jochie dat daar allemaal mee maken. Ik vergeet het nooit meer
Joduhhh joduhhhhh!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had dagen later nog kramp van het springen.. Toen die gasten begonnen te drummen, gingen ze op het veld ook los..
Een van de leukste wedstrijden qua sfeer waar ik ooit ben geweest.
Ik heb het ook gezien op het nieuws vriend. Ze hadden het alleen maar over fans van Nederlandse clubs waaronder Ajax en Nec die de confrontatie zochten met de Engelse.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien moet je eens het nieuws een keer kijken
Hahaha, ik kreeg gewoon kippenvel toen ik dit las en er aan terug dachtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Joduhhh joduhhhhh!
Superjoduhhhh ole ole Su-per-jo-duhh ole ole ole
Heel erg vet was het ja!
De Ajacieden waren daar alleen om een biertje in hun eigen stad te drinken. Maar zelfs dat mag niet meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien op het nieuws vriend. Ze hadden het alleen maar over fans van Nederlandse clubs waaronder Ajax en Nec die de confrontatie zochten met de Engelse.
Vroeg me meer af wat het verhaal hierachter was.
Zo droog die lange vanochtend op het nieuws.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Ajacieden waren daar alleen om een biertje in hun eigen stad te drinken. Maar zelfs dat mag niet meer
Grote A.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo droog die lange vanochtend op het nieuws..
Die gast die een hand gaf aan de smeris toen ze hem lieten gaan.
Reporter: Wat kwam je hier doen?
Gast: Eeeeh, biertje drinken?
Reporter: Hahahaha, met z'n 150-en?
Gast: Ja, gezellig toch?
Zieligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Ajacieden waren daar alleen om een biertje in hun eigen stad te drinken. Maar zelfs dat mag niet meer
Wat de fuck boeit dát nou weer ? Het feit dat ik ver weg woon maakt mij toch niet minder liefhebber dan een ander ? Sinds wanneer moet je regionaal gebonden een club steunen ? Ik ben gewoon een liefhebber van Ajax, vanwege hun uitstraling en voetbal. De meeste hier zijn voor PSV. Damn wat een bullshit zeg, bah bah. Overigens spreek ik perfect abn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Hanoying het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Wat de fuck boeit dát nou weer ? Het feit dat ik ver weg woon maakt mij toch niet minder liefhebber dan een ander ? Sinds wanneer moet je regionaal gebonden een club steunen ? Ik ben gewoon een liefhebber van Ajax, vanwege hun uitstraling en voetbal. De meeste hier zijn voor PSV. Damn wat een bullshit zeg, bah bah. Overigens spreek ik perfect abn.
Reageer maar niet op die kortzichtigheid. Zonder die "provinciaaltjes" is Ajax niks door populariteit en steun, en zonder Amsterdam is Ajax niks door cultuur en geschiedenis, en overigens is het ook nog eens een lekker stereotype beeld wat 'ie schetst wat maar zelden voorkomtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Wat de fuck boeit dát nou weer ? Het feit dat ik ver weg woon maakt mij toch niet minder liefhebber dan een ander ? Sinds wanneer moet je regionaal gebonden een club steunen ? Ik ben gewoon een liefhebber van Ajax, vanwege hun uitstraling en voetbal. De meeste hier zijn voor PSV. Damn wat een bullshit zeg, bah bah. Overigens spreek ik perfect abn.
Precies... alsof je in een dorp in Noord-Holland opeens wel volwaardig Ajacied bent. Zoveel echte Amsterdammers bestaan er niet meer. Het gros is student, buitenlander of voormalig provinciaal in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Reageer maar niet op die kortzichtigheid. Zonder die "provinciaaltjes" is Ajax niks door populariteit en steun, en zonder Amsterdam is Ajax niks door cultuur en geschiedenis, en overigens is het ook nog eens een lekker stereotype beeld wat 'ie schetst wat maar zelden voorkomt
Sorry dat ik me aangesproken voel hoor...quote:
Het was leuker als je in de jaren '80 '90 vlakbij de Meer woonde, daar heeft Ajax toch meer successen behaald. Pas dan zou ik je aan willen rakenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Pritt het volgende:
Ik woon maar 5 kilometer van de ArenA af, jullie mogen me aanraken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Mensen die naar het stadion komen, daar heb je wat aan. Ook al komen ze uit Polen bv:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Reageer maar niet op die kortzichtigheid. Zonder die "provinciaaltjes" is Ajax niks door populariteit en steun, en zonder Amsterdam is Ajax niks door cultuur en geschiedenis, en overigens is het ook nog eens een lekker stereotype beeld wat 'ie schetst wat maar zelden voorkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mensen die naar het stadion komen, daar heb je wat aan. Ook al komen ze uit Polen bv:
Internet fans daarentegen:
[ afbeelding ]Mooie aan die Poolse fans, ze drinken Heineken en hebben sjaaltjes met het oude logoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Alleen op de site van hun geven ze de spelers en clubs wel hun eigen naam:quote:•Atletico Madryt zainteresowane Gregorym van der WielemWe are living in a material world, and I am a material girl
Ik kom uit west-Overijssel, ben ik dan wel goedgekeurd als een volwaardig Ajax fan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef behangplakker het volgende:
Groet'n uut Overijssel
Of hoe spel je dat? Ik kan niet plat praten
Dat is een Poolse naamval van Gregory van der Wiel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mooie aan die Poolse fans, ze drinken Heineken en hebben sjaaltjes met het oude logo
Edit: Alleen op de site van hun geven ze de spelers en clubs wel hun eigen naam:
[..]
Hier Raalte dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:06 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik kom uit west-Overijssel, ben ik dan wel goedgekeurd als een volwaardig Ajax fan?
Ik dacht al zoiets, maar omdat het namen zijn (Madryt, Wielem) dacht ik dat dat niet konquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is een Poolse naamval van Gregory van der Wiel.
Tulipany z Amsterdamu. Tulpen uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:12 schreef Silenus het volgende:
Het is toch ook Amsterdamu in het Tsjechisch? Ik herinner me één of andere mafkees die daar ooit een spandoek over had gemaakt namelijk.
Geldt het dan niet dat je 2/3 dagen voor een westrijd 's nachts niet op pad moet zijn, en zeker niet aan de alcohol. Wat een instellingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg zit in een restaurant te eten en zit aan het bier, ik hoop voor hem dat hij zondag scherp is.
Hij wil op Verhoeven gaan lijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg zit in een restaurant te eten en zit aan het bier, ik hoop voor hem dat hij zondag scherp is.
Jammer dat Perez weg is ja die gast had echt van waarde kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geldt het dan niet dat je 2/3 dagen voor een westrijd 's nachts niet op pad moet zijn, en zeker niet aan de alcohol. Wat een instelling![]()
Kenneth![]()
Volgens iemand op ajax netwerk zat van der Wiel de avond voor RKC 's nachts te gamen tot een uur of 4, iedereen daar natuurlijk zeiken maar toch scoorde hij gewoon ffquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij zit ie nog zonder clubquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:28 schreef jna het volgende:
Kwam deze nog tegen.![]()
Heeft ie eigenlijk al een club?
Geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Jasza het volgende:
Door je gebrek aan PI weet ik niet hoe je de post bedoeltquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:37 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jammer dat Perez weg is ja die gast had echt van waarde kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |