quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Middelvinger naar die teef en verder kachelen.
Maar voor de rest wel een valide klacht.
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens agressief wordt van een lesser die weiger(d)(t) harder dan 40 te rijden op een 50 weg....
Nogmaals -> De wijzer stond over de 50. Ik kan irritatie begrijpen als ik 30 rij op zo'n weg, maar ik reed meer richting 55quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens agressief wordt van een lesser die weiger(d)(t) harder dan 40 te rijden op een 50 weg....
Je zakt tegenwoordig ook als je dat niet doet. Ze willen serieus dat je minimaal 100m voor het stoplicht het gas los gelaten hebt, anders kijk je niet ver genoeg vooruit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef Hetiszover het volgende:
Lesauto's![]()
Die stoppen al als je binnen 500 meter van een zebrapad vandaan bent.
En dat met een diesel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef J.Herrer het volgende:
Ik erger me ook weleens aan lesauto's die bij het optrekken voor een stoplicht hun auto af laten slaan
Dat heb ik nog niet gefliktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef J.Herrer het volgende:
Ik erger me ook weleens aan lesauto's die bij het optrekken voor een stoplicht hun auto af laten slaan
ik geloof dat ik een hummer wil, dan kan ik hem tenminste door zulk soort mensen heen rijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Gas loslaten, dat is trouwens wat ik nog steeds doe bij bumperklevers. Gewoon 30 gaan rijden
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens agressief wordt van een lesser die weigert harder dan 40 te rijden op een 50 weg....
Als je een vrachtwagen in je nek wilt moet je dat vooral blijven doen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Gas loslaten, dat is trouwens wat ik nog steeds doe bij bumperklevers. Gewoon 30 gaan rijden
Come on. Je kunt als vrachtwagenchauffeur toch wel bedenken dat bumperkleven bij een lesauto misschien niet zo slim is omdat er idd onverwachte dingen kunnen gebeuren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef D. het volgende:
Rekening houden met lesauto's zou niet helemaal eerlijk zijn he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |