Ik zie de relevantie niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Nick_Taken het volgende:
Ja ik hier
Geen zin in het groepje even.
Daarbij moet nog allemaal boodschappen doen, af en toe zo maar sluit ik me bij het groepje aan,
ik nog 100% te gaanquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:09 schreef GreyWolf het volgende:
Nog maar 1 tentamen te gaan en ik heb m'n HBO diploma op zak
en hoe was de openavond?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
kga morgenavond ff naar de opendag. Wil een deeltijd leraaropleiding volgen. Hopenlijk kan ik nog per september beginnen.
Weet het alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef raaavi het volgende:
Waar kan ik vinden waneer ik mn verplichte introductie avond heb?
ik heb de wiki aangepast voor je, anders moet je het even zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:03 schreef Frankii het volgende:
HU - Digitale Communicatie - locatie C&J
1ste jaars enzo
Ja leuk en goed georganiseerd. Ben dus gekomen voor info over de deeltijd leraaropleidingen en heb me ff georienteerd over de mogelijkheden. Aanvankelijk lag mijn voorkeur voor de opleiding geschiedenis leraar, met als 2e keus leraar engels, maar naar aanleiding van de gesprekken die ik heb gehad met leerlingen/leraren van de betreffende opleidingen, heb ik ondervonden dat de opleiding voor leraar engels 2e graads toch echt wel wat voor mij is, meer nog dan leraar geschiedenis of aardrijkskunde bijvoorbeeld.quote:
nu alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Frankii het volgende:
Morgen eerste dag, 9 uur op school zijn. Aangezien ik (nog) niet in utrecht woon, half 7 uit bed
Introdagen heb ik volgende week. We gaan kanoen, de dom beklimmen, en wat vage spelletjes. Is zo'n intro verplicht joh? En als je nou niet komt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:53 schreef raaavi het volgende:
[..]
nu al?
ik heb morgen me verplichte intro dag.
Nee, die is niet verplicht, lijkt me.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Introdagen heb ik volgende week. We gaan kanoen, de dom beklimmen, en wat vage spelletjes. Is zo'n intro verplicht joh? En als je nou niet komt?
Indeling klassen @ C&Jquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:25 schreef Nick_Taken het volgende:
Waar heeft die 80% betrekking op? HU? Utrecht zelf?
Laatste wil ik best geloven, als ik zo tijdens de uit keek waren er echt veel groepjes met alleen maar meiden of nagenoeg veel meiden.
Mij hoor je overigens niet klagen, kom geen aandacht te kort
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:34 schreef raaavi het volgende:
@Frankii, jou kan ik dus best wel is tegenkomen!
ook al zit jij grotendeels achter een computerscherm waarschijnlijk
Het meeste komt dus uit mijn klasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaBij ons is het trouwens omgekeerd. 20% vrouw en 80% man. Maar op de faculteit zelf loopt genoeg leuks
quote:
...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
...
Hallo, welkom in het HU topic. Studeer je ook aan de HU? Zo ja, pas de Wiki dan even aan, of post het hier effe. Dan is Raavi wel zo lief om het voor je aan te passen. Welkom!
(zo heet je iemand welkom)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Nick_Taken het volgende:
Vandaag iets meegemaakt
"Autocad lijkt veel op sims joh, maar dan moeilijker!" - proest![]()
ik heb haar nog niet gezien hoor zal eens oplettenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Op osiris als ik ga kijken krijg ik geen foto bij haar, maar ze heet iig Lisa, klas S1E
Trouwens wat is het exact voor een ding? Moet gelijk denken aan het vliegend skateboard uit back to the future(Dat ding wilde ik vroeger als jochie zo graag hebben
)
Hier zie je hem, na het skateboard.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Trouwens wat is het exact voor een ding? Moet gelijk denken aan het vliegend skateboard uit back to the future(Dat ding wilde ik vroeger als jochie zo graag hebben
)
quote:
Als je jezelf op dat ding kan voortbewegen = respect, serieus. Heb er wel eens opgestaan, maar duvelde er eigenlijk elke keer weer vanaf.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hier zie je hem, na het skateboard.
Hoe kan je trouwens zoeken in Osiris?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:10 schreef Nick_Taken het volgende:
Gister hebben we een kleuterklas tekenen (schetsen) gehad
Als eerste moesten we een A3 vol tekenen met echte rechte lijnen uit de pols, toen vierkanten, circels en als laatste een schets maken van een stukje mediatheek in perspectief
Want, schetsen is gewoon handig en leuk, aldus die docent.
Echt, en hier moet ik maandags 9 uur mijn bed voor uit?
Ik kan maar een vraag stellen, waarom, waarom, waarom....
Kan je al zien welke docent je hebt daarvoor?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:54 schreef Nick_Taken het volgende:
Mijn blok communicatie moet ik nog krijgen, hopelijk is dat beter geregeld.
'die gozer van tweakers'?quote:Op zondag 13 september 2009 01:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Was jij niet die gozer van tweakers?
Ik sprak namelijk vaak op irc iemand met exact dezelfde nick.
Add je dan hier ff: http://wiki.fok.nl/index.php/HUquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef vigier het volgende:
Deeltijdstudent 1e jaars MER meldt zich...
Donequote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Add je dan hier ff: http://wiki.fok.nl/index.php/HU
meestal onderste knopjequote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Zal morgen es kijken voor de gein, ze zijn me niet eerder opgevallen
roosters.hu.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef TGVkopper het volgende:
Wat is het nieuwe sharepoint toch een fucking doolhof
Gisteren 10 minuten bezig geweest om mn rooster te vinden
Daar is het FBO voor ehquote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef TGVkopper het volgende:
Zag trouwens ook dat nog láng niet al mn punten zijn ingevoerd op Osiris
Jij ook topic invullenquote:Op zondag 13 september 2009 12:31 schreef The6thgate het volgende:
Huh is hier gewoon een topic vanLoop zelf rond op de Fg, 4e jaars alweer inmiddels
Overigens, bij die links naar studentenverenigingen wijst UMTC naar de site van sib. Ongehoord!![]()
Ik geef al lesquote:
Dan krijg ik straks les van jouquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik geef al les
momenteel productievaardigheden en crossmedia theorie. Straks op ICM is 't nog niet geheel duidelijk.
En dat is erg omdat...?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:12 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Dan krijg ik straks les van jou
Laat even weten als het duidelijk wordt
Nee, eerstejaarsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:01 schreef zwahiel het volgende:
Tenzij je tweedejaars bent bij ICM hoef je je nergens druk over te maken
Een van mijn klassen deed vandaag lekker hun ding en stiekem ben ik daar dan wel weer een beetje trots op
Exact hetzelfde hier, ook 25, ook 7 jaar geleden sinds ik van het VWO af kwam en intussen wat mbo certificaten gehaald.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe vinden jullie de school eigenlijk? Situatieschets hier is dat ik enkel een middelbare school en een MBO van dichtbij heb gezien. MBO was maar kort. Inmiddels werk ik alweer 7 jaar fulltime, ik ben 25 nu.
Hoe gaat het op het HBO? Vergelijkbaar met MBO? Heb je echt klassen of meer collegezalen? Ik heb werkelijk geen idee
Op de meeste HBO opleidingen heb je een paar klassen waar je werkcollege mee hebt (opdrachten bespreken enzo), hoorcolleges zijn met een paar klassen tegelijk. Het is totaal niet te vergelijken met MBO, je bent veel zelfstandiger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe vinden jullie de school eigenlijk? Situatieschets hier is dat ik enkel een middelbare school en een MBO van dichtbij heb gezien. MBO was maar kort. Inmiddels werk ik alweer 7 jaar fulltime, ik ben 25 nu.
Hoe gaat het op het HBO? Vergelijkbaar met MBO? Heb je echt klassen of meer collegezalen? Ik heb werkelijk geen idee
Even een topic report aanmaken en een modje doet het welquote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens update de topicstarter nog wel eens de tp?
De wiki is intussen al veel langer
Jes! FEM 1B1 is een fijne grote zaal en 2D1 of 1D1 zijn ook fijne zalen. Ook om les in te geven vind ik. Zeker omdat 1B1 ook een visualizer heeft en de meerdere schermen. Daarbij zijn de stoelen ook lekker in de zalen van de FEM.quote:Op maandag 2 november 2009 13:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mn meeste colleges had in het FEM gebouw
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef Nick_Taken het volgende:
Omg, na tekenen het meest kansloze college ever; werkwoordspelling!
Jawel, ze vonden het nodig, werden nog veel te veel fouten gemaakt.
Ik weet niet maar ik mag toch wel aannemen als je naar het hbo gaat dat je enigszins kan spellen?
Mja zou zeggen weer gratis studiepunten
Nee hoor zit volgens mij zo'n open stuk tussenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Herpert het volgende:
E en F zitten volgens mij gewoon nog naast elkaar hoor, aan elkaar.
Het zit een klein half uur fietsen van elkaarquote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?
Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Ik was raaaviquote:Op donderdag 19 november 2009 07:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Oudenoord/Nijeoord is bij mij
Maar ja dat ligt wel erg ver uit elkaar.
Wie heeft dat nu zo weer geplanned?
Oh en trouwens wel je nick en studie invullen voor de openingspost he mensen?
Ik zie hier een aantal mensen die dat nog niet gedaan hebben, vind ik jammer
http://wiki.fok.nl/index.php/HU
Er komt niet elke week een groep boekje uit, maar er is sprake van taalverloedering. Ook wel te wijten aan niet opletten tijdens de Nederlandse lessen en onvoldoende interesse. Daarnaast heeft windows nog steeds geen spellingschecker ingebouwd (goddank, anders zouden we compleet vreemde talen krijgen) maar OSX wel (muhaha!)quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
Vandaag de dag niet meer.
wanneer er elke week een nieuw groen boekje uitkomt ofs*SPATIE*zo
Nee, om eerlijk te zijn is het heel dramatisch gesteld met mijn spelling.
de fouten die ik dan ook maak op Fok! zijn te wijten aan het feit dat ze niet worden gecorrigeerd door m'n spellingchecker
Even zelf onderzoeken scheelt een hoop, op de site van HU staat het zelfs vermeldt met kaartjes e.d.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?
Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Waar gaf jij lesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef zwahiel het volgende:
Wilde vandaag mijn les beginnen samen met mijn collega, stapt mijn baas binnen voor een random bezoekje aan de les... *Slik* en weer verder. Gelukkig een prima les gedraaid. Maar wel even vreemd zo'n begin.
bedoel je echt lessen of hoorcolleges??quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens bij jullie al veel mensen op de studie afgevallen? Begint nu hier best wel hard te gaan
We begonnen met volle college zalen waar nog stoelen te kort waren, als die nu voor een kwart gevuld zijn is het veel
Hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mn rooster van komend blok, en ik moet zeggen dat het drukker is dan afgelopen twee blokken. Verder speel ik in mn vrije tijd veel gitaar en geniet ik van het leven. Na de tentamenweek ga ik op zoek naar een baan
.
Oke dank voor de tip! Maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een studentenhuis. Wil gelijk mensen leren kennen zodat ik niet zo eenzaam hoef te vertoevenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:07 schreef Nick_Taken het volgende:
Mijn rooster is een heel stuk drukker
Mja wat wil je ook met een bèta studie
Overigens ik had binnen een week een kamer, het is wel een wat duurdere die de meeste niet willen, maar ik zit dan ook echt super relaxed. Als je weet dat je toch wel slaagt voor je havo/vwo/mbo whatever zoals ik dan kun je vroegtijdig een kamer zoeken en dan heb je eigenlijk altijd wel raak binnen de maand.
Anders meld je al aan voor een vereniging, als aspi op hyves bijv, krijg je ook heel veel mailings van met kamers. Belangrijkste is al wat mensen te leren kennen hier zodat er eerder aan je gedacht wordt
Iig reken tussen de 325-400e per maand huur, goedkopere kamers ga je in je eerste jaar bijna zeker niet vinden!
Omdat ik iets met evenementen wil gaan doen, en deze sluit daar het beste op aan. Zeggen zequote:
Zijn er dan speciale vakken voor die richting? of krijg je gewoon cases wat met het onderwerp te maken heeft?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Omdat ik iets met evenementen wil gaan doen, en deze sluit daar het beste op aan. Zeggen ze2e jaar overigens SEM gevolgd, daarna nog een overstap gemaakt dus!
Anders kom je een keer kijken, ik kan je op zich wel een studentenhuis laten zien alhoewel wij iets minder gezamenlijk doen, maar wel 1/2x per maand samen eten, en dat soort dingen. Ik zou ook graag willen dat we meer doen maar dat ligt meer aan een aantal andere dan aan mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Nashje het volgende:
Oke dank voor de tip! Maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een studentenhuis. Wil gelijk mensen leren kennen zodat ik niet zo eenzaam hoef te vertoeven. Mensen die af en toe mee een biertje gaan doen, of zelfs meer dan dat, zie ik echt wel zitten. Zou het ook wel zien zitten om samen met iemand (of meerdere) hier op FOK iets te zoeken. Hoe zit jij erbij?
Zoek overigens een kamer voor augustus/september. Duurdere kamers accepteer ik wel, aangezien ik echt graag een kamer wil.
Ik zoek wel met je meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha. Leuk rooster.
[..]
Oke dank voor de tip! Maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een studentenhuis. Wil gelijk mensen leren kennen zodat ik niet zo eenzaam hoef te vertoeven. Mensen die af en toe mee een biertje gaan doen, of zelfs meer dan dat, zie ik echt wel zitten. Zou het ook wel zien zitten om samen met iemand (of meerdere) hier op FOK iets te zoeken. Hoe zit jij erbij?
Zoek overigens een kamer voor augustus/september. Duurdere kamers accepteer ik wel, aangezien ik echt graag een kamer wil.
Oh oke, word je daar wel goed over voorgelicht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Iedere richting heeft zijn eigen specifieke vakkenBij SEM heb je bijv. Sportmanagement en Mediarecht. Bij LEM Events, Tourism & Hospitality en ga je naar Finland voor een project
Helemaal super! Dank je. Nou als er een plekkie is wil ik me graag beschikbaar stellen. Ben bereid om wat socialer te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Anders kom je een keer kijken, ik kan je op zich wel een studentenhuis laten zien alhoewel wij iets minder gezamenlijk doen, maar wel 1/2x per maand samen eten, en dat soort dingen. Ik zou ook graag willen dat we meer doen maar dat ligt meer aan een aantal andere dan aan mij.
Ik zit zelf veel bij een vereniging, dat kan ik je ook laten zien, en of het dan wat voor je is, daar leer je echt de meeste mensen kennen. Ik weet ook wel wat de studentenkroegen zijn in de stad, wat hot spots. Kortom wil je Utrecht eens zien laat het maar weten. En loop vooral ook de uit!, zie je ook aardig wat leuke dingen. Maar als je echt van een sociaal leven houdt zit je in Utrecht iig wel goed
Nicequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zoek wel met je meeIk wil ook medio augustus/september wel een kamer. Kan ik tot die tijd mooi een buffertje opbouwen. Geen idee of dat slim is trouwens, met meerdere mensen een kamer zoeken.
Dan ga ik komend blok misschien wel les van jou krijgen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik geef al les
momenteel productievaardigheden en crossmedia theorie. Straks op ICM is 't nog niet geheel duidelijk.
Weet niet of het dit jaar beter gaat maar de afgelopen jaren niet echtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh oke, word je daar wel goed over voorgelicht?
Ik zie allenmaal collega'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mn rooster van komend blok, en ik moet zeggen dat het drukker is dan afgelopen twee blokken. Verder speel ik in mn vrije tijd veel gitaar en geniet ik van het leven. Na de tentamenweek ga ik op zoek naar een baan
.
Dat was wel vaker jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef Nick_Taken het volgende:
Mijn nieuwe rooster is nog altijd niet bekend
Lekker handig weer, ze hebben iig nog een week om het online te zetten
Ik weet mijn nieuwe klas nog nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef Nick_Taken het volgende:
Mijn nieuwe rooster is nog altijd niet bekend
Lekker handig weer, ze hebben iig nog een week om het online te zetten
niet gewoon dezelfde als de afgelopen 5 maand...?quote:
Nee onze klas wordt opgesplits omdat we te weinig man over hebben. Maar het is nog niet bekend bij wie bij welke andere klassen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet gewoon dezelfde als de afgelopen 5 maand...?
maandag begint het feest weer toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee onze klas wordt opgesplits omdat we te weinig man over hebben. Maar het is nog niet bekend bij wie bij welke andere klassen.
Eerst nog een weekje vrij, projectweekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maandag begint het feest weer toch?
och is het weer zover...!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Eerst nog een weekje vrij, projectweek
jij doet IBMS toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef LoggedIn het volgende:
Oeh, kijk nou, een topic over Utrecht's slechtst georganiseerde organisatieBlij dat ik er bijna vanaf ben
* LoggedIn = 4e jaars
Ja, hoe weet je dat?quote:
Nope, vorig jaar was ik wel in Canada.. Was ik nu maar daarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Regenbui het volgende:
@ loggedin
Op het moment in Lethbridge ?
ik ben wel eens in een topic daarover tegen gekomen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, hoe weet je dat?
[..]
Nope, vorig jaar was ik wel in Canada.. Was ik nu maar daar
Dat je dat onthouden hebt manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben wel eens in een topic daarover tegen gekomen!Waar ga je heen op stage? (Ik ben 5de jaars IBMS op de HU
)
zo heel veel mensen zijn er niet die IBMS studeren en op Fok zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat je dat onthouden hebt man
Is nog niet zeker, ik heb niet zo'n haast met mn afstudeerstage omdat ik ook nog 1 vak moet herkansen. Maar als het kon zou ik hem eigenlijk in Nederland doen
Vak dat ik niet gehaald heb op m'n study abroadquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo heel veel mensen zijn er niet die IBMS studeren en op Fok zitten
Welk vak moet je herkansen? Eerste stage zeker in NL gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |