quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:10 schreef Nick_Taken het volgende:
Gister hebben we een kleuterklas tekenen (schetsen) gehad
Als eerste moesten we een A3 vol tekenen met echte rechte lijnen uit de pols, toen vierkanten, circels en als laatste een schets maken van een stukje mediatheek in perspectief
Want, schetsen is gewoon handig en leuk, aldus die docent.
Echt, en hier moet ik maandags 9 uur mijn bed voor uit?
Ik kan maar een vraag stellen, waarom, waarom, waarom....
Kan je al zien welke docent je hebt daarvoor?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:54 schreef Nick_Taken het volgende:
Mijn blok communicatie moet ik nog krijgen, hopelijk is dat beter geregeld.
'die gozer van tweakers'?quote:Op zondag 13 september 2009 01:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Was jij niet die gozer van tweakers?
Ik sprak namelijk vaak op irc iemand met exact dezelfde nick.
Add je dan hier ff: http://wiki.fok.nl/index.php/HUquote:Op maandag 14 september 2009 22:35 schreef vigier het volgende:
Deeltijdstudent 1e jaars MER meldt zich...
Donequote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Add je dan hier ff: http://wiki.fok.nl/index.php/HU
meestal onderste knopjequote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Zal morgen es kijken voor de gein, ze zijn me niet eerder opgevallen
roosters.hu.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef TGVkopper het volgende:
Wat is het nieuwe sharepoint toch een fucking doolhof
Gisteren 10 minuten bezig geweest om mn rooster te vinden
Daar is het FBO voor ehquote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef TGVkopper het volgende:
Zag trouwens ook dat nog láng niet al mn punten zijn ingevoerd op Osiris
Jij ook topic invullenquote:Op zondag 13 september 2009 12:31 schreef The6thgate het volgende:
Huh is hier gewoon een topic vanLoop zelf rond op de Fg, 4e jaars alweer inmiddels
Overigens, bij die links naar studentenverenigingen wijst UMTC naar de site van sib. Ongehoord!![]()
Ik geef al lesquote:
Dan krijg ik straks les van jouquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik geef al les
momenteel productievaardigheden en crossmedia theorie. Straks op ICM is 't nog niet geheel duidelijk.
En dat is erg omdat...?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:12 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Dan krijg ik straks les van jou
Laat even weten als het duidelijk wordt
Nee, eerstejaarsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:01 schreef zwahiel het volgende:
Tenzij je tweedejaars bent bij ICM hoef je je nergens druk over te maken
Een van mijn klassen deed vandaag lekker hun ding en stiekem ben ik daar dan wel weer een beetje trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |