Indeling klassen @ C&Jquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:25 schreef Nick_Taken het volgende:
Waar heeft die 80% betrekking op? HU? Utrecht zelf?
Laatste wil ik best geloven, als ik zo tijdens de uit keek waren er echt veel groepjes met alleen maar meiden of nagenoeg veel meiden.
Mij hoor je overigens niet klagen, kom geen aandacht te kort
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:34 schreef raaavi het volgende:
@Frankii, jou kan ik dus best wel is tegenkomen!
ook al zit jij grotendeels achter een computerscherm waarschijnlijk
Het meeste komt dus uit mijn klasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaBij ons is het trouwens omgekeerd. 20% vrouw en 80% man. Maar op de faculteit zelf loopt genoeg leuks
quote:
...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
...
Hallo, welkom in het HU topic. Studeer je ook aan de HU? Zo ja, pas de Wiki dan even aan, of post het hier effe. Dan is Raavi wel zo lief om het voor je aan te passen. Welkom!
(zo heet je iemand welkom)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Nick_Taken het volgende:
Vandaag iets meegemaakt
"Autocad lijkt veel op sims joh, maar dan moeilijker!" - proest![]()
ik heb haar nog niet gezien hoor zal eens oplettenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Op osiris als ik ga kijken krijg ik geen foto bij haar, maar ze heet iig Lisa, klas S1E
Trouwens wat is het exact voor een ding? Moet gelijk denken aan het vliegend skateboard uit back to the future(Dat ding wilde ik vroeger als jochie zo graag hebben
)
Hier zie je hem, na het skateboard.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:14 schreef Nick_Taken het volgende:
Trouwens wat is het exact voor een ding? Moet gelijk denken aan het vliegend skateboard uit back to the future(Dat ding wilde ik vroeger als jochie zo graag hebben
)
quote:
Als je jezelf op dat ding kan voortbewegen = respect, serieus. Heb er wel eens opgestaan, maar duvelde er eigenlijk elke keer weer vanaf.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hier zie je hem, na het skateboard.
Hoe kan je trouwens zoeken in Osiris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |