abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73643532
pi_73811759
Hier ook een student HU
Niet lang meer, want ik moet over 2 maanden me scriptie inleveren en in januari verdedigen. Bijna klaar dus
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:42:45 #103
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_74126571
In januari 21+ toets doen voor toelating op de HU
L'Enfer, c'est les autres.
pi_74128078
Woei!, wordt het hier weer een beetje actiever, waarvoor hulde.
Hier ga ik de eerste tentamenweek in.
Leren is voor meeste vakken best aardig gelukt
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:18:45 #105
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_74128377
Hoe vinden jullie de school eigenlijk? Situatieschets hier is dat ik enkel een middelbare school en een MBO van dichtbij heb gezien. MBO was maar kort. Inmiddels werk ik alweer 7 jaar fulltime, ik ben 25 nu.
Hoe gaat het op het HBO? Vergelijkbaar met MBO? Heb je echt klassen of meer collegezalen? Ik heb werkelijk geen idee
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:51:55 #106
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_74129861
Aaargggfhh@tentamens
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
pi_74138526
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe vinden jullie de school eigenlijk? Situatieschets hier is dat ik enkel een middelbare school en een MBO van dichtbij heb gezien. MBO was maar kort. Inmiddels werk ik alweer 7 jaar fulltime, ik ben 25 nu.
Hoe gaat het op het HBO? Vergelijkbaar met MBO? Heb je echt klassen of meer collegezalen? Ik heb werkelijk geen idee
Exact hetzelfde hier, ook 25, ook 7 jaar geleden sinds ik van het VWO af kwam en intussen wat mbo certificaten gehaald.
Bij de FNT zijn met meer groepjes/klassen dan echt college,
Voelt heel kleinschalig aan, zeer vergelijkbaar met de middelbare school.
Je merkt alleen dat de lat wat hoger gelegd wordt, niet zo zeer in tempo maar wel hoe de stof gebracht wordt.
Verder is er veel minder voorgekauwd en zet je aan tot denken en handelen.
Wat ik fijn vond is dat je gelijk een projectgroep kreeg, en terwijl je weinig of nog niks wist dus moest opzoeken wat je nodig had en toch tot een eindresultaat moest komen.
Maar met 25 heb je in de regel een beter doorzettingsvermogen en is het prima te doen.
pi_74141462
Ik ga stoppen met mn opleiding :p
Past toch niet bij mij.

pi_74143098
Tentamens gaan best aardig hier, alleen beetje jammer dat je het moet schrijven. Op Avans maakte ik alle tentamens op een PC met een hendig sjiek tooltje.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_74157736
Verwend kind
Je zou maar eens moe worden van het schrijven he?
Dit tentamen van vandaag was niet de eerste maar wel eerste voor dit vak, en er bleken toch wel andere dingen belangrijk te zijn dan gezegd.
Vooral meer informatie uit de powerpoint presentaties en minder waar met stencils de nadruk op werd gelegd.
Nouja een voldoende zal het makkelijk zijn maar zoiets is natuurlijk nooit leuk, voelt alsof je verkeerd bent ingelicht.
Ook mochten we geen rekenmachine gebruiken terwijl dit wel was toegezegd en er ook een aantal rekenvragen in voor kwamen, en kladpapier kregen we niet.
Door handig hoofdrekenen alsnog gelukt maar lang niet iedereen kan dit, dit laatste punt is echt wel een beklag waard!
Verwacht van de tentamens van morgen en overmorgen meer, die van maandag is het lastigst.
pi_74158405
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Op de meeste HBO opleidingen heb je een paar klassen waar je werkcollege mee hebt (opdrachten bespreken enzo), hoorcolleges zijn met een paar klassen tegelijk. Het is totaal niet te vergelijken met MBO, je bent veel zelfstandiger.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:11:35 #112
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_74162320
In mijn geval gaat het om MWD, een Social Study dus. Vrij veel groepsopdrachten heb ik begrepen.
Nouja, ik moet het ook maar gewoon zien. Ik ga naar de open dag 21 november in elk geval.
Bedankt voor de info!
pi_74195323
Ik twijfel tussen Technische Bedrijfskunde op de HU en de HvA. Ik woon zelf in Utrecht maar op de HvA heb je meerdere afstudeerrichtingen. Bijv. Aviation Management dat heb je bijv. niet op HU geloof ik?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_74195413
Zou het aan een jaargenoot van Unitas kunnen vragen als je echt wilt, die doet die studie aan de HU.
pi_74199645
Ik heb me al aangemeld voor de opendag op 21 November voor TB. Nijenoord -1- hèhè. Dan vraag ik het daar maar, komt er waarschijnlijk ook een aangenamere en concrete antwoord.

Vorig jaar ook naar de open dag gegaan, een leerling van Systeembeheer heeft echt bijna alle lokalen laten zien op een gegeven moment word je echt gek. Niet echt iets wat ik wil, Systeembeheer dan.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_74203174
Eerste blok zit er bijna op; nu projectweek; tentamens gehad in de week voor de herfstvakantie. Een 9 en een 10 in de eerste tentamenweek Vind het gebouw aan de Oudenoord een stuk gezelliger/leuker om in te werken dan Nijenoord 1; gaan dus meestal met de projectgroep in Oudenoord 700 zitten.

Had niet verwacht dat je toch nog zo veel in klassen zou zitten, heb maar 1 vak in de collegezaal gehad. Eigenlijk kan je in een computer lokaal nog veel beter zitten ook dan op die bankjes van Collegezaal 2.
.
pi_74231181
Ik zit 2x per week in een collegezaal, en idd de bankjes zijn wat aan de krappe kant.
En je kunt nauwelijks je benen kwijt maar ook je tas.

Tentamens van gister en vandaag zijn super verlopen, zeer goed verlopen, en ik wist ook exact wat ik kon verwachten. Compleet anders dan Bouwnijverheid waar veel onduidelijkheden over waren.
Wel blij dat wiskunde zo goed ging, heb er flink op gezeten en had totaal geen moeilijkheden ermee.
Natuurkunde voor komende maandag is weer een ander verhaal, zal ik nog hard voor moeten leren maar het moet wel kunnen.
  maandag 2 november 2009 @ 12:52:27 #118
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_74312599
Bugger...Na een hele poos wachten op de nieuwe folder die begin november klaar zou zijn werd ik vandaag gebeld dat ie dus niet klaar is. Pas over 1 á 2 weken. En in die folder staat dus wel wat ik moet leren...Dus ik kan nog niet beginnen....
pi_74313863
Mn meeste colleges had in het FEM gebouw
pi_74328182
Woei, vandaag laatste tentamen.
Ging niet best, maar bij niemand niet.
Het boek is niet geschikt voor zelfstudie, docent raast door de stof heen, en legt onduidelijk uit.
Toch kwam ik uit 5 van de 15 vragen perfect uit, en andere kwam ik in de buurt van een logisch antwoord, maar volgens mij klopte er cijfers niet.
Liep iedereen over te klagen.

Ach ja, komt allemaal nog wel goed
Woensdag nog even wat dingen inleveren en presenteren, nog 2 kleine verslagen in elkaar zetten en dan is blok 1 helemaal af.

Overigens update de topicstarter nog wel eens de tp?
De wiki is intussen al veel langer
pi_74332851
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens update de topicstarter nog wel eens de tp?
De wiki is intussen al veel langer
Even een topic report aanmaken en een modje doet het wel
pi_74335833
Bedankt motor
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:50:16 #123
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_74348248
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mn meeste colleges had in het FEM gebouw
Jes! FEM 1B1 is een fijne grote zaal en 2D1 of 1D1 zijn ook fijne zalen. Ook om les in te geven vind ik. Zeker omdat 1B1 ook een visualizer heeft en de meerdere schermen. Daarbij zijn de stoelen ook lekker in de zalen van de FEM.

Hier zit 't semester d'ralweer op. Nu doceren bij ICM en DC.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_74348516
Ik had vooral in 2F1

Hmm,nu twijfel ik.
Vanaf de ingang, trap op, naar links, daar 2 trappen op. en dan weer 1 trap op.
dan doorlopen loop je voorbij de wc, dan eerste deur links.
en dan aan de rechterkant staan tafeltjes

[ Bericht 29% gewijzigd door Tazar_Yoot op 03-11-2009 14:24:38 ]
  donderdag 5 november 2009 @ 10:32:42 #125
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_74411933
da's volgens mij eerst nog 2E1
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_74417791
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:32 schreef zwahiel het volgende:
da's volgens mij eerst nog 2E1
Het is sowieso F
De E zit voor die gang naar de WC's . daarna komen de F college zalen
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:36:27 #127
274970 Herpert
Herpesfree since 1990
pi_74567675
E en F zitten volgens mij gewoon nog naast elkaar hoor, aan elkaar.
pi_74633401
vandaag te horen gekregen dat ik alles van blok 1 met een goede voldoende heb gehaald dus de volledige aantal studiepunten heb behaald.
Dat is wel erg nice, zeker als je weet dat het bij een aantal vakken een onvoldoende regen was, met echt stevige onvoldoendes a la 1.9'en en 2.4'en.
Mijn laagste cijfer, een 6 voor wiskunde, is dan opeens helemaal niet zo slecht. Van wat ik begrepen heb was het een fout per punt met een half punt voor een goede berekening maar verkeerd antwoord.

En hoe is bij jullie blok 1 gegaan? en en lekker rooster voor blok 2? Mijn rooster is echt super relaxed!
pi_74678131
Omg, na tekenen het meest kansloze college ever; werkwoordspelling!
Jawel, ze vonden het nodig, werden nog veel te veel fouten gemaakt.
Ik weet niet maar ik mag toch wel aannemen als je naar het hbo gaat dat je enigszins kan spellen?
Mja zou zeggen weer gratis studiepunten
pi_74680464
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef Nick_Taken het volgende:
Omg, na tekenen het meest kansloze college ever; werkwoordspelling!
Jawel, ze vonden het nodig, werden nog veel te veel fouten gemaakt.
Ik weet niet maar ik mag toch wel aannemen als je naar het hbo gaat dat je enigszins kan spellen?
Mja zou zeggen weer gratis studiepunten

Vandaag de dag niet meer.
wanneer er elke week een nieuw groen boekje uitkomt ofso
Nee, om eerlijk te zijn is het heel dramatisch gesteld met mijn spelling.
de fouten die ik dan ook maak op Fok! zijn te wijten aan het feit dat ze niet worden gecorrigeerd door m'n spellingchecker
pi_74684532
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Herpert het volgende:
E en F zitten volgens mij gewoon nog naast elkaar hoor, aan elkaar.
Nee hoor zit volgens mij zo'n open stuk tussen maar zeker weten doe ik het ook niet.

Ik doe nu HBO-Rechten eerste tentamenblok ging wel goed. 2 toetsen gehaald en 1 toets + 1 project moeten we het cijfer nog krijgen.

Vorig jaar heb ik IBL op de FEM gedaan, maar dat was toch niets voor mij. Talen waren erg pittig (vooral spaans) plus ik had veel vakken waar ik het nut niet zo van inzag. Ik had wel genoeg studie punten om door te gaan (51)
No bitch to me
pi_74830350
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?

Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
pi_74831493
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?

Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Het zit een klein half uur fietsen van elkaar Oudenoord ligt dichter bij, en ten noorden van het centrum. Kijk maar op google maps
Too much is never enough!
pi_74832599
quote:
ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Ja
pi_74840812
Oudenoord/Nijeoord is bij mij
Maar ja dat ligt wel erg ver uit elkaar.
Wie heeft dat nu zo weer geplanned?

Oh en trouwens wel je nick en studie invullen voor de openingspost he mensen?
Ik zie hier een aantal mensen die dat nog niet gedaan hebben, vind ik jammer

http://wiki.fok.nl/index.php/HU
pi_74843234
quote:
Op donderdag 19 november 2009 07:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Oudenoord/Nijeoord is bij mij
Maar ja dat ligt wel erg ver uit elkaar.
Wie heeft dat nu zo weer geplanned?

Oh en trouwens wel je nick en studie invullen voor de openingspost he mensen?
Ik zie hier een aantal mensen die dat nog niet gedaan hebben, vind ik jammer

http://wiki.fok.nl/index.php/HU
Ik was raaavi
  donderdag 19 november 2009 @ 10:26:42 #137
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_74843355
Tvp.
pi_74855499
Frustratie: ik zou zaterdag assessment van blok 1 (PMO MER) hebben, vandaag vrij om te studeren, krijg ik vanmiddag een telefoontje dat de assessor ziek is en voorlopig niet terugkomt. Ik krijg (en met mij nog 4 anderen) volgende week wel te horen wanneer het dan gaat zijn. En ze heeft deze week al gewoon een aantal assessments gedaan... Die is niet "zomaar" ziek...
WTF... Kan niet een andere docent morgen een dagje uittrekken om onze rapporten door te nemen en dat assessment te doen?
Da gao nie nou!
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:55:22 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_74961000
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Vandaag de dag niet meer.
wanneer er elke week een nieuw groen boekje uitkomt ofs*SPATIE*zo
Nee, om eerlijk te zijn is het heel dramatisch gesteld met mijn spelling.
de fouten die ik dan ook maak op Fok! zijn te wijten aan het feit dat ze niet worden gecorrigeerd door m'n spellingchecker
Er komt niet elke week een groep boekje uit, maar er is sprake van taalverloedering. Ook wel te wijten aan niet opletten tijdens de Nederlandse lessen en onvoldoende interesse. Daarnaast heeft windows nog steeds geen spellingschecker ingebouwd (goddank, anders zouden we compleet vreemde talen krijgen) maar OSX wel (muhaha!)
quote:

Even zelf onderzoeken scheelt een hoop, op de site van HU staat het zelfs vermeldt met kaartjes e.d.
Eerst zelf kijken en daarna pas vragen, dat is de HBO mentaliteit wen d'r maar vast aan!

Hier is 't tweede semester weer begonnen, nieuwe klassen, lesgeven in 't Engels en lekkere semi-vage projecten. Heerlijk!
pi_74961213
Officieel uitgeschreven vandaag
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:44:10 #141
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_74973237
Wilde vandaag mijn les beginnen samen met mijn collega, stapt mijn baas binnen voor een random bezoekje aan de les... *Slik* en weer verder. Gelukkig een prima les gedraaid. Maar wel even vreemd zo'n begin.
pi_74973599
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef zwahiel het volgende:
Wilde vandaag mijn les beginnen samen met mijn collega, stapt mijn baas binnen voor een random bezoekje aan de les... *Slik* en weer verder. Gelukkig een prima les gedraaid. Maar wel even vreemd zo'n begin.
Waar gaf jij les ?
pi_74974394
3 weken scriptie opleveren Heb nog heel veel te doen Ben benieuwd... Wordt nog even hard werken
Ben iig voorlopig toegelaten op de uni MBI
pi_74985510
Woei feli!
Ik twijfel zelf nog of ik hier nog 3 jaar blijf ofdat ik volgend jaar naar de uni ga.
Beiden is natuurlijk "maar" een bachelor, maar ik heb zo het idee als ik naar vacatures kijk een bachelor van de uni beter gewaardeerd wordt terwijl het verschil in mijn opleiding 0,0 is.
Het lijkt mij en mijn mentor dat ik het wel moet aankunnen, sterker ngo hij adviseerde mij het zelfs omdat ik al ervaring heb in het bedrijfsleven.
Anderzijds heb ik het hier wel erg naar mijn zin en zit te denken hier te gaan roeien.
pi_75097890
Thnx
Jij zit in eerste jaar? Ik had me P ook direct (stelde echt niets voor) en wilde daarmee naar de uni gaan. De UU raadde dit iig sterk af omdat maar 6% oid uiteindelijk zijn bachelor haalt. Meeste hadden nogal problemen met wiskunde en statistiek... Ik ben daar zelf ook niet echt een ster in...

Maargoed. Als je in je minor een pre-master kan gaan doen scheelt dit wel voor je overgang naar de UU Moet je alleen kijken in hoeverre dit mogelijk is... Bij mij was er destijds niets boeiend als pre-master traject
pi_75104233
Ik ben dus wel goed in wiskunde en statistiek, dat is het probleem niet.
Pre-master wil ik toch al gaan doen, weet zelf al exact wat wat hier ook kan.
Mij wordt het zelfs aangeraden omdat ik nu een beetje gedemotiveerd ben en beneden mijn niveau zit te werken.
Maarja ik zit dus pas een aantal maanden in mijn eerste jaar hier en daarmee nog een tijd te gaan mocht ik een master willen gaan doen.

Maar in mijn geval mag ik dus ook overstappen na dit jaar i.p.v. 2 hbo naar 2 uni, specifiek voor deze opleiding.
En juist hier twijfel ik zo sterk over, ene kant ik ben nu gedemotiveerd maar het leven in Utrecht is erg leuk, en ik zou dan naar Delft gaan waar het leven minder is maar ik wel weer meer uitdaging heb.
De UU heeft mij (helaas) sowieso niks te bieden aan technische studies.
pi_75377464
Zo weer een weekje sinds het laatste bericht
Gaat ook niet echt hard hier.
Iedereen nog hard aan de studie?
Ik wat minder, heb maar een vak dit blok wat echt aandacht nodig heeft.
Ben laatste 2 weken vooral bezig om heel erg uitgebreid te koken, ineens zin in, wel vaker zo in de winter

Overigens bij jullie al veel mensen op de studie afgevallen? Begint nu hier best wel hard te gaan
We begonnen met volle college zalen waar nog stoelen te kort waren, als die nu voor een kwart gevuld zijn is het veel
pi_75378370
Bijna klaar met de eerste stage. Vanaf januari nog 60 dagen en dan hopelijk klaar. In die tijd nog een hertentamen proberen te halen en wat losse vakken afronden waar nog wat kleine opdrachten van open staan sinds jaar 2 zoiets
Too much is never enough!
pi_75382172
Blok 1 (met vertraging wegens zieke assessor) dik gehaald!
Da gao nie nou!
pi_75384675
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens bij jullie al veel mensen op de studie afgevallen? Begint nu hier best wel hard te gaan
We begonnen met volle college zalen waar nog stoelen te kort waren, als die nu voor een kwart gevuld zijn is het veel
bedoel je echt lessen of hoorcolleges??

want als het dat laatste is dan wil dat niets zeggen. Want zodra mensen erachter komen dat die niet verplicht zijn en dat de stof vaak ook in de les wordt behandeld dan komen de meeste niet meer.
No bitch to me
pi_75385140
echt lessen, hoorcolleges is helemaal triest.
Sommige mensen zie je alleen de week dat examens afgenomen worden
Laatst had de mentor cijfers over blok 1 dat maar 8% over 4 studies alles voldoende had. Dat is dus erg triest... en ik heb zowat de 30 punten van het eerste semester in mijn zak.
Er is maar een vak waar ik mogelijk een onvoldoende voor kan halen.
pi_75464835
Hartstikke druk hier met de scriptie. 15 december moet ik hem in viervoud op de FNT afleveren Dan ga ik bikkelen voor een Engelse taaltoets die ik 19 december moet doen. Kortom: heel druk bezig de laatste tijd
pi_76393377
Bjina tentamenweken weer
pi_76404255
Moet nodig eens gaan leren alleen lukt het me de laatste tijd me er niet zo te zetten.
Beetje gedemotiveerd nog steeds door de kwaliteit en stof van de colleges.
vaak heb ik zoiets van waarom moet ik dit leren/kennen terwijl een ander vak zoals natuurkunde wat ik echt nodig heb zo slecht uitgelegd wordt, heel erg snel uitgelegd wordt, en het boek niet echt voor zelfstudie geschikt is.

Ik probeer nu van aantekeningen te leren en stukje bij beetje kom ik wat verder en begin ik dingen te ontdekken.
Best wel kwalijke zaak denk ik, binnenkort gesprek met mijn mentor, daar kijk ik wel naar uit.
Jullie ook? Negatief studieadvies krijgen is voor mij haast onmogelijk geworden aangezien ik 26/30 punten sowieso wel in mijn zak heb... dan is het ook al geen moeten meer.
Meeste colleges is gewoon heen gaan en snappen terwijl andere dus ongrijpbaar zijn
pi_76490171
Zo weer lekker actief hier
Zelf alles al voor de examenweek nu ingeleverd wat ook later had gemogen dus kan me vol op te tentamens storten
Lig met alles zwaar voor op de planning op een vak na, blijft lastig, tot dinsdag om het te bestuderen.
Heeft vooral met inzicht te maken en niet zozeer met puur stampen of meer tijd erin steken te maken, helaas, dan zat het wel snor.
pi_76674878
Zo dat was weer een leuk examen, not!
Echt, de helft van de stof nooit gezien of gehoord, en valt niet eens onder mijn discipline eigenlijk ook nog eens een keer, ik doe geen cartografie/rop.
Hopen op een voldoende en dan maar niet meer achterom kijken
Morgen het zwaarste examen dus ben benieuwd.

Ohja en 3 op een rij!
pi_76700315
Volgend schooljaar aanwezig op de HU . Tijd begint nu om op zoek te gaan naar een kamer. Wat een hel wordt dat als ik bepaalde mensen moet geloven .
pi_76704348
Deze week presentaties, volgende week tentamens. Wooptiedoo

Tis gelukkig allemaal vrij makkelijk en erg interessant dus komt wel goed. Tot nu toe gaat de opleiding me vrij gemakkelijk af... hoef ook niet zo veel te doen eigenlijk Veel vrij, korte opdrachten waar je snel hoge punten voor krijgt. Echt een uitdaging is het niet tot nu toe .
pi_76705034
Hoe ziet jouw gemiddelde lesweek eruit Frank? En in de vrije tijd aan het werk ofzo?
pi_76705288

Dat is mn rooster van komend blok, en ik moet zeggen dat het drukker is dan afgelopen twee blokken. Verder speel ik in mn vrije tijd veel gitaar en geniet ik van het leven . Na de tentamenweek ga ik op zoek naar een baan .
pi_76711631
Mijn rooster is een heel stuk drukker
Mja wat wil je ook met een bèta studie

Overigens ik had binnen een week een kamer, het is wel een wat duurdere die de meeste niet willen, maar ik zit dan ook echt super relaxed. Als je weet dat je toch wel slaagt voor je havo/vwo/mbo whatever zoals ik dan kun je vroegtijdig een kamer zoeken en dan heb je eigenlijk altijd wel raak binnen de maand.
Anders meld je al aan voor een vereniging, als aspi op hyves bijv, krijg je ook heel veel mailings van met kamers. Belangrijkste is al wat mensen te leren kennen hier zodat er eerder aan je gedacht wordt
Iig reken tussen de 325-400e per maand huur, goedkopere kamers ga je in je eerste jaar bijna zeker niet vinden!
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 15:42:15 #162
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_76723188
3e jaars LEM (FEM) meldt zich
pi_76723361
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef PartyAnimal87 het volgende:
3e jaars LEM (FEM) meldt zich
Dat is toch onderdeel van CE?
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 15:53:05 #164
J'adore hardcore
pi_76723682
Jep!
pi_76724187
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is mn rooster van komend blok, en ik moet zeggen dat het drukker is dan afgelopen twee blokken. Verder speel ik in mn vrije tijd veel gitaar en geniet ik van het leven . Na de tentamenweek ga ik op zoek naar een baan .
Haha . Leuk rooster.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:07 schreef Nick_Taken het volgende:
Mijn rooster is een heel stuk drukker
Mja wat wil je ook met een bèta studie

Overigens ik had binnen een week een kamer, het is wel een wat duurdere die de meeste niet willen, maar ik zit dan ook echt super relaxed. Als je weet dat je toch wel slaagt voor je havo/vwo/mbo whatever zoals ik dan kun je vroegtijdig een kamer zoeken en dan heb je eigenlijk altijd wel raak binnen de maand.
Anders meld je al aan voor een vereniging, als aspi op hyves bijv, krijg je ook heel veel mailings van met kamers. Belangrijkste is al wat mensen te leren kennen hier zodat er eerder aan je gedacht wordt
Iig reken tussen de 325-400e per maand huur, goedkopere kamers ga je in je eerste jaar bijna zeker niet vinden!
Oke dank voor de tip! Maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een studentenhuis. Wil gelijk mensen leren kennen zodat ik niet zo eenzaam hoef te vertoeven . Mensen die af en toe mee een biertje gaan doen, of zelfs meer dan dat, zie ik echt wel zitten. Zou het ook wel zien zitten om samen met iemand (of meerdere) hier op FOK iets te zoeken. Hoe zit jij erbij?

Zoek overigens een kamer voor augustus/september. Duurdere kamers accepteer ik wel, aangezien ik echt graag een kamer wil.
pi_76724415
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jep!
Waarom heb je daarvoor gekozen?
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 17:11:11 #167
J'adore hardcore
pi_76727407
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Waarom heb je daarvoor gekozen?
Omdat ik iets met evenementen wil gaan doen, en deze sluit daar het beste op aan. Zeggen ze 2e jaar overigens SEM gevolgd, daarna nog een overstap gemaakt dus!
pi_76727464
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Omdat ik iets met evenementen wil gaan doen, en deze sluit daar het beste op aan. Zeggen ze 2e jaar overigens SEM gevolgd, daarna nog een overstap gemaakt dus!
Zijn er dan speciale vakken voor die richting? of krijg je gewoon cases wat met het onderwerp te maken heeft?
  Redactie Frontpage dinsdag 12 januari 2010 @ 17:38:52 #169
J'adore hardcore
pi_76728517
Iedere richting heeft zijn eigen specifieke vakken Bij SEM heb je bijv. Sportmanagement en Mediarecht. Bij LEM Events, Tourism & Hospitality en ga je naar Finland voor een project
pi_76729174
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Nashje het volgende:

Oke dank voor de tip! Maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar een studentenhuis. Wil gelijk mensen leren kennen zodat ik niet zo eenzaam hoef te vertoeven . Mensen die af en toe mee een biertje gaan doen, of zelfs meer dan dat, zie ik echt wel zitten. Zou het ook wel zien zitten om samen met iemand (of meerdere) hier op FOK iets te zoeken. Hoe zit jij erbij?

Zoek overigens een kamer voor augustus/september. Duurdere kamers accepteer ik wel, aangezien ik echt graag een kamer wil.
Anders kom je een keer kijken, ik kan je op zich wel een studentenhuis laten zien alhoewel wij iets minder gezamenlijk doen, maar wel 1/2x per maand samen eten, en dat soort dingen. Ik zou ook graag willen dat we meer doen maar dat ligt meer aan een aantal andere dan aan mij.

Ik zit zelf veel bij een vereniging, dat kan ik je ook laten zien, en of het dan wat voor je is, daar leer je echt de meeste mensen kennen. Ik weet ook wel wat de studentenkroegen zijn in de stad, wat hot spots. Kortom wil je Utrecht eens zien laat het maar weten. En loop vooral ook de uit!, zie je ook aardig wat leuke dingen. Maar als je echt van een sociaal leven houdt zit je in Utrecht iig wel goed
pi_76732977
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haha . Leuk rooster.
[..]

Ik zoek wel met je mee Ik wil ook medio augustus/september wel een kamer. Kan ik tot die tijd mooi een buffertje opbouwen. Geen idee of dat slim is trouwens, met meerdere mensen een kamer zoeken.
pi_76739997
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Iedere richting heeft zijn eigen specifieke vakken Bij SEM heb je bijv. Sportmanagement en Mediarecht. Bij LEM Events, Tourism & Hospitality en ga je naar Finland voor een project
Oh oke, word je daar wel goed over voorgelicht?
pi_76741198
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Nick_Taken het volgende:

[..]

Anders kom je een keer kijken, ik kan je op zich wel een studentenhuis laten zien alhoewel wij iets minder gezamenlijk doen, maar wel 1/2x per maand samen eten, en dat soort dingen. Ik zou ook graag willen dat we meer doen maar dat ligt meer aan een aantal andere dan aan mij.

Ik zit zelf veel bij een vereniging, dat kan ik je ook laten zien, en of het dan wat voor je is, daar leer je echt de meeste mensen kennen. Ik weet ook wel wat de studentenkroegen zijn in de stad, wat hot spots. Kortom wil je Utrecht eens zien laat het maar weten. En loop vooral ook de uit!, zie je ook aardig wat leuke dingen. Maar als je echt van een sociaal leven houdt zit je in Utrecht iig wel goed
Helemaal super! Dank je. Nou als er een plekkie is wil ik me graag beschikbaar stellen. Ben bereid om wat socialer te doen .

Is die studentenvereniging wel een beetje ' friendly'. Niet van zulke achterlijke ontgroeningspraktijken ed? Misschien dat ik je in de toekomst nog ff contacteer om langs te komen kijken . Dank iig.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ik zoek wel met je mee Ik wil ook medio augustus/september wel een kamer. Kan ik tot die tijd mooi een buffertje opbouwen. Geen idee of dat slim is trouwens, met meerdere mensen een kamer zoeken.
Nice . Ik heb contact met een meisje die ik dan via via ken, en die is ook aan een kamer gekomen door met 3en te gaan zoeken. Zij hebben op een gegeven moment, nav een advertentie, een makelaar opgebeld en een afspraak gemaakt.... Hoe dit precies werkt weet ik ook weer niet .
pi_76748329
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ik geef al les
momenteel productievaardigheden en crossmedia theorie. Straks op ICM is 't nog niet geheel duidelijk.
Dan ga ik komend blok misschien wel les van jou krijgen!
  Redactie Frontpage woensdag 13 januari 2010 @ 15:24:47 #175
J'adore hardcore
pi_76764261
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Oh oke, word je daar wel goed over voorgelicht?
Weet niet of het dit jaar beter gaat maar de afgelopen jaren niet echt
pi_76767581
Zo vandaag tentamen management gehad, morgen wiskunde, laatste die ik zou kunnen verneuken hoewel ik het goed ken.
Kan dus een beetje fluimen vandaag, dus ik ga weer eens uitgebreid koken
Maar tentamen van vandaag en gister dus niet verneukt, in principe zou dat betekenen dat ik nu mijn 30sp binnen heb hoewel het toch nog even afwachten is natuurlijk
pi_76808196
Wat een ramp was wiskunde
Ik hoef maar een 3,8 te halen geloof ik wil ik op een 5,5 uitkomen, beneden een 3,5 moet ik hem sowieso herkansen
maar niemand kon er wat van maken eigenlijk, vraagstellingen waren ook vraag gesteld of je leek gegevens te missen
Naja morgen laatste examen.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:27:06 #178
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_76889985
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:05 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie allenmaal collega's
pi_76899076
Gister afgestudeerd in bedrijfskundige informatica.. Ik heb dus mijn bachelor gehaald met een heuse 7.6! Dat wordt dus mooi een 8 afgerond op mijn eindlijst

Ook al aangenomen bij de UU voor de Master of Business Informatics. Daar start ik 1feb mee Al met al perfect gelopen de afgelopen tijd... Dan ook een drukke tijd geweest
pi_76904653
Mijn nieuwe rooster is nog altijd niet bekend
Lekker handig weer, ze hebben iig nog een week om het online te zetten
pi_76924162
Blah, door 2 tiende te weinig moet ik nu toch een herexamen doen, dat suckt
En dan vrees ik nog voor een ander examen
Dacht eigenlijk dat het wel goed gegaan was, ben benieuwd waar het mis gegaan is.
pi_76928114
4dejaars (well... 5dejaars) student op de Fem meldt zich! Alleen nog mijn eindstage en ik ben klaar daar!!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_76929500
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef Nick_Taken het volgende:
Dat was wel vaker ja HU suckte daar wel in... Maar bij mij kwam het toch altijd op het laatste moment goed... Het was wel fijn geweest als je het wat eerder wist dan
pi_77027381
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:16 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik weet mijn nieuwe klas nog niet
pi_77027433
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Ik weet mijn nieuwe klas nog niet
niet gewoon dezelfde als de afgelopen 5 maand...?
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
pi_77031229
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

niet gewoon dezelfde als de afgelopen 5 maand...?
Nee onze klas wordt opgesplits omdat we te weinig man over hebben. Maar het is nog niet bekend bij wie bij welke andere klassen.
pi_77031355
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Nee onze klas wordt opgesplits omdat we te weinig man over hebben. Maar het is nog niet bekend bij wie bij welke andere klassen.
maandag begint het feest weer toch?
Het is mijn zus, gast.
pi_77031472
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

maandag begint het feest weer toch?
Eerst nog een weekje vrij, projectweek
pi_77031628
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Eerst nog een weekje vrij, projectweek
och is het weer zover...!
Het is mijn zus, gast.
pi_77032065
Oeh, kijk nou, een topic over Utrecht's slechtst georganiseerde organisatie Blij dat ik er bijna vanaf ben

* LoggedIn = 4e jaars
pi_77032258
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef LoggedIn het volgende:
Oeh, kijk nou, een topic over Utrecht's slechtst georganiseerde organisatie Blij dat ik er bijna vanaf ben

* LoggedIn = 4e jaars
jij doet IBMS toch?
Het is mijn zus, gast.
pi_77032509
@ loggedin

Op het moment in Lethbridge ?
pi_77036352
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

jij doet IBMS toch?
Ja, hoe weet je dat?
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Regenbui het volgende:
@ loggedin

Op het moment in Lethbridge ?
Nope, vorig jaar was ik wel in Canada.. Was ik nu maar daar
pi_77036443
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:53 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ja, hoe weet je dat?
[..]

Nope, vorig jaar was ik wel in Canada.. Was ik nu maar daar
ik ben wel eens in een topic daarover tegen gekomen! Waar ga je heen op stage? (Ik ben 5de jaars IBMS op de HU )
Het is mijn zus, gast.
pi_77037103
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik ben wel eens in een topic daarover tegen gekomen! Waar ga je heen op stage? (Ik ben 5de jaars IBMS op de HU )
Dat je dat onthouden hebt man

Is nog niet zeker, ik heb niet zo'n haast met mn afstudeerstage omdat ik ook nog 1 vak moet herkansen. Maar als het kon zou ik hem eigenlijk in Nederland doen
pi_77037162
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dat je dat onthouden hebt man

Is nog niet zeker, ik heb niet zo'n haast met mn afstudeerstage omdat ik ook nog 1 vak moet herkansen. Maar als het kon zou ik hem eigenlijk in Nederland doen
zo heel veel mensen zijn er niet die IBMS studeren en op Fok zitten

Welk vak moet je herkansen? Eerste stage zeker in NL gedaan?
Het is mijn zus, gast.
pi_77037227
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

zo heel veel mensen zijn er niet die IBMS studeren en op Fok zitten

Welk vak moet je herkansen? Eerste stage zeker in NL gedaan?
Vak dat ik niet gehaald heb op m'n study abroad

Ja, ik dacht destijds dat een afstudeerstage in het buitenland makkelijker te regelen zou zijn Valt wel tegen. Ook omdat we natuurlijk pas veel te laat enigsinds tijd hebben om te gaan zoeken

Waar ga jij heen dan?

Wel grappig, ik heb vast wel een keer naast je gezeten Ken je Sonja?
pi_77066127
Iedereen kent het onafscheidelijke duo Tessa en Sonja. Heb zelf in 2008 in lethbridge gezeten. TOP TIJD
pi_77129524
nog 1 tentamen!
pi_77129956
Nog 1 presentatie!
En nog steeds geen nieuw rooster
Vandaag ga ik de presentatie voorbereiden, en hopelijk is er dan een of andere mededeling voor een nieuw rooster of hangt er een lijst dat ik in een andere klas ben ingedeeld
Mijn mentor wist ook nog van niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')