ja, allemaal jeugdsentiment!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:47 schreef Mike het volgende:
De Smurfen
De Snorkels
Alleen op de wereld ()
He-Man
Transformers
Er was eens...het leven
Er was eens...de mens
GI Joe
Mask
Vrouwtje Theelepel
Há, teddy ruxpin inderdaad. Dat vond ik zelf niet erg leuk.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef dierenfanaat het volgende:
De Snorkeltjes onbetwist op nummer 1
Haaa, ja Calimero. Daar kreeg ik VHS banden van op mn verjaardag vroegerquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:52 schreef Desii het volgende:
Ik las net alleen op de wereld; tjeeee, zat altijd te huilen voor de tv (dus indruk heeft tie wel gemaakt)
Red Cat vond ik geweldig, maar kweet niet zeker of die serie ook echt zo heette. (edit:google is geweldig het is Topcat)
Scooby Doo was gewoon leuk
de troetelbeertjes .... straaaaal![]()
De smurfen
Inspector Gadget
Wicky de Vicky
Calimero
Haha, die website is best leuk inderdaad. Ik kom ook series tegen die ik vroeger niet leuk vond,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:45 schreef catfish het volgende:
ik was best fan van De Steden van Goud (http://www.jeugdsentimentportaal.be/animatie/mysterious_cities_of_gold.htm)
(leuke website ook)
Ducktales uiteraard,
De Gummi Beren,
De Tovenaar van Oz en
De Bluffers (geniaal gewoon)
Ken ik zo niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:59 schreef YPPY het volgende:
Jetsons
Wuzzels
Dr Snuggels
Snokels
Nathalie
Jody en het hertenjong
Candy Candy
Gummyberen
Bluffers
Maja de bij
De smurfen
Dat meisje met een rood jurkje dat getekend werd tijdens de intro
De serie van de jongen en het meisje die gaan koken
Pff... jezelf laten winnen...quote:
Tuurlijk,quote:
Dat was niet bepaald een 'lopende televisie' serie van vroeger. Maar meer de 'shorts' van hanna barbera en consorten. Zelfde geld voor donald duck en goofy filmpjes. Dat was ook niet echt een serie, maar meer een lading van 'shorts', korte filmpjes die los stonden van elkaar.quote:
Dat is waar. Maar dat was normaal voor de jaren 40 en 50. Net zoals de Looney Tunes filmpjes. Die zijn toch wel stukken beter dan bijvoorbeeld Inspector Gadgetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald een 'lopende televisie' serie van vroeger. Maar meer de 'shorts' van hanna barbera en consorten. Zelfde geld voor donald duck en goofy filmpjes. Dat was ook niet echt een serie, maar meer een lading van 'shorts', korte filmpjes die los stonden van elkaar.
Het stemmen is al over, je mag op 1 van de 2 sudden deaths kiezen, dan is het gewoon wachten op iemand anders die nog niet gestemd heeft om de laatste sudden death te bepalen! Gezien je voor de X-Men & Scooby kiest zal, als iemand anders straks al een sudden death heeft beslist.. jouw keus gepakt wordenquote:Op maandag 31 augustus 2009 07:57 schreef Netsplitter het volgende:
3e Ronde
Ducktales (1987) - Calimero (1972)
Alfred Jodokus Kwak (1989) - Inspector Gadget (1983)
De Jetsons (1962) - Boes (1987)
Dommel (1989) - Seabert (1984)
Ovide en zijn vriendjes (1987) - Scooby Doo (1969)
Flintstones (1960) - Transformers (1984)
De Smurfen (1981) - Johnny Bravo (1997)
De Snorkels (1984) - The X-Men (1992)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:39 schreef YPPY het volgende:
Scooby doo en de snorkels! Die zijn het beste mensen, dus stemmen op hen!!![]()
![]()
Je kunt maar op 1 van de 2 stemmen, Scooby Doo of X-Men is sowieso door omdat netsplitter al gestemd had. Wie .. WIE ... WIE WORDT HET ?quote:
quote:
Gvd.......quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wijsneus. Omdat netsplitter te laat gestemd heeft (maar nog wel een stem uitbracht op de sudden death) en OneMe op Ovide stemt gaan Ovide en The X-Men door. Ik wou niet dat 1 FOK!'er 2 series er uit kegelde.. Scooby und Snorkels liggen er iig uit! Volgende rond komt vanavond.
Haha, ja het stemmen voor dit tournament loopt als een speerquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef Falco het volgende:
Ah vuk, kwartfinales al
Flinstones (1960) - Ovide en zijn vriendjes (1987)
De Smurfen (1981) - Ducktales (1987)
The X-Men (1992) - Alfred Jodokus Kwak (1989)
Boes (1987) - Dommel (1989)
Oké, ik zal vannacht de resultaten optellen in mn bestandje zetten en dan kan morgen de halve finale beginnenquote:
Je was net 5 minuten te laat. Nergens een echt grote monster overwinning. Er zijn nog 4 kandidaten over. Alfred, Ovide en zijn vrienden, Ducktales en Boes!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oftewel, alfred j. kwak heeft gewonnen?
dus ehm... je stemt nu op????quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef Falco het volgende:
Het leven is een wervelstorm, hier in Duckstad.
Auto's, Lasers, Vliegenmachines, Bliksems tis wat.
Dappere Helden, trekken te velden in Duck Tales.
Iedere keer beleefd je meer in Duck Tales.
Alles wat je droomt gebeurt in Duck Tales.
Soms wordt je in het nauw gedreven.
Moet je rennen voor je leven.
Hou je dan maar stevig vast aan Duck Tales.
Je hoort en ziet van alles in die Duck Tales.
Stort je in het avontuur met Duck Tales.
Ja, elke week geniet je weer van Duck Tales.![]()
Ducktalesquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus ehm... je stemt nu op????
Met zo'n nickname stemmen op de ander?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:54 schreef Dagobert het volgende:
FINALE
Alfred Jodokus Kwak (1989) - Ducktales (1987)
Gaat toch om de beste? Dus stem ik daar opquote:Op woensdag 23 september 2009 11:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Met zo'n nickname stemmen op de ander?
Ik ben weer wat meer actief en heb het meeste bijgehouden tot de laatste paar rondes. Ik zal hopelijk ergens deze week nog een top van alle series posten die er in kwamen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Patch het volgende:
Komt er nog een top 50-lijst?
Of is daar nooit sprake van geweest?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben weer wat meer actief en heb het meeste bijgehouden tot de laatste paar rondes. Ik zal hopelijk ergens deze week nog een top van alle series posten die er in kwamen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben weer wat meer actief en heb het meeste bijgehouden tot de laatste paar rondes. Ik zal hopelijk ergens deze week nog een top van alle series posten die er in kwamen.
Iig bedankt allen voor dit tournament
Ik vroeg me af of het misschien niet beter is om dit tournament opnieuw te doen op dezelfde manier waarop de FOK film top 100 wordt gedaan. Dus top 10,25,50,100 om zo tot een 'eerlijker' resultaat te komen wat de beste jeugdserie onder FOK'ers is. Idee?quote:
Het maakt het resultaat voor de nr 1 niet eerlijker. Wat het wel doet, is dat je een beter overzicht krijgt over de plaatsen daaronder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het misschien niet beter is om dit tournament opnieuw te doen op dezelfde manier waarop de FOK film top 100 wordt gedaan. Dus top 10,25,50,100 om zo tot een 'eerlijker' resultaat te komen wat de beste jeugdserie onder FOK'ers is. Idee?
Waarom niet eerlijker? Op de andere manier zorg je er voor dat een potentiële winnaar er al uit wordt gegooid voordat hij in de finale staat. Op deze FOK top100 manier heb je een betere scheiding, ook tussen de top 5 bijv. Of misschien een combinatie van? Tot aan de halve finale eliminatie en van de laatste 8 maken we een top 8 lijstje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Het maakt het resultaat voor de nr 1 niet eerlijker. Wat het wel doet, is dat je een beter overzicht krijgt over de plaatsen daaronder.
Ik ben nog niet begonnen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
X-men ,
Turtles
Darkwing Duck
David de Kabouter.
Niet eerlijker, omdat bij een tournament altijd vanzelf de sterkste film overblijft. Een potentiële winnaar is alleen een echte winnaar als-ie elk duel wint. Het is een kwestie van logica.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom niet eerlijker? Op de andere manier zorg je er voor dat een potentiële winnaar er al uit wordt gegooid voordat hij in de finale staat. Op deze FOK top100 manier heb je een betere scheiding, ook tussen de top 5 bijv. Of misschien een combinatie van? Tot aan de halve finale eliminatie en van de laatste 8 maken we een top 8 lijstje?
+ jace and the wheeled warriorsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:47 schreef Mike het volgende:
De Smurfen
De Snorkels
Alleen op de wereld ()
He-Man
Transformers
GI Joe
Mask
Vrouwtje Theelepel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |