Ik ben weer wat meer actief en heb het meeste bijgehouden tot de laatste paar rondes. Ik zal hopelijk ergens deze week nog een top van alle series posten die er in kwamen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:21 schreef Patch het volgende:
Komt er nog een top 50-lijst?
Of is daar nooit sprake van geweest?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben weer wat meer actief en heb het meeste bijgehouden tot de laatste paar rondes. Ik zal hopelijk ergens deze week nog een top van alle series posten die er in kwamen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben weer wat meer actief en heb het meeste bijgehouden tot de laatste paar rondes. Ik zal hopelijk ergens deze week nog een top van alle series posten die er in kwamen.
Iig bedankt allen voor dit tournament
Ik vroeg me af of het misschien niet beter is om dit tournament opnieuw te doen op dezelfde manier waarop de FOK film top 100 wordt gedaan. Dus top 10,25,50,100 om zo tot een 'eerlijker' resultaat te komen wat de beste jeugdserie onder FOK'ers is. Idee?quote:
Het maakt het resultaat voor de nr 1 niet eerlijker. Wat het wel doet, is dat je een beter overzicht krijgt over de plaatsen daaronder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het misschien niet beter is om dit tournament opnieuw te doen op dezelfde manier waarop de FOK film top 100 wordt gedaan. Dus top 10,25,50,100 om zo tot een 'eerlijker' resultaat te komen wat de beste jeugdserie onder FOK'ers is. Idee?
Waarom niet eerlijker? Op de andere manier zorg je er voor dat een potentiële winnaar er al uit wordt gegooid voordat hij in de finale staat. Op deze FOK top100 manier heb je een betere scheiding, ook tussen de top 5 bijv. Of misschien een combinatie van? Tot aan de halve finale eliminatie en van de laatste 8 maken we een top 8 lijstje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Het maakt het resultaat voor de nr 1 niet eerlijker. Wat het wel doet, is dat je een beter overzicht krijgt over de plaatsen daaronder.
Ik ben nog niet begonnen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
X-men ,
Turtles
Darkwing Duck
David de Kabouter.
Niet eerlijker, omdat bij een tournament altijd vanzelf de sterkste film overblijft. Een potentiële winnaar is alleen een echte winnaar als-ie elk duel wint. Het is een kwestie van logica.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom niet eerlijker? Op de andere manier zorg je er voor dat een potentiële winnaar er al uit wordt gegooid voordat hij in de finale staat. Op deze FOK top100 manier heb je een betere scheiding, ook tussen de top 5 bijv. Of misschien een combinatie van? Tot aan de halve finale eliminatie en van de laatste 8 maken we een top 8 lijstje?
+ jace and the wheeled warriorsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:47 schreef Mike het volgende:
De Smurfen
De Snorkels
Alleen op de wereld ()
He-Man
Transformers
GI Joe
Mask
Vrouwtje Theelepel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |