abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72123793
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Gauner het volgende:
Even vraagje tussendoor:
Hoe werkt het bij AVB met het aantal kansen dat je krijgt om een oefening goed te doen. Is
er een vastgesteld aantal kansen dat je krijgt of ligt het meer aan de goede/slechte zin van
de examinator?
Dat zou wat zijn.. nee dat is gewoon netjes vastgelegd. In de op staat een pdfje waar het gedetaileerd in staat maar het komt er op neer dat er 4 blokken zijn, 1 blok is lopen met de motor, 1 oefening simpel. blok 2,3,4 hebben ieder 2 oefeningen. Je doet dus 7 oefeningen, per oefening krijg je 1 herkansing. Dus maximaal 14 'kansen' in een examen.Uiteindelijk moet je 5 voldoendes halen, waarvan minimaal 1 voldoende per blok (uit 4 kansen dus! behalve voor het lopen, maargoed, dat moet je gewoon even goed doen, alle tijd van de wereld heb je er voor.)
pi_72124451
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:46 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn.. nee dat is gewoon netjes vastgelegd. In de op staat een pdfje waar het gedetaileerd in staat maar het komt er op neer dat er 4 blokken zijn, 1 blok is lopen met de motor, 1 oefening simpel. blok 2,3,4 hebben ieder 2 oefeningen. Je doet dus 7 oefeningen, per oefening krijg je 1 herkansing. Dus maximaal 14 'kansen' in een examen.Uiteindelijk moet je 5 voldoendes halen, waarvan minimaal 1 voldoende per blok (uit 4 kansen dus! behalve voor het lopen, maargoed, dat moet je gewoon even goed doen, alle tijd van de wereld heb je er voor.)
Thanks Robin!
Wat is er eigenlijk lastig aan lopen met de motor, lijkt me niet zo moeilijk toch?
pi_72125083
geen idee, maar ze willen het nou eenmaal zien op een bepaalde manier, en je moet voor je weer wegloopt goed kijken of er geen verkeer aan komt waarschijnlijk laat je instructeur het je tijdens de laatste les ff 2x doen en dan moet dat echt geen probleem zijn. Als je iets fout doet en het moet over krijg je overigens wel te horen wat er fout was. Bij de herkansing zeggen ze niets, dan gaan ze gewoon door naar het volgende.

als ik nu zelf parkeer blijf ik er trouwens gewoon opzitten (moet sowieso wel paar keer steken voor ie binnen op zn plek staat) en op bokken lukt ook (net) terwijl ik erop zit dus ik probeer zo min mogelijk naast dat ding te lopen.
pi_72125101
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:02 schreef Gauner het volgende:

[..]

Thanks Robin!
Wat is er eigenlijk lastig aan lopen met de motor, lijkt me niet zo moeilijk toch?
mha als ie stil staat kan hij soms een btj onhandig zijn en je moet hem op de bok/standaard zetten + in het midden van het vak uitkomen.
pi_72125526
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:53 schreef Gauner het volgende:
Proficiat pro2call!
Nu AVD en dan de weg op.
Thnx...

AVD staat gepland voor 7 sept... aankomende zat. dan die dinsdag en dan weer zaterdag heb ik les
en dan die maandag er na (7 sept dus) examen... de lessen zijn 2 uur en ik heb nog een uur voor het examen...

zal dat te doen zijn? ik zit veel met de auto op de weg. dus inzicht is er wel en voertuig beheersing ook maar verder....
pi_72125765
Dat zou best moeten lukken, zeker als je daar in de stad altijd auto heb gereden, de echt gekke dingen ken je dan inmiddels wel.
pi_72126852
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:31 schreef pro2call het volgende:

[..]

Thnx...

AVD staat gepland voor 7 sept... aankomende zat. dan die dinsdag en dan weer zaterdag heb ik les
en dan die maandag er na (7 sept dus) examen... de lessen zijn 2 uur en ik heb nog een uur voor het examen...

zal dat te doen zijn? ik zit veel met de auto op de weg. dus inzicht is er wel en voertuig beheersing ook maar verder....
Je hebt dus nog nooit gelest in het verkeer als ik het goed begrijp?
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:59:10 #208
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72128497
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Voor de technische vragen: http://www.voertuigcontrole.nl/hondacbf500.htm
Thanks, precies wat ik aan het zoeken was!
censuur :O
pi_72133709
Off for theorie-examen @ 11.30
pi_72137268
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:39 schreef Gauner het volgende:
Off for theorie-examen @ 11.30
Crap, 7 fouten.

Viel me wel op dat echt veel mensen gezakt waren, vond theorie voor auto ook makkelijker eigenlijk.
Net meteen reservering gemaakt voor 15 september.
pi_72140454
jezus, 15september pas? cbr
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72142999
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja, eerstvolgende vrije datum.
pi_72143115
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar dan?
Ik ging net eens kijken hoe het zat met de beschikbare plaatsen, in Bergen op Zoom kan ik over 2 dagen al terecht. Is wel een tijdje met de trein vanuit Tilburg, maar heb toch OV. Nog ff leren dus en dan zien we wel of het lukt!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72145198
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef crossover het volgende:

[..]

Waar dan?
Ik ging net eens kijken hoe het zat met de beschikbare plaatsen, in Bergen op Zoom kan ik over 2 dagen al terecht. Is wel een tijdje met de trein vanuit Tilburg, maar heb toch OV. Nog ff leren dus en dan zien we wel of het lukt!
Heerlen, het diepe zuiden.
pi_72146459
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:03 schreef Gauner het volgende:

[..]

Je hebt dus nog nooit gelest in het verkeer als ik het goed begrijp?
Nope alleen van rijschool naar AVB terein.. ik woon ook niet in de plaats van het examen maar ken het redelijk goed mijn vorige werkgever had er veel klanten.
pi_72150724
8 juli AVB (na 4 lessen)
theorie 27 aug
AVD datum nog onbekend

kan niet meer wachten tot ik mijn moto rijbewijs heb
Audi Audi Audi
pi_72163658
Avd gaat lekker. Pijlen moet ik beter berijden en kruising beter bekijken ivm roodlichtrijders. Buiten bebouwde kom rijden is echt heerlijk, bochtjes!
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_72168269
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Avd gaat lekker. Pijlen moet ik beter berijden en kruising beter bekijken ivm roodlichtrijders. Buiten bebouwde kom rijden is echt heerlijk, bochtjes!
ineens heeft het westland nut
pi_72168415
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef Robin__ het volgende:

[..]

ineens heeft het westland nut
idd...hele tijd wateringen/honselaarsdijk enz
pi_72168524
als je wegreed vanaf de parkeerplaats (avb) moest je toch ook volgende afrit hebben, rotonde naar rechts etc. als je bij die rotonde naar links gaat kom je op een mooi dijk weggetje alleen jammer dat je na een aantal km ineens midden in een woonwijk rijd
pi_72169766
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:58 schreef Robin__ het volgende:
als je wegreed vanaf de parkeerplaats (avb) moest je toch ook volgende afrit hebben, rotonde naar rechts etc. als je bij die rotonde naar links gaat kom je op een mooi dijk weggetje alleen jammer dat je na een aantal km ineens midden in een wgoonwijk rijd
klopt daar rij ik nu ook de hele tijd, leukste gedeelte van de les. snelweg is saai.
pi_72170682
Eindelijk gaat langzame slalom , het duurde ff maar heb 'm nu onder de knie. Eigenlijk best wel simpel als je zo kijkt. Vertraging is ook best nog kut trouwens.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  FOK!Fotograaf woensdag 26 augustus 2009 @ 16:53:19 #223
159915 -Menn0-
MNO
pi_72175580
Morgen om 15:00 motor ophalen
,,/
pi_72179209
Net voor het eerst de weg op geweest, wat een ervaring!
Vond het rijden op het terrein al super maar dit is echt nog een stuk beter!
Gingen naar een ander, groter terrein waar we noodstop en precisiestop hebben geoefend.

Zaterdag 2 uur les.
pi_72185941
hey...

ik heb vandaag een brief binnen gekregen met de uitslag van het AVB examen. alleen staat deze vol met CONECPT.

Klopt dit of gaan ze hier moeilijk mee doen op het AVD examen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')