abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71833840
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
pi_71833864
U was net iets eerder.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_71833979
Dat hoor ik wel vaker.
pi_71834037
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:45 schreef Picchia het volgende:
Dat hoor ik wel vaker.
Je komt vaker te vroeg?
pi_71834086
Moet dit nou?
pi_71834144
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Reya het volgende:
Moet dit nou?
Het mag morgen ook hoor.
pi_71836475
Om het niveau nog wat omlaag te brengen

† In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 00:47:35 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71837284
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef du_ke het volgende:
Om het niveau nog wat omlaag te brengen

Carpe Libertatem
pi_71837405
aan wansmaak geen gebrek
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:59:49 #10
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_71840541
Goedemorgen leutjes
quote:
De Duitse economie is in het tweede kwartaal onverwacht gegroeid. De groei kwam uit op 0,3 procent in vergelijking met het eerste kwartaal. Dat maakte het Duitse bureau voor de statistiek vandaag bekend.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:01:29 #11
Stranger than fiction
pi_71840558
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 09:07:36 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71840645
quote:
We gaan de banken omvormen naar Ijslands voorbeeld?
Carpe Libertatem
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:57:20 #13
Stranger than fiction
pi_71841428
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

We gaan de banken omvormen naar Ijslands voorbeeld?
quote:
In veel landen (Nederland is de uitzondering) is het argument dat banken een publieke taak uitoefenen al redelijk eenvoudig te maken, door het feit dat de overheid garant staat voor (een deel van) het spaargeld. In Nederland kun je nog zeggen dat banken, vanwege het omslagstelsel, hun eigen broek moeten ophouden. Het is dus mogelijk dat, indien een grote Nederlandse bank omvalt en door het omslagstelsel voor een domino-effect zorgt, iedereen zijn geld kwijt is, omdat de overheid als laatste het spaargeld niet garandeert. De grap is dat banken daar nu van af willen, omdatzij bang zijn voor dat domino-effect.

Banken, ook Nederlandse, moeten al voldoen aan allerlei extra overheidscontroles. Een twintigtal jaren geleden hadden de centrale banken nog legio aan instrumenten om de geldhoeveelheid die in omloop was te reguleren. Zulk soort mogelijkheden had de overheid niet bij “gewone” bedrijven. Langzamerhand hebben de centrale banken zich teruggetrokken en hebben toegestaan dat de gewone banken zeer weinig geld aanhielden en steeds meer gingen uitlenen en dat banken zich steeds meer gingen gedragen als “gewone” bedrijven met aandeelhouders die in de watten gelegd moesten worden. En toen ging de aandeelhouder eisen stellen…

Banken zijn geen publieke bedrijven, maar zijn wel bedrijven waar de overheid zeer bijzondere eisen aan mag stellen, juist vanwege de grote risico’s. Zo stelt de overheid ook voor grote fabrieken, zoals raffinadrijen, zeer strenge eisen en worden er zeer strenge controles uitgevoerd. Kortom, de overheid moet zeer strenge eisen stellen aan banken en deze ook goed kunnen controleren. De overheid moet dus ook de belangen van de aandeelhouder, indien nodig, opzij kunnen zetten als dat te grote risico’s met zich meebrengt.

Dit verschilt op zich niet zoveel van de mogelijkheden die een overheid nu al heeft, echter de overheid zal veel strengere eisen aan banken moeten gaan stellen, zoals het dat ook doet wanneer er een raffinaderij ontploft. Of een gevangenis in brand vliegt, of noem alle verdronken kalveren maar op.

Of er paal en perk gesteld moet worden aan de bonussen-cultuur staat hier helemaal los van. Voor toptalent moet betaald worden vindt Jort Kelder, en met hem vermoedelijk ieder weldenkend mens (om de retorische truc van Frank Ankersmit maar even te hergebruiken). Een ander, zelden aangestipt probleem is dat voor de bepaling van het salaris (dus niet de bonussen) van een nieuwe topman, of het nou een bankier is, of de nieuwe baas van KPN, wordt nooit, maar dan ook nooit meegewogen of het wel zo’n talent is. Of dat hij eigenlijk maar heel middelmatig is. Er wordt alleen maar gekeken naar andere bazen in “vergelijkbare posities”. In een fraai interview met de ex-directeur HRM van ABN-AMRO werd er nog een “duistere kant” van de hoge salarissen blootgelegd. Zij observeerde dat als je vier ton per jaar verdiend, je het gevoel krijgt dat je dat ook verdiend. Kortom, je verliest ieder gevoel voor proporties. Een directeur die zich beklaagt over het feit dat “we-the-people” zijn salaris te hoog vinden, heeft zelf geen zicht op het feit dat wij wel eens gelijk zouden kunnen hebben!

Bij de bonussen is het vaak nog veel erger. Deze worden niet uitgedeeld voor bijzondere prestaties, maar voor heel gewone zaken waar 9 van de 10 keer een directeur zelf geen enkele invloed op uit kan oefenen en zeker niet voor de periode waarvoor de bonussen uitgekeerd worden. Een jaar, of pakweg twee jaar, is veel te weinig om te bepalen of het beleid van een directeur succesvol is geweest.

Hèt voorbeeld van hoe het niet moet werd gegeven door een Amerikaanse bank. Bij de Amerikaanse Centrale Bank geld lenen tegen 0% en dat uitzetten tegen 6% in de markt. Tsja, voor zo’n lumineus idee verdient de baas toch wel een bonus van tientallen miljoenen. Een Franse bank kon toen niet achterblijven en ging hoge bonussen, ondanks de staatssteun, uitdelen met als argument “de anderen doen het ook en anders lopen onze beste mensen weg”. Dus ook bonussen worden met elkaar vergeleken.

In een werkelijke meritocratie zou duidelijk zijn wat iemands competenties zijn en wat daar voor betaald moet worden. Maar wat iemands competenties zijn is vaak niet duidelijk, en wat hij presteert ook niet, en wat zijn invloed op die prestaties is ook niet. Dus hoe bepaal je de hoogte van een bonus?

Afbreukrisico wordt vaak genoemd als extra reden voor het hoge salaris. Totale nonsens. Een werknemer dieop zijn 50ste ontslagen wordt, heeft ook bijna geen kans meer om nog werk te vinden, daar krijgt hij geen extra salaris voor, laat staan bonussen. Maar de directeur van een bekende grootgrutter had na zijn ontslag binnen de korste keren weer allerlei lucratieve baantjes. Kortom, hoezo afbreukrisico?

Kortom, de bonuscultuur en het verschijnsel dat de salarissen aan de top van een bedrijf veel harder groeien dan aan de basis, is een verschijnsel dat niet goed recht te praten is en dat, indien mogelijk, een halt toegeroepen moet worden. Anders eindigt het nog op de wijze die Dilbert ooit te horen kreeg van zijn CEO: “De aandeelhouder vond het niet erg dat er één CEO was die 450x het salaris van een gemiddelde werknemer verdiende. Nu die functie een duobaan geworden is, dachten we dat ze het ook niet erg zouden vinden als wij allebei 450x het gemiddelde zouden verdienen”.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 10:09:04 #14
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71841678
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]

Ahja. Regels hebben niet het gewenste effect gehad, dus moeten er meer regels komen.
Carpe Libertatem
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:15:44 #15
Stranger than fiction
pi_71841811
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ahja. Regels hebben niet het gewenste effect gehad, dus moeten er meer regels komen.
Wat een simplistische conclusie. Maar goed, dat had ik wel kunnen verwachten met je libertarische insteek.

Volgens mij wordt er in het stukje niet direct opgeroepen tot meer regels. Het is meer uiteenzetting van de wat vreemde psychologische verschijnsels; de drogredenen die er de bovenhand hebben.

Maar goed breng het maar weer terug tot je stopwoordje overheid.
pi_71842600
Ach Rock bekijk het zo, voor appeltje is alles wat tegenzit in het leven in elk geval makkelijk te verklaren . Moet die jongen toch een fijn gevoel geven.
pi_71843423
het blijft lastig zo`n nieuwe telefoon uitkiezen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 11:26:48 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71843566
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgens mij wordt er in het stukje niet direct opgeroepen tot meer regels. Het is meer uiteenzetting van de wat vreemde psychologische verschijnsels; de drogredenen die er de bovenhand hebben.
quote:
Kortom, de overheid moet zeer strenge eisen stellen aan banken en deze ook goed kunnen controleren.
Carpe Libertatem
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:28:30 #19
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71843616
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:09 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Er is toch vrijwel geen verschil tussen een beetje slaan en heel veel slaan.

Hihi.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71843659
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Bevalt me prima.
pi_71843683
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ja ik ben er ook aan toe. Denk momenteel aan een Nokia 6700. Lekker simpel en robuust. En via Vodaphone kan ik voordelig een jaar abo krijgen met dit toestel er bij. En een jaartje moet net lukken voor hij versleten is .
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:39:48 #22
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71843924
Well, I'm just a modern guy.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_71844093
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef TitusPullo het volgende:
Well, I'm just a modern guy.
Met bijbehorende telefoon.
pi_71844132
Er was eerst zo'n Italiaanse jongen, die vroeg zich telkens af wat puntenel betekende. "Ik hoor ze overal telkens puntenel zeggen, maar wat betekent dat toch?"

Ik had eerst echt geen flauw idee waar hij het over had, maar ik denk dat ik het al weet.
pi_71844144
.nl
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:48:40 #26
235357 TitusPullo
pi_71844184
quote:
Ik heb twee jaar lang louter van een dergelijk toestel gebruik gemaakt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_71844205
Had 'ie zelfs opgezocht in het woordenboek, maar ook daar stond het niet in.
pi_71844248
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja ik ben er ook aan toe. Denk momenteel aan een Nokia 6700. Lekker simpel en robuust. En via Vodaphone kan ik voordelig een jaar abo krijgen met dit toestel er bij. En een jaartje moet net lukken voor hij versleten is .
Ik mis de tijd dat je telefoons nog gewoon moeiteloos als bieropeners kon gebruiken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:51:26 #29
235357 TitusPullo
pi_71844254
Italianen zijn dan ook volledig afhankelijk van andere volkeren waar het cultuurvergaring betreft.
pi_71844394
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef TitusPullo het volgende:
Italianen zijn dan ook volledig afhankelijk van andere volkeren waar het cultuurvergaring betreft.
Wordt dat de eerste stelling in je proefschrift?
pi_71844438
En wat is de invloed daarvan op het klimaat?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:08:54 #32
235357 TitusPullo
pi_71844708
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Wordt dat de eerste stelling in je proefschrift?
Nee, de eerste stelling is: J.B. Bury was een zulthoofd.
pi_71844714
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

de kandidaten:
Mijn huidige w880i houden

Maar eigenlijk wil ik er een smartphone bij dus dan volgen deze
de nog uit te komen SE satio (ook iets te groot en zal wel duur worden)

of de nokia n97 (duur en iets te groot naar mijn zin)

of de e52 (redelijk goedkoop en lekker klein, maar kan toch alles)

eigenlijk wil ik iets ter grootte van de e55 maar dan met touchscreen, maar die telefoon bestaat nog niet
Het is of geen touchscreen en handzaam formaat of touchscreen en groot
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:12:06 #34
235357 TitusPullo
pi_71844785
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef Picchia het volgende:
En wat is de invloed daarvan op het klimaat?
pi_71844912
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik mis de tijd dat je telefoons nog gewoon moeiteloos als bieropeners kon gebruiken.
Daarvoor is meestal wel een ander onderwerp bij de hand .
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:27:04 #36
Stranger than fiction
pi_71846707
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]
[..]
Andere regels =! meer regels
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:29:44 #37
Stranger than fiction
pi_71846792
pi_71852378
quote:
Toxoplasma gondii is nog veel beter, die hersenspoelt ratten en muizen om niet meer bang te zijn voor katten, zodat ze opgegeten worden en de parasiet zich kan verspreiden via de uitwerpselen van katten.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:43:15 #39
235357 TitusPullo
pi_71853763
Toxoplasma dhimmii.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:45:12 #40
235357 TitusPullo
pi_71853800
quote:
In het tijdschrift National Geographic van augustus 2001 staat een artikel over spinnen, en met name één beschrijving vond ik fascinerend. Aan de westkust van Costa Rica verdooft een wesp de spin Plesiometa argyra en legt een ei in het achterlijf van de spin. De wespenlarve voedt zich met het bloed van de spin en neemt op een bepaald moment de controle van de hersenen van de spin over. In plaats van overdag gaat de spin opeens s’nachts een web maken, en dan niet een web met veel dunne spaken, maar een web met weinig dikke spaken, wel veertig keer zo dik als normaal. Zo’n web is onbruikbaar voor de spin, maar perfect voor het dragen van de cocon van de wespenlarve die de spin na het maken van het stevige web oppeuzelt en uit het web gooit. De bioloog Eberhard beschrijft wat hier gebeurt als het ‘inschakelen van een subroutine van een subroutine in de ontwerpsoftware van de spin".
pi_71853847
http://en.wikipedia.org/wiki/Dicrocoelium_dendriticum-
quote:
There, the fluke takes control of the ant's actions by manipulating these nerves. As evening approaches and the air cools, the infested ant is drawn away from other members of the colony and upward to the top of a blade of grass. Once there, it clamps its mandibles onto the top of the blade and stays there until dawn. Afterward, it goes back to its normal activity at the ant colony. If the host ant were to be subjected to the heat of the direct sun, it would die along with the parasite. Night after night, the ant goes back to the top of a blade of grass until a grazing animal comes along and eats the blade, ingesting the ant along with it, thus putting lancet flukes back inside their host.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:49:46 #42
235357 TitusPullo
pi_71853890
Cees Dekker en Maria van der Hoeven zullen wel in hun nopjes zijn met zulk gedrag.
pi_71853983
Tsja, het lijkt wel religie, die parasieten.
pi_71854051
Ik ben orthodox parasitair.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:58:04 #45
235357 TitusPullo
pi_71854101
Junk-Reya.
pi_71854156
Ach kijk, Reya's homoloog.
pi_71855321
Meldt.
pi_71857664
Las vandaag in de krant over een Nederlandse gezin, vader heeft de Marokkaanse nationaliteit, dat haar nieuwe dochtertje registreerde (?) bij de gemeente. Voila, Marokkaanse nationaliteit erbij, want, volgens de Nederlandse ambtenaar, zo heeft Marokko het nu eenmaal.

Dat Marokko iedereen maar de Marokkaanse nationaliteit geeft, sja, belachelijk, maar als zij dat willen doen, fijn. Dat de Nederlandse overheid zo, zelfs zonder medeweten van de ouders, meewerkt aan Marokkaanse regeltjes, is wel achterlijk.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:38:12 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71858209
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef Monidique het volgende:
Las vandaag in de krant over een Nederlandse gezin, vader heeft de Marokkaanse nationaliteit, dat haar nieuwe dochtertje registreerde (?) bij de gemeente. Voila, Marokkaanse nationaliteit erbij, want, volgens de Nederlandse ambtenaar, zo heeft Marokko het nu eenmaal.

Dat Marokko iedereen maar de Marokkaanse nationaliteit geeft, sja, belachelijk, maar als zij dat willen doen, fijn. Dat de Nederlandse overheid zo, zelfs zonder medeweten van de ouders, meewerkt aan Marokkaanse regeltjes, is wel achterlijk.
Ze kunnen veel beter AH-bonuskaarten gaan uitdelen op het gemeentehuis.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71861464
Over paspoorten gesproken: je hebt nog een maandje om een paspoort of ID te halen zonder vingerafdrukken.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:33:04 #52
235357 TitusPullo
pi_71861542
O ja kom hier met bewijs Kneus
pi_71861993
Ik heb morgenochtend op het bizarre tijdstip van half tien een afspraak. God mag weten wie dat heeft gearrangeerd.
pi_71862058
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:29 schreef Picchia het volgende:
Over paspoorten gesproken: je hebt nog een maandje om een paspoort of ID te halen zonder vingerafdrukken.
maar alvast met chip
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:50:33 #55
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71862096
Mijn bloed, mijn ziel voor Meki.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71862111
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:50 schreef Montov het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor Meki.
Opportunist.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:55:07 #57
235357 TitusPullo
pi_71862249
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb morgenochtend op het bizarre tijdstip van half tien een afspraak. God mag weten wie dat heeft gearrangeerd.
Een alleszins Christelijk tijdstip, wat uw opdraven consensueel dient te maken.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:09:59 #58
Stranger than fiction
pi_71862695
Hoe vroeger je begint, hoe sneller je er weer van bent.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:11:15 #59
235357 TitusPullo
pi_71862732
Groningse wijsheid is nu en dan best welkom.
pi_71862733
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe vroeger je begint, hoe sneller je er weer van bent.
Daarom begon ik al vroeg met leven.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:14:32 #61
235357 TitusPullo
pi_71862845
Dank je, M. Mijn dag is weer goed.
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:13:43 #62
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71866082
de SC bestaat nog
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 07:28:25 #64
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71867026
Mr DoG bestaat nog.
Waar zit je?
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:01:39 #65
Stranger than fiction
pi_71867766
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 02:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de SC bestaat nog
DoG
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:33:48 #66
235357 TitusPullo
pi_71868374
Dag DoG!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:34:47 #67
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71868399
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:33 schreef TitusPullo het volgende:
O ja kom hier met bewijs Kneus
Jij superdomme gans!
Géén kloon van tvlxd!
pi_71869289
quote:
DEN HAAG - Ook in Nederlandse grote steden staat Mohamed op nummer een in de ranglijst van jongensnamen die ouders aan hun kinderen geven. Dat is het geval in Amsterdam, Utrecht en Den Haag.

Bij de top vijf van meisjesnamen is het beeld anders. Die wordt in de vier grote steden in Nederland gedomineerd door vanouds bekende namen als Sara, Emma en Sophie. In meisjesnamen is bij moslims meer variatie dan in jongensnamen, verklaart namendeskundige Doreen Gerritzen van het Meertens Instituut.
http://www.nd.nl/artikele(...)-in-steden-nederland

Het zijn ook altijd dezelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Autodidact op 14-08-2009 10:28:21 ]
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:23:38 #69
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71869545
Ik ben ook altijd hetzelfde.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:26:32 #70
Stranger than fiction
pi_71869640
Mohammed is een wat saaie naam...
pi_71870015
Het vervelendst is natuurlijk de uitspraak. Is het nou MOhamed MOhammed, MoHAmed, Momed, ACHmed Aaahmed.

Ik noem ze gewoon tuig. Werkt altijd.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:49:13 #72
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71870293
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:39 schreef Autodidact het volgende:
Het vervelendst is natuurlijk de uitspraak. Is het nou MOhamed MOhammed, MoHAmed, Momed, ACHmed Aaahmed.

Ik noem ze gewoon tuig. Werkt altijd.
De echte vraag is, moeten we jou zwart of neger noemen. Of salonblank?
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:51:35 #73
Stranger than fiction
pi_71870363
Excuus negert
pi_71870401
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef Montov het volgende:

[..]

De echte vraag is, moeten we jou zwart of neger noemen. Of salonblank?
Ik dacht eerder aan De Verlosser.
pi_71870477
Maar deze cijfers zijn gegeven omdat Geert Wilders er om vroeg. Wat moet je hier mee? Is het een politiek onderwerp dat ze meestal de eerste zoon Mo noemen?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:56:28 #76
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71870480
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan De Verlosser.
Dan verwarren we je steeds met JohnDope, doch.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:10:42 #77
Stranger than fiction
pi_71870850
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef Autodidact het volgende:
Maar deze cijfers zijn gegeven omdat Geert Wilders er om vroeg. Wat moet je hier mee? Is het een politiek onderwerp dat ze meestal de eerste zoon Mo noemen?
De linkse kerk schuift dit soort cruciale nieuws de cryptes in. Dat moet voorkmoen worden.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:18:03 #78
235357 TitusPullo
pi_71871060
Bas, Coen en Melvin zijn gelukkig nog altijd kneuzennamen.
pi_71871142
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 07:28 schreef Montov het volgende:
Mr DoG bestaat nog.
Waar zit je?
thuis denk ik,
ben even 2 daagjes vrij
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_71871438
DoG !
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:36:57 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71871526
Geweldig die nieuwe overheids viral over veiligheid op het internet waar er ongevraagd al je beschermde gegevens gebruikt worden door een 3e commerciele partij om duidelijk te maken dat je voorzichtig om moet gaan met je privegegevens.

Ze maken in 1x duidelijk dat het toch geen reet uit maakt.
Carpe Libertatem
pi_71871637
tss, die kutrus zegt in het filmpje dat ik een ouwe kop heb

du_ke
iedereen
pi_71871681
Moet ik me nu registreren bij Hyves en foto's uploaden om te zien hoe ik daar zorgvuldig mee moet omgaan?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:45:34 #84
Stranger than fiction
pi_71871713
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Geweldig die nieuwe overheids viral over veiligheid op het internet waar er ongevraagd al je beschermde gegevens gebruikt worden door een 3e commerciele partij om duidelijk te maken dat je voorzichtig om moet gaan met je privegegevens.

Ze maken in 1x duidelijk dat het toch geen reet uit maakt.
Databases. Roots of all evil.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:46:19 #85
235357 TitusPullo
pi_71871730
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:44 schreef Picchia het volgende:
Moet ik me nu registreren bij Hyves en foto's uploaden om te zien hoe ik daar zorgvuldig mee moet omgaan?

Nee, jij moet mij uitleggen waarom de Italianen zo'n verwaand volk zijn.
pi_71871862
Omdat het katholieken zijn en geen calvinisten?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:59:21 #87
235357 TitusPullo
pi_71872115
Voor 2400 komen ze hun bed niet uit, net als Monidique.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:03:46 #88
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71872249
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef TitusPullo het volgende:
Bas, Coen en Melvin zijn gelukkig nog altijd kneuzennamen.
Vergeet Jorn niet.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:45:29 #89
Stranger than fiction
pi_71873361
Erik
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:18:05 #90
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71874169
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Erik
Carpe Libertatem
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:34:24 #91
Stranger than fiction
pi_71874695
pi_71874825
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hoi Erik.
pi_71874869
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Amsterdammers.
Hee zo parkeer ik ook
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:42:03 #94
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71874956
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Monolith het volgende:
Hoi Erik.
Hoi.
Carpe Libertatem
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:45:20 #95
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71875044
Hallo.
pi_71875097
Voorwaar, een libertariër met een sprookjesnaam.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:49:13 #97
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71875173
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:45 schreef Reya het volgende:
Hallo.
Hoi Gregorius.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:00:51 #98
Stranger than fiction
pi_71875501
Dag
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:06:06 #99
235357 TitusPullo
pi_71877328
Een liberaal met een evangelistennaam.
pi_71877692
pi_71877954
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje wazig.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:33:14 #102
235357 TitusPullo
pi_71878067
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje wazig.
Semi-live.
pi_71878231
quote:
Amsterdammers.
Lekker subtiel, ik kan dat wel waarderen.
pi_71878357
Bijna weekend.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:44:21 #105
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71878398
quote:
Amsterdammers.
Dan heb jij Mutant01 nog niet zien inparkeren.
pi_71878406
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:42 schreef Monolith het volgende:
Bijna weekend.
Jij....... jij... hoer!!!!!!!!!!!

Ik ga weer werken hoor, doe eens niet zo fucking vrolijk
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:45:56 #107
Stranger than fiction
pi_71878446
Bijna weekend, ze stikken er maar verder in.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:46:39 #108
235357 TitusPullo
pi_71878469
In vleesmeloenen ?
pi_71878490
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Jij....... jij... hoer!!!!!!!!!!!
Tijdens jouw afwezigheid hebben we afgesproken het niet meer over de vriendin van Rock te hebben.
pi_71878542
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tijdens jouw afwezigheid hebben we afgesproken het niet meer over de vriendin van Rock te hebben.
Sorry
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:49:46 #111
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71878566
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef TitusPullo het volgende:
In vleesmeloenen ?
Uit de klassieke Rapenburgse keuken.
pi_71878626
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Reya het volgende:

[..]

Uit de klassieke Rapenburgse keuken.
Das toch dat ding ff onder water houden en dan doorslikken??

Veel beters uit die streek kan ik me bijna niet voorstellen cullinair gezien.
pi_71879735
quote:
Door blunder vrijuit na verspelen 3,5 ton bankgeld
vrijdag 14 augustus 14:15
HARDENBERG – Bij de Rabobank in Hardenberg ontdekte een 33-jarige medewerker dat door een falend computersysteem hij zichzelf kredieten kon verschaffen. Hij drukte 346.000 euro achterover en verspeelde alles op de optiebeurs. Door een blunder van het openbaar ministerie (OM) kon hij als vrijgesproken man de rechtbank verlaten.
Tijdens een eerdere rechtszitting had de bankemployee uit Hoogeveen volmondig toegegeven dat hij de honderdduizenden euro's achterover had gedrukt, door zichzelf tussen maart en juni vorig jaar meermalen kredieten te verschaffen. Per toeval had hij ontdekt dat dit technisch gezien geen enkel probleem was bij de Rabobank Vaart en Vechtstreek.
In de jaren negentig had de verwoede belegger veel geld op de beurs verloren en met centen van de bank (en dus van honderden klanten) probeerde hij die verliezen vorig voorjaar goed te maken. Maar op de Amsterdamse optiebeurs verdwenen de euro's als sneeuw voor de zon. 'Ik werd een beetje overmoedig', erkende de Hoogevener.
Voor oplichting van de Rabobank hoorde de voormalige bankmedewerker vrijdag een werkstraf tegen zich eisen van 240 uur. Ook wilde de aanklaagster dat de man een voorwaardelijke celstraf zou krijgen van acht maanden en dat hij het weggesluisde geld zou inleveren bij de staat. Dat laatste is een zogenoemde ontnemingvordering.
Maar aan straf of 'plukken' van winst kwam de politierechter in Zwolle niet toe. Hij volgde het pleidooi van advocate Pieters om haar cliënt vrij te spreken. Volgens de raadsvrouw was het geen oplichting (met leugens en listige kunstgrepen), maar maakte de employee alleen gebruik van een falend computersysteem bij de bank.
De rechter was het hier mee eens. Hij noemde het gedrag van de man wel moreel laakbaar. 'Dit deugt natuurlijk niet.' Maar volgens de politierechter had de officier van justitie niet de goede dingen in de dagvaarding gezet. 'Ik moet me aan de wet houden'. Daarom werd de man vrijgesproken en ging de ontnemingclaim van tafel.
De rechter waarschuwde de Hoogevener wel direct dat hij niet te hard moet juichen. De officier van justitie kan natuurlijk in hoger beroep om de blunder weer goed te maken. Getuige haar veelzeggende blik zal dat ook zeker gebeuren. De man heeft overigens inmiddels nieuw werk en gaat met hulp van instanties zijn schulden aflossen.
Soms krijg je het idee dat witteboordencriminaliteit niet altijd streng genoeg gestraft wordt....

240 uur werkstraf voor het jatten van ¤ 346.000...
pi_71880060
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Soms krijg je het idee dat witteboordencriminaliteit niet altijd streng genoeg gestraft wordt....

Geweldig toch?
pi_71880189
Dat bedrag is niet echt bijzonder hoog voor effectenhandel. En waarschijnlijk zit hij nu wel met een dikke schuld aan de bank.
pi_71881894
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als ik het zo lees heeft het OM zijn werk gewoon niet goed gedaan. Dat heeft niks te maken met de strafmaat op diefstal.

Ik proef hier een wilderesque sausje, du_ke.
pi_71882046
Over justitie gesproken, dit vond ik toch een bijzonder bizar verhaal.
quote:
Het bewuste onderzoek is al een vijftal jaar oud. Het begon na een huiszoeking bij advocaat Robert Peeters uit Overijse, die verdacht werd van fraude. Op zijn computer vonden de speurders nog uit te spreken vonnissen van Francine De Tandt, nu voorzitter van de rechtbank van koophandel maar toen nog ondervoorzitter.

De Tandt is de rechter die vorig jaar in eerste aanleg de verkoop van Fortis aan BNP Paribas goedkeurde. Verschillende advocaten vermoeden dat De Tandt jarenlang vonnissen afleverde op bestelling. Het viel hen op dat sommigen van hun confraters zogoed als nooit een zaak verloren bij de rechter.
pi_71882427
quote:
België roept Nederland op het matje
Het geduld van Vlaanderen met het uitstel van het uitdiepen van de Westerschelde is op. Dat heeft de Vlaamse premier Kris Peeters de Nederlandse ambassadeur laten weten.

Het uitstel kost de haven van Antwerpen zo'n 70 miljoen euro per jaar.

De Westerschelde had volgens een Nederlands-Vlaams verdrag uit 2005 dit jaar uitgediept moeten zijn. Antwerpen wordt daardoor beter bereikbaar voor grote zeeschepen.

Het werk in Nederland ligt stil, omdat het volgens de Raad van State niet duidelijk is hoeveel schade de natuur in Zeeland ervan ondervindt.

Volgens de Vlamingen speelt ook mee dat het uitdiepen niet in het belang is van Rotterdam, de grote concurrent van Antwerpen.

Uitzonderlijk
Het ontbieden van de Nederlandse ambassadeur is een uitzonderlijke stap voor Vlaanderen.

Minister Eurlings begrijpt de zorgen van de Vlamingen, maar hij benadrukt dat het kabinet gebonden is aan een rechterlijke uitspraak.

Het kabinet gaat binnenkort met Vlaanderen overleggen om de afspraken op een andere manier alsnog na te komen.

Bron + filmpjes: NOS.nl
Bescherm die vogeltjes maar hoor.
pi_71882561
Ah, ze hoeven de HSL ook niet meer. Perfect. Ze maken het wel heel aantrekkelijk voor ons.
pi_71882608
tot over een weekje ofzo
pi_71882658
:-)))
pi_71884021
Dag! , .
pi_71884379
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:01 schreef Monidique het volgende:
Dag! , .
Toedels. .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:57:27 #124
Stranger than fiction
pi_71885470
Godverdorie het lijkt wel een reünie.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:04:04 #125
235357 TitusPullo
pi_71885633
Mijn bloed, mijn ziel voor klowjow.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:41:21 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71886669
Mijn bloed, mijn ziel voor AliKannibali.
pi_71887168
Mijn ex, mijn statiegeld voor Rock_de_Braziliaan.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:40:32 #128
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71888579
Nu Nordcore weer terug.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71889274
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef Montov het volgende:
Nu Nordcore weer terug.
Dat zou geweldig zijn, alsof er nooit wat is veranderd en niemand is weggeweest.

Om alle goeie dingen maar in ere te houden open ik een flesje Sancerre
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:27:52 #130
Stranger than fiction
pi_71890157
*Plop.
pi_71890293
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:17 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als ik het zo lees heeft het OM zijn werk gewoon niet goed gedaan. Dat heeft niks te maken met de strafmaat op diefstal.

Ik proef hier een wilderesque sausje, du_ke.
Die fout van het OM staat los van de strafeis. Ik mag hopen dat ze dit tijdens het hoger beroep goedmaken .
pi_71890339
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
*Plop.
Ah ik ben net weer thuis dus dat komt goed uit .
pi_71890647
Maar om niet alles te hoeven terug lezen. Hoe was het hiero op fok! ????
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:47:27 #134
Stranger than fiction
pi_71890919
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Een lesbisch fuckfest.
pi_71890998
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat Rock zegt. Alleen dan wel een fest voor 50+'ers. Beetje dooie boel hier.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:52:05 #136
Stranger than fiction
pi_71891107
pi_71891143
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Een lesbisch fuckfest.
Kut dat ik dat dan weer gemist heb
pi_71891145
Rock je moet je koffiekopje niet op de kop houden. Dat is zonde .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:53:43 #139
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71891172
Ik ga verder van mijn vakantie genieten.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71891246
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef du_ke het volgende:
Rock je moet je koffiekopje niet op de kop houden. Dat is zonde .
Tis gewoon hele sterke koffie

Montov
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:56:06 #141
Stranger than fiction
pi_71891284
Hoefijzer koffie.
pi_71891657
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Tis gewoon hele sterke koffie

Montov
Dan mag het. De koffie die ik vanmiddag op het terras had was ook goed te doen. Een dubbele espresso vers gezet door de eigenaar van een koffiewinkeltje
pi_71891873
M'n computer begint raar te doen

pi_71894688
now that its time
now that the hour hand has landed at the end
now that its real
now that the dreams have given all they had to lend
i want to know
do i stay or do i go
and maybe try another time
and do i really have a hand in my forgetting?
pi_71895720
Zojuist Kick van INXS, als in: nu. Ja, dat rockt.
pi_71895804
Mensenrechten = Koran. Vermakelijk is hij wel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:22:24 #147
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71896362
"Onvoldoende mensen gevonden". Wilders vindt Nederland te leeg.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71896375
Anders importeert hij toch gewoon een paar mensen.
pi_71897088
quote:
De Paus is niet te spreken over een kunstwerk in Glasgow, waarbij bezoekers hun eigen verhaal aan een bijbel mogen toevoegen.

De hoop was dat de bezoekers van de tentoonstelling 'Made in God's Image' mooie, persoonlijke bijdragen zouden leveren, maar in plaats daarvan kwam het boek vol te staan met obscene teksten. 'Het is walgelijk en beledigend,' zegt een woordvoerder van het Vaticaan in de Daily Mail. 'Zoiets zouden ze nooit met een koran durven doen
Met enige jaloezie kijken ze naar de geweldscultus die rond lastering van de koran heerst.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:33:39 #151
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71897211
Dat vind ik nogal een verregaande implicatie; als ik mijn afschuw uitspreek over het oeuvre van Arnon Grunberg, betekent dat nog niet dat ik hem enige vorm van geweld aan zou willen doen.
pi_71897241
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Reya het volgende:
Dat vind ik nogal een verregaande implicatie; als ik mijn afschuw uitspreek over het oeuvre van Arnon Grunberg, betekent dat nog niet dat ik hem enige vorm van geweld aan zou willen doen.
Jij bent De Slechte Lezer.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:36:56 #153
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71897264
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jij bent De Slechte Lezer.
Ik lees nergens in het bericht dat het Vaticaan jaloers is op de geweldscultus (zover die uberhaupt bestaat) rond de Koran.
pi_71897281
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:33 schreef Reya het volgende:
"Zoiets zouden ze nooit met een koran durven doen"

Dit is niet omdat kunstenaars zo veel meer waarde hechten aan wat in de koran staat. Ze zijn gewoon, terecht, als de dood dat ze er niet levend van af komen.
pi_71897302
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:36 schreef Reya het volgende:

[..]
(zover die uberhaupt bestaat)
. Probeer het uit en maak eens zoiets over de koran.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:41:36 #156
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71897359
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Probeer het uit en maak eens zoiets over de koran.
Dat zal ik zeer zeker niet doen, omdat er vast wel een paar idioten opstaan die denken via een geforceerde confrontatie tussen mij en een stukje lood het paradijs te bereiken. Dat er een aantal compleet doorgedraaide psychopaten rondlopen die denken dat boek met hand en tand te moeten verdedigen, betekent echternog niet dat er een 'geweldscultus' rondom bestaat. De meeste mensen die dat boek frequent lezen doen geen vlieg kwaad.
pi_71897391
Wilders leest de Koran met regelmaat.
pi_71897394
Jij bent De Apologeet.
pi_71897406
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef Picchia het volgende:
Wilders leest de Koran met regelmaat.
Ja, hij wel, maar die... nazi... wil niet dat wij 't lezen, om te kijken of zijn repressie gerechtvaardigd is.
pi_71897417
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:41 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat zal ik zeer zeker niet doen, omdat er vast wel een paar idioten opstaan die denken via een geforceerde confrontatie tussen mij en een stukje lood het paradijs te bereiken. Dat er een aantal compleet doorgedraaide psychopaten rondlopen die denken dat boek met hand en tand te moeten verdedigen, betekent echternog niet dat er een 'geweldscultus' rondom bestaat. De meeste mensen die dat boek frequent lezen doen geen vlieg kwaad.
Die idioten, dat is de geweldscultus. Dat is ook de reden dat dit kunstwerk niet over de koran zou kunnen gaan zonder dat hij voor zijn leven moet vrezen. Ik zeg helemaal niet dat het om "de meeste mensen" gaat, dat zou nergens op slaan.
pi_71897480
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, hij wel, maar die... nazi... wil niet dat wij 't lezen, om te kijken of zijn repressie gerechtvaardigd is.
Je kunt veilig stellen dat personen die de Koran lezen veranderen in nazi's.
pi_71897490
Bijna de laatste Carthaagse (?) stad ingenomen, verklaren Isabella en Bismarck Hannibal de oorlog en neemt Hare Royale Iberische de stad in.
pi_71897493
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:47 schreef Picchia het volgende:

[..]

Je kunt veilig stellen dat personen die de Koran lezen veranderen in nazi's.
Grapjas.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:49:15 #164
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71897520
Je moet Bismarck ook nooit vertrouwen.
pi_71897559
Nu is het tijd om overal kennis en geld op te bouwen. Rushen, rushen, rushen.
pi_71897974
Zo. Ik leef weer. Ongeveer.
pi_71898035
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Monolith het volgende:
Och, je moest eens weten!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:18:09 #168
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71898041
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:14 schreef Monolith het volgende:
Volgens de wet van behoud van energie, betekent dit dat er nu ergens in de wereld iemand dood is gegaan dankzij jou.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:20:16 #169
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71898082
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Montov het volgende:

[..]

Volgens de wet van behoud van energie, betekent dit dat er nu ergens in de wereld iemand dood is gegaan dankzij jou.
Je lijdt aan vormverlies, dat betekent waarschijnlijk dat de humor van TitusPullo in kwaliteit zal toenemen.
pi_71898098
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Montov het volgende:

[..]

pi_71898106
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:20 schreef Reya het volgende:

[..]

Je lijdt aan vormverlies, dat betekent waarschijnlijk dat de humor van TitusPullo in kwaliteit zal toenemen.
Vijfde wet van Titus-dynamica.
pi_71900466
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:04 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor klowjow.
Ik zal er dankbaar gebruik van maken.
pi_71903554
Ik heb een tuintje in mijn hart...
pi_71903854
ik heb hete cht gehad met essays en literatuuronderzoek
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:16:23 #175
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71905120
Ik heb het echt gehad met kapitaalloze mededelingen.
  † In Memoriam † zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:33:20 #176
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71905375
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef Reya het volgende:
NIET ZO ZEUREN!
Carpe Libertatem
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:27:19 #177
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71906379
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

NIET ZO ZEUREN!
Ik heb het echt gehad met onderkastloze geboden.
pi_71906400
Ik heb het gehad met de onderklasse.
pi_71906534
quote:
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:31 schreef Monidique het volgende:
Hoofdletters dwingen geen gelijk af, trouwens.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:36:54 #180
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71906553
quote:
Het is zoalshetis
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:36:59 #181
262650 kitao
prikplaatje
pi_71906556
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:41 schreef Picchia het volgende:
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Deel 1575 ?
Is dat een verwijzing naar de slag bij Nieuwpoort of valt er daadwerkelijk zoveel passie te bezemelen dat het de spuigaten uitloopt ?
megalomaniac
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:53:07 #182
Stranger than fiction
pi_71906861
Definieer de spuigaten uitlopen.
pi_71907300
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Definieer de spuigaten uitlopen.
pi_71907468
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef Nautilus_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dat voor een miserabel schepsel?
pi_71907504
It ain't me.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:47:52 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71907945
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:12 schreef Nautilus_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een lelijke das.
pi_71908407
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat is dat voor een miserabel schepsel?
Ik weet het niet. Het portret bevond zich in een Leids archief.
pi_71908478
Bewaar je contactlenzen nooit in een jeneverglaasje.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:21:11 #189
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71909913
En je kunstgebit ook niet.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:05:02 #190
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71915119
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb hete cht gehad met essays en literatuuronderzoek
Vandaag de laatste 1000 woorden van mijn scriptie
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:53:55 #191
Stranger than fiction
pi_71915628
Het klinkt een beetje schools: de laatste 1000 woorden...

Het gaat toch om kwaliteit? Of ben ik nu naïef?
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:58:55 #192
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71915704
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het klinkt een beetje schools: de laatste 1000 woorden...

Het gaat toch om kwaliteit? Of ben ik nu naïef?
Ik weet ook al wat ik ga schrijven natuurlijk, het is niet alsof ik willekeurig wat vulling erin prop.
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:59:04 #193
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71915707
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:05 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Gebruik een plaatje.
Géén kloon van tvlxd!
pi_71917019
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:05 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

ik heb het aantal worden wel maar het moest opnieuw omdat het engels niet goed was.
Nu had ik daar mijn twijfels al bij dus heb ik het mijn neef uit nieuw zeeland laten nakijken en die vond idd verdacht weinig fouten (behalve teveel passive ipv active voice)
pi_71917346
Kroegtijd.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:16:11 #196
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71923728
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik heb het aantal worden wel maar het moest opnieuw omdat het engels niet goed was.
Nu had ik daar mijn twijfels al bij dus heb ik het mijn neef uit nieuw zeeland laten nakijken en die vond idd verdacht weinig fouten (behalve teveel passive ipv active voice)
Dat soort nakijken doe ik semi-professioneel tegenwoordig. In mijn ervaring is het Engels van de gemiddelde Nederlandse student misschien wel begrijpelijk, maar vaak verre van foutloos.

Maar ik ben inmiddels klaar met schrijven. Nu halverwege de eerste grondige revisie, en daar doe ik er vanavond en morgen nog 2 van. Dan kan dat ding morgen in de loop van de dag eindelijk ingeleverd worden en heb ik als het goed is studievertraging vermeden
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:00:06 #197
262650 kitao
prikplaatje
pi_71924745
Er ligt wel verdacht veel wit poeder op die tafel , misschien is tie op zoek naar de lijn in het verhaal.
megalomaniac
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:25:41 #198
235357 TitusPullo
pi_71925339
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:20 schreef Reya het volgende:

[..]

Lachen is slechts hartstocht van een zweer.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:36:00 #199
Stranger than fiction
pi_71935075
Surfplank zit op het dak gesjord. De werkweek kan weer beginnen.
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 22:51:20 #200
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71935642
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
uh?
Carpe Libertatem
pi_71935688
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga morgen nieuwe voetbandjes kopen voor m'n plank.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:57:54 #202
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71935882
Surfen is cool, windsurfen op truttige Nederlandse plasjes is echter zeer gay.
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:33:13 #203
235357 TitusPullo
pi_71942205
Prat gaan op wapenbezit is een teken van twijfelachtige viriliteit.
pi_71943802
'NS betaalde veel te veel voor HSL'

Ik zei toch al dat de huidige HSL onzin was. Nederland heeft hier te hoog op ingezet, ten gunste van België.

[ Bericht 19% gewijzigd door Picchia op 17-08-2009 12:50:02 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:12:26 #205
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71944126
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:33 schreef TitusPullo het volgende:
Dat lijkt me een redelijk startpunt voor je promotie-onderzoek.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:12:46 #206
235357 TitusPullo
pi_71945909
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:12 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat lijkt me een redelijk startpunt voor je promotie-onderzoek.
Tegelijk was het aan persoonlijk wapenbezit te danken dat de Perzen de Grieken niet overwonnen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:40:04 #207
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71946738
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Tegelijk was het aan persoonlijk wapenbezit te danken dat de Perzen de Grieken niet overwonnen.
De moderne geschiedenis van Rusland lijkt me dan een beter onderwerp.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:49:28 #208
235357 TitusPullo
pi_71947015

Kameraad Reya spreekt!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:51:37 #209
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71947074

Alle middelen werden aangewend om het dispuut van TitusPullo op non-actief te stellen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:54:14 #210
235357 TitusPullo
pi_71947169

Men weet haast niets van hem, en wat men van hem weet, is hartverscheurend.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:00:43 #211
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71947366

De sfeer aan het Rapenburg was opperbest.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:07:29 #212
235357 TitusPullo
pi_71947553

Met het grootste genoegen tekende kameraad Reya het samenwerkingsverdrag met OUD.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:21:49 #213
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71947992
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:33 schreef TitusPullo het volgende:
Maar ik bats wel je moeder.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:24:08 #214
Stranger than fiction
pi_71948048

Het nieuwe Turkije; onbeperkt buffet en dringen rond het zwembad.

[ Bericht 23% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 17-08-2009 13:32:09 ]
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:27:38 #215
235357 TitusPullo
pi_71948172
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar ik bats wel je moeder.
Nichtrijdercitaat in zuidelijke tongval: een gruwel.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:28:25 #216
235357 TitusPullo
pi_71948201
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]

Het nieuwe Turkije; onbeperkt buffet en dringen rond het zwembad.
Ik hoop dat Kim die twee handelingen niet na elkaar uitvoert.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:33:31 #217
Stranger than fiction
pi_71948367
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik hoop dat Kim die twee handelingen niet na elkaar uitvoert.
Lik je reet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:34:30 #218
235357 TitusPullo
pi_71948398
Wat een begin van de werkweek.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:41:12 #219
Stranger than fiction
pi_71948601
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een begin van de werkweek.
Het werk wil nog niet echt vlotten deze maandag.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:46:43 #220
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71948776
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nichtrijdercitaat in zuidelijke tongval: een gruwel.
Ik moet er nog steeds om lachen
pi_71948799
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De verleiding om gisteren na PSV - Ajax nog even een flink aantal uurtjes op het terras te blijven hangen was helaas iets te groot.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:47:47 #222
Stranger than fiction
pi_71948813
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:49:33 #223
Stranger than fiction
pi_71948869
quote:
Dj in elkaar geslagen na draaien Pet Shop Boys

JERUZALEM - Een dj heeft zijn muziekkeuze op een bruiloftsfeest in Israël flink moeten bezuren. Hij werd in elkaar geslagen door de gasten, omdat hij het waagde westerse muziek te draaien.

De man draaide muziek op een bruiloft van bedoeïenen in de Negev-woestijn in het zuiden van Israël.
Het feest begon met Arabische muziek, maar na een tijdje zette de dj een nummer van het Britse duo Pet Shop Boys op. De vrouwen op het bruiloftsfeest gingen uit hun dak, wat voor bedoeïenen een grote schande is.

De mannelijke gasten eisten dat de dj weer Arabische muziek zou draaien, maar hij weigerde. Daarop werd hij in elkaar geslagen. Twee mensen zijn opgepakt.
Uit je dak op de Pet Shop Boys.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:50:31 #224
235357 TitusPullo
pi_71948900
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Uit je dak op de Pet Shop Boys.
Het overkomt een groot deel van het voetbalpubliek anders regelmatig.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:53:18 #225
Stranger than fiction
pi_71948987
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het overkomt een groot deel van het voetbalpubliek anders regelmatig.
Daar wordt elk weldenkend mens ook niet vrolijk van.
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:19:36 #226
235357 TitusPullo
pi_71955988
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

maandag 17 augustus 2009 @ 18:24:21 #227
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71956115
Nee, jij dan.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:03:20 #228
235357 TitusPullo
pi_71957401
Dat ben ik.
pi_71957487
Ik ben het niet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:07:25 #230
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71957560
Ik heb het niet.
pi_71957688
Ik wil het niet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:21:23 #232
235357 TitusPullo
pi_71958024
Ik heb heerlijk gegeten.
pi_71958038
Ik heb het zwaar.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:22:29 #234
235357 TitusPullo
pi_71958060
Ik heb het land.
pi_71958274
Ik ben het Woord.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:41:18 #236
235357 TitusPullo
pi_71958802
Ik ben het kroos.
pi_71958838
O God.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:47:10 #238
235357 TitusPullo
pi_71959003
Sterf nu en vloek tevergeefs.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:10:06 #239
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71959902
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef TitusPullo het volgende:
Sterf nu en vloek tevergeefs.
Maar baar eerst een half dozijn kinderen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:16:26 #240
235357 TitusPullo
pi_71960144
Om mijn kist te dragen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:31:43 #241
Stranger than fiction
pi_71960701
Zonder truffels geen buffels.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:06:21 #242
235357 TitusPullo
pi_71964319
Geert Wilders is daarnaast een intelligent, welonderwezen persoon, waarvan ieder redelijk mens zou aannemen dat hij de som van één en één op correcte wijze weet te complementeren.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:09:16 #243
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71964421
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
Geert Wilders is daarnaast een intelligent, welonderwezen persoon, waarvan ieder redelijk mens zou aannemen dat hij de som van één en één op correcte wijze weet te complementeren.
Deze woorden zijn enkel bedoeld voor de Hyperintelligente, blasfemist.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:21:25 #244
235357 TitusPullo
pi_71964872
Hij (lees: Hij) zal dat heus wel begrijpen, en aan anderen is die boodschap toch niet besteed, A.F.Th.
pi_71965007
Correct.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:24:47 #246
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71965013
Doch, reciteren behoort niet tot Zijn evangelie, van Dis.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:26:37 #247
66825 Reya
Fier Wallon
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:30:07 #248
235357 TitusPullo
pi_71965216
Jullie mogen best weten dat ik Mutant mis.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:33:43 #249
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71965358
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:30 schreef TitusPullo het volgende:
Jullie mogen best weten dat ik Mutant mis.

En dan schenkt Kim je ook nog eens een dodelijke blik.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:38:41 #250
235357 TitusPullo
pi_71965578
Ze was dan ook erg gehecht aan Flappie:

maandag 17 augustus 2009 @ 22:42:15 #251
Stranger than fiction
pi_71965737
Het werk moet geen hobby worden. Het is tijd om maar te stoppen voor vandaag.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:42:16 #252
235357 TitusPullo
pi_71965738

Alvorens naar Marokko te vliegen om Mutant te bezoeken, leest Reya nog een klassiek werk.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:43:38 #253
Stranger than fiction
pi_71965793
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:47:51 #254
235357 TitusPullo
pi_71965958
Heeft Ype je ex nog geneukt?
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:05:52 #255
Stranger than fiction
pi_71966671
Ik meen mij te herinneren dat dit niet het geval is. Zij viel meer op de charmes van zijn broer. Al zijn inspanningen waren dus voor niets; verspilde moeite, bloed, zweet en tranen. Een droevige ervaring rijker en een deuk in het zelfvertrouwen van de jongeman in kwestie.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:07:49 #256
235357 TitusPullo
pi_71966750
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen, om morgen weer drie bladzijden aan mijn scriptie toe te voegen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:08:12 #257
Stranger than fiction
pi_71966773
Doch, je kan enige troost putten uit de wetenschap dat Ype nog immer geen propedeuse gehaald heeft.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:08:59 #258
235357 TitusPullo
pi_71966810
Nee, want dan staan wij quitte.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:09:11 #259
Stranger than fiction
pi_71966819
het gaat u wel heer.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:10:10 #260
235357 TitusPullo
pi_71966856
Zo ook u.
pi_71966924
OMFG
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:46:43 #262
Stranger than fiction
pi_71971928
Holy mother of all cows!

http://www.usdebtclock.org/
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:27:23 #263
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71972488
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Holy mother of all cows!

http://www.usdebtclock.org/
Komt allemaal goed, want Obama staat aan het roer.
Carpe Libertatem
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:39:52 #264
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71972702
En anders voeren ze wel een Alphen-tax in, voor mensen die in bijzonder lelijke plaatsen wonen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:46:50 #265
235357 TitusPullo
pi_71972831
Voorwaar, u dient politicus te worden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:48:09 #266
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71972854
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:39 schreef Reya het volgende:
En anders voeren ze wel een Alphen-tax in, voor mensen die in bijzonder lelijke plaatsen wonen.
Dat lijkt mij een wijs besluit. Er kan immers nooit genoeg belasting zijn.
Carpe Libertatem
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:48:10 #267
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71972855
Een functie die zeker bij mijn niveau van competentie zou passen.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:57:21 #268
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71973040
Goed nieuws voor EchtGaaf. Eindelijk kan hij zijn frustratie en jaloezie botvieren op mensen in zijn buurt die een mooiere auto hebben dan hij.
Carpe Libertatem
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:57:49 #269
Stranger than fiction
pi_71973051
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Komt allemaal goed, want Obama staat aan het roer.
Dat vind je leuk om te zeggen he?
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:09:10 #270
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71973259
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat vind je leuk om te zeggen he?
Héél leuk.
Carpe Libertatem
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:14:26 #271
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:20:18 #272
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71973461
Zo te zien is hij van zins zich bij de Taliban aan te sluiten.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:31:43 #273
235357 TitusPullo
pi_71973702
quote:
"Het nummer van Damaru en Jan Smit heeft in de laatste weken ongelovelijk veel stemmen binnengesleept''.
zei Reya.
pi_71974001
quote:
Rita Verdonk doet met haar partij Trots op Nederland mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam.
Alsof er in Rotterdam een lege plek is die opgevuld dient te worden.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:09:04 #275
Stranger than fiction
pi_71974525
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:45 schreef Picchia het volgende:

[..]

Alsof er in Rotterdam een lege plek is die opgevuld dient te worden.
"Handelsstad" Rotterdam. Blijkbaar gaat dat gepaard met monkey behaviour.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:11:12 #276
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71974571
De NSDAP was de laatste partij die nog goede plannen had met betrekking tot Rotterdam.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:12:08 #277
235357 TitusPullo
pi_71974600
Ook wel apengedrag genoemd. Maar ik ben blij dat je de Engelse spelling gebruikt.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:14:31 #278
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71974661
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef Reya het volgende:
De NSDAP was de laatste partij die nog goede plannen had met betrekking tot Rotterdam.
Wat dat betreft is de absentie van de PVV betreurenswaardig.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:18:27 #279
Stranger than fiction
pi_71974757

[ Bericht 100% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 18-08-2009 11:34:34 (toegevoegde waarde =0) ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:24:25 #280
235357 TitusPullo
pi_71974910
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef Reya het volgende:
Sterf, scharminkel.
pi_71974920
Rotterdam is niet bokitoproof.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:26:35 #282
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71974959
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Sterf, scharminkel.
Zie je me nu ook al aan voor Harry Mulisch?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:26:38 #283
235357 TitusPullo
pi_71974962
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:27:24 #284
235357 TitusPullo
pi_71974978
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:26 schreef Reya het volgende:

[..]

Zie je me nu ook al aan voor Harry Mulisch?
Nee, voor Frans C. de Rover.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:27:29 #285
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71974981
U verwoordt mijn gedachten.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:32:03 #286
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71975083
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:27 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, voor Frans C. de Rover.
Het doet me deugd dat u mij beschouwt als een nulliteit.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:34:21 #287
235357 TitusPullo
pi_71975137
Ik verwoord immers uw gedachten.
pi_71975923
Keek ik op de basisschool. Toen ik door het fotoboek zat te browsen moest ineens aan de gluurbuur denken.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:07:27 #291
235357 TitusPullo
pi_71975979
Deze zinnen zijn mij een raadsel.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:15:50 #293
235357 TitusPullo
pi_71976192
Ik ken de gluurbuur wel. Al sinds 2005.
pi_71976409

Laatste van mijn spamreeks.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:27:44 #295
Stranger than fiction
pi_71977925
Vergeet deze niet:

dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:21:28 #296
Stranger than fiction
pi_71979396
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:40:00 #297
235357 TitusPullo
pi_71979923
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:49:29 #298
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71980251
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:55:59 #299
235357 TitusPullo
pi_71980430
Onlangs besefte ik dat ik al mijn berichten vooraf had moeten laten gaan door mijn huidige posticoon, als teken van volkomen onaandoenlijkheid.
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:14:18 #300
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_71980906
quote:
AMSTERDAM – Wetenschappers uit Canada hebben met een statistisch model onderzocht hoe zombies zouden moeten worden bestreden als ze echt zouden bestaan.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-zombie-aanval.html

De eerste nuttige besteding van collectief wetenschapsgeld.
Carpe Libertatem
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:16:11 #301
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71980962
Wetenschap zou nimmer nuttig mogen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')