abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:13:11 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71832705
Nou, laat die foto's maar komen hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:23:05 #2
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71833042
Nou dan gooi ik Gijs met z'n nieuwe 2e handse Chico-tuig er nog maar een keer in hoor

Wat ik me trouwens afvraag,hebben jullie honden altijd een halsband om? Die van mij hebben dat namelijk wel omdat ik er een penning aan heb hanen met naam+tel,nr.Ze zijn wel gechipt mag toch ben ik bang dat dat niet voldoende is mocht ik ze kwijt raken,ook kunnen ze met een penning gelijk ons bellen als ze worden gevonden.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:28:28 #3
176471 oh-oh
pi_71833294
Buiten hebben die van mij wel altijd hun tuig / halsband om, met penning.
Ze zijn idd ook gechipt en geregistreerd ( heel veel mensen vergeten die chip te registreren ) maar ik heb liever dat mensen me meteen kunnen bellen ipv dat eerst de chip gelezen moet worden en zo.
Ze hebben allemaal meerdere halsbanden / tuigjes, maar ik heb aan de armysetjes ( die ze matching hebben ) voor allemaal een tag met tel nr en naam hangen, en aan hun casual setjes ook
Als we gaan wandelen waar ze los mogen hebben ze dus altijd de armysetjes aan.
Kees had er een van Karel aan haar tuig hangen maar sinds gisteren heeft ze twee eigen tags, een roze ster en een paarse Met haar eigen naam en mijn nr
Ik bestel die tags op ebay, kosten nog geen euro per stuk
En als ik ooit nog eens voor alle 5 nieuwe matching setjes koop koop ik dus mooi bijpassende tags dr bij.
Ik geef die ook altijd aan iedereen kado voor hun honden!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:29:26 #4
176471 oh-oh
pi_71833323
En trouwens, Chico zn tag was laatst ( die zondag dat Kees kwam ) echt een gouden vondst, toen was ie kwijt en werd ie gevonden en werd ik gebeld en had ik m dus snel weer in mn armen
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:35:12 #5
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71833564
Tijdje terug was Joost toen er een hele lading visite binnen kwam de deur uit geglipt,(ik had het niet eens gemerkt ) 10 minuten later belde mijn man,ben jij Joost niet kwijt?! Zat ie bij de beneden buren(staan 2 tel.nr op)helemaal in de stress (hij kan eigenlijk geen trap lopen )

Doe es een lieve chi-foto,kan ik nog ff zwijmelen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:41:10 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71833836
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:46:54 #7
176471 oh-oh
pi_71834020
Oh maar bij mij binnen kunnen ze niet weg ook. Ik woon in een flat met een dichte binnengang als gallerij, en voor je bij de trappen bent aan beide kanten moet je eerst door twee zware deuren, en voor ze dan buiten zijn nog es door twee deuren.
Ik had nog helemaal geen fotos van de Clubmatch van zondag laten zien geloof ik he
Frits ( met tuig en tag ff tegen de goalpaal pissen )

Kees begroet mn vriendin ( zo begroet Kees echt alle mensen )

Prins Frits in de buggy:

Socializen:

Al die honden zijn van mij

Mijn drie stoere mannen:

Mn twee trutjes

Dat waren dr wel genoeg, dus DOEI!
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:52:47 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71834204

Lex op vakantie.
pi_71834250
Ohhh leuk!!
Kan ik eindelijk mijn kerel showen

Bundy (3x)
Met Kuuk'n

Sportief

Sulletje

I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:55:42 #10
176471 oh-oh
pi_71834305
Oh die eerste met dat eendenkuiken
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin
( Groucho Marx )
pi_71834407
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh die eerste met dat eendenkuiken
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin

Ja lief eh? Volgens mij had ie vadergevoelens voor m'n eendjes (er was er nog 1 genaamd Pieperd )

Bundy is trouwens ook achterna gezeten door Kuuk'n nadat t m leuk leek om t eendje te
verplaatsen, waardoor die dus een wondje aan z'n vleugeltje had ..
Toen ging Kuuk'n achter Bundy aan rennen.. Vleugeltjes wijd enzo en Bundy maar rennen haha..
Zo jammer dat ik geen videocamera had toen..
Uiteindelijk zijn de eendjes (mede dankzij m'n ouders) ontsnapt en waarschijnlijk weggezwommen
(kanaal voor t huis) ..
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:01:59 #12
176471 oh-oh
pi_71834513
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze
( Groucho Marx )
pi_71834603
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze

Ohhh jouw eend was G (Gangsta dus ghehe )

Awww dat is idd wel dramatisch..
Wel apart hoor, ik heb nog nooit een eend gezien die niet kon zwemmen
Was er iets mis met haar dan ofzo?

Hondjes zijn eigenlijk best wel mietjes.. Tenminste: De meeste honden die ik ken iig wel
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:18:09 #14
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71835000
Oh-Oh je 2 trutjes zijn echt zo
Kees is ook echt een prachtig hondje
Ik ben ook aan het rondkijken voor een 2e hands hondje,een teefje liefst geholpen,een chi of teckel(iig een klein hondje met karakter),kijken of dat wil klikken met onze Gijs.Maar het valt nog niet mee,we hebben ook geen haast dus we zullen zien of we een match kunnen vinden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:21:50 #15
176471 oh-oh
pi_71835123
Mijn eend had nooit leren zwemmen, en bleek later trouwens ook zo een lelijke loopeend te zijn, zo een groot zwart wit geval met van die lelijke rode brobbels om dr snavel.
Eenden moeten schijnbaar echt binnen 24 uur nadat ze uit t ei komen t water in, om te leren zwemmen.
We hebben dr in een dierenwinkel gekocht ( zat als slangenvoer ) dus toen was het al te laat voor Gina.
Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
( Groucho Marx )
pi_71835216
Even een snelle *tvp* voor het slapen gaan, anders vergeet ik het morgen weer...

Ik zag nog net op het eind van het vorige deel Gijs met z'n nieuwe camo tuig, wat staat het leuk zeg bij zo'n pluizig knuffelige hond

En Oh-oh; ik scrolde net door het vorige deel heen, zie nu pas dat ik jouw baby/kind foto's met herder gemist heb, wat een supermooie foto's!!!!!! !!!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:43:41 #17
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71835698
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:

Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
Niet zomaar hoor,maar ik ben zo gek op honden,zo'n roedeltje echt heerlijk Als ik echt een match kan vinden zou ik het wel willen proberen ja.
Wat voor ras zou jij beter vinden matchen dan? Het gaat overgens alleen om Gijs die zo moeilijk kan doen hoor,Joost is erg makkelijk(die is over het algemeen ook onderdanig naar andere honden).
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:47:23 #18
176471 oh-oh
pi_71835788
Ik ben zo een pietlut, ik denk serieus dat ik na zo een poging als je vorige niet meer zou durven.
Het lijkt mss niet zo omdat ik er zelf veel heb, maar ik wil echt alleen iets erbij als dat voor alle andere honden leuk is. OK alleen Chico heb ik destijds voor mezelf erbij genomen.
Karel heb ik voor Frits genomen, Billy voor Chico en Kees, tja, die kenden we al en die viel al prima in de groep dus dat was geen echt risico zeg maar. Bovendien zijn mijn honden echt heel makkelijk in die dingen gelukkig. Maar als er een hond al was die ik zeg maar zou moeten begeleiden of die niet helemaal blij zou zijn met een nieuwe hond, dan zou ik de groep zo laten als ie was.
Ik geef wel toe, ik heb heel makkelijk lullen, ik heb al een echte roedel, dus ik snap je wens ook weer wel hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:48:50 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71835831
Wat was de vorige keer dan?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:53:47 #20
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71838910
onze beagle rufus voelt zich nu al helemaal thuis, inclusief puppy spelen (bijten, spelen etc.)
hij bijt wel hard.. maar hij is zoooo schattig
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 06:57:19 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_71839788
terugvindhondjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:24:22 #22
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_71840167
* Sjeekie_Beekie valt ff binnen om te vertellen dat Lara eindelijk weer wat heeft gegeten na d'r castratie van gisteren.
Ze was om 9h binnen, om 12h konden we d'r weer ophalen en ze heeft de hele middag en avond tussen mijn benen liggen slapen.

Vanochtend werd ik wakker met een knal... was madam van d'r matrasje gepleurd. Na een snel plasrondje heeft ze een paar hapjes gekookte kip met rijs op en nu ligt ze weer te slapen... zij wel... het vrouwtje is klaarwakker. Gelukkig gaat vandaag met onze junior op pad, dan kan ik vanmiddag nog wat bijslapen.

De foto's van de vacantie komen nog... ik kan al wel vertellen dat Lara het super naar d'r zin heeft gehad in Groningen EN het heel goed gedaan heeft.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_71842115
Paco is lief, hij komt de hele tijd kroelen en heeft sinds eergister niet meer gegromd. Zelfs 's avonds niet.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:33:47 #24
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71843770
Tazz is gestoken door iets en daar is ie allergisch voor hij heeft nu bultjes en hij had een infectie opgelopen . Nu gaan we hem zondag ophalen nu even geduld dus

Hij is niet ziek maar hij moet zondag nog een spuit hebben. En dan nog een paar dagen anti biotica

[ Bericht 10% gewijzigd door -Bubseltje- op 13-08-2009 11:39:54 ]
pi_71849549
@ Guess; ik ben heel benieuwd of je een leuk en geschikt vriendinnetje kunt vinden voor Joost en Gijs. Als ze half zo leuk is als J&G dan is het al een aanwinst
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:

Prins Frits in de buggy:
afbeelding
Wat ziet Frits er knuffelig uit en de rest ook. Je hebt een leuke roedel oh-oh En wat leuk dat roze camo tuigje

Moet je je naakthondjes eigenlijk nog extra insmeren als ze veel in de zon zijn?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:54 schreef Dqod het volgende:

Sulletje

[ afbeelding ]
Ik word altijd zó vrolijk van dit soort foto's Lachende honden
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Lex op vakantie.
Jij hebt vast nog wel betere foto's van Lex in actie gemaakt
Ik moet altijd lachen om je foto's
pi_71849683
Oh, nieuw deel alweer!

Tvp met mijn kleine tuttebel:

donderdag 13 augustus 2009 @ 15:29:28 #27
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71850162
argh! vannacht om half 3 vond rufus het nodig om ons een uurlang wakker te houden met zijn gejank/gehowl... maar dan nog kan je niet echt boos worden, hij is zoooo lief

waarschijnlijk haal ik vandaag na het werk de foto;s van mn camera.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:51:57 #28
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71850802
Had me zo verheugd op morgen

Iemand hier ervaring met een hond die allergisch is voor insecten (beten/steken)?

Mijn arme mannetje
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:12:25 #29
44200 Sjeekie_Beekie
pi_71854399
Balen -Bubseltje-... Nog een paar nachtjes extra slapen voordat Tazz bij jullie komt. Het is voor een goed doel zou mijn oma gezegd hebben.

Lara is voor zo ver ik weet alleen op d'r snoet een paar keer gestoken door de muggen. Echt flinke bulten had ze, maar die waren daags naderhand wel zo goed als verdwenen. Voor de rest heeft ze wel eens geprobeerd om een wesp, bij, hommel of horzel te pakken, maar de krijgt niet eens die trage bromvliegen te pakken, dus dat is gelukkig ook nog niet gelukt.

Ik ben vanmiddag toch maar een lampekap wezen halen bij de dierenarts. Gisteren bleef ze netjes van de wond af, maar waarschijnlijk was dat omdat ze nog suf was van de operatie. Vandaag voelt madam zich al een heel stuk beter en bleef ze er maar aan likken... lampekap dus.

En ze voelt zich zielig... hele tijd overal tegenaan botsen, niet willen gaan liggen, maar wel moe zijn en uiteindelijk omvallen van de slaap. Ze kan d'r draai niet helemaal vinden en ze vind het maar niets zo'n ding op d'r koppie. Ik heb de fatboy maar op de grond gelegd, dan kan ze af en toe komen kroelen met het vrouwtje.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 13-08-2009 18:19:20 ]
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:36:39 #30
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71863569
hier nog wat meer foto's van rufus

Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:43:50 #31
176471 oh-oh
pi_71867532
Hoe gaat het met Lara vandaag????
Rufus is wel cute, issie niet heel klein voor een beagle?
Karel is allergisch voor vlooien, hij hoeft niet gebeten te worden, hijs allergisch voor het speeksel dat ze afscheiden. Als dr heel ff 1 vlo op m heeft gezeten kan ik gelijk naar de da voor een antijeukspuit.
En hij is 1 keer door iets gestoken op zn keel, waarvan we niet weten wat het was, maar dat kon ie ook niet echt goed verdragen zeg maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toen een vitamine B shot gehad en na een paar dagen was het weer weg.
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:56:47 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71868895
Tazz heeft een bult in zijn keel en bij zijn oor. Anti allergie spul hielp niet gelijk en daarna is er nog bacteriële infectie bij gekomen. Hij heeft prednison en al gehad het arme ventje .

Zijn oogjes zijn ook nog opgezwollen maar hij is neit en speels en een liefje nog 2 nachtjes
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:19:01 #33
176471 oh-oh
pi_71869422
Oh dat klinkt wel heel heftig en ook als iets waar je echt zn hele leven lang rekening mee moet houden zeg!
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:46:40 #34
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71870232
Yep waarschijnlijk altijd pilletjes moeten bijhebben
pi_71872468
Jeetje wat vervelend Bubseltje...
Hopen dat ie snel goed genoeg opgeknapt is dat ie bij jullie mag komen!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:30:19 #36
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71879656
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Rufus is wel cute, issie niet heel klein voor een beagle?
hij is pas 10 / 11 weken oud, dus nog een hele jonge pup
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:35:20 #37
176471 oh-oh
pi_71879776
Oh nou mijn laatste pup zag er met een week of 9 al groter en steviger uit en das maar een chinees naakthondje haha.
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:54:00 #38
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71880250
hij is best stevig, het is niet zo te zien in die foto's

Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:57:01 #39
176471 oh-oh
pi_71880322
Ik blijf t een heel klein ukje vinden heur
( Groucho Marx )
pi_71882194
Ja ik ook wel een schattig heel klein ukje
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:32:07 #41
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71883258
Oh-Oh, zijn die honden van jou zo geschoren of horen ze zo? ze zien er wel schattig uit
en de "blonde" van de twee "trutjes" ziet er ook heeeeeel knuffelbaar uit
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:51:13 #42
176471 oh-oh
pi_71883745
Die blonde dat is Frits, die is het meest onknuffelbare geval van de meute
Die twee kalen zijn chinese naakthonden, en die horen idd zo.
( Groucho Marx )
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:06:35 #43
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71891683
frits is dus niet knuffelbaar achja, looks aren't everything
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:00:12 #44
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71895598
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was de vorige keer dan?
We hebben ongeveer een jaar terug 2 powderpuffs in huis gehad,nou ja 2 dagen met een van die 2 klikte het totaal niet met Gijs en Gijs bleef echt met em vechten en na em toe gaan.

Oh-Oh,klinkt mischien stom maar ik ben er eigenlijk niet zo bang meer voor,Gijs speelt ondertussen met veel honden uit de buurt,ook reutjes,de hond van mij broer ook een reu en met alle teefjes gaat het altijd wel goed.Alleen zodra een hond net zo dominant is als Gijs en ook de baas wil zijn gaat het fout en dat maakt em dan niet uit of het een klein hondje is of een grote. Ik zal het nu ook totaal anders aanpakken,vooral met de eigenaar van de hond en zal niet voor 2 hondjes te gelijk gaan.

Mijn mooie ventjes (ja alle 3 )

pi_71896519
Ik blijf ze leuk vinden, die Gijs en Joost
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:44:52 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71896618
het is erger dan we dachten het is Puppy Stranglers

http://www.hondenpage.com(...)niele-cellulitis.php

En nu is het beslissen of je een hond wil met gebreken of niet
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:51:52 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71896695
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
het is erger dan we dachten het is Puppy Stranglers

http://www.hondenpage.com(...)niele-cellulitis.php

En nu is het beslissen of je een hond wil met gebreken of niet
Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?
pi_71896904
Terug vind pupje
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:11:53 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71896915
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?
Of de zwellingen wegtrekken weten ze niet

Ik zou het liefst hem halen maar ik moet er ook goed over nadenken
pi_71897058
Jee Bubsel.... Wat sneu....
Succes met je beslissing, welke het ook mag zijn!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:33:51 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71897216
Eh, okay.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:28:07 #52
176471 oh-oh
pi_71898215
Oh Bubs, dat is echt klote, ik ga eens op het chinezenforum zoeken, daar heb ik er ook wel eens iets over gelezen. Als ik heel eerlijk ben zeg ik niet nemen, niks zo naar als een hondje dat ziek is, maar ik snap heel goed dat je al aan hem gehecht bent en zo...
( Groucho Marx )
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:30:29 #53
176471 oh-oh
pi_71898255
verhaal van pup met puppy strangle
Dit verhaal heb ik dus eens gelezen, ik vond het echt niet niks...
( Groucho Marx )
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:15:54 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71911057
We hebben na lang beraad en veel verdriet niet gedaan. Je wil een goede start voor het beestje en dat was dit niet . De fokker had al begrip hiervoor morgen even afmelden, met pijn in mijn hart.

Als therapie zijn we vanmiddag bij een ander nestje wezen kijken
En het is dit bolleke geworden met de naam Frits (nog een Tazz kan ik niet over mijn hart verkrijgen)

zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:34:44 #55
176471 oh-oh
pi_71911434
Heel verstandig dat jullie het niet gedaan hebben, wel een moeilijke beslissing idd.
Wat hebben jullie snel een ander nest gevonden joh.
Fritsen zijn leuk
( Groucho Marx )
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:44:18 #56
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71914886
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Heel verstandig dat jullie het niet gedaan hebben, wel een moeilijke beslissing idd.
Wat hebben jullie snel een ander nest gevonden joh.
Fritsen zijn leuk
Het was het eerste nestje wat ik gewoon kijkend tegenkwam en het is een kruising dwerg x kaninchen en rood . Toen gebeld en er waren nog 2 reutjes beschikbaar maar voor ons zijn andere kopers geweest dus toen bleef Frits over . De grootste uit het nest 12 september gaan we hem halen .
pi_71920619
Nog een Frits erbij
Wat een droppie is het zeg!
pi_71942877
bubseltje, moeilijke maar dappere beslissing, en dan in sept toch nog Frits !

dankzij sjeekie beekie een goede uitlaatplek voor Ronja gevonden voor als we bij mn zus zijn!
(en de bramen daar waren ook lekker)
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:17:56 #59
176471 oh-oh
pi_71943021
Wij wandelden gisteren met 4 personen en 11 honden de berg op, maar twas veeeeeel te warm, de honden staan allemaal alleen maar zo op de foto

Wat nou hotdogs?
( Groucho Marx )
pi_71943450
hihi allemaal tong uit de bek!
en toch weer leuke foto's!
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:47:05 #61
176471 oh-oh
pi_71943605
De gaafste tongenfoto heb ik 2 jaar geleden es gemaakt, toen was Mucho, Billy zn broer, op visite en toen was het ook erg warm:

Vanavond komt Much weer op bezoek trouwens
( Groucho Marx )
pi_71943961
Haha oh-oh, die is wel heel erg, die laatste!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:09:22 #63
176471 oh-oh
pi_71944043
Tongenfontijn, die hangt ook ingelijst op de dogwalloffame
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:16:34 #64
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71944220
Whaaaaaaaaa die tongwaterval is echt goed

Kreeg gister foto's van de fokker van Joost,ze heeft een prachtig nestje en d'r is nog een black and tan teefje over,ow wat erg dit,ben natuurlijk verliefd,heb zelfs al een naam bedacht,vind het zowiezo leuk leuk om langs te gaan bij al die gezellige teckels,maar of dat nu slim is...... lief word nog eens gek van mij
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:24:43 #65
176471 oh-oh
pi_71944396
Een teefje lijkt me bij Gijs en Joost echt helemaal niet slim hoor
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:36:51 #66
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71944748
Waarom niet dan? Met teefjes is echt nog nooit een probleem geweest samen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:41:28 #67
176471 oh-oh
pi_71944908
Nou van teefjes in de eigen roedel worden reuen wel vaak veel dominanter.
Zijn je reuen beide geholpen?
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:52:19 #68
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71945260
Nee beide niet ik zou dan het teefje laten helpen,zowiezo ivm baarmoederkanker.
Het klinkt wel logisch wat je zegt hoor maar ik denk dat dat bij ons niet het geval zou zijn.
Waarschijnlijk gaan we niet eens kijken,te veel twijfels,maar een mens mag dromen he..
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:55:56 #69
176471 oh-oh
pi_71945380
Je weet dat je een teefje het beste na de eerste loopsheid kan laten helpen?
Met 2 open reuen is dat zoooo niet handig.
Maar dromen mag altijd natuurlijk.
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:07:47 #70
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71945753
Ja daarom,ik ga gewoon geduld hebben en kijken wat er op ons pad komt,of niet.Het moet er voor Gijs en Joost ook leuker op worden natuurlijk De ene dierenarts zegt trouwens operen voor de loopsheid de ander zegt na de 1e dus dat weet ik niet goed.
Hoe vinden jou mannen Kees dan? Niet te veel taferelen?

Bellenblaas is leuk

maandag 17 augustus 2009 @ 12:22:15 #71
176471 oh-oh
pi_71946214
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef Guess. het volgende:
Ja daarom,ik ga gewoon geduld hebben en kijken wat er op ons pad komt,of niet.Het moet er voor Gijs en Joost ook leuker op worden natuurlijk De ene dierenarts zegt trouwens operen voor de loopsheid de ander zegt na de 1e dus dat weet ik niet goed.
Hoe vinden jou mannen Kees dan? Niet te veel taferelen?

Bellenblaas is leuk

[ afbeelding ]
Nee Kees is al lang geholpen, en wij kenden Kees ook al sinds ze bij de mensen woonde waar ik haar nu van heb, ik wist dat ze haar niet sexueel aantrekkelijk vinden gelukkig, dan had ik t nooit gedaan natuurlijk
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:22:42 #72
176471 oh-oh
pi_71946227
Wat staat t tuig m goed
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:25:54 #73
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71946317
Ja stoer he! Weet je nog waar je em vandaan hebt? Kan ik er voor Joost ook bestellen
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:31:48 #74
176471 oh-oh
pi_71946501
Uit Korea, ik zal kijken of ik straks een webshop weet te vinden die ze zelf naar NL haalt, ik heb dat 3 jaar geleden zelf es geimporteerd
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:32:15 #75
176471 oh-oh
pi_71946512
Tis van puppyzzang als het goed is toch?
( Groucho Marx )
pi_71947446
Tuig staat 'm echt goed.
En de belleblaas is hier ook altijd goed in trek
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:50:15 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71948894
Beau is wel geholpen voor de eerste keer loopsheid. Daar zijn voor en tegenstanders voor. Wij hebben het toen gedaan omdat ze toch al onder narcose moest voor het verwijderen van haar melktandjes.
pi_71959494

Onze Rinske met mopperpot Paco

Groot!

Zij-aanzicht.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:20:56 #79
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71962387
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Tis van puppyzzang als het goed is toch?
Ik had zelf ook al gekeken maar zie er nergens een merk in staan,voorop staat de text NICE02

Rinske,wat word ze al groot!
pi_71963097
Ze wordt al echt groot ja, maar het liefste gaat ze nog op schoot.

pi_71975200
Ohhh wat groeit Rinske snel
pi_71979096
Onze duitser

(we zijn met onze tuin bezig, nu mag hij nog lekker graven, straks kan het niet meer).

Helpen in de tuin:

Gewoon zomaar wat foto's:

dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:16:39 #83
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71979273
Die laatste foto is echt zo lief !!!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:49:11 #84
44200 Sjeekie_Beekie
pi_71990359
@ ymme: Die laatste foto is echt geweldig.
@ -Bubseltje-: gelukkig komt Frits binnenkort in jullie huisje wonen.
@ DanseMacabre: Wat is Rinske al groot geworden!

De vacantiefoto's zijn NU aan het uploaden, net als de filmpjes, maar het duurt nog wel ff voor dat die on-line staan. De andere foto's staan nog op de camera, maar ik moet eerst het kabeltje nog zoeken om ze op de PC te kunnen overzetten.

Ronja heeft lekker gespeeld bij de Noorderplas .

Lara krijgt het zelfs MET lampenkap voor elkaar om d'r fluit schoon te likken. Ze heeft dat ding redelijk geaccepteerd, maar ze kan nu niet goed poetsen of aan haar oren krabben. Maar het is een aanhoudertje en die winnen blijkbaar altijd. Nog maar 3 nachtjes slapen en dan gaan de hechtingen eruit... ik denk dat ze helemaal door het dolle gaat dat ze dat ding niet meer omhoeft.

Voor de rest is het dezelfde Lara als voor de operatie. Alleen de dag van de operatie en daags erna was ze een beetje suf, maar nu wil ze weer rennen, springen en met andere honden spelen. Wat dus allemaal niet mag van de dierenarts.

Ze eet wel veel beter sinds een vrijdag. De dierenarts adviseert om 1/3-de van d'r normale portie af te halen, omdat ze na de castratie de neiging kunnen hebben om dik te worden. Sinds vrijdag heeft ze geen één keer d'r eten laten staan of er mee getreuzeld. Wat dat betreft is dat wel een vooruitgang. Vrijdag als de hechtingen eruit gaan, wegen we haar weer en als het nodig is, krijgt ze weer wat meer voer. Liever nu wat te mager, dan straks te dik en veel moeite moeten doen om het eraf te krijgen.

Ze komt net binnen, helemaal brommend... ik mee naar buiten, zit er gewoon een kat op het dak van haar kennel... en daar is Lara niet van gediend! De Witte hebben we voor de vacantie hopelijk voor goed weggestraald met de tuinslang, deze keer was het een nieuwe... de Grijze... die de volle laag kreeg.

De Witte was zo brutaal dat hij uit Lara's etensbak de brokjes kwam weghalen, toen ze gewoon in d'r nachthok lag te slapen [afstand is hemelsbreed een anderhalve meter. Hij kwam wel vaker overdag uit de bak drinken, maar dan was Lara gewoon binnen, omdat wij ook thuis waren. Die avond kwam ik onder de douche vandaan en zag hem op z'n gemak brokje voor brokje de bak leegeten. Lara was toen schijnzwanger en at heel slecht en ik was vergeten om de bak weg te halen.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:13:24 #85
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72014568
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:51:54 #86
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72016946
Waterkip,wat is ie toch mooi
Zo mooi om te zien als ze met die grote stokken in de weer zijn,,de mechelaar van m'n broer kan dat ook zo,vind het zo knap dat ie dan die halve boomstam zo in balans weet te houden!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:02:22 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72027288
Woei, aanstaande mamahond begint melk te schieten en de pups zijn aan het indalen.
Haar buik hangt op de grond (arm beest, met deze warmte ).
Spannende periode nu .
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:37:35 #88
44200 Sjeekie_Beekie
pi_72028121
@ Burdie: spannend!

De filmpjes wachten tot Joetjoep de audioruil heeft voltooid, dus die komen eraan. De foto's zijn ongeveer 27 keer onderbroken geweest tijdens het uploaden, maar ze staan er al gedeeltelijk op.

Als troost alvast een voorproefje van hoe Lara de vacantie heeft doorgebracht:

De rest komt nog.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:51:37 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72028365
Wat een mooi beest zeg !
KuikenGuppy
pi_72032608
waterkip, wat ontzettend gaaf met zo'n enorme boomstam / tak!
Burdie spannend!

Lara wat ben je toch mooi en heerlijk aan het genieten van de vakantie!

Hier wilde we ons opgeven voor behendigheid, alleen de les van dinsdagavond was al vol
nu hebben ze alleen nog plaats op zondag morgen om 0900 uur!
Hebben ons wel ingeschreven en als reserve op dinsdagavond!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:14:42 #91
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72035846
Jeetje zondagochtend om 9.00,dat zou voor mij toch niets zijn hoor,zelfs de honden liggen dan nog lekker bij ons te chillen,vorlgens mij krijg ik ze niet eens mee haha!

Lara,wat is het toch een mooierd he,lekker hoor zo'n vakantie

Burdie,spannend hoor,ik vind een zwangere hond altijd zoooooooo schattig maar idd met die weer,pffff

pi_72035934
Lara Wat een schatje.

Pfff, arme mama-hond, ze zal het wel zwaar hebben met dit weer Burdie!
Maar wel heel spannend!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:21:57 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72036031
Een zwangere Teckel zaterdag nog 1tje gezien en als we Frits gaan opahlen zijn ze 1,5 week oud ongeveer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:53 #94
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72036109
Ja vind een zwanger teckel ook zo Alleen op het laatst ook wel een beetje zielig,de buik bijna over de grond!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:58:32 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72037142
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Guess. het volgende:
Ja vind een zwanger teckel ook zo Alleen op het laatst ook wel een beetje zielig,de buik bijna over de grond!

de moeder van Frits speelde nog volop de dag van geboorte
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:09:41 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72039316
Haha ik zal eens een foto zoeken van onze zwangere mamahond .
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:12:50 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72039405
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:14:10 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72039451
Dit was vorige week, ze is nu nog twee keer zo dik .
Arm beest .
KuikenGuppy
pi_72044111

De mama van Rinske even voor de pups geboren werden.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:28:56 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72044232
Is mijn foto wel te zien?

@DM Zo'n hond loopt er bij ons in het dorp ook rond, een pupje nog. Die begint net een beetje die schapenkrulletjes te krijgen, zo snoezig ! .
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:29:39 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72044273
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:11 schreef Juup© het volgende:
Een oudje:

[ afbeelding ]
Eerlijk delen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:36:09 #103
176471 oh-oh
pi_72044527
Die van Juup.
Meestal ontploffen die teefjes nog in de laatste paar dagen qua buik, zo schattig is dat.
( Groucho Marx )
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:47:21 #104
176471 oh-oh
pi_72044908

Dat was de mama van Bil 1 dag voor de pups kwamen
( Groucho Marx )
pi_72049194
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef Burdie het volgende:
Is mijn foto wel te zien?

@DM Zo'n hond loopt er bij ons in het dorp ook rond, een pupje nog. Die begint net een beetje die schapenkrulletjes te krijgen, zo snoezig ! .
Rinske begint nu echt haar krulletjes kwijt te raken. Het zijn wel echt geweldige hondjes, zo lief.
Was eergister 'n beetje verdrietig want vriend werd opgenomen in 't ziekenhuis en ze komt naar me toe, springt op schoot en klemt d'r pootjes helemaal om me heen.
pi_72049343
allemaal zwangere hondje komen er voorbij
ergens vind ik het wel jammer hoor, geen nestje met/ van ronja!

ronja d'r allergie bultjes zijn terug, laatst toegevoegd zijn (runder) oren, die gaan er nu weer af dus!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:33:27 #107
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72057261
Wat lief al die mama honden,de mama van teckel Frits
Het lijkt me heel leuk een nestje puppy´s,het is alleen niet zomaar iets wat je even doet,komt echt veel bij kijken,en ik zou ze nooit allemaal weg kunnen doen denk ik!
pi_72059304
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Eerlijk delen.
Een kat die spaghetti lust
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:54:10 #109
176471 oh-oh
pi_72059963
Kees en haar vriendinnetje Thessa

En vanmiddag toen we uit de bus kwamen mochten de blote mannen ff afkoelen in het badje van hun makker Diego:

Je hoorde het water bijna sissen op die hete velletjes
( Groucho Marx )
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:15:19 #110
44200 Sjeekie_Beekie
pi_72066228
Lara's hechtingen zijn eruit en ze is nog steeds dol op de dierenarts. Ze liep kwispelend de kamer in en toen hij naar de snoepjestrommel liep, was ze gelijk helemaal vergeten dat wij er ook nog bij waren.

Binnen now-time vlogen de hechtingen eruit en daarna kreeg ze nog meer koekjes... feest dus. Ze is wel heel blij dat ze d'r lampekap niet meer op hoeft... ze heeft thuis een uur liggen poesten en aan d'r hoofd liggen krabben. Ze heeft onwijs veel klitten in d'r oren en achter bij d'r bips, dus die gaan we er zo eventjes uitborstelen.

En als klap op de vuurpijl gaat ze vandaag naar mijn nichtje [en oom en tante] die oppassen, omdat wij de hele dag van huis zijn. Feest voor zowel Lara, als mijn nichtje.

Dan nu de beloofde vacantiefoto's en -filmpjes:

Lara's slaapplek in de voortent:

Lara kuiert door Drachten met de twee andere puppies:

Lara op wacht bij de Lidl in Drachten:

Lara poseert in het braakliggende terrein achter de Lidl in Drachten:

Lara ziet een vlindertje voorbij komen:

Lekker kroelen met het vrouwtje:

En lekker slapen... dat kon ze heel goed op de vacantie:

Samen vallende sterren kijken:

Slapende pubers in de voortent:

Een paar uur later waren ze ook wakker:

Uitje naar Westerbork:

Lara was here:

Lara met stamboom en boomstammen [en het was helemaal niet warm hoor ]

Uitje naar het Kameleon Avontuureiland:

Kletsnat bij het baasje op schoot:

Samen met het vrouwtje over het blubber- en moeraspad:

Na het zwemmen in schoon water is het goed toeven op de steiger:

Het is helemaal niet vermoeiend hoor om de hele dag te spelen en te zwemmen:

Lara kijkt in de haven van Grouw hoe het al 27 keer niet is gelukt om de boot aan te meren aan de steiger:

Dan zelf maar even afkoelen en een lekker stukje zwemmen:

Uitje naar de manege:

Kindjes in de gaten houden:

Triootje in bed:

Uitje naar Orvelte:

Lara met klompvoetjes:

Alle puppies op een rij:

Op wacht bij de friettent waar het baasje binnen is:

Samen met het baasje poseren na het frietjes eten:

Gewoon wat mooie foto's op de camping.
Fel hè... die zon op m'n bolletje:

Ik slaap eigenlijk, maar ik moet ook alles in de gaten houden:

Zie je wel... ik ben een meisje... ik kan twee dingen tegelijk:

Makkelijke slaaphouding?:

Neusje:

Pootjes:

Lara met haar Maria-imitatie:

Tijd om naar huis te gaan... zoek de Lara:

Gevonden:

Nog even afscheid nemen van Spike:

Samen met nichtje en jongste naar het Openluchtmuseum in Arnhem:

Samen met het vrouwtje op weg naar de Openluchtzwemgelegenheid:

Eendjes... waar zijn jullie?:

Come out, come out, whereever you are:

Op bakfietse!:

Lara met haar grootste fan... en de oppas van vandaag:

* Sjeekie_Beekie samen met Lara en nichtje:

Effe lekker je smoeltje schoonlikken:

Lekker duf na het bezoek aan de dierenarts vorige week woensdag:

Mooie ritssluiting:

Lara lampenkap:

Maar wel een volhoudertje, want ze moest per sé op d'r bot knauwen:

Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:35:36 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72068175
Flinkje jaap had ze nog zeg

Beau heeft een nieuw speeltje

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:43:05 #112
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72069731
Teckel-filmpje ,Beau is echt cute
Kees en vriendinnetje Thessa,wat lief (waar bestel je de tags voor de honden ik heb ze hier uit de dierenwinkel maar betaal iets van 12 euro per stuk,met verschillende tuigjes/halsbanden vind ik meerdere wel makkelijk)
En wat een mooie foto's van Lara,ze is echt een fotomodel hoor
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:51:14 #113
176471 oh-oh
pi_72071578
Die tags op ebay, euro per stuk, gegraveerd en wel, komen uit Amerika maar zijn er in een week, ik bestel ze altijd daar, ook idd ivm meerdere setjes per hond , ik ga die echt niet elke keer wisselen.
Kan je de link wel op msn geven, weet niet of dat hier mag.
Lara heeft echt een supervakantie gehad zo te zien, ze ziet er altijd zo gelukkig uit
( Groucho Marx )
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:01:05 #114
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72073473
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Die tags op ebay, euro per stuk, gegraveerd en wel, komen uit Amerika maar zijn er in een week, ik bestel ze altijd daar, ook idd ivm meerdere setjes per hond , ik ga die echt niet elke keer wisselen.
Kan je de link wel op msn geven, weet niet of dat hier mag.
Lara heeft echt een supervakantie gehad zo te zien, ze ziet er altijd zo gelukkig uit
Mag ik dat adres ook oh-oh ik moet ook nog zoiets hebben voor de hondjes.

Beau is de verschrikkelijke ontsnapteckel woensdag 4x bij mijn opa
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:01:39 #115
176471 oh-oh
pi_72075055
Ik zal mn gewoon HIER neerzetten, mag vast wel toch?
( Groucho Marx )
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:29:56 #116
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72080319
Thanks Oh-Oh,wat geweldig,ga d'r gelijk een heel stel bestellen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:18:19 #117
176471 oh-oh
pi_72083679
Ik heb nog een paar mooie van maandag, gemaakt door het baasje van Mucho, de broer van Billy:
Fritsje:

Echte broers:

Big boss Chico houdt een oogje in het zeil:

Karel is altijd blij!

Kees:

Mucho:

En wat actiefoto's:

En weer allemaal huiswaards:
( Groucho Marx )
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:22:38 #118
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_72089431

pi_72091172
Lara Wat is 't ook een schatje!

Enne, die bull pup, wat een leukerd
pi_72095518
Zito in zijn element.

Een lekkere stok

Even lekker in de modder gerold.

En weer bijna schoon.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:26:08 #121
176471 oh-oh
pi_72097856
Zito het varken
( Groucho Marx )
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:55:11 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72098566

Die plekken in het laken? Das nou baloe kwijl

Hij wilde echt niet van MikeyMo zn buik af. Ze hebben wel een uur zo gelegen samen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:53:56 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72101409
Nog wat foto's van Fris van vorige week

Lekker kluiven

maandag 24 augustus 2009 @ 10:13:59 #124
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72105978
Argh zit ik op een ander forum is er een teefje uit het nest van Tazz

Doet nogsteeds een beetje zeer
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:57:15 #125
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72108419
Bubseltje,kan het me voorstellen dat dat toch zeer doet,zou ik ook hebben.

Maar wat een vreselijk lieve foto's van Frits,vooral die laatste om op te vreten,dat puppy-kontje en buikje

Ben gisteren met Ronja (en Drac+ ) naar het hondenbos geweest met Gijs&Joost.Het ging echt harstikke goed ze liepen rond of het de dagelijkse gang van zaken is.En ik ben zo trots op Gijs en Joost,ze liepen helemaal niet weg,speelden met andere honden en kinderen.Gijs is een keer de fout in gegaan toen er een erg dominante fox op em af kwam die begon te vechten,ja en toen was het foute boel met Gijs,de baas van de fox reageerde nogal vreemd en toen hebben we em maar even aangelijnd.Maar verder super,ben helemaal blij
pi_72112563
Aaah, Frits Wat een mooi pupje!

Guess, wat fijn zeg dat het zo goed ging!

Tessy is paar dagen terug voor d'r 2e keer loops geworden... Meteen ff broekje gekocht. Niet zo zeer voor hier in huis, maar voor als we bij mijn ouders op bezoek gaan... Die hebben witte banken Hier gewoon een oude deken over de bank gegooid, en wat vaker dweilen, maar ze houdt zich erg goed schoon

Toch ff het broekje aangepast, ze kijkt er niet happy bij
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:23:39 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72116138
Frits .

Voor ons duurt het niet lang meer, we hebben al een knuffel gekocht voor de pup .
KuikenGuppy
pi_72131264
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:57 schreef Guess. het volgende:
Bubseltje,kan het me voorstellen dat dat toch zeer doet,zou ik ook hebben.

Maar wat een vreselijk lieve foto's van Frits,vooral die laatste om op te vreten,dat puppy-kontje en buikje

Ben gisteren met Ronja (en Drac+ ) naar het hondenbos geweest met Gijs&Joost.Het ging echt harstikke goed ze liepen rond of het de dagelijkse gang van zaken is.En ik ben zo trots op Gijs en Joost,ze liepen helemaal niet weg,speelden met andere honden en kinderen.Gijs is een keer de fout in gegaan toen er een erg dominante fox op em af kwam die begon te vechten,ja en toen was het foute boel met Gijs,de baas van de fox reageerde nogal vreemd en toen hebben we em maar even aangelijnd.Maar verder super,ben helemaal blij
ik vond het ook erg gezellig!
en gijs en joost zijn in het echies ook zoooo leuk

verder zag ik weer mooie foto's van oh-oh en het broertje van!
een hele modder hond
een kwijlende hond
en niewe puppy honden

bubseltje, kan me voorstellen dat dat wel ergens steekt ja

hebben telefoon van nog wat leuke foto's staan, zal ze vanavond weer is online gooien
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:58:29 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72131931
Een foto zegt meer dan 1000 woorden .

!!!
Zondag geboren en ja, het zijn er zeven!!!
KuikenGuppy
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:57:48 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72132811
Wat een poepies is er nu ook 1 voor jullie?

Don't mess with me

en een knufje voor oh-oh
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:14:37 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72138180
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
wij waren 4e op de wachtlijst, dus hier zit ons toekomstige mormel tussen .
KuikenGuppy
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:18:50 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72138306
Ik zie nu pas die vakantiefotoserie van Lara .
Wat een geniaal mooi beest zeg !
KuikenGuppy
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:56:38 #133
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72150798
Niet het beste weer van de wereld op het Noorderstrand vandaag maar alla:

Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72151065
Ons lekkere mannetje;

hij vind z'n olifant zo lief
pi_72152299
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:

Don't mess with me
[ afbeelding ]
Briljante foto

Als ik die onderste zo zie heeft mijn Lexi ook echt die evil teckel-look. Ik lig hier, ik wil slapen, laat me met rust.
Het is zo grappig om die Jack Russel trekjes en die Teckel trekjes bij haar eruit te halen.
pi_72155235

"lange jan" ronja

pi_72157498
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:22 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat leuk, eindelijk een keer een bulletje op Fok
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:11:57 #138
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72157626
Waterkip,wat een mooierd is het toch!
VeraJ ,wat een schatje zeg!
Wat een lieve foto's van Ronja Heeft ze dat gat zelf gegraven?

Ik heb nog wat foto's van afgelopen zondag,Ronja,Gijs en Joost
Joost met een lieve Friese Stabij-pup

Lekker met het balletje spelen;Hey mama kijk deze hond brengt de bal terug

Mijn lieve kleine Joostje aan het rennen

Joost vind Ronja lief

dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:21:14 #139
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72157999
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef Guess. het volgende:
Waterkip,wat een mooierd is het toch!
Zij
Hij?
of zij?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:55:02 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72160268
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef Guess. het volgende:
Joost met een lieve Friese Stabij-pup
[ afbeelding ]
quote:
Mijn lieve kleine Joostje aan het rennen
[ afbeelding ]
Het lijkt net offie geen pootjes heeft en zweeft

Wij zijn puppies wezen kijken vanavond en ik ben verliefd!
*zwijmel*
KuikenGuppy
pi_72163037
hihi ronja en joost foto's!
en vanavond zien ze elkaar gewoon alweer!

Ronja heeft een deel van dat gat gegraven, was bij (een ander) bankje waar ik even was gaan zitten!
Geloof dat er steeds een andere hond verder gaat!

puppies kijken is leuk! ga je er ook 1 mee naar huis nemen burdie?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:51:49 #142
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72163935
Zulke jonge puppies kijken wat bijzonder

De fokster van Frits zet heel vaak nieuwe foto's online zo leuk
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:42:55 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72166741
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hihi ronja en joost foto's!
en vanavond zien ze elkaar gewoon alweer!

Ronja heeft een deel van dat gat gegraven, was bij (een ander) bankje waar ik even was gaan zitten!
Geloof dat er steeds een andere hond verder gaat!

puppies kijken is leuk! ga je er ook 1 mee naar huis nemen burdie?
Uiteindelijk gaat een van de reutjes met ons mee naar huis, maar we kiezen pas over 5 weken.
KuikenGuppy
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:14:41 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72170614
pi_72180098
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
ha baloe en qwea
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:39:09 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72180325
Ik zie geen foto hoor Q!
KuikenGuppy
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:40:16 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72180353
nu doet 'ie het wel, geniale foto
KuikenGuppy
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:29:02 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72206237

KuikenGuppy
pi_72206450
quote:
[ afbeelding ]
SCHITTEREND
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:53:48 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72206926
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

SCHITTEREND
Ik vind het zo leuk dat iedereen Baloe zo'n gave hond vindt alstie gaat zwemmen ook.. mensen staan gewoon te kijken en te roepen naar elkaar dattie zo tof is met zn kop
pi_72206972
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het zo leuk dat iedereen Baloe zo'n gave hond vindt alstie gaat zwemmen ook.. mensen staan gewoon te kijken en te roepen naar elkaar dattie zo tof is met zn kop
Hij kan zo simpel en tegelijkertijd arrogant kijken
pi_72208365
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:29 schreef Burdie het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zó ontroerend, mama met haar kleine pupjes *emo-momentje*
pi_72208406
quote:
[ afbeelding ]
Awwwwwww T'is net een keizer
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:46:27 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72208500
Ik zal vanaaf ofzo eens 1 uppen waar hij denkt een jack russel te zijn en bij het baasje op schoot zit
pi_72208912
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef Qwea het volgende:
Ik zal vanaaf ofzo eens 1 uppen waar hij denkt een jack russel te zijn en bij het baasje op schoot zit
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:01:04 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72208944
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hij kan zo simpel en tegelijkertijd arrogant kijken
Je ziet hem denken: "dat kan je nou wel zeggen, maar ik heb zo mijn eigen mening hierover".

Vind ik dan .
KuikenGuppy
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:26:45 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72209811

Wat mot je van me

pi_72211866
Ik had daarstrax een uberblij hondje: we gingen naar het strand. Ze is dan echt helemaal hyper en rent blij als een dolle heen en weer. Lekker even gelopen en met de bal gespeelt....en nu heb ik een ubermoe hondje
pi_72216094
Hoi even een kort vraagje.

Mijn zus wil een hond kopen die 7 weken is, is dat niet slecht voor het beestje?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:06:22 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72217019
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Hoi even een kort vraagje.

Mijn zus wil een hond kopen die 7 weken is, is dat niet slecht voor het beestje?
Vanaf 7 weken mogen puppies in principe bij de moeder weg.
Wat voor hondje wil ze?
KuikenGuppy
pi_72217342
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vanaf 7 weken mogen puppies in principe bij de moeder weg.
Wat voor hondje wil ze?
O gelukkig ik dacht 8. Het wordt een husky-stafford.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:36:30 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72217910
Ah, dan hoop ik dat ze weet waar ze aan begint .
KuikenGuppy
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:44:48 #163
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72218087
sweetlady-o,ligt een beetje aan het ras maar gemiddeld is 8 weken volgens mij.
Hopelijk weet ze echt waar ze aan begint want ik denk niet dat dat een makkelijke hond word maar eentje waar veel tijd en energie in gestopt moet worden.

Bubseltje,wat een leuke foto's,de bovenste 2 zijn echt zo lief
De onderste foto is ook geweldig
pi_72221427
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

O gelukkig ik dacht 8. Het wordt een husky-stafford.
Dat is er duidelijk eentje voor hondencursus Maar wel leuke combi denk ik, heb je al foto's? *Nieuwsgierig*
pi_72225495

Even niet op de puinhoop letten

Crossposting
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:55:48 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72225565
Doen ze het goed met de baby?
pi_72225606
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
Doen ze het goed met de baby?
Perfect Geen jaloersheid of wat dan ook te bespeuren, integendeel. Senna vindt het allemaal wel best en Zito is hopeloos verliefd
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:10:37 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72225970
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Perfect Geen jaloersheid of wat dan ook te bespeuren, integendeel. Senna vindt het allemaal wel best en Zito is hopeloos verliefd
Mooooii. Je laat ze er ook bij gelukkig, dan hebben ze ook weinig reden om jaloers te zijn

Mijn zus wil de hond niet echt bij haar nieuwe baby, wij doen t juist expres wel omdat je anders alleen een averechts effect behaald
pi_72226152
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Mooooii. Je laat ze er ook bij gelukkig, dan hebben ze ook weinig reden om jaloers te zijn

Mijn zus wil de hond niet echt bij haar nieuwe baby, wij doen t juist expres wel omdat je anders alleen een averechts effect behaald
heb jij een baby

Juup prachtig dat ze er zo bij gaan liggen
en nog gefeliciteerd met je vaderschap!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:20:16 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72226210
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

heb jij een baby

Juup prachtig dat ze er zo bij gaan liggen
en nog gefeliciteerd met je vaderschap!
Lol nee, doen we met haar baby Ze zijn hier heel vaak dus de hond moet weten dat het ok is. Even laten snuffelen, andere keer hond gewoon aanhalen terwijl je met de baby zit en no problem
pi_72226453
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Lol nee, doen we met haar baby Ze zijn hier heel vaak dus de hond moet weten dat het ok is. Even laten snuffelen, andere keer hond gewoon aanhalen terwijl je met de baby zit en no problem
hihi dacht wel dat je het zo bedoelde

doe ik ook met ronja als de kids van mn zus hier zijn, al heeft die geen baby baby meer, kinderen zijn 13,11,5 (bijna 6),3 en 1,5!
Ronja is gek op ze
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:56:52 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72229744
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:53 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Crossposting
OMG wat een schatjes

Nog gefeliciteerd trouwens
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:12:21 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72230262

Die 2 zijn echt on afscheidelijk.
pi_72230613
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die 2 zijn echt on afscheidelijk.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:27:55 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72230781
Noohh, Baloe
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:44:15 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72231317
Schattig he zo betrap ik ze vrijwel dagelijks

Smerige boefjes

Hij wil ook alleen bij ons op de kamer slapen, als hij naast MM op de grond mag liggen. Anders gaat ie weer weg

En dan denken dattie een jack russel is en op schoot kan
pi_72231833
ah baloe en MM
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:29:24 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72236361
quote:
[ afbeelding ]

Crossposting
Je ziet 'm denken. 'Wat heb jij daar voor leuks?'
KuikenGuppy
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:51:40 #179
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72267794
Ik word zo onderhand vaste klant bij de dierenarts, moet woensdag weer!..
Dit keer om rufus te laten vaccineren en moelie te laten testen voor heartworm.

gelukkig houden ze allebei van "car rides" moelie springt al in de auto als ik de deur half open heeft, en wil er daarna ook niet meer uit
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:21:22 #180
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72269902
Hoezo laat je em testen op hartworm?In het buitenland geweest?
Lieve foto's van Qwea en Juup
Gijsje en Jooste filmpjes

zondag 30 augustus 2009 @ 00:43:41 #181
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72271677
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:21 schreef Guess. het volgende:
Hoezo laat je em testen op hartworm?In het buitenland geweest?
voor mij buitenland, of voor jou buitenland?
Mijn hond is nog nooit dit land uitgeweest..
(ik woon in de VS)
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_72274863
En dit is onze grote vriend Joep:

zondag 30 augustus 2009 @ 11:12:57 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72275359
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:36 schreef _Flea_ het volgende:
En dit is onze grote vriend Joep:

[ afbeelding ]
404 Not found .
KuikenGuppy
pi_72275832
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

404 Not found .
'k zie het ook .

Nu opnieuw onze vriend Joep:

pi_72276575
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Crossposting
!!!!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:10:28 #186
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72282517
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:43 schreef compier het volgende:

[..]

voor mij buitenland, of voor jou buitenland?
Mijn hond is nog nooit dit land uitgeweest..
(ik woon in de VS)
Voor mij buitenland natuurlijk,dit is een Nederlandse site
Hartworm komt in de VS regelmatig voor is het niet?Hier in Nederland niet dus vandaar dat ik het me afvraag.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:40:26 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72289491
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:43 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

'k zie het ook .

Nu opnieuw onze vriend Joep:

[ afbeelding ]
Nu doet 'ie het wel .
Wat een leuk hondje, welk merk issie?
KuikenGuppy
  maandag 31 augustus 2009 @ 00:49:00 #188
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72299406
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:10 schreef Guess. het volgende:

[..]

Voor mij buitenland natuurlijk,dit is een Nederlandse site
Hartworm komt in de VS regelmatig voor is het niet?Hier in Nederland niet dus vandaar dat ik het me afvraag.
haha, ja komt vaker voor.
Welke inentingen moeten ze in NL allemaal hebben?
hier is het rabies, parvo combinatie shot ( adenovirus cough and hepatitis, distemper, parainfluenza, and parvovirus) en dat is het volgens mij..
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:27:02 #189
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72302386
Volgens mij zijn er vaccins tegen hondenziekte (ziekte van Carré), parvo, ziekte van Weil (leptospirose), besmettelijke leverziekte (HCC), kennelhoest en hondsdolheid (rabies). En nog een stel andere zeldzame ziektes waar je ze wel voor kan laten enten maar niet "standaard" is,kennelhoest hoeft volgens mij ook alleen maar als ze wel eens naar een kennel gaan,die van mij hebben het iig wel.
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:17:40 #190
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72304443
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:18:12 #191
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_72305833

Haar oortjes staan nu rechtop
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:20:45 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72305899
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

net een knijntje .

Wij zijn gisteren weer puppies wezen aaien:
KuikenGuppy
pi_72306003

Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_72306099
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nu doet 'ie het wel .
Wat een leuk hondje, welk merk issie?
Het is een boerenfox.
Superlief voor mensen, kinderen en anderen dieren. Maar wel een watje af en toe.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:28:44 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72306101
Blij hoofd
KuikenGuppy
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:29:40 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72306133
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:28 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Het is een boerenfox.
Superlief voor mensen, kinderen en anderen dieren. Maar wel een watje af en toe.
Ah, zoiets dacht ik al mijn schoonzus heeft ook een boerenfox, leuke beesten altijd. De hare is volgens mij geen watje, hoewel die wel gewoon luistert naar d'r zoontje van twee .
KuikenGuppy
pi_72306215
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]

Zo gaaf, volwassen oortjes bij dat puppykoppie Hoe heet ze?
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:36:14 #198
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_72306287
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zo gaaf, volwassen oortjes bij dat puppykoppie Hoe heet ze?
Loena
pi_72308539
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah, zoiets dacht ik al mijn schoonzus heeft ook een boerenfox, leuke beesten altijd. De hare is volgens mij geen watje, hoewel die wel gewoon luistert naar d'r zoontje van twee .
Op afstand is het een held, maar als er iets dichtbij gebeurd dan is het een echt watje. Net als z'n broertjes overigens welke hij elke week ziet.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:43:04 #200
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72416505
We gaan morgen naar een nestje kortharige standaard teckels kijken
Ben gewoon zenuwachtig
  donderdag 3 september 2009 @ 22:45:09 #201
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72416585
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef Guess. het volgende:
We gaan morgen naar een nestje kortharige standaard teckels kijken
Ben gewoon zenuwachtig

Veel plezier
pi_72417706
veel plezier guess

ow dan heb ik dus drie honden morgen bedenk ik me nu!
  donderdag 3 september 2009 @ 23:32:50 #203
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72418683
Jaaaaaaaa dank je Maar ik zie je morgen toch 1st nog! Gijs en Joost hebben er zin in (Gaan we naar Ronja toe he...... )
pi_72419944
Veel plezierrrr
pi_72420414
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Guess. het volgende:
Jaaaaaaaa dank je Maar ik zie je morgen toch 1st nog! Gijs en Joost hebben er zin in (Gaan we naar Ronja toe he...... )
hebben toevallig nieuwe denkentjes gekocht vandaag!
komt helemaal goed ronja heeft er zin in hoor
pi_72471631

Rinske!
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:38:37 #207
176471 oh-oh
pi_72471986
Hoe is het vrijdag gegaan Guess?
Mijn viertal, klinkt vertrouwd, maar is toch heel anders zo:
( Groucho Marx )
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:01:32 #208
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72472620
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Rinske!
Mooie foto.
KuikenGuppy
pi_72474035
oh-oh het is natuurlijk een mooie foto!
Maar logisch toch (en ook ik) mis er 1 op hoor

ook een mooie foto van rinske

vandaag met gijs,joost en Ronja naar het bos geweest, was een gezellige boel!
pi_72482343
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het vrijdag gegaan Guess?
Mijn viertal, klinkt vertrouwd, maar is toch heel anders zo:
[ afbeelding ]
Wat is er met je andere hond gebeurt?
life is like a present you never know what is in it
  zondag 6 september 2009 @ 17:59:43 #211
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_72491736
De foto van Rinske is super!

Oh-oh
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zondag 6 september 2009 @ 18:55:09 #212
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_72493453
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dat is er duidelijk eentje voor hondencursus Maar wel leuke combi denk ik, heb je al foto's? *Nieuwsgierig*
Zodra ik een kabel heb voor telefoon naar pc zal ik ze posten. Ze is in ieder geval een schatje.
  zondag 6 september 2009 @ 18:56:34 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72493502
Ik wil ze alledrie! *zwijmel*

KuikenGuppy
  zondag 6 september 2009 @ 20:29:06 #214
176471 oh-oh
pi_72497443
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:16 schreef Stampurtjuh het volgende:

[..]

Wat is er met je andere hond gebeurt?
Die is helaas 2 weken geleden overleden
( Groucho Marx )
pi_72499156
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:56 schreef Burdie het volgende:
Ik wil ze alledrie! *zwijmel*

[ afbeelding ]
Wat lief Die neusjes
  zondag 6 september 2009 @ 22:53:45 #216
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72504370

Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  zondag 6 september 2009 @ 23:00:09 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72504721
Hey waterkip, wat ga jij nu qua eten doen?
  maandag 7 september 2009 @ 03:01:15 #218
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72510165
Moelie heeft net een muis gevangen en opgegeten
Als hij bij mijn vader is vangt hij ook wel eens een konijn enzo.

Doen jullie honden dat ook? (of zijn er in NL niet zoveel muizen/konijnen te vangen?)
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 7 september 2009 @ 08:44:42 #219
176471 oh-oh
pi_72511108
Billy is altijd op muizenjacht maar hij vangt niks.
De mops van mn moeder ving vroeger zelfs muizen , das vrij normaal.
( Groucho Marx )
pi_72511246
ronja heeft wel eens samen met amber een konijn gevangen
en ze is gek op vogels....
(pas geleden had ze bijna onze eigen valkparkiet te pakken)
  maandag 7 september 2009 @ 09:27:43 #221
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72511733
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hey waterkip, wat ga jij nu qua eten doen?

Ben met de oudste naar een homeopathische dierenarts geweest in Nieuwerkerk ad IJssel .
Die heeft haar nu op Hills ultra allergeen Z/D gezet ,in combinatie met Doils Omega 3 en Lymfe total drain.
Tevens constateerde ze een verstopte anaalklier ,die mijn arts niet had opgemerkt)
Voor de rest mag ze helemaal niets meer voor de periode van zes weken.
Tevens om de dag wassen,ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben na twee weken.
Het krabben is nagenoeg over en ze is niet klam meer.
Mijn vaste DA stelde rijst en kip voor,ben ik verzekerd van maag-darmstoornissen
Hij zat zelf in de richting van een parasiet te denken,geloof ik niet in dan had ik al lang kruisbesmetting gehad.
Momenteel zit ik dus niet op dezelfde lijn met hem
Ik ken de bezwaren tegen Hill's maar de stofwisseling blijft netjes en dat is bij vers nog wel eens anders bij haar.
We worden 5 oktober terug verwacht bij de homeopaat ik besluit dan wel weer hoe verder, afhankelijk van het behaalde resultaat.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 7 september 2009 @ 09:41:08 #222
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72511940
Dat jullie toelaten prooidieren te verslinden.
Hoe gaat dat dan met katten en andere honden?
Beetje opjagen vind ik best maar ik geef aan wanneer de jacht afgebroken word.

Hier dus:
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 7 september 2009 @ 10:48:18 #223
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72513086
@Guess. Hoe was het bij de pups??

Nog een paar dagen en is het TijdVoorPup
pi_72513427
gijs en joost vermaken zich hier prima

@Waterkip Is dit een foto van jullie huis/straat? Zo ja was daar ooit een deur helemaal paard/roze?
en ronja mag ook alleen maar een beetje opjagen hoor, meer niet
met katten wil ze alleen maar spelen, maar dat willen die katten niet
pi_72513522
quote:
Op maandag 7 september 2009 03:01 schreef compier het volgende:
Moelie heeft net een muis gevangen en opgegeten
Als hij bij mijn vader is vangt hij ook wel eens een konijn enzo.

Doen jullie honden dat ook? (of zijn er in NL niet zoveel muizen/konijnen te vangen?)
Ja hoor, onze Beagle vangt ook wel het e.e.a. aan wild (fazanten, mollen, muizen, etc.).
We proberen het zo goed en zo kwaad als het kan het te voorkomen, maar dat is toch lastiger dan je denkt
  maandag 7 september 2009 @ 11:15:08 #226
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72513657
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:04 schreef draculettetje het volgende:
gijs en joost vermaken zich hier prima

[ afbeelding ]

@Waterkip Is dit een foto van jullie huis/straat? Zo ja was daar ooit een deur helemaal paard/roze?
en ronja mag ook alleen maar een beetje opjagen hoor, meer niet
met katten wil ze alleen maar spelen, maar dat willen die katten niet
Nee ,is niet onze straat.
De route richting de Gouwe,waar we/ze nog weleens zwemmen.
Paarse deur ...van Koolmees volgens mij
Al even geleden.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72513708
dan is het toch ergens anders dan dat ik dacht, maar lijkt er erg op
  maandag 7 september 2009 @ 12:02:09 #228
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72515049
Toch een beetje een slowchat hier.

Bekende van me schaft zich enkele jaren geleden een hond aan.
Ras staat bekend om veeleisend en geen beginnershond.
Opvoeding opgegeven,interesse verloren resulteert dus in constant blaffen tijdens gesprek,haalt uit naar alles wat rondloopt inclusief fietsers en kinderen kortom totaal ongesocialiseerd.
Nu heb ik tijdens zijn vakantie haar wel eens twee weken uit gelaten,(zijn ouders durven er de straat niet mee op) en dat ging vrij aardig.
Ze zit normaal heel de dag op een achterplaats/in de schuur conditie is dus minimaal maar aangezien haar leeftijd (4) zit er genoeg energie in.(buiten het uitlaten om)
Nu heeft hij het plan opgevat om naar Laos te verhuizen (bepaalde dingen zijn daar goedkoper dan in Thailand ) maar dan wel zonder hond.
Klopt dus bij mij aan:Ik weet gewoon dat ze het bij jou goed zou hebben,en ze is gesteld op jou
Zwart-wit, ik wil geen teef erbij .
Mocht ik besluiten tot een nieuwe aanschaf ga ik voor een reu,maar aan de andere kant weet ik dat ze slecht plaatsbaar is.
Dat is dus een vrij donker vooruitzicht voor haar ,maar 10 jaar een hond opvangen die toch eigenlijk niet je voorkeur heeft
Ik vind het moeilijk.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 12:06:31 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_72515188
Is moeilijk... En ik denk dat het begrijpelijk is dat je de verantwoordelijkheid niet wilt die je nu opgedrongen wordt.

Wat je zou kunnen overwegen is om de teef te laten stereliseren. Dan weet je zeker dat het niet misgaat moet jouw reuen, en je hebt dan geen last van loopsheid. Maar goed, het is dan nog een hele beslissing, want ze kan nog makkelijk een aantal jaar mee.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 7 september 2009 @ 12:11:36 #230
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72515317
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is moeilijk... En ik denk dat het begrijpelijk is dat je de verantwoordelijkheid niet wilt die je nu opgedrongen wordt.

Wat je zou kunnen overwegen is om de teef te laten stereliseren. Dan weet je zeker dat het niet misgaat moet jouw reuen, en je hebt dan geen last van loopsheid. Maar goed, het is dan nog een hele beslissing, want ze kan nog makkelijk een aantal jaar mee.
Ze is gesteriliseerd,denk dat dat ook een beetje haar karakter benadrukt :feller/scherper.
Ik heb de verandering van een eigen teef meegemaakt,was vroeger een muts gaat nu voor niks aan de kant.
tilt nu ook een poot op bij urineren
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 7 september 2009 @ 13:26:47 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72517106
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef waterkip het volgende:

[..]

Ze is gesteriliseerd,denk dat dat ook een beetje haar karakter benadrukt :feller/scherper.
Ik heb de verandering van een eigen teef meegemaakt,was vroeger een muts gaat nu voor niks aan de kant.
tilt nu ook een poot op bij urineren
Ik zou het me niet laten opdringen. Ik zou ook wel alles willen redden maar als je er niet achterstaat weet ik niet of dat wel goed is.
  maandag 7 september 2009 @ 16:15:26 #232
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_72521405
Na veel bloed, zweet en tranen (en een schorre keel) bleven de heren eindelijk eens netjes zitten.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_72525383
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Pagan het volgende:
Na veel bloed, zweet en tranen (en een schorre keel) bleven de heren eindelijk eens netjes zitten.

[ afbeelding ]
Wát een gaaf trio Echt een leuke mix samen
pi_72525507
Komt ook even plaatje van mijn bull hier neerzetten

pi_72528152
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Takkewijf79 het volgende:

[ afbeelding ]
GEWELDIG!

Sjors & Tessy chillen 'm samen:
  maandag 7 september 2009 @ 20:12:47 #236
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_72529610
quote:

[ afbeelding ]

Erg charmant!!!
  maandag 7 september 2009 @ 21:48:45 #237
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72533660
quote:

[ afbeelding ]
Mijn hemeltje,je zou d'r bang van worden!!

Pagan,leuke foto!

Vrijdag is het het helemaal goed gegaan,we gaan voor mooie Adele,zaterdag is ze 8weken en dan gaan we d'r ophalen

Papa en Mama

Broertjes en zusjes (Adele met het lichtroze bandje)
pi_72533729
ik mis gijs en joost
  maandag 7 september 2009 @ 21:51:20 #239
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72533766
Komen er zaterdag 2 rode teckels bij
pi_72533860
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Guess. het volgende:

[..]

Mijn hemeltje,je zou d'r bang van worden!!

Pagan,leuke foto!

Vrijdag is het het helemaal goed gegaan,we gaan voor mooie Adele,zaterdag is ze 8weken en dan gaan we d'r ophalen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Papa en Mama
[ afbeelding ]
Broertjes en zusjes (Adele met het lichtroze bandje)
[ afbeelding ]
wat een lieverd
  maandag 7 september 2009 @ 21:54:06 #241
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72533876
HaHa,nou ze liggen hier echt heel de tijd al te slapen! Mist Ronja ze ook of is die al lang blij dat ze op gehoepeld zijn die 2 verwende nesten?! Ongelooflijk die kleine Joost bij je op schoot en zijn plekje verdedigen als Gijs er op wil
  maandag 7 september 2009 @ 21:54:42 #242
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72533900
quote:

[ afbeelding ]

Hier ook een vriendelijke foto van Beau
  maandag 7 september 2009 @ 21:54:57 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72533908
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Komen er zaterdag 2 rode teckels bij
Leuk
Waar komt die van jou vandaan?
Jeetje die foto van Beau
  maandag 7 september 2009 @ 21:56:20 #244
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72533991
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef Guess. het volgende:

[..]

Leuk
Waar komt die van jou vandaan?
Dorota's Das Huys
pi_72534211
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Guess. het volgende:

Woei, gefeliciteerd alvast! Wat leuk gezinsuitbreiding

En wat zijn papa en mama ook mooi
pi_72534643
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef Guess. het volgende:
HaHa,nou ze liggen hier echt heel de tijd al te slapen! Mist Ronja ze ook of is die al lang blij dat ze op gehoepeld zijn die 2 verwende nesten?! Ongelooflijk die kleine Joost bij je op schoot en zijn plekje verdedigen als Gijs er op wil
en dan hebben ze gister en vannacht ook al zoveel geslapen hihi stelletje slaapkoppen
ik heb nooit echt het idee dat ronja andere honden mist of ik heb het niet door, amber toen ook niet terwijl die er 3 weken was
wel dacht ze weer zo op bed te kunnen en is ze begonnen aan dat lekkere bot
wat uiteraard niet had gehoeven evenals de andere snoepjes

ja dat was leuk he en vooral dat hij zelf helemaal om was
pi_72534669
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier ook een vriendelijke foto van Beau
hihi daar schrik ik van hoor
  maandag 7 september 2009 @ 22:09:08 #248
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72534674
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:41 schreef waterkip het volgende:
Dat jullie toelaten prooidieren te verslinden.
Hoe gaat dat dan met katten en andere honden?
Mijn hond weet goed het verschil tussen een konijn/muis en een hond/kat.
Hij weet bijvoorbeeld ook dat hij niet achter de cavia aan mag.

En ik heb er verder geen problemen mee als hij zijn "prooi" opeet, hij was de eerste 1.5 jaar van zn leven (hij is nu 2jaar oud) buiten opgegroeid en dan deed hij het constant en hij krijgt elke maand zijn ontworming toch al (heartworm etc.) dus dat is ook niet erg.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 7 september 2009 @ 22:12:10 #249
176471 oh-oh
pi_72534825
Mijn honden barfen ook af en toe dus tja , zo gek zou het niet zijn als ze dan een prooidier opaten.
Verder dan wat dikke bromvliegen zijn ze nooit gekomen.
Guess, gefeliciteerd met jullie pup, hoe gaat ze heten???
( Groucho Marx )
pi_72535057
quote:

[ afbeelding ]
Wat een leuke actiefoto!

Is het een Amerikaanse Bulldog? (Of toch een BullMastiff)?
  maandag 7 september 2009 @ 22:20:25 #251
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72535191
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dorota's Das Huys

Oke leuk,die hebben alleen dwerg en kaninchen he?
Hebben jullie 2 reutjes dan of is Beau een meisje?
  maandag 7 september 2009 @ 22:26:39 #252
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72535537
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef Guess. het volgende:

[..]

Oke leuk,die hebben alleen dwerg en kaninchen he?
Hebben jullie 2 reutjes dan of is Beau een meisje?
Ja klopt idd. Beau is een geholpen meisje.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:51:15 #253
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72564916
net het pakje van PetCareRX.com binnen 2x 6 month supply Heartguard plus oftewel nooit meer lint/ringwormen en geen heartworm
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_72565443
Ronja heeft vandaag haar eerste behendigheidles gehad

alleen de tunnel wilde ze niet goed doen (in de zin van als baasje aan de andere kant zat wel maar niet als ze hem niet zag)
ow en ik moet zelf niet zomaar al ergens anders gaan zitten, dan komt ze me op halen
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:41:20 #255
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72569637
Ow leuk Draakje,Gijs wilde in het beginnen ook de tunnel niet in maar toen ie het eenmaal door had ging het goed!
  woensdag 9 september 2009 @ 08:42:52 #256
176471 oh-oh
pi_72573618
Guess, hoe gaat Adele nou heten?
Gaan jullie de heren trouwens laten helpen nu?
( Groucho Marx )
  woensdag 9 september 2009 @ 19:54:31 #257
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_72593226

tvp met mijn 2 schatjes! waarvan mijn lieve Harrie'tje (links) helaas weg moest
  woensdag 9 september 2009 @ 22:37:22 #258
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72599455
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Guess, hoe gaat Adele nou heten?
Gaan jullie de heren trouwens laten helpen nu?
Ik denk dat Adele ook haar roepnaam word,ze is vernoemd naar de Engelse zangeres die ik echt heel goed vind.Twijfel nog wel hoor,mischien een naam die beter bij Gijs en Joost past,dus leuke ideen zijn welkom
De fokster zelf heeft ook ongeholpen reuen en teven door elkaar wat prima gaat maar ik wil Gijs en Joost waarschijnlijk wel laten helpen,Adele word niet geholpen aangezien ze mischien ooit nog wel eens een nestje gaat krijgen(niet dat we dat zomaar even 123 doen maar we willen de optie wel open laten).

Hier zou je toch zo tussen gaan liggen

woensdag 9 september 2009 @ 23:27:04 #259
176471 oh-oh
pi_72601450
Aaaaaw, vooral die tweede foto
Ik zou het voor de lol zeker niet doen hoor , open reuen en teven samen, mijn lieve schatjes zouden er hormonsters van worden!
Ik heb een paar leuke foto's van onze forumwandeling afgelopen zondag, in de soesterduinen.
Karel en zijn lief Jordan:

Kees die zich super gedragen heeft tussen de meute:

KingBilly:

Vliegende puffjes:

SuperChico:

Stukje van de groep:

Twas een toffe wandeling!
( Groucho Marx )
pi_72605915
guess wat een lieve foto's nog maar heeel heeel eventjes

oh-oh fijn dat het een toffe wandeling is geweest, de foto's wederom weer super!
  donderdag 10 september 2009 @ 10:22:12 #261
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72607750
Wat een snoesjes teckels houden van stapelen.

oh-oh de foto's van de wandeling zijn ook weer erg leuk!!
  donderdag 10 september 2009 @ 11:31:50 #262
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72609328
Wat mij betreft laten we ze gelijk al helpen hoor,vind het aan de ene kant beetje zielig maar aan de andere kant denk ik dat het voor de hondjes beter is.We gaan natuurlijk binnen kort toch langs de DA dus dan bespreken we het gelijk,mijn man piept er een beetje over (die doet soms net of het over zijn eiegn ballen gaat).

Mooie foto's Oh-Oh Billy heeft echt een lekker kontje
  donderdag 10 september 2009 @ 15:58:16 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72614569
Wat is dat vriendje voor een hond? Het lijkt net een Chinese naakthond zonder naakt
  donderdag 10 september 2009 @ 16:51:24 #264
176471 oh-oh
pi_72616186
quote:
Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dat vriendje voor een hond? Het lijkt net een Chinese naakthond zonder naakt
Jordan, het meisje van Karel?
Ja dat is ook een chinese naakthond zonder naakt, een zogenaamde powder puff .
Goed gezien
Tis alleen een vriendinnetje, geen vriendje
Op de andere foto's zie je nog veel meer puffjes lopen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:43:26 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72645719
Ben een beetje zenuwachtig voor morgen hoe het gaat met Beau enzo. Terwijl Beau heel lief is voor pupjes zelfs onderdanig enzo

Beau wordt maandag 1 jaar
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:45:33 #266
176471 oh-oh
pi_72645792
Een normale sociale hond doet een pup niks , dat weet je heus wel!
( Groucho Marx )
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:58:20 #267
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72654600
Ik heb ook helemaal de kriebels voor morgen,kan gewoon niet wachten
Wat Oh-Oh zegt een normale hond doet een pup echt niks hoor,met Beau komt het ook wel goed
Wel foto's he
pi_72666366
bubseltje en guess heel veel plezier met het ophalen en thuis komen met jullie nieuwe pup vandaag!
en foto;s willen we zien hihi
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:39:35 #269
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_72668845

Onze furrbaby Maxima.
Living and loving in the moment.
pi_72669070
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef draculettetje het volgende:
bubseltje en guess heel veel plezier met het ophalen en thuis komen met jullie nieuwe pup vandaag!
en foto;s willen we zien hihi
Wat zij zegt!
  zaterdag 12 september 2009 @ 15:17:10 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72673814
Het gaat goed hier Beau zat zelfs neit aan zijn eten. Hij ligt nu te slapen in de bench.
Foto's komen laten vrouwtje gaat nu zelf even slapen
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:55:13 #272
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72677968

pi_72678654
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Guess. het volgende:
mijn man piept er een beetje over (die doet soms net of het over zijn eiegn ballen gaat).

Mooi is dat altijd, dat als een teefje gesteriliseerd wordt je geen vrouw hoort piepen en zodra een hond gecastreerd moet worden de mannen gaan mekkeren
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:03:08 #274
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72683287
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooi is dat altijd, dat als een teefje gesteriliseerd wordt je geen vrouw hoort piepen en zodra een hond gecastreerd moet worden de mannen gaan mekkeren
Ik mekker ook een teefje gesteriliseerd wordt
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:12:21 #275
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72685292
Vanochtend kregen we bericht van de fokker dat het hondje wat we in 1e instantie graag wilde maar voor onze neus weg was toch weer beschikbaar was,de mevrouw die em wilde heeft afgezegt.
Nogmaals goed over nagedacht en uiteindelijk dus voor het broertje voor Adele gekozen (had ze beide wel willen meenemen )
Dit is Anthony (een roepnaam moeten we nog bedenken).

Het gaat goed hier thuis,ze stoeien met z'n 3en en Gijs en Joost doen of er niks aan de hand is (Gij slaat em zelfs uit zijn etensbak eten de knuppel).Foto's van ze 3e samen zijn er al wel gemaakt maar staan nog niet op de pc.Ben benieuwd hoe het vanacht gaat!
pi_72686280
-Bubseltje- & Guess; gefeliciteerd met jullie nieuwe pupkes
Ik vind teckels altijd zo leuk
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef waterkip het volgende:

[..]

Ik mekker ook een teefje gesteriliseerd wordt
Nou ja, niemand doet het voor de lol natuurlijk Maar als het voor een goed doel is...
  zondag 13 september 2009 @ 03:58:32 #277
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72691304
Net mijn hond weer zijn scheerbeurt gegeven.. en daarna gewassen etc.
Doen jullie dit ook zelf? of laten jullie het bij een trimsalon(is dat het nederlandse woord?) doen?
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 13 september 2009 @ 10:46:56 #278
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_72692924
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Guess. het volgende:
Vanochtend kregen we bericht van de fokker dat het hondje wat we in 1e instantie graag wilde maar voor onze neus weg was toch weer beschikbaar was,de mevrouw die em wilde heeft afgezegt.
Nogmaals goed over nagedacht en uiteindelijk dus voor het broertje voor Adele gekozen (had ze beide wel willen meenemen )
Dit is Anthony (een roepnaam moeten we nog bedenken).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat goed hier thuis,ze stoeien met z'n 3en en Gijs en Joost doen of er niks aan de hand is (Gij slaat em zelfs uit zijn etensbak eten de knuppel).Foto's van ze 3e samen zijn er al wel gemaakt maar staan nog niet op de pc.Ben benieuwd hoe het vanacht gaat!
Wat een schatje!

Roepnaam: Tony zoals Carmella haar man, Tony Soprano, roept. Die stem vergeet je nooit meer
  zondag 13 september 2009 @ 10:57:11 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72693113
Wat een nacht Beau was vervelend en Frits sliep over het algemeen .
  zondag 13 september 2009 @ 11:39:38 #280
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72694005
Hier ook een druk nachtje gehad! In het begin was ie aan het huilen,s'nachts ook nog een keer.Ben 2x met em naar buiten gegaan waar die beide keren een plasje moest doen en een keer poepen.Hij heeft nog niks binnen gedaan (maar dan gaat nog wel komen) Gijs en Joost vinden het allemaal wel prima alleen ze hebben niet telkens zin om te spelen dus dan lopen ze weg.Paar fototjes

Roepnaam is trouwens Teun geworden
pi_72696285
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:39 schreef Guess. het volgende:

Roepnaam is trouwens Teun geworden
Wat een leuke oude stoere naam voor een teckel , geweldig! En wat een liefie om te zien
  zondag 13 september 2009 @ 17:59:59 #282
176471 oh-oh
pi_72704297
Gefeliciteerd met de beide nieuwe teckeljongens
Teun is echt een keigoede naam bij Joost en Gijs
Ik had een vriendin te logeren het hele weekend, met 5 chineesjes, 9 honden in huis en lief dat ze waren Oh en Compier, ik scheer mijn honden zelf, maar dat moet ook wel, je moet ze echt bijhouden, als ik dat bij een trimmer moest laten doen ging ik failliet!
( Groucho Marx )
pi_72711571
guess kei stoere naam teun!
en leuke foto's!

kan niet wachten tot dinsdag en teun (en jou en gijs en joost natuurlijk) in het echies te zien!
  maandag 14 september 2009 @ 12:49:16 #284
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72727096
9 Honden in huis,wouw!!!

Ik breng Gijs naar een trimmer,maar die hoeft maar 2x per jaar!

Hier gaat het Bubsel met de pup?
Hier gaat het echt super,Gijs en Joost vinden het af en toe nog wel raar zo'n klein ding in huis die overal maar mee heen wil huppelen.Ik ga ze zo even met z'n 3e alleen laten wat ik wel eng vind maarja ze moeten het toch leren en het gaat prima.Vanacht heb ik er maar 1x uitgehoeven om em te laten plassen

Ben zo vliefd op m'n 3 ventjes
  maandag 14 september 2009 @ 13:00:02 #285
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72727344
Pup doet het goed nu al zo veel rustiger dan ADHD Beau. s'nachts is ie al zuiver!!
Beau speelt heel graag met hem ook als ie wil slapen ze durft niets af te pakken van hem dat is wel sneu.
Hij slaapt s'nachts goed zolang Beau in de buurt is. En Beau is gewent om s'nachts op bed te komen het was dus druk op bed vannacht
  maandag 14 september 2009 @ 13:46:33 #286
176471 oh-oh
pi_72728490
Pup is bed is ook de snelste manier om ze zindelijk te krijgen, zo ging dat hier ook in no time goed.
Teun is way cute!
( Groucho Marx )
pi_72730165
ik ben ook vliefd op die 3 mannetjes van je guess
pi_72734986
Aaaaw ik krijg helemaal zin in een puppy erbij! Maar denk dat Lex nog niet toe is om mijn bed te delen met een ander hondje Misschien als ik straks eindelijk een eigen huisje heb....
  maandag 14 september 2009 @ 21:43:23 #289
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72744009
Gezellig jullie hondjes ook in bed (van Oh-Oh wist ik het al wel).Teun slaapt echt in mijn armen en dan leg ik em heel zachtjes naast me,gisteren had ik echt in elke arm een hond en er een tussen m'n benen!
Zal vanavond foto's maken.Teum ruikt zo lekker
Vanmiddag trouwens paar uurtjes weg geweest en het is echt prima gegaan met zijn 3e
pi_72746470
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:
Gezellig jullie hondjes ook in bed (van Oh-Oh wist ik het al wel).Teun slaapt echt in mijn armen en dan leg ik em heel zachtjes naast me,gisteren had ik echt in elke arm een hond en er een tussen m'n benen!
Zal vanavond foto's maken.Teun ruikt zo lekker
Vanmiddag trouwens paar uurtjes weg geweest en het is echt prima gegaan met zijn 3e
Heerlijk he, die puppenlucht! Dat mis ik wel!
  maandag 14 september 2009 @ 22:27:36 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72746867
Wij hebben zondag nestreünie, ben wel benieuwd naar de rest.
  maandag 14 september 2009 @ 23:10:19 #292
176471 oh-oh
pi_72749758
Het aller lekkerste aan puppies zijn die puppybuikjes en die pootjes
( Groucho Marx )
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:06 #293
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72763658
idd geweldig

Beau is gister 1 geworden gaat zo snel. Op bed slapen gaat goed. Al waren ze vanmorgen aan het spelen zoef zoef.

Binnenkort hebben de teckels een tuintje want we gaan verhuizen!!
  woensdag 16 september 2009 @ 09:13:02 #294
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72793041
Alelen s'nachts in de bench en samen in de tas voor onderweg gaat nog niet goed. Beau gaat dan brommen
  woensdag 16 september 2009 @ 09:18:06 #295
176471 oh-oh
pi_72793142
Sommige honden willen dat gewoon echt niet ook hoor.
Karel wil ook niemand in zijn space, die moet ik zeker niet met andere honden in een kleine ruimte stoppen, dan vermoordt ie ze.
In een restaurant duwde iemand m es met mn andere honden in een kar, nou, we konden zowat de exorcist gaan bellen
( Groucho Marx )
  woensdag 16 september 2009 @ 12:00:32 #296
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_72797738
Heb net een topic met hondenfoto's in FOT geopend, vindt het wel leuk om te horen wat jullie er van vinden ook . [showcase] Honden
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw, vooral die tweede foto
Ik zou het voor de lol zeker niet doen hoor , open reuen en teven samen, mijn lieve schatjes zouden er hormonsters van worden!
Ik heb een paar leuke foto's van onze forumwandeling afgelopen zondag, in de soesterduinen.
Karel en zijn lief Jordan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kees die zich super gedragen heeft tussen de meute:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KingBilly:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vliegende puffjes:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SuperChico:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje van de groep:
[ afbeelding ]
Twas een toffe wandeling!
Daar had je me best wel even over mogen tippen .
  woensdag 16 september 2009 @ 12:16:55 #297
176471 oh-oh
pi_72798334
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef ..bennie het volgende:
Heb net een topic met hondenfoto's in FOT geopend, vindt het wel leuk om te horen wat jullie er van vinden ook . [showcase] Honden
[..]

Daar had je me best wel even over mogen tippen .
Oh godver ja, sorry!
Ik was dr met mn gedachten niet helemaal bij wat dat betreft door mn dode hondje
Maar we gaan daar van t voorjaar vast nog wel eens wandelen hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 16 september 2009 @ 12:21:45 #298
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_72798513
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh godver ja, sorry!
Ik was dr met mn gedachten niet helemaal bij wat dat betreft door mn dode hondje
Maar we gaan daar van t voorjaar vast nog wel eens wandelen hoor!
Ahwgussie, dat had ik niet meegekregen, ik zal hier ook eens wat regelmatiger komen lezen
  woensdag 16 september 2009 @ 12:25:28 #299
176471 oh-oh
pi_72798629
Thnx, ik zal jou zeker tippen over onze volgende Soesterduinenwandeling, maar zoals ik al zei, dit was denk ik wel de laatste dit jaar.
( Groucho Marx )
  woensdag 16 september 2009 @ 18:00:18 #300
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_72811408
Rufus groeit echt enorm snel, hij kan nu nog NET onder de bank in de slaapkamer.. maar dan ook NET.
Maar hij blijft proberen en als hij er eenmaal onder is gaat hij lekker slapen, en als hij weer wakker wordt is het weer een hele klus om er onder uit te komen..
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_72822615
foto's compier ha ha!

Gister 2de behendigheidles van Ronja gehad en ze doet het weer keurig
ook de tunnel deed ze deze keer goed!

en vandaag weer voor het eerst naar bussloo geweest en mevrouw heeft genoten!
heerlijk dat we daar weer heen kunnen!

[CENTRAAL] Honden met foto's # 22
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')