quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:Oh die eerste met dat eendenkuiken
![]()
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde![]()
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk![]()
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd![]()
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze
Niet zomaar hoor,maar ik ben zo gek op honden,zo'n roedeltje echt heerlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie![]()
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
Wat ziet Frits er knuffelig uit en de rest ook.quote:
Ik word altijd zó vrolijk van dit soort foto'squote:
Jij hebt vast nog wel betere foto's van Lex in actie gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft toen een vitamine B shot gehad en na een paar dagen was het weer weg.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
hij is pas 10 / 11 weken oud, dus nog een hele jonge pupquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Rufus is wel cute, issie niet heel klein voor een beagle?
We hebben ongeveer een jaar terug 2 powderpuffs in huis gehad,nou ja 2 dagen met een van die 2 klikte het totaal niet met Gijs en Gijs bleef echt met em vechten en na em toe gaan.quote:
Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
het is erger dan we dachten het is Puppy Stranglers
http://www.hondenpage.com(...)niele-cellulitis.php
En nu is het beslissen of je een hond wil met gebreken of niet
Of de zwellingen wegtrekken weten ze nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?
Het was het eerste nestje wat ik gewoon kijkend tegenkwam en het is een kruising dwerg x kaninchen en roodquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Heel verstandig dat jullie het niet gedaan hebben, wel een moeilijke beslissing idd.
Wat hebben jullie snel een ander nest gevonden joh.
Fritsen zijn leuk
Nee Kees is al lang geholpen, en wij kenden Kees ook al sinds ze bij de mensen woonde waar ik haar nu van heb, ik wist dat ze haar niet sexueel aantrekkelijk vinden gelukkig, dan had ik t nooit gedaan natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef Guess. het volgende:
Ja daarom,ik ga gewoon geduld hebben en kijken wat er op ons pad komt,of niet.Het moet er voor Gijs en Joost ook leuker op worden natuurlijkDe ene dierenarts zegt trouwens operen voor de loopsheid de ander zegt na de 1e dus dat weet ik niet goed.
Hoe vinden jou mannen Kees dan? Niet te veeltaferelen?
Bellenblaas is leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik had zelf ook al gekeken maar zie er nergens een merk in staan,voorop staat de text NICE02quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Tis van puppyzzang als het goed is toch?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Guess. het volgende:
Ja vind een zwanger teckel ook zoAlleen op het laatst ook wel een beetje zielig,de buik bijna over de grond!
Rinske begint nu echt haar krulletjes kwijt te raken. Het zijn wel echt geweldige hondjes, zo lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:28 schreef Burdie het volgende:
Is mijn foto wel te zien?
@DM Zo'n hond loopt er bij ons in het dorp ook rond, een pupje nog. Die begint net een beetje die schapenkrulletjes te krijgen, zo snoezig!
.
Mag ik dat adres ook oh-oh ik moet ook nog zoiets hebben voor de hondjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Die tags op ebay, euro per stuk, gegraveerd en wel, komen uit Amerika maar zijn er in een week, ik bestel ze altijd daar, ook idd ivm meerdere setjes per hond , ik ga die echt niet elke keer wisselen.
Kan je de link wel op msn geven, weet niet of dat hier mag.
Lara heeft echt een supervakantie gehad zo te zien, ze ziet er altijd zo gelukkig uit
ik vond het ook erg gezellig!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:57 schreef Guess. het volgende:
Bubseltje,kan het me voorstellen dat dat toch zeer doet,zou ik ook hebben.
Maar wat een vreselijk lieve foto's van Frits,vooral die laatste om op te vreten,dat puppy-kontje en buikje![]()
Ben gisteren met Ronja (en Drac+) naar het hondenbos geweest met Gijs&Joost.Het ging echt harstikke goed ze liepen rond of het de dagelijkse gang van zaken is.En ik ben zo trots op Gijs en Joost,ze liepen helemaal niet weg,speelden met andere honden en kinderen.Gijs is een keer de fout in gegaan toen er een erg dominante fox op em af kwam die begon te vechten,ja en toen was het foute boel met Gijs,de baas van de fox reageerde nogal vreemd en toen hebben we em maar even aangelijnd.Maar verder super,ben helemaal blij
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een poepiesis er nu ook 1 voor jullie?
Briljante fotoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een poepiesis er nu ook 1 voor jullie?
Don't mess with me![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk, eindelijk een keer een bulletje op Fokquote:
Zijquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:11 schreef Guess. het volgende:
Joost met een lieve Friese Stabij-pup
[ afbeelding ]
Het lijkt net offie geen pootjes heeft en zweeftquote:
Uiteindelijk gaat een van de reutjes met ons mee naar huis, maar we kiezen pas over 5 weken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
hihi ronja en joost foto's!
en vanavond zien ze elkaar gewoon alweer!
Ronja heeft een deel van dat gat gegraven, was bij (een ander) bankje waar ik even was gaan zitten!
Geloof dat er steeds een andere hond verder gaat!
puppies kijken is leuk! ga je er ook 1 mee naar huis nemen burdie?
Ik vind het zo leuk dat iedereen Baloe zo'n gave hond vindtquote:
Hij kan zo simpel en tegelijkertijd arrogant kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat iedereen Baloe zo'n gave hond vindtalstie gaat zwemmen ook.. mensen staan gewoon te kijken en te roepen naar elkaar dattie zo tof is met zn kop
Ik vind het altijd zó ontroerend, mama met haar kleine pupjesquote:
Awwwwwwwquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef Qwea het volgende:
Ik zal vanaaf ofzo eens 1 uppen waar hij denkt een jack russel te zijn en bij het baasje op schoot zit![]()
![]()
Je ziet hem denken: "dat kan je nou wel zeggen, maar ik heb zo mijn eigen mening hierover".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij kan zo simpel en tegelijkertijd arrogant kijken
Vanaf 7 weken mogen puppies in principe bij de moeder weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:39 schreef sweetlady-o het volgende:
Hoi even een kort vraagje.
Mijn zus wil een hond kopen die 7 weken is, is dat niet slecht voor het beestje?
O gelukkig ik dacht 8. Het wordt een husky-stafford.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vanaf 7 weken mogen puppies in principe bij de moeder weg.
Wat voor hondje wil ze?
Dat is er duidelijk eentje voor hondencursusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
O gelukkig ik dacht 8. Het wordt een husky-stafford.
Perfectquote:
Mooooii. Je laat ze er ook bij gelukkig, dan hebben ze ook weinig reden om jaloers te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
PerfectGeen jaloersheid of wat dan ook te bespeuren, integendeel. Senna vindt het allemaal wel best en Zito is hopeloos verliefd
heb jij een babyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mooooii. Je laat ze er ook bij gelukkig, dan hebben ze ook weinig reden om jaloers te zijn![]()
Mijn zus wil de hond niet echt bij haar nieuwe baby, wij doen t juist expres wel omdat je anders alleen een averechts effect behaald
Lol nee, doen we met haar babyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij een baby![]()
Juup prachtig dat ze er zo bij gaan liggen
en nog gefeliciteerd met je vaderschap!
hihi dacht wel dat je het zo bedoeldequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lol nee, doen we met haar babyZe zijn hier heel vaak dus de hond moet weten dat het ok is. Even laten snuffelen, andere keer hond gewoon aanhalen terwijl je met de baby zit en no problem
OMG wat een schatjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:53 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Even niet op de puinhoop letten
[ afbeelding ]
Crossposting
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 zijn echt on afscheidelijk.
voor mij buitenland, of voor jou buitenland?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:21 schreef Guess. het volgende:
Hoezo laat je em testen op hartworm?In het buitenland geweest?
404 Not foundquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:36 schreef _Flea_ het volgende:
En dit is onze grote vriend Joep:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:53 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Even niet op de puinhoop letten
[ afbeelding ]
Crossposting
Voor mij buitenland natuurlijk,dit is een Nederlandse sitequote:Op zondag 30 augustus 2009 00:43 schreef compier het volgende:
[..]
voor mij buitenland, of voor jou buitenland?
Mijn hond is nog nooit dit land uitgeweest..
(ik woon in de VS)
Nu doet 'ie het welquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:43 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
'k zie het ook.
Nu opnieuw onze vriend Joep:
[ afbeelding ]
haha, ja komt vaker voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:10 schreef Guess. het volgende:
[..]
Voor mij buitenland natuurlijk,dit is een Nederlandse site![]()
Hartworm komt in de VS regelmatig voor is het niet?Hier in Nederland niet dus vandaar dat ik het me afvraag.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Haar oortjes staan nu rechtop
Het is een boerenfox.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nu doet 'ie het wel.
Wat een leuk hondje, welk merk issie?
Ah, zoiets dacht ik alquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:28 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het is een boerenfox.
Superlief voor mensen, kinderen en anderen dieren. Maar wel een watje af en toe.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:18 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Haar oortjes staan nu rechtop
Loenaquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo gaaf, volwassen oortjes bij dat puppykoppie
Hoe heet ze?
Op afstand is het een held, maar als er iets dichtbij gebeurd dan is het een echt watje. Net als z'n broertjes overigens welke hij elke week ziet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, zoiets dacht ik almijn schoonzus heeft ook een boerenfox, leuke beesten altijd. De hare is volgens mij geen watje, hoewel die wel gewoon luistert naar d'r zoontje van twee
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef Guess. het volgende:
We gaan morgen naar een nestje kortharige standaard teckels kijken![]()
![]()
Ben gewoon zenuwachtig
hebben toevallig nieuwe denkentjes gekocht vandaag!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:32 schreef Guess. het volgende:
Jaaaaaaaa dank jeMaar ik zie je morgen toch 1st nog! Gijs en Joost hebben er zin in
(Gaan we naar Ronja toe he...... )
Wat is er met je andere hond gebeurt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het vrijdag gegaan Guess?
Mijn viertal, klinkt vertrouwd, maar is toch heel anders zo:
[ afbeelding ]
Zodra ik een kabel heb voor telefoon naar pc zal ik ze posten. Ze is in ieder geval een schatje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat is er duidelijk eentje voor hondencursusMaar wel leuke combi denk ik, heb je al foto's? *Nieuwsgierig*
Die is helaas 2 weken geleden overledenquote:Op zondag 6 september 2009 12:16 schreef Stampurtjuh het volgende:
[..]
Wat is er met je andere hond gebeurt?
Wat liefquote:Op zondag 6 september 2009 18:56 schreef Burdie het volgende:
Ik wil ze alledrie! *zwijmel*
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hey waterkip, wat ga jij nu qua eten doen?
Ja hoor, onze Beagle vangt ook wel het e.e.a. aan wild (fazanten, mollen, muizen, etc.).quote:Op maandag 7 september 2009 03:01 schreef compier het volgende:
Moelie heeft net een muis gevangen en opgegeten![]()
Als hij bij mijn vader is vangt hij ook wel eens een konijn enzo.
Doen jullie honden dat ook? (of zijn er in NL niet zoveel muizen/konijnen te vangen?)
Nee ,is niet onze straat.quote:Op maandag 7 september 2009 11:04 schreef draculettetje het volgende:
gijs en joost vermaken zich hier prima
[ afbeelding ]
@Waterkip Is dit een foto van jullie huis/straat? Zo ja was daar ooit een deur helemaal paard/roze?
en ronja mag ook alleen maar een beetje opjagen hoor, meer niet
met katten wil ze alleen maar spelen, maar dat willen die katten niet
Ze is gesteriliseerd,denk dat dat ook een beetje haar karakter benadrukt :feller/scherper.quote:Op maandag 7 september 2009 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is moeilijk... En ik denk dat het begrijpelijk is dat je de verantwoordelijkheid niet wilt die je nu opgedrongen wordt.
Wat je zou kunnen overwegen is om de teef te laten stereliseren. Dan weet je zeker dat het niet misgaat moet jouw reuen, en je hebt dan geen last van loopsheid. Maar goed, het is dan nog een hele beslissing, want ze kan nog makkelijk een aantal jaar mee.
Ik zou het me niet laten opdringen. Ik zou ook wel alles willen redden maar als je er niet achterstaat weet ik niet of dat wel goed is.quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ze is gesteriliseerd,denk dat dat ook een beetje haar karakter benadrukt :feller/scherper.
Ik heb de verandering van een eigen teef meegemaakt,was vroeger een muts gaat nu voor niks aan de kant.
tilt nu ook een poot op bij urineren
Wát een gaaf trioquote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Pagan het volgende:
Na veel bloed, zweet en tranen (en een schorre keel) bleven de heren eindelijk eens netjes zitten.
[ afbeelding ]
GEWELDIG!quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Takkewijf79 het volgende:
Komt ook even plaatje van mijn bull hier neerzetten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Takkewijf79 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemeltje,je zou d'r bang van worden!!quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Takkewijf79 het volgende:
[ afbeelding ]
wat een lieverdquote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mijn hemeltje,je zou d'r bang van worden!!
Pagan,leuke foto!
Vrijdag is het het helemaal goed gegaan,we gaan voor mooie Adele,zaterdag is ze 8weken en dan gaan we d'r ophalen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Papa en Mama
[ afbeelding ]
Broertjes en zusjes (Adele met het lichtroze bandje)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Takkewijf79 het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Komen er zaterdag 2 rode teckels bij
Dorota's Das Huysquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Leuk![]()
Waar komt die van jou vandaan?
Woei, gefeliciteerd alvast! Wat leuk gezinsuitbreidingquote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Guess. het volgende:
Vrijdag is het het helemaal goed gegaan,we gaan voor mooie Adele,zaterdag is ze 8weken en dan gaan we d'r ophalen![]()
en dan hebben ze gister en vannacht ook al zoveel geslapen hihi stelletje slaapkoppenquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef Guess. het volgende:
HaHa,nou ze liggen hier echt heel de tijd al te slapen! Mist Ronja ze ook of is die al lang blij dat ze op gehoepeld zijn die 2 verwende nesten?! Ongelooflijk die kleine Joost bij jeop schoot en zijn plekje verdedigen als Gijs er op wil
hihi daar schrik ik van hoorquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook een vriendelijke foto van Beau
Mijn hond weet goed het verschil tussen een konijn/muis en een hond/kat.quote:Op maandag 7 september 2009 09:41 schreef waterkip het volgende:
Dat jullie toelaten prooidieren te verslinden.
Hoe gaat dat dan met katten en andere honden?
Wat een leuke actiefoto!quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Takkewijf79 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke leuk,die hebben alleen dwerg en kaninchen he?quote:
Ja klopt idd. Beau is een geholpen meisje.quote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef Guess. het volgende:
[..]
Oke leuk,die hebben alleen dwerg en kaninchen he?
Hebben jullie 2 reutjes dan of is Beau een meisje?
Ik denk dat Adele ook haar roepnaam word,ze is vernoemd naar de Engelse zangeres die ik echt heel goed vind.Twijfel nog wel hoor,mischien een naam die beter bij Gijs en Joost past,dus leuke ideen zijn welkomquote:Op woensdag 9 september 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Guess, hoe gaat Adele nou heten?
Gaan jullie de heren trouwens laten helpen nu?
Jordan, het meisje van Karel?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dat vriendje voor een hond?Het lijkt net een Chinese naakthond zonder naakt
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef draculettetje het volgende:
bubseltje en guess heel veel plezier met het ophalen en thuis komen met jullie nieuwe pup vandaag!
en foto;s willen we zien hihi
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef Guess. het volgende:
mijn man piept er een beetje over (die doet soms net of het over zijn eiegn ballen gaat).
Ik mekker ook een teefje gesteriliseerd wordtquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd, dat als een teefje gesteriliseerd wordt je geen vrouw hoort piepen en zodra een hond gecastreerd moet worden de mannen gaan mekkeren
Nou ja, niemand doet het voor de lol natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:03 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ik mekker ook een teefje gesteriliseerd wordt
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Guess. het volgende:
Vanochtend kregen we bericht van de fokker dat het hondje wat we in 1e instantie graag wilde maar voor onze neus weg was toch weer beschikbaar was,de mevrouw die em wilde heeft afgezegt.
Nogmaals goed over nagedacht en uiteindelijk dus voor het broertje voor Adele gekozen (had ze beide wel willen meenemen)
Dit is Anthony (een roepnaam moeten we nog bedenken).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat goed hier thuis,ze stoeien met z'n 3en en Gijs en Joost doen of er niks aan de hand is (Gij slaat em zelfs uit zijn etensbak eten de knuppel).Foto's van ze 3e samen zijn er al wel gemaakt maar staan nog niet op de pc.Ben benieuwd hoe het vanacht gaat!
Wat een leuke oude stoere naam voor een teckelquote:
Heerlijk he, die puppenlucht!quote:Op maandag 14 september 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:
Gezellig jullie hondjes ook in bed (van Oh-Oh wist ik het al wel).Teun slaapt echt in mijn armen en dan leg ik em heel zachtjes naast me,gisteren had ik echt in elke arm een hond en er een tussen m'n benen!
Zal vanavond foto's maken.Teun ruikt zo lekker![]()
Vanmiddag trouwens paar uurtjes weg geweest en het is echt prima gegaan met zijn 3e
Daar had je me best wel even over mogen tippenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw, vooral die tweede foto![]()
Ik zou het voor de lol zeker niet doen hoor , open reuen en teven samen, mijn lieve schatjes zouden er hormonsters van worden!
Ik heb een paar leuke foto's van onze forumwandeling afgelopen zondag, in de soesterduinen.
Karel en zijn lief Jordan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kees die zich super gedragen heeft tussen de meute:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KingBilly:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vliegende puffjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SuperChico:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje van de groep:
[ afbeelding ]
Twas een toffe wandeling!
Oh godver ja, sorry!quote:Op woensdag 16 september 2009 12:00 schreef ..bennie het volgende:
Heb net een topic met hondenfoto's in FOT geopend, vindt het wel leuk om te horen wat jullie er van vinden ook. [showcase] Honden
[..]
Daar had je me best wel even over mogen tippen.
Ahwgussie, dat had ik niet meegekregen, ik zal hier ook eens wat regelmatiger komen lezenquote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh godver ja, sorry!
Ik was dr met mn gedachten niet helemaal bij wat dat betreft door mn dode hondje![]()
Maar we gaan daar van t voorjaar vast nog wel eens wandelen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |