quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:Oh die eerste met dat eendenkuiken
![]()
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde![]()
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk![]()
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd![]()
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze
Niet zomaar hoor,maar ik ben zo gek op honden,zo'n roedeltje echt heerlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie![]()
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
Wat ziet Frits er knuffelig uit en de rest ook.quote:
Ik word altijd zó vrolijk van dit soort foto'squote:
Jij hebt vast nog wel betere foto's van Lex in actie gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft toen een vitamine B shot gehad en na een paar dagen was het weer weg.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
hij is pas 10 / 11 weken oud, dus nog een hele jonge pupquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Rufus is wel cute, issie niet heel klein voor een beagle?
We hebben ongeveer een jaar terug 2 powderpuffs in huis gehad,nou ja 2 dagen met een van die 2 klikte het totaal niet met Gijs en Gijs bleef echt met em vechten en na em toe gaan.quote:
Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
het is erger dan we dachten het is Puppy Stranglers
http://www.hondenpage.com(...)niele-cellulitis.php
En nu is het beslissen of je een hond wil met gebreken of niet
Of de zwellingen wegtrekken weten ze nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |