abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:13:11 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71832705
Nou, laat die foto's maar komen hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:23:05 #2
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71833042
Nou dan gooi ik Gijs met z'n nieuwe 2e handse Chico-tuig er nog maar een keer in hoor

Wat ik me trouwens afvraag,hebben jullie honden altijd een halsband om? Die van mij hebben dat namelijk wel omdat ik er een penning aan heb hanen met naam+tel,nr.Ze zijn wel gechipt mag toch ben ik bang dat dat niet voldoende is mocht ik ze kwijt raken,ook kunnen ze met een penning gelijk ons bellen als ze worden gevonden.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:28:28 #3
176471 oh-oh
pi_71833294
Buiten hebben die van mij wel altijd hun tuig / halsband om, met penning.
Ze zijn idd ook gechipt en geregistreerd ( heel veel mensen vergeten die chip te registreren ) maar ik heb liever dat mensen me meteen kunnen bellen ipv dat eerst de chip gelezen moet worden en zo.
Ze hebben allemaal meerdere halsbanden / tuigjes, maar ik heb aan de armysetjes ( die ze matching hebben ) voor allemaal een tag met tel nr en naam hangen, en aan hun casual setjes ook
Als we gaan wandelen waar ze los mogen hebben ze dus altijd de armysetjes aan.
Kees had er een van Karel aan haar tuig hangen maar sinds gisteren heeft ze twee eigen tags, een roze ster en een paarse Met haar eigen naam en mijn nr
Ik bestel die tags op ebay, kosten nog geen euro per stuk
En als ik ooit nog eens voor alle 5 nieuwe matching setjes koop koop ik dus mooi bijpassende tags dr bij.
Ik geef die ook altijd aan iedereen kado voor hun honden!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:29:26 #4
176471 oh-oh
pi_71833323
En trouwens, Chico zn tag was laatst ( die zondag dat Kees kwam ) echt een gouden vondst, toen was ie kwijt en werd ie gevonden en werd ik gebeld en had ik m dus snel weer in mn armen
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:35:12 #5
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71833564
Tijdje terug was Joost toen er een hele lading visite binnen kwam de deur uit geglipt,(ik had het niet eens gemerkt ) 10 minuten later belde mijn man,ben jij Joost niet kwijt?! Zat ie bij de beneden buren(staan 2 tel.nr op)helemaal in de stress (hij kan eigenlijk geen trap lopen )

Doe es een lieve chi-foto,kan ik nog ff zwijmelen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:41:10 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71833836
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:46:54 #7
176471 oh-oh
pi_71834020
Oh maar bij mij binnen kunnen ze niet weg ook. Ik woon in een flat met een dichte binnengang als gallerij, en voor je bij de trappen bent aan beide kanten moet je eerst door twee zware deuren, en voor ze dan buiten zijn nog es door twee deuren.
Ik had nog helemaal geen fotos van de Clubmatch van zondag laten zien geloof ik he
Frits ( met tuig en tag ff tegen de goalpaal pissen )

Kees begroet mn vriendin ( zo begroet Kees echt alle mensen )

Prins Frits in de buggy:

Socializen:

Al die honden zijn van mij

Mijn drie stoere mannen:

Mn twee trutjes

Dat waren dr wel genoeg, dus DOEI!
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:52:47 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71834204

Lex op vakantie.
pi_71834250
Ohhh leuk!!
Kan ik eindelijk mijn kerel showen

Bundy (3x)
Met Kuuk'n

Sportief

Sulletje

I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:55:42 #10
176471 oh-oh
pi_71834305
Oh die eerste met dat eendenkuiken
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin
( Groucho Marx )
pi_71834407
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh die eerste met dat eendenkuiken
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin

Ja lief eh? Volgens mij had ie vadergevoelens voor m'n eendjes (er was er nog 1 genaamd Pieperd )

Bundy is trouwens ook achterna gezeten door Kuuk'n nadat t m leuk leek om t eendje te
verplaatsen, waardoor die dus een wondje aan z'n vleugeltje had ..
Toen ging Kuuk'n achter Bundy aan rennen.. Vleugeltjes wijd enzo en Bundy maar rennen haha..
Zo jammer dat ik geen videocamera had toen..
Uiteindelijk zijn de eendjes (mede dankzij m'n ouders) ontsnapt en waarschijnlijk weggezwommen
(kanaal voor t huis) ..
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:01:59 #12
176471 oh-oh
pi_71834513
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze
( Groucho Marx )
pi_71834603
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze

Ohhh jouw eend was G (Gangsta dus ghehe )

Awww dat is idd wel dramatisch..
Wel apart hoor, ik heb nog nooit een eend gezien die niet kon zwemmen
Was er iets mis met haar dan ofzo?

Hondjes zijn eigenlijk best wel mietjes.. Tenminste: De meeste honden die ik ken iig wel
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:18:09 #14
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71835000
Oh-Oh je 2 trutjes zijn echt zo
Kees is ook echt een prachtig hondje
Ik ben ook aan het rondkijken voor een 2e hands hondje,een teefje liefst geholpen,een chi of teckel(iig een klein hondje met karakter),kijken of dat wil klikken met onze Gijs.Maar het valt nog niet mee,we hebben ook geen haast dus we zullen zien of we een match kunnen vinden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:21:50 #15
176471 oh-oh
pi_71835123
Mijn eend had nooit leren zwemmen, en bleek later trouwens ook zo een lelijke loopeend te zijn, zo een groot zwart wit geval met van die lelijke rode brobbels om dr snavel.
Eenden moeten schijnbaar echt binnen 24 uur nadat ze uit t ei komen t water in, om te leren zwemmen.
We hebben dr in een dierenwinkel gekocht ( zat als slangenvoer ) dus toen was het al te laat voor Gina.
Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
( Groucho Marx )
pi_71835216
Even een snelle *tvp* voor het slapen gaan, anders vergeet ik het morgen weer...

Ik zag nog net op het eind van het vorige deel Gijs met z'n nieuwe camo tuig, wat staat het leuk zeg bij zo'n pluizig knuffelige hond

En Oh-oh; ik scrolde net door het vorige deel heen, zie nu pas dat ik jouw baby/kind foto's met herder gemist heb, wat een supermooie foto's!!!!!! !!!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:43:41 #17
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71835698
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:

Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
Niet zomaar hoor,maar ik ben zo gek op honden,zo'n roedeltje echt heerlijk Als ik echt een match kan vinden zou ik het wel willen proberen ja.
Wat voor ras zou jij beter vinden matchen dan? Het gaat overgens alleen om Gijs die zo moeilijk kan doen hoor,Joost is erg makkelijk(die is over het algemeen ook onderdanig naar andere honden).
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:47:23 #18
176471 oh-oh
pi_71835788
Ik ben zo een pietlut, ik denk serieus dat ik na zo een poging als je vorige niet meer zou durven.
Het lijkt mss niet zo omdat ik er zelf veel heb, maar ik wil echt alleen iets erbij als dat voor alle andere honden leuk is. OK alleen Chico heb ik destijds voor mezelf erbij genomen.
Karel heb ik voor Frits genomen, Billy voor Chico en Kees, tja, die kenden we al en die viel al prima in de groep dus dat was geen echt risico zeg maar. Bovendien zijn mijn honden echt heel makkelijk in die dingen gelukkig. Maar als er een hond al was die ik zeg maar zou moeten begeleiden of die niet helemaal blij zou zijn met een nieuwe hond, dan zou ik de groep zo laten als ie was.
Ik geef wel toe, ik heb heel makkelijk lullen, ik heb al een echte roedel, dus ik snap je wens ook weer wel hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:48:50 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71835831
Wat was de vorige keer dan?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:53:47 #20
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71838910
onze beagle rufus voelt zich nu al helemaal thuis, inclusief puppy spelen (bijten, spelen etc.)
hij bijt wel hard.. maar hij is zoooo schattig
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 06:57:19 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_71839788
terugvindhondjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:24:22 #22
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_71840167
* Sjeekie_Beekie valt ff binnen om te vertellen dat Lara eindelijk weer wat heeft gegeten na d'r castratie van gisteren.
Ze was om 9h binnen, om 12h konden we d'r weer ophalen en ze heeft de hele middag en avond tussen mijn benen liggen slapen.

Vanochtend werd ik wakker met een knal... was madam van d'r matrasje gepleurd. Na een snel plasrondje heeft ze een paar hapjes gekookte kip met rijs op en nu ligt ze weer te slapen... zij wel... het vrouwtje is klaarwakker. Gelukkig gaat vandaag met onze junior op pad, dan kan ik vanmiddag nog wat bijslapen.

De foto's van de vacantie komen nog... ik kan al wel vertellen dat Lara het super naar d'r zin heeft gehad in Groningen EN het heel goed gedaan heeft.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_71842115
Paco is lief, hij komt de hele tijd kroelen en heeft sinds eergister niet meer gegromd. Zelfs 's avonds niet.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:33:47 #24
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71843770
Tazz is gestoken door iets en daar is ie allergisch voor hij heeft nu bultjes en hij had een infectie opgelopen . Nu gaan we hem zondag ophalen nu even geduld dus

Hij is niet ziek maar hij moet zondag nog een spuit hebben. En dan nog een paar dagen anti biotica

[ Bericht 10% gewijzigd door -Bubseltje- op 13-08-2009 11:39:54 ]
pi_71849549
@ Guess; ik ben heel benieuwd of je een leuk en geschikt vriendinnetje kunt vinden voor Joost en Gijs. Als ze half zo leuk is als J&G dan is het al een aanwinst
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:

Prins Frits in de buggy:
afbeelding
Wat ziet Frits er knuffelig uit en de rest ook. Je hebt een leuke roedel oh-oh En wat leuk dat roze camo tuigje

Moet je je naakthondjes eigenlijk nog extra insmeren als ze veel in de zon zijn?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:54 schreef Dqod het volgende:

Sulletje

[ afbeelding ]
Ik word altijd zó vrolijk van dit soort foto's Lachende honden
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Lex op vakantie.
Jij hebt vast nog wel betere foto's van Lex in actie gemaakt
Ik moet altijd lachen om je foto's
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_71849683
Oh, nieuw deel alweer!

Tvp met mijn kleine tuttebel:

donderdag 13 augustus 2009 @ 15:29:28 #27
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71850162
argh! vannacht om half 3 vond rufus het nodig om ons een uurlang wakker te houden met zijn gejank/gehowl... maar dan nog kan je niet echt boos worden, hij is zoooo lief

waarschijnlijk haal ik vandaag na het werk de foto;s van mn camera.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:51:57 #28
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71850802
Had me zo verheugd op morgen

Iemand hier ervaring met een hond die allergisch is voor insecten (beten/steken)?

Mijn arme mannetje
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:12:25 #29
44200 Sjeekie_Beekie
pi_71854399
Balen -Bubseltje-... Nog een paar nachtjes extra slapen voordat Tazz bij jullie komt. Het is voor een goed doel zou mijn oma gezegd hebben.

Lara is voor zo ver ik weet alleen op d'r snoet een paar keer gestoken door de muggen. Echt flinke bulten had ze, maar die waren daags naderhand wel zo goed als verdwenen. Voor de rest heeft ze wel eens geprobeerd om een wesp, bij, hommel of horzel te pakken, maar de krijgt niet eens die trage bromvliegen te pakken, dus dat is gelukkig ook nog niet gelukt.

Ik ben vanmiddag toch maar een lampekap wezen halen bij de dierenarts. Gisteren bleef ze netjes van de wond af, maar waarschijnlijk was dat omdat ze nog suf was van de operatie. Vandaag voelt madam zich al een heel stuk beter en bleef ze er maar aan likken... lampekap dus.

En ze voelt zich zielig... hele tijd overal tegenaan botsen, niet willen gaan liggen, maar wel moe zijn en uiteindelijk omvallen van de slaap. Ze kan d'r draai niet helemaal vinden en ze vind het maar niets zo'n ding op d'r koppie. Ik heb de fatboy maar op de grond gelegd, dan kan ze af en toe komen kroelen met het vrouwtje.

[ Bericht 29% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 13-08-2009 18:19:20 ]
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:36:39 #30
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71863569
hier nog wat meer foto's van rufus

Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:43:50 #31
176471 oh-oh
pi_71867532
Hoe gaat het met Lara vandaag????
Rufus is wel cute, issie niet heel klein voor een beagle?
Karel is allergisch voor vlooien, hij hoeft niet gebeten te worden, hijs allergisch voor het speeksel dat ze afscheiden. Als dr heel ff 1 vlo op m heeft gezeten kan ik gelijk naar de da voor een antijeukspuit.
En hij is 1 keer door iets gestoken op zn keel, waarvan we niet weten wat het was, maar dat kon ie ook niet echt goed verdragen zeg maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toen een vitamine B shot gehad en na een paar dagen was het weer weg.
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:56:47 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71868895
Tazz heeft een bult in zijn keel en bij zijn oor. Anti allergie spul hielp niet gelijk en daarna is er nog bacteriële infectie bij gekomen. Hij heeft prednison en al gehad het arme ventje .

Zijn oogjes zijn ook nog opgezwollen maar hij is neit en speels en een liefje nog 2 nachtjes
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:19:01 #33
176471 oh-oh
pi_71869422
Oh dat klinkt wel heel heftig en ook als iets waar je echt zn hele leven lang rekening mee moet houden zeg!
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:46:40 #34
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71870232
Yep waarschijnlijk altijd pilletjes moeten bijhebben
pi_71872468
Jeetje wat vervelend Bubseltje...
Hopen dat ie snel goed genoeg opgeknapt is dat ie bij jullie mag komen!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:30:19 #36
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71879656
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Rufus is wel cute, issie niet heel klein voor een beagle?
hij is pas 10 / 11 weken oud, dus nog een hele jonge pup
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:35:20 #37
176471 oh-oh
pi_71879776
Oh nou mijn laatste pup zag er met een week of 9 al groter en steviger uit en das maar een chinees naakthondje haha.
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:54:00 #38
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71880250
hij is best stevig, het is niet zo te zien in die foto's

Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:57:01 #39
176471 oh-oh
pi_71880322
Ik blijf t een heel klein ukje vinden heur
( Groucho Marx )
pi_71882194
Ja ik ook wel een schattig heel klein ukje
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:32:07 #41
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71883258
Oh-Oh, zijn die honden van jou zo geschoren of horen ze zo? ze zien er wel schattig uit
en de "blonde" van de twee "trutjes" ziet er ook heeeeeel knuffelbaar uit
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:51:13 #42
176471 oh-oh
pi_71883745
Die blonde dat is Frits, die is het meest onknuffelbare geval van de meute
Die twee kalen zijn chinese naakthonden, en die horen idd zo.
( Groucho Marx )
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 00:06:35 #43
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71891683
frits is dus niet knuffelbaar achja, looks aren't everything
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:00:12 #44
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71895598
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was de vorige keer dan?
We hebben ongeveer een jaar terug 2 powderpuffs in huis gehad,nou ja 2 dagen met een van die 2 klikte het totaal niet met Gijs en Gijs bleef echt met em vechten en na em toe gaan.

Oh-Oh,klinkt mischien stom maar ik ben er eigenlijk niet zo bang meer voor,Gijs speelt ondertussen met veel honden uit de buurt,ook reutjes,de hond van mij broer ook een reu en met alle teefjes gaat het altijd wel goed.Alleen zodra een hond net zo dominant is als Gijs en ook de baas wil zijn gaat het fout en dat maakt em dan niet uit of het een klein hondje is of een grote. Ik zal het nu ook totaal anders aanpakken,vooral met de eigenaar van de hond en zal niet voor 2 hondjes te gelijk gaan.

Mijn mooie ventjes (ja alle 3 )

pi_71896519
Ik blijf ze leuk vinden, die Gijs en Joost
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:44:52 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71896618
het is erger dan we dachten het is Puppy Stranglers

http://www.hondenpage.com(...)niele-cellulitis.php

En nu is het beslissen of je een hond wil met gebreken of niet
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:51:52 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71896695
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
het is erger dan we dachten het is Puppy Stranglers

http://www.hondenpage.com(...)niele-cellulitis.php

En nu is het beslissen of je een hond wil met gebreken of niet
Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?
pi_71896904
Terug vind pupje
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:11:53 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71896915
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Staat daar toch dat het met een kuur over is of ben ik nu gek?
Of de zwellingen wegtrekken weten ze niet

Ik zou het liefst hem halen maar ik moet er ook goed over nadenken
pi_71897058
Jee Bubsel.... Wat sneu....
Succes met je beslissing, welke het ook mag zijn!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:33:51 #51
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71897216
Eh, okay.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:28:07 #52
176471 oh-oh
pi_71898215
Oh Bubs, dat is echt klote, ik ga eens op het chinezenforum zoeken, daar heb ik er ook wel eens iets over gelezen. Als ik heel eerlijk ben zeg ik niet nemen, niks zo naar als een hondje dat ziek is, maar ik snap heel goed dat je al aan hem gehecht bent en zo...
( Groucho Marx )
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:30:29 #53
176471 oh-oh
pi_71898255
verhaal van pup met puppy strangle
Dit verhaal heb ik dus eens gelezen, ik vond het echt niet niks...
( Groucho Marx )
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:15:54 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71911057
We hebben na lang beraad en veel verdriet niet gedaan. Je wil een goede start voor het beestje en dat was dit niet . De fokker had al begrip hiervoor morgen even afmelden, met pijn in mijn hart.

Als therapie zijn we vanmiddag bij een ander nestje wezen kijken
En het is dit bolleke geworden met de naam Frits (nog een Tazz kan ik niet over mijn hart verkrijgen)

zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:34:44 #55
176471 oh-oh
pi_71911434
Heel verstandig dat jullie het niet gedaan hebben, wel een moeilijke beslissing idd.
Wat hebben jullie snel een ander nest gevonden joh.
Fritsen zijn leuk
( Groucho Marx )
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:44:18 #56
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71914886
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Heel verstandig dat jullie het niet gedaan hebben, wel een moeilijke beslissing idd.
Wat hebben jullie snel een ander nest gevonden joh.
Fritsen zijn leuk
Het was het eerste nestje wat ik gewoon kijkend tegenkwam en het is een kruising dwerg x kaninchen en rood . Toen gebeld en er waren nog 2 reutjes beschikbaar maar voor ons zijn andere kopers geweest dus toen bleef Frits over . De grootste uit het nest 12 september gaan we hem halen .
pi_71920619
Nog een Frits erbij
Wat een droppie is het zeg!
pi_71942877
bubseltje, moeilijke maar dappere beslissing, en dan in sept toch nog Frits !

dankzij sjeekie beekie een goede uitlaatplek voor Ronja gevonden voor als we bij mn zus zijn!
(en de bramen daar waren ook lekker)
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:17:56 #59
176471 oh-oh
pi_71943021
Wij wandelden gisteren met 4 personen en 11 honden de berg op, maar twas veeeeeel te warm, de honden staan allemaal alleen maar zo op de foto

Wat nou hotdogs?
( Groucho Marx )
pi_71943450
hihi allemaal tong uit de bek!
en toch weer leuke foto's!
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:47:05 #61
176471 oh-oh
pi_71943605
De gaafste tongenfoto heb ik 2 jaar geleden es gemaakt, toen was Mucho, Billy zn broer, op visite en toen was het ook erg warm:

Vanavond komt Much weer op bezoek trouwens
( Groucho Marx )
pi_71943961
Haha oh-oh, die is wel heel erg, die laatste!
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:09:22 #63
176471 oh-oh
pi_71944043
Tongenfontijn, die hangt ook ingelijst op de dogwalloffame
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:16:34 #64
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71944220
Whaaaaaaaaa die tongwaterval is echt goed

Kreeg gister foto's van de fokker van Joost,ze heeft een prachtig nestje en d'r is nog een black and tan teefje over,ow wat erg dit,ben natuurlijk verliefd,heb zelfs al een naam bedacht,vind het zowiezo leuk leuk om langs te gaan bij al die gezellige teckels,maar of dat nu slim is...... lief word nog eens gek van mij
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:24:43 #65
176471 oh-oh
pi_71944396
Een teefje lijkt me bij Gijs en Joost echt helemaal niet slim hoor
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:36:51 #66
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71944748
Waarom niet dan? Met teefjes is echt nog nooit een probleem geweest samen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:41:28 #67
176471 oh-oh
pi_71944908
Nou van teefjes in de eigen roedel worden reuen wel vaak veel dominanter.
Zijn je reuen beide geholpen?
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:52:19 #68
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71945260
Nee beide niet ik zou dan het teefje laten helpen,zowiezo ivm baarmoederkanker.
Het klinkt wel logisch wat je zegt hoor maar ik denk dat dat bij ons niet het geval zou zijn.
Waarschijnlijk gaan we niet eens kijken,te veel twijfels,maar een mens mag dromen he..
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:55:56 #69
176471 oh-oh
pi_71945380
Je weet dat je een teefje het beste na de eerste loopsheid kan laten helpen?
Met 2 open reuen is dat zoooo niet handig.
Maar dromen mag altijd natuurlijk.
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:07:47 #70
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71945753
Ja daarom,ik ga gewoon geduld hebben en kijken wat er op ons pad komt,of niet.Het moet er voor Gijs en Joost ook leuker op worden natuurlijk De ene dierenarts zegt trouwens operen voor de loopsheid de ander zegt na de 1e dus dat weet ik niet goed.
Hoe vinden jou mannen Kees dan? Niet te veel taferelen?

Bellenblaas is leuk

maandag 17 augustus 2009 @ 12:22:15 #71
176471 oh-oh
pi_71946214
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef Guess. het volgende:
Ja daarom,ik ga gewoon geduld hebben en kijken wat er op ons pad komt,of niet.Het moet er voor Gijs en Joost ook leuker op worden natuurlijk De ene dierenarts zegt trouwens operen voor de loopsheid de ander zegt na de 1e dus dat weet ik niet goed.
Hoe vinden jou mannen Kees dan? Niet te veel taferelen?

Bellenblaas is leuk

[ afbeelding ]
Nee Kees is al lang geholpen, en wij kenden Kees ook al sinds ze bij de mensen woonde waar ik haar nu van heb, ik wist dat ze haar niet sexueel aantrekkelijk vinden gelukkig, dan had ik t nooit gedaan natuurlijk
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:22:42 #72
176471 oh-oh
pi_71946227
Wat staat t tuig m goed
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:25:54 #73
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71946317
Ja stoer he! Weet je nog waar je em vandaan hebt? Kan ik er voor Joost ook bestellen
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:31:48 #74
176471 oh-oh
pi_71946501
Uit Korea, ik zal kijken of ik straks een webshop weet te vinden die ze zelf naar NL haalt, ik heb dat 3 jaar geleden zelf es geimporteerd
( Groucho Marx )
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:32:15 #75
176471 oh-oh
pi_71946512
Tis van puppyzzang als het goed is toch?
( Groucho Marx )
pi_71947446
Tuig staat 'm echt goed.
En de belleblaas is hier ook altijd goed in trek
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:50:15 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71948894
Beau is wel geholpen voor de eerste keer loopsheid. Daar zijn voor en tegenstanders voor. Wij hebben het toen gedaan omdat ze toch al onder narcose moest voor het verwijderen van haar melktandjes.
pi_71959494

Onze Rinske met mopperpot Paco

Groot!

Zij-aanzicht.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:20:56 #79
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71962387
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Tis van puppyzzang als het goed is toch?
Ik had zelf ook al gekeken maar zie er nergens een merk in staan,voorop staat de text NICE02

Rinske,wat word ze al groot!
pi_71963097
Ze wordt al echt groot ja, maar het liefste gaat ze nog op schoot.

pi_71975200
Ohhh wat groeit Rinske snel
pi_71979096
Onze duitser

(we zijn met onze tuin bezig, nu mag hij nog lekker graven, straks kan het niet meer).

Helpen in de tuin:

Gewoon zomaar wat foto's:

dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:16:39 #83
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71979273
Die laatste foto is echt zo lief !!!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:49:11 #84
44200 Sjeekie_Beekie
pi_71990359
@ ymme: Die laatste foto is echt geweldig.
@ -Bubseltje-: gelukkig komt Frits binnenkort in jullie huisje wonen.
@ DanseMacabre: Wat is Rinske al groot geworden!

De vacantiefoto's zijn NU aan het uploaden, net als de filmpjes, maar het duurt nog wel ff voor dat die on-line staan. De andere foto's staan nog op de camera, maar ik moet eerst het kabeltje nog zoeken om ze op de PC te kunnen overzetten.

Ronja heeft lekker gespeeld bij de Noorderplas .

Lara krijgt het zelfs MET lampenkap voor elkaar om d'r fluit schoon te likken. Ze heeft dat ding redelijk geaccepteerd, maar ze kan nu niet goed poetsen of aan haar oren krabben. Maar het is een aanhoudertje en die winnen blijkbaar altijd. Nog maar 3 nachtjes slapen en dan gaan de hechtingen eruit... ik denk dat ze helemaal door het dolle gaat dat ze dat ding niet meer omhoeft.

Voor de rest is het dezelfde Lara als voor de operatie. Alleen de dag van de operatie en daags erna was ze een beetje suf, maar nu wil ze weer rennen, springen en met andere honden spelen. Wat dus allemaal niet mag van de dierenarts.

Ze eet wel veel beter sinds een vrijdag. De dierenarts adviseert om 1/3-de van d'r normale portie af te halen, omdat ze na de castratie de neiging kunnen hebben om dik te worden. Sinds vrijdag heeft ze geen één keer d'r eten laten staan of er mee getreuzeld. Wat dat betreft is dat wel een vooruitgang. Vrijdag als de hechtingen eruit gaan, wegen we haar weer en als het nodig is, krijgt ze weer wat meer voer. Liever nu wat te mager, dan straks te dik en veel moeite moeten doen om het eraf te krijgen.

Ze komt net binnen, helemaal brommend... ik mee naar buiten, zit er gewoon een kat op het dak van haar kennel... en daar is Lara niet van gediend! De Witte hebben we voor de vacantie hopelijk voor goed weggestraald met de tuinslang, deze keer was het een nieuwe... de Grijze... die de volle laag kreeg.

De Witte was zo brutaal dat hij uit Lara's etensbak de brokjes kwam weghalen, toen ze gewoon in d'r nachthok lag te slapen [afstand is hemelsbreed een anderhalve meter. Hij kwam wel vaker overdag uit de bak drinken, maar dan was Lara gewoon binnen, omdat wij ook thuis waren. Die avond kwam ik onder de douche vandaan en zag hem op z'n gemak brokje voor brokje de bak leegeten. Lara was toen schijnzwanger en at heel slecht en ik was vergeten om de bak weg te halen.
Oudste, Jongste en Lara
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:13:24 #85
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72014568
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:51:54 #86
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72016946
Waterkip,wat is ie toch mooi
Zo mooi om te zien als ze met die grote stokken in de weer zijn,,de mechelaar van m'n broer kan dat ook zo,vind het zo knap dat ie dan die halve boomstam zo in balans weet te houden!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:02:22 #87
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72027288
Woei, aanstaande mamahond begint melk te schieten en de pups zijn aan het indalen.
Haar buik hangt op de grond (arm beest, met deze warmte ).
Spannende periode nu .
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:37:35 #88
44200 Sjeekie_Beekie
pi_72028121
@ Burdie: spannend!

De filmpjes wachten tot Joetjoep de audioruil heeft voltooid, dus die komen eraan. De foto's zijn ongeveer 27 keer onderbroken geweest tijdens het uploaden, maar ze staan er al gedeeltelijk op.

Als troost alvast een voorproefje van hoe Lara de vacantie heeft doorgebracht:

De rest komt nog.
Oudste, Jongste en Lara
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:51:37 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72028365
Wat een mooi beest zeg !
KuikenGuppy
pi_72032608
waterkip, wat ontzettend gaaf met zo'n enorme boomstam / tak!
Burdie spannend!

Lara wat ben je toch mooi en heerlijk aan het genieten van de vakantie!

Hier wilde we ons opgeven voor behendigheid, alleen de les van dinsdagavond was al vol
nu hebben ze alleen nog plaats op zondag morgen om 0900 uur!
Hebben ons wel ingeschreven en als reserve op dinsdagavond!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:14:42 #91
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72035846
Jeetje zondagochtend om 9.00,dat zou voor mij toch niets zijn hoor,zelfs de honden liggen dan nog lekker bij ons te chillen,vorlgens mij krijg ik ze niet eens mee haha!

Lara,wat is het toch een mooierd he,lekker hoor zo'n vakantie

Burdie,spannend hoor,ik vind een zwangere hond altijd zoooooooo schattig maar idd met die weer,pffff

pi_72035934
Lara Wat een schatje.

Pfff, arme mama-hond, ze zal het wel zwaar hebben met dit weer Burdie!
Maar wel heel spannend!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:21:57 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72036031
Een zwangere Teckel zaterdag nog 1tje gezien en als we Frits gaan opahlen zijn ze 1,5 week oud ongeveer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:53 #94
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72036109
Ja vind een zwanger teckel ook zo Alleen op het laatst ook wel een beetje zielig,de buik bijna over de grond!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:58:32 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72037142
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:24 schreef Guess. het volgende:
Ja vind een zwanger teckel ook zo Alleen op het laatst ook wel een beetje zielig,de buik bijna over de grond!

de moeder van Frits speelde nog volop de dag van geboorte
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:09:41 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72039316
Haha ik zal eens een foto zoeken van onze zwangere mamahond .
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:12:50 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72039405
KuikenGuppy
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:14:10 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_72039451
Dit was vorige week, ze is nu nog twee keer zo dik .
Arm beest .
KuikenGuppy
pi_72044111

De mama van Rinske even voor de pups geboren werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')