@ ymme: Die laatste foto is echt geweldig.
@ -Bubseltje-: gelukkig komt Frits binnenkort in jullie huisje wonen.
@ DanseMacabre: Wat is Rinske al groot geworden!
De vacantiefoto's zijn NU aan het uploaden, net als de filmpjes, maar het duurt nog wel ff voor dat die on-line staan. De andere foto's staan nog op de camera, maar ik moet eerst het kabeltje nog zoeken om ze op de PC te kunnen overzetten.
Ronja heeft lekker gespeeld bij de Noorderplas

.
Lara krijgt het zelfs MET lampenkap voor elkaar om d'r fluit schoon te likken. Ze heeft dat ding redelijk geaccepteerd, maar ze kan nu niet goed poetsen of aan haar oren krabben. Maar het is een aanhoudertje en die winnen blijkbaar altijd. Nog maar 3 nachtjes slapen en dan gaan de hechtingen eruit... ik denk dat ze helemaal door het dolle gaat dat ze dat ding niet meer omhoeft.
Voor de rest is het dezelfde Lara als voor de operatie. Alleen de dag van de operatie en daags erna was ze een beetje suf, maar nu wil ze weer rennen, springen en met andere honden spelen. Wat dus allemaal niet mag van de dierenarts.
Ze eet wel veel beter sinds een vrijdag. De dierenarts adviseert om
1/
3-de van d'r normale portie af te halen, omdat ze na de castratie de neiging kunnen hebben om dik te worden. Sinds vrijdag heeft ze geen één keer d'r eten laten staan of er mee getreuzeld. Wat dat betreft is dat wel een vooruitgang. Vrijdag als de hechtingen eruit gaan, wegen we haar weer en als het nodig is, krijgt ze weer wat meer voer. Liever nu wat te mager, dan straks te dik en veel moeite moeten doen om het eraf te krijgen.
Ze komt net binnen, helemaal brommend... ik mee naar buiten, zit er gewoon een kat op het dak van haar kennel... en daar is Lara niet van gediend! De Witte hebben we voor de vacantie hopelijk voor goed weggestraald met de tuinslang, deze keer was het een nieuwe... de Grijze... die de volle laag kreeg.
De Witte was zo brutaal dat hij uit Lara's etensbak de brokjes kwam weghalen, toen ze gewoon in d'r nachthok lag te slapen [afstand is hemelsbreed een anderhalve meter. Hij kwam wel vaker overdag uit de bak drinken, maar dan was Lara gewoon binnen, omdat wij ook thuis waren. Die avond kwam ik onder de douche vandaan en zag hem op z'n gemak brokje voor brokje de bak leegeten. Lara was toen schijnzwanger en at heel slecht en ik was vergeten om de bak weg te halen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.