Ja of je mist gewoon de selectiviteit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef cerror het volgende:
Prachtig hoe je dat weer naar Wilders gooit Meki.
Wil je het goedpraten ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef rechtsom het volgende:
Het grote verschil tussen rellende hooligans en rellene Marokkanen en ander gespuis is:
Die voetbalsupporters rellen steeds om hetzelfde en die Marokkanen zoeken steeds naar iets om over te rellen!
Verder gewoon gelijk behandelen. Alleen wordt dat ook niet gedaan, want die Hooligans worden gearresteerd en vervolgd en die Marokkanen die worden alleen een beetje toegesproken.. daar komen er maar weinig van in de cel.
Lees het nog eens en nu objectief:quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef rechtsom het volgende:
...
Verder gewoon gelijk behandelen.
....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
qftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
Je geilheid tov Wilders heeft wel erg bizarre vormen aangenomen Meki-boy.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet je eens opletten, want als je dat doet is het racisme..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, want als je dat doet is het racisme..
Echt waar?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
iddquote:
Ander vraag...Is het niet racistisch om het bij één volk wel te vragen / inzetten en bij de ander niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Dan heeft diezelfde ME in eens andere taken en zie je ze helaas niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
.
Nee hoor anders had hij eerder gezegd toen met de Ajax en Feijenoord rellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:35 schreef teknomist het volgende:
Bedoelde Wilders destijds ook niet gewoon de supporters in het algemeen?
idd...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ander vraag...Is het niet racistisch om het bij één volk wel te vragen / inzetten en bij de ander niet?
Kortom : Zowel de uitspraken van Wilders als aanpak van de ME bij de Britten is racistisch.
QQ ---> that wayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor anders had hij eerder gezegd toen met de Ajax en Feijenoord rellen.
Is dat zo??? Ohhh ja zou waar kunnen zijn, want als het dat allochtone tuig weer eens niet zint en de straat opgaat om herrie te trappen dan is de hermandad er opeens niet. Dus dan kost politie inzet ook geen geld want ze worden gek genoeg niet ingezet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde voetbalhooligan de Nederlandse samenleving inderdaad bakken met geld meer kost dan de gemiddelde allochtoon.
zoek nog eens in het archief met Kamervragen? Alleen komen die niet uitgebreid in de pers omdat het grootste gedeelte van de bevolking er achter staat!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
GMTA!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef rechtsom het volgende:
[..]
idd...
Maar als men graag wil dat er geen onderscheid gemaakt moet worden, dan moet er ook geen onderscheid gemaakt worden. Bij rellen moet de ME rammen en oppakken.. klaar uit.
Even verder zoeken... men krijg EN stadionverbod EN strafvervolging..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom krijgen geweldplegende burgers een cel- of werkstraf en hooligans slechts een stadionverbod?
quote:Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
Als je Pvda stemt misschienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde voetbalhooligan de Nederlandse samenleving inderdaad bakken met geld meer kost dan de gemiddelde allochtoon.
Daar staat natuurlijk tegenover dat er veel meer allochtonen dan voetbalhooligans zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
Rassiesme! Discriminasie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Je geilheid tov Wilders heeft wel erg bizarre vormen aangenomen Meki-boy.
Het antwoord op je vraag is dus een ja.quote:"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko, Parool 29 mei 2007
Nooit!!!! Het is dood of glorie. Nooit zal ik mijzelf onderwerpen aan zulk een achterlijke religie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Rassiesme! Discriminasie!
Ach ja, if you can't beat them, join them hè?
Nee, daar gaat het mij niet om.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit!!!! Het is dood of glorie. Nooit zal ik mijzelf onderwerpen aan zulk een achterlijke religie.
Toch heeft ie eene punt. Moet je horen hoe iedereen op de kast zit wannner een naffer ' boeh' roept.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef cerror het volgende:
Prachtig hoe je dat weer naar Wilders gooit Meki.
En heb je het artikel ook gelezen? De politie heeft ingegrepen en de relschoppers opgepakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Toch heeft ie eene punt. Moet je horen hoe iedereen op de kast zit wannner een naffer ' boeh' roept.
Nu willen supporters de binnenstad in een complete veldslag veranderen!
Omdat dat nl. niet gebeurd mijn beste.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het mij niet om.
Gewoonlijk beschuldigen rechtse lui Meki en andere Marokkanen ervan om altijd maar te mekkeren over discriminatie, racisme, calimerogedrag enzo. Dan is het wel ironisch als je als rechts figuur vervolgens zelf ook daarover gaat zeuren.
Voor rellende supporters?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef Hathor het volgende:
Sterker nog...Wilders heeft voor beide teams de opstelling gemaakt en zet ook thee in de rust.
Nou, mooiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En heb je het artikel ook gelezen? De politie heeft ingegrepen en de relschoppers opgepakt.
Ik ben geen permanent bezoeker, maar het valt mij op dat er bij voorbaat al negatief op bepaalde mensen wordt gereageerd. Er worden laatdunkende opmerkingen gemaakt zonder op de inhoud in te gaan. Als Meki de Islam verdedigt, verdedigt hij volgens mij niet het gestoorde gedrag van bepaalde groepen moslims.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef rechtsom het volgende:
Jammer dat Meki zich weer eens laat kennen, Jammer dat hij niet ingaat op het weerwoord van medefokkers, Jammer dat Meki net zo een tunnelvisie heeft als een boel autochtone Nederlanders, die tunnelvissie die hij zo verafschuwt.
Meki verdedigt de overlast veroorzakende jongeren en legt overal de link naar Wilders. Dat is ook geen discussie voeren, maar kortzichtig bashen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ik ben geen permanent bezoeker, maar het valt mij op dat er bij voorbaat al negatief op bepaalde mensen wordt gereageerd. Er worden laatdunkende opmerkingen gemaakt zonder op de inhoud in te gaan. Als Meki de Islam verdedigt, verdedigt hij volgens mij niet het gestoorde gedrag van bepaalde groepen moslims.
Als je elkaar op een normale manier antwoord geeft, zonder te schelden of klakkeloos van allerlei onzin te beschuldigen weet ik zeker dat je zult zien dat je het in veel dingen met elkaar eens bent.
Dan krijg je discussie en geen gehakketak.
Daar ga je weer met je vooroordelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meki verdedigt de overlast veroorzakende jongeren en legt overal de link naar Wilders. Dat is ook geen discussie voeren, maar kortzichtig bashen..
Mee eens, al is dat vaak volgens mij een provocerende reactie op andere posters.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meki verdedigt de overlast veroorzakende jongeren en legt overal de link naar Wilders. Dat is ook geen discussie voeren, maar kortzichtig bashen..
Dat is Wilders in mijn optiek ook. Respecteer dat dan ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar ga je weer met je vooroordelen
ik verdedig de Islam en ik verdedig geen criminelen en racisten en wilders stemmers.
ik verdedig enkel de goedwillenden
Zo lees ik het meestal ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig de Islam en ik verdedig geen criminelen en racisten en wilders stemmers.
Op de binnenplaats van de bajes?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Armageddon het volgende:
Als we nu eens de hooligans inzetten tegen de mocro's. Is dat wat?
Als ze hun krachten eens zouden bundelen en een paar van die mocro's wat dichter bij allah zouden brengen zou dat mooi zijn idd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef Armageddon het volgende:
Als we nu eens de hooligans inzetten tegen de mocro's. Is dat wat?
Onmogelijk, wilders is net als hitler daarvoor kan geen respect ervoor gegevenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is Wilders in mijn optiek ook. Respecteer dat dan ook
Die gasten die de hun hele lege week toeleven naar een partijtje matten op zondag (of elke andere gelegenheid) zijn meestal nou niet de meest productieven voor onze economie. Sterker nog ik verdenk de meesten die dergelijke criminele activiteiten vertonen ervan dat ze een uitkering trekken. En ik weet bijna zeker dat het aantal hooligans met een uitkering hoger ligt dan het aantal allochtonen, procentueel gezien dan. Daarbij komt dat de schade die ze aanrichten per persoon en de kosten van politie-inzet per individu ook hoger zullen liggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
probeer je nu gewoon dommig over te komen of weet je gewoon echt niet beter?
Ik ken heel veel mensen door mijn werk en andere bezigheden, en ik ken bijna niemand die dergelijk gedrag goedpraat, ongeacht hun geloof, leeftijd, geaardheid, politieke voorkeur en milieu. Twee uitzonderingen: een hooligan (van Helmond Sportquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef Zienswijze het volgende:
Ik denk dat iedereen het er eens mee is dat die voetbal relschoppers hard aangepakt moeten worden. En dat niemand daar aankomt met "slechte jeugd", "lage sociale klasse", "uitsluiting".
Maar waarom lopen er weer altijd weer veel mensen het goed te praten als er weer reljongens uit bepaalde bevolkingsgroepen het te bont maken?
Goed te praten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:41 schreef Zienswijze het volgende:
Ik denk dat iedereen het er eens mee is dat die voetbal relschoppers hard aangepakt moeten worden. En dat niemand daar aankomt met "slechte jeugd", "lage sociale klasse", "uitsluiting".
Maar waarom lopen er weer altijd weer veel mensen het goed te praten als er weer reljongens uit bepaalde bevolkingsgroepen het te bont maken?
Zal ik je dan even snel uit de droom helpen? Heb jij enig idee wat tegenwoordig een kaartje voor een voetbalwedstrijd kost? En dan heb ik het niet eens over seizoenkaarten, en al helemaal niet over meereizen naar uitwedstrijden, dat kan je van een uitkering namelijk niet bekostigen. De meeste van die gasten hebben hebben dus gewoon allemaal een baan , en in veel gevallen zelfs nog een dik salaris ook, die ene wedstrijd per week geld min of meer als een soort uitlaatklep, en dat daar dan een pelotonnetje of 2 ME aan te pas moet komen....ach ja, dat is nu eenmaal onontkoombaar in deze tijd. Maar dat jij denkt dat de kosten daarvan op wat voor manier dan ook opwegen tegen wat de staat maandelijks kwijt is om enkele tienduizenden allochtone parasieten kunstmatig aan de vreet te houden, vind ik op zijn zachtst gezegd nogal naief.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gasten die de hun hele lege week toeleven naar een partijtje matten op zondag (of elke andere gelegenheid) zijn meestal nou niet de meest productieven voor onze economie. Sterker nog ik verdenk de meesten die dergelijke criminele activiteiten vertonen ervan dat ze een uitkering trekken. En ik weet bijna zeker dat het aantal hooligans met een uitkering hoger ligt dan het aantal allochtonen, procentueel gezien dan. Daarbij komt dat de schade die ze aanrichten per persoon en de kosten van politie-inzet per individu ook hoger zullen liggen.
Vandaar mijn opmerking dat de gemiddelde hooligan meer belastinggeld kost dan de gemiddelde allochtoon.
Dus omdat ik een baan heb die ook nog eens goed betaalt mag ik me op straat eerder gedragen als stront dan iemand die het met minder moet doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zal ik je dan even snel uit de droom helpen? Heb jij enig idee wat tegenwoordig een kaartje voor een voetbalwedstrijd kost? En dan heb ik het niet eens over seizoenkaarten, en al helemaal niet over meereizen naar uitwedstrijden, dat kan je van een uitkering namelijk niet bekostigen. De meeste van die gasten hebben hebben dus gewoon allemaal een baan , en in veel gevallen zelfs nog een dik salaris ook, die ene wedstrijd per week geld min of meer als een soort uitlaatklep, en dat daar dan een pelotonnetje of 2 ME aan te pas moet komen....ach ja, dat is nu eenmaal onontkoombaar in deze tijd. Maar dat jij denkt dat de kosten daarvan op wat voor manier dan ook opwegen tegen wat de staat maandelijks kwijt is om enkele tienduizenden allochtone parasieten kunstmatig aan de vreet te houden, vind ik op zijn zachtst gezegd nogal naief.
Jij typt zo'n post en noemt mij naief? Ik geloof er niets van, normale hardwerkende mensen zetten hun verstand niet op 0,0 om te gaan matten als uitlaatklep. En je opmerking over allochtonen is eigenlijk gewoon banwaardig, ik zou een beetje inbinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zal ik je dan even snel uit de droom helpen? Heb jij enig idee wat tegenwoordig een kaartje voor een voetbalwedstrijd kost? En dan heb ik het niet eens over seizoenkaarten, en al helemaal niet over meereizen naar uitwedstrijden, dat kan je van een uitkering namelijk niet bekostigen. De meeste van die gasten hebben hebben dus gewoon allemaal een baan , en in veel gevallen zelfs nog een dik salaris ook, die ene wedstrijd per week geld min of meer als een soort uitlaatklep, en dat daar dan een pelotonnetje of 2 ME aan te pas moet komen....ach ja, dat is nu eenmaal onontkoombaar in deze tijd. Maar dat jij denkt dat de kosten daarvan op wat voor manier dan ook opwegen tegen wat de staat maandelijks kwijt is om enkele tienduizenden allochtone parasieten kunstmatig aan de vreet te houden, vind ik op zijn zachtst gezegd nogal naief.
Ik bind helemaal niks in, ik reageer op je idiote uitspraak die gewoon om zulk soort reacties vraagt. Als je me daarvoor een ban wil aansmeren, laat je dan vooral niet tegenhouden, het bewijst alleen mijn punt nog maar eens. Probeer de wereld eens te bekijken door een andere kleur bril joh, of kom eens wat vaker onder de mensen, misschien pik je nog eens wat op zo links en rechts.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij typt zo'n post en noemt mij naief? Ik geloof er niets van, normale hardwerkende mensen zetten hun verstand niet op 0,0 om te gaan matten als uitlaatklep. En je opmerking over allochtonen is eigenlijk gewoon banwaardig, ik zou een beetje inbinden.
Ik kom onder de mensen, woon tussen de turken, marokkanen en tokkies en kom ook nog wel eens bij Vites op Zuid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik bind helemaal niks in, ik reageer op je idiote uitspraak die gewoon om zulk soort reacties vraagt. Als je me daarvoor een ban wil aansmeren, laat je dan vooral niet tegenhouden, het bewijst alleen mijn punt nog maar eens. Probeer de wereld eens te bekijken door een andere kleur bril joh, of kom eens wat vaker onder de mensen, misschien pik je nog eens wat op zo links en rechts.
Sorry hoor, maar ik heb 10 keer liever een horde gasten die zich een paar keer per jaar eens lekker laten gaan en de rest van het jaar gewoon onzichtbaar zijn en normaal hun werk doen, dan een horde immigranten die geen enkele moeite doen om de taal te leren, en zichzelf daar dus goeddeels mee uitschakelen op de arbeidsmarkt en dus de rest van hun nikszeggende bestaan parasiteren op de rug van mensen die wel aan dat proces deelnemen (ook allochtonen dus)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom onder de mensen, woon tussen de turken, marokkanen en tokkies en kom ook nog wel eens bij Vites op Zuid.
Maar geweld en vernielingen plegen zijn nooit goed te praten. En om een hele bevolkingsgroep over dezelfde kam te scheren als het soort tuig dat dat doet vind ik nou niet echt getuigen van objectiviteit of realiteitszin.
Kortingen op seizoenkaarten omdat je toevallig werkeloos bent? Man, het is de Efteling niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:35 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dus omdat ik een baan heb die ook nog eens goed betaalt mag ik me op straat eerder gedragen als stront dan iemand die het met minder moet doen.
Veel van die smoessupporters laten het hele gezin barsten om een seizoenkaart te kunnen kopen, vaak ook nog gebruik makend van kortingen vanwege hun uitkering.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry? Dacht het wel sjaakiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Even verder zoeken... men krijg EN stadionverbod EN strafvervolging..
Alleen is bijvoorbeeld het veld betreden niet, want dat is niet wettelijk strafbaar.
quote:Wanneer je bijvoorbeeld geweld pleegt in een stadion wordt je overgeleverd aan de politie. Buiten de eventuele boete die je krijgt of, wanneer je ernstigere feiten pleegt, een gevangenisstraf, krijg je dan ook nog eens een stadionverbod plus boete.
Ik denk dat dit nog behoorlijk meevalt. Ik denk het zelfs wel bijna zeker te weten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gasten die de hun hele lege week toeleven naar een partijtje matten op zondag (of elke andere gelegenheid) zijn meestal nou niet de meest productieven voor onze economie. Sterker nog ik verdenk de meesten die dergelijke criminele activiteiten vertonen ervan dat ze een uitkering trekken. En ik weet bijna zeker dat het aantal hooligans met een uitkering hoger ligt dan het aantal allochtonen, procentueel gezien dan. Daarbij komt dat de schade die ze aanrichten per persoon en de kosten van politie-inzet per individu ook hoger zullen liggen.
Vandaar mijn opmerking dat de gemiddelde hooligan meer belastinggeld kost dan de gemiddelde allochtoon.
Wat versta jij onder immigranten ? Binnen de EU of daarbuiten ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb 10 keer liever een horde gasten die zich een paar keer per jaar eens lekker laten gaan en de rest van het jaar gewoon onzichtbaar zijn en normaal hun werk doen, dan een horde immigranten die geen enkele moeite doen om de taal te leren, en zichzelf daar dus goeddeels mee uitschakelen op de arbeidsmarkt en dus de rest van hun nikszeggende bestaan parasiteren op de rug van mensen die wel aan dat proces deelnemen (ook allochtonen dus)
Iedere buitenlander die hier wil werken dient, imho, de Nederlandse taal te spreken of te leren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat versta jij onder immigranten ? Binnen de EU of daarbuiten ?
En waarom hoeft een Ier die hier werkt geen Nederlands te leren en iemand uit India wel ,maar uit Japan weer niet ?
Die taalregels zijn gewoon krom , want velen roepen dat ze in Nederland nederlands moeten spreken , maar zodra een hoge VS-bedrijfsleider binnenkomt dan staan de mensen vooraan om hun kennis van een andere taal te demonstreren. Ik vind dat hypocrisie ten top.
Hopelijk zetten ze ze ook een maandje of drie vast... zal hun baas leuk vinden... weg werk, plantsoenendienst dus om alle gemaakte kosten terug te betalen enzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En heb je het artikel ook gelezen? De politie heeft ingegrepen en de relschoppers opgepakt.
quote:Negen voetbalsupporters zitten nog vast
AMSTERDAM - Negen voetbalsupporters die woensdagavond zijn opgepakt rond de wedstrijd Nederland-Engeland in de Amsterdam Arena, zitten donderdagochtend nog vast. Zij worden verdacht van openlijke geweldpleging, zo liet een politiewoordvoerder weten.
In totaal hield de politie rond de oefeninterland 41 mensen aan, voornamelijk Nederlandse supporters.
Zij maakten zich onder meer schuldig aan opruiing, mishandeling en het niet kunnen tonen van een legitimatiebewijs. De overige supporters zijn heengezonden met boetes tot enkele honderden euro's.
De circa honderd Ajax-supporters die op basis van een noodbevel de stad tijdelijk moesten verlaten omdat zij zich zouden hebben misdragen, mochten donderdag na middernacht weer terugkeren in de hoofdstad.
Ik keek net naar de titel van dit topic , dit heeft er verder misschien niet veel mee te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iedere buitenlander die hier wil werken dient, imho, de Nederlandse taal te spreken of te leren.
Geen onderscheid.
Stadionverbod = stadionverbod.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze ze ook een maandje of drie vast... zal hun baas leuk vinden... weg werk, plantsoenendienst dus om alle gemaakte kosten terug te betalen enzo.
Maarruh... vermoedelijk krijg je :"Scheer je weg lummel! Je krijgt een stadionverbod voor de Arena! "
Hiep Hoi, volgende maand dus rellen bij de kuip
de Islam heeft hier alleen bar weinig mee te makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het geeft de knuffelmentaliteit weer. En die gasten komen niet voor het voetbal of het stadion. Dan gaan ze wel ergens anders afspreken om te matten. De Noordzee lijkt me uitermate geschikt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stadionverbod = stadionverbod.
Zelfs bij matpartijen op amateursportgebied ben je dan de sjaak.
Onzin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar het geeft de knuffelmentaliteit weer. En die gasten komen niet voor het voetbal of het stadion.
Seizoen is net 2 wedstrijden oud en zit exclusief brandstof en dergelijke nu al op ¤451 euroquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt helemaal!![]()
Seizoenskaart kost zo'n 300 euro. Met thuiswedstrijden komt daar nog een 10 euro parkeren bij. 17 wedstrijden. 300 + 170 = 470. Uitwedstrijden gemiddeld 30 euro x 17 = 510 + 470 = 980 euro.
Ja dat ga je wel redden met een uitkering.
En aan de andere kant word er regelmatig een Extreem-Rechtse demonstratie Rotterdam uit geslagen door de verschillende (leden van de verschillende) harde kernen van Feijenoordquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:46 schreef kitao het volgende:
Beverwijk was ook geliefd en ik betreur de dode die daarbij gevallen is.
Sommige supporters zien wellicht de rellen helaas ook als kans om hun onvrede tegen de regering te uiten of om hun rascistische en/of politieke overtuigingen bekendheid te geven.
Radio Veronica deed dat inderdaad op de Noordzee , dat was misschien wel beter.
Dan zie je dat zelfs ook hooligans hun nut hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
En aan de andere kant word er regelmatig een Extreem-Rechtse demonstratie Rotterdam uit geslagen door de verschillende (leden van de verschillende) harde kernen van Feijenoord
Vriend, ik sta op vakkie M bij ADO. Daar staan een hele hoop hardwerkende mensen. En die gaan af en toe helemaal los. Dus ja sorry remlof. Je hebt geen gelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij typt zo'n post en noemt mij naief? Ik geloof er niets van, normale hardwerkende mensen zetten hun verstand niet op 0,0 om te gaan matten als uitlaatklep. En je opmerking over allochtonen is eigenlijk gewoon banwaardig, ik zou een beetje inbinden.
Dat je geen fan bent van ajax en haar aanhangers, okey.. Maar om Picornie te omschrijven als een kind van 4 gaat wel ver of niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Dan zie je dat zelfs ook hooligans hun nut hebben.
Edit : Ik wel , ik ben niet onmenselijk. Ik zie het als het zoveelste slachtoffer die door een misleidend symbool ten onder is gegaan. Bovendien : het hangt er vanaf wat er afgesproken is van tevoren.
Volgende keer nemen ze misschien op afspraak pistolen mee en valt er weer een kind van 4 als onschuldig slachtoffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |