Ja of je mist gewoon de selectiviteit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef cerror het volgende:
Prachtig hoe je dat weer naar Wilders gooit Meki.
Wil je het goedpraten ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef rechtsom het volgende:
Het grote verschil tussen rellende hooligans en rellene Marokkanen en ander gespuis is:
Die voetbalsupporters rellen steeds om hetzelfde en die Marokkanen zoeken steeds naar iets om over te rellen!
Verder gewoon gelijk behandelen. Alleen wordt dat ook niet gedaan, want die Hooligans worden gearresteerd en vervolgd en die Marokkanen die worden alleen een beetje toegesproken.. daar komen er maar weinig van in de cel.
Lees het nog eens en nu objectief:quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef rechtsom het volgende:
...
Verder gewoon gelijk behandelen.
....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
qftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
Je geilheid tov Wilders heeft wel erg bizarre vormen aangenomen Meki-boy.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Moet je eens opletten, want als je dat doet is het racisme..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, want als je dat doet is het racisme..
Echt waar?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
iddquote:
Ander vraag...Is het niet racistisch om het bij één volk wel te vragen / inzetten en bij de ander niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Dan heeft diezelfde ME in eens andere taken en zie je ze helaas niet meer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
.
Nee hoor anders had hij eerder gezegd toen met de Ajax en Feijenoord rellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:35 schreef teknomist het volgende:
Bedoelde Wilders destijds ook niet gewoon de supporters in het algemeen?
idd...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ander vraag...Is het niet racistisch om het bij één volk wel te vragen / inzetten en bij de ander niet?
Kortom : Zowel de uitspraken van Wilders als aanpak van de ME bij de Britten is racistisch.
QQ ---> that wayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor anders had hij eerder gezegd toen met de Ajax en Feijenoord rellen.
Is dat zo??? Ohhh ja zou waar kunnen zijn, want als het dat allochtone tuig weer eens niet zint en de straat opgaat om herrie te trappen dan is de hermandad er opeens niet. Dus dan kost politie inzet ook geen geld want ze worden gek genoeg niet ingezet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde voetbalhooligan de Nederlandse samenleving inderdaad bakken met geld meer kost dan de gemiddelde allochtoon.
zoek nog eens in het archief met Kamervragen? Alleen komen die niet uitgebreid in de pers omdat het grootste gedeelte van de bevolking er achter staat!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor anders had hij eerder gezegd toen met de Ajax en Feijenoord rellen.
GMTA!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef rechtsom het volgende:
[..]
idd...
Maar als men graag wil dat er geen onderscheid gemaakt moet worden, dan moet er ook geen onderscheid gemaakt worden. Bij rellen moet de ME rammen en oppakken.. klaar uit.
Even verder zoeken... men krijg EN stadionverbod EN strafvervolging..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom krijgen geweldplegende burgers een cel- of werkstraf en hooligans slechts een stadionverbod?
quote:Diezelfde ME zouden ze ook tegen dat allochtone tuig moeten inzetten bij het minste geringste geëtter.
Als je Pvda stemt misschienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde voetbalhooligan de Nederlandse samenleving inderdaad bakken met geld meer kost dan de gemiddelde allochtoon.
Daar staat natuurlijk tegenover dat er veel meer allochtonen dan voetbalhooligans zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef remlof het volgende:
Rassiesme! Discriminasie!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Je geilheid tov Wilders heeft wel erg bizarre vormen aangenomen Meki-boy.
Het antwoord op je vraag is dus een ja.quote:"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko, Parool 29 mei 2007
Nooit!!!! Het is dood of glorie. Nooit zal ik mijzelf onderwerpen aan zulk een achterlijke religie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Rassiesme! Discriminasie!
Ach ja, if you can't beat them, join them hè?
Nee, daar gaat het mij niet om.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit!!!! Het is dood of glorie. Nooit zal ik mijzelf onderwerpen aan zulk een achterlijke religie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |