probeer eens een discussie met je zelf aan te gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
ik voel me alsof ik tegen mezelf praat. Geen idee waarom....
quote:
Lijkt me wel toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Tja wat is creativiteit? Ik schrijf wel eens. Dat vind ik lekker om te doen. Vooral als ik een kutbui ben. Is dat creativiteit?
Omdat de rest van ons wél moet forenzen, eten en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
ik voel me alsof ik tegen mezelf praat. Geen idee waarom....
Hmm foods. Ook maar even wat genomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat de rest van ons wél moet forenzen, eten en meer van dat soort zaken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Oh trouwens Devin Townsend heeft een solo album uitgebracht en er komen nog 3 albums uit.
SYL komt voorlopig niet meer terug.
Om het wachten te verzachten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef BOKA het volgende:
[..]
En bij toeval lees ik net over Tenet, met driekwart SYL/Zimmershole (Gene).
Het klinkt wel redelijk tof, maar het is geen cd om blind aan te schaffen.
Daar heb ik over gelezen inderdaad. En het klinkt interresantquote:
religieuze circle pitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
wahaha, die circle pit, eerst dacht dat het lag oid was, maar het was dus een religieuze circle pit
Yesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef Asta het volgende:
is metal geen religie dan? Aren't we believers in the power of steel?
Ik moet zeggen dat ik bij Wacken ook altijd wel een beetje een EO-jongerendag gevoel krijg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef Asta het volgende:
is metal geen religie dan? Aren't we believers in the power of steel?
* Trashcanman pakt agendaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.lastfm.es/event/932504+Dynamo+Outdoor+2009 ook nog eens gratis
Die heb ik nog op de Roadburn afterparty gezien, grappige docu. Pontiac was trouwens ook erg gaaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ohai! Ik mezelf ook, maar het kwam er niet van. Ik heb diezelfde avond nog wel als 'herdenking' Such Hawks, Such Hounds gekeken. Dat optreden van hun daar is wel lekker.
Ik teken en paint, puur voor de lol. Muziek heb ik hoe dan ook bij elke bezigheid wel aanstaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
*gaap*.. vroeg op is best lekker maar het verneukt je avond zo. Morgen lekker vrij, hoewel wel druk, heb nog wat reviewspul liggen hier, cc en pinpas zijn gejat dus moet ff langs een politiebureau voor aangifte, telefonisch interview doen... en lekker slapen! Misschien wat tekenen of voor-de-lol schrijven nog.. hmm..
Zijn er hier eigenlijk creatievelingen? Ik heb een periode gehad dat ik veel tekende en dan is metal zo lekker op de achtergrond, krijg er nog steeds inspiratie van.
Jazeker. Zowel op papier als digitaal. Veel bezig met tekenen, laatst voor t eerst een schilderijtje gemaakt (nog best aardig al zeg ik t zelf) ook beetje amateur-fotografie, illustrator/photoshop, websites ontwerpen (en soms ook daadwerkelijk maken, momenteel bezig met een fotografie site) dus beetje creatief bezig ben ik wel aardig veelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
Zijn er hier eigenlijk creatievelingen? Ik heb een periode gehad dat ik veel tekende en dan is metal zo lekker op de achtergrond, krijg er nog steeds inspiratie van.
Hippen doen vogels.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hip als we zijn hebben wij sinds kort ook een last.fm page!
Hebben ze daar ook elke dag halfnaakte chicks in moddergevechten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bij Wacken ook altijd wel een beetje een EO-jongerendag gevoel krijg.
pics!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jazeker. Zowel op papier als digitaal. Veel bezig met tekenen, laatst voor t eerst een schilderijtje gemaakt (nog best aardig al zeg ik t zelf) ook beetje amateur-fotografie, illustrator/photoshop, websites ontwerpen (en soms ook daadwerkelijk maken, momenteel bezig met een fotografie site) dus beetje creatief bezig ben ik wel aardig veel![]()
Mag ik vragen waarom je een cd koopt zonder hem dan fysiek in bezit te hebben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Tenet - Sovereign gekocht via iTunes
Omdat ik precies zoals jij dacht maar er achterkwam dat de cd alleen maar stof aan het happen is. Ik doe er echt letterlijk geen flikker mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je een cd koopt zonder hem dan fysiek in bezit te hebben?
Ik vind het juist leuk om een boekje e.d. te hebben als ik een cd koop.
quote:
Het leek mij ook leuk, heb ook nu een Canon PowerShot -nummer- gekocht. (ook via Fok, uiteraardquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil me ook een beetje in concert fotografie gaan verdiepen. Ik heb via fok een D50 op de kop getikt.
Je ook niet in de pit gaan staan met je camera. Daarnaast is een soort perspas waarmee je dichtbij mag komen, ook wel heel handig. Geen idee of je die kan krijgen als regulier persoon. Vast nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het leek mij ook leuk, heb ook nu een Canon PowerShot -nummer- gekocht. (ook via Fok, uiteraard) Gek genoeg ben ik nog naar geen enkel concert geweest sinds ik hem heb, of je moet Dour meetellen. Maar ik ga hem dus ècht niet meenemen naar een festival, die raak ik geheid kwijt.
TCM, lezen.
Ik had het eerder over mn drankgebruikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je ook niet in de pit gaan staan met je camera. Daarnaast is een soort perspas waarmee je dichtbij mag komen, ook wel heel handig. Geen idee of je die kan krijgen als regulier persoon. Vast niet
Ik doe altijd sowieso niet te wild met drank op een festival. Ik wil de muziek nog horen en de derde dag ook nog kracht hebben...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had het eerder over mn drankgebruik
Bedoel je dat EHBO feestje en zo ja, zijn Vader en Behemoth ook al bevestigd?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Pingwingei het volgende:
ja ik zat eraan te denken dat ding mee te nemen naar elsrock, maar daar zijn geen camera's toegestaan en om t risico te lopen dat ik hem dan kwijt ben dat is ook weer zoiets...
Maar in oktober en september ofzo in Enschede vader, nile, behemoth, krisiun, hail of bullets... daar kun je je camera lekker mee heen slepen
ik gebruik trouwens gewoon een huis-tuin-en-keuken digitale camera, maar de macrofunctie werkt zo lekker
Ik heb als jonge hond nog wat moeite met mate houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik doe altijd sowieso niet te wild met drank op een festival. Ik wil de muziek nog horen en de derde dag ook nog kracht hebben...
Ik als opa (wat best mee valt, pas 23) ben inmiddels getraind in het luisteren naar mijn eigen lichaam en geest.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb als jonge hond nog wat moeite met mate houden.
Die wijsheid komt met de jaren. Flinke katers bij een avondje flink doorzakken helaas ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
haha ja dat is echt zo hé... volhouden totaan het randje en daarna blijf je lopen, vreselijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je moet idd veel water drinken en ook mannen gaat er aardig van zeiken. First Fatal Piss, daarna is het gedaan....
ik voel me oud als ik dit leesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ik doe echt wel m'n best maar meer dan dorst hou ik er 's ochtends niet aan over.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb echt nooit een kater, geen idee waarom
Gebroken been?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef BOKA het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ik doe echt wel m'n best maar meer dan dorst hou ik er 's ochtends niet aan over.
(en een keer een gebroken been)
pimp hier je litteken (niet voor zwakke magen)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:58 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Gebroken been?!hoe kwam dat?
Ik ben wel eens wakker geworden met hechtingen in mn wenkbrauw. Verder geen ernstige dingen
Herkenningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:
Vader komt samen met Marduk, Fleshgod Apocalypse en The Ordher op 27 septemberquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je dat EHBO feestje en zo ja, zijn Vader en Behemoth ook al bevestigd?
VOLLEDIG EENSCH. Alestorm is in vergelijking met Swashbuckle niks meerquote:
Ik vind swashbuckle een stuk saaier, Alestorm klinkt ook veel meer als piratenmuziek, bij swashbuckle zijn het alleen maar de teksten vind ik.quote:
En de sea shanties tussen de nummers door, die ik persoonlijk erg fijn vind, al zijn er veel mensen die het irritant vinden. Alestorm vind ik op zich ook wel fijn, maar die 'yo ho' uitroepen van Swashbuckle maken het toch net iets beter voor me.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik vind swashbuckle een stuk saaier, Alestorm klinkt ook veel meer als piratenmuziek, bij swashbuckle zijn het alleen maar de teksten vind ik.
Je bent... 3 jaar jonger dan ik? (en 5 maal knapper)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voel me oud als ik dit lees
Het is ook veuls te lekker.quote:
Und? Picknickmand kan mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
* Trashcanman Pakt agenda en dienstrooster er bij
Hm, maar de 'hi hi ho's' uit Alestorms' 'Wolves of the sea' zijn ook erg leuk...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef ApZwanenberg het volgende:
En de sea shanties tussen de nummers door, die ik persoonlijk erg fijn vind, al zijn er veel mensen die het irritant vinden. Alestorm vind ik op zich ook wel fijn, maar die 'yo ho' uitroepen van Swashbuckle maken het toch net iets beter voor me.
Ik moest erom lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
VOLLEDIG EENSCH. Alestorm is in vergelijking met Swashbuckle niks meer
En ONZ is nu wel heel aardig aan het doen: Maak hier metalheads vrolijk
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
VOLLEDIG EENSCH. Alestorm is in vergelijking met Swashbuckle niks meer
En ONZ is nu wel heel aardig aan het doen: Maak hier metalheads vrolijk
Pre-Angela arch enemy was toch wel een stukje beter. Hoewel het uitzicht met de tand des tijds wel vooruit is gegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:24 schreef Tokus het volgende:
voor wie Arch Enemy nog wil zien en horen, dit najaar komt een cd uit met nieuwe opnames van ouwe meuk (pre-Angela), en in december komen ze naar de Melkweg in Amsterdam (11 dec) en Lucky in Rijssen (13 dec).
ik ookquote:
Ik vond pre-Arch Enemy nog beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:46 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pre-Angela arch enemy was toch wel een stukje beter. Hoewel het uitzicht met de tand des tijds wel vooruit is gegaan
mijn tante zegt ook altijd dat ik zo een knapperd benquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je bent... 3 jaar jonger dan ik? (en 5 maal knapper)
na een hyves-check: 1 jaar. en 2 maal knapper.
[..]
Het is ook veuls te lekker.
[..]
Und? Picknickmand kan mee?
Oh was jij datquote:
Gwar. Ooit nog eens gezien in Heino. Wat een avond was dat.quote:
Cool, ik heb ooit eens een lp gezien met allemaal verschillende soorten aplaus er op. Ik had hem eigenlijk gewoon moeten kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:34 schreef Tokus het volgende:
ik heb net zo'n geniale lp gekocht (ja, lp, uit 1977)
[ afbeelding ]
een stuk of 70 tracks met geluidseffecten, van 3 seconden tot anderhalve minuut per stuk
enkele voorbeelden:
The guillotine
Arm broken
Red hot poker into eye
The firing squad (commands and volley)
Wolves howling and snarling
Dracula in flight
Crypt door closing
Creaky door closes
Creaky door opens
one scream (male)
heavy breathing (male)
one long scream (female)
Frankenstein's heartbeats
Jungle at night
Dr. Jekyll's lab
Midnight at the graveyard
Waarschijnlijk je buurman, mar ik zeg toch jaquote:
Ik blijf het zeggen; dit soort bands zijn teveel een gimmick. Ik ben net een week in London geweest en op de metalafdeling van HMV worden deze bands ook groots aangekondigd alsof ze het gesneden brood uitgevonden hebben. Iedereen die ooit een foto van een boot gezien heeft, moet fan worden. Kom op zeg... Ik vond de CD van Swashbuckle iig vreselijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef ApZwanenberg het volgende:
[..]
En de sea shanties tussen de nummers door, die ik persoonlijk erg fijn vind, al zijn er veel mensen die het irritant vinden. Alestorm vind ik op zich ook wel fijn, maar die 'yo ho' uitroepen van Swashbuckle maken het toch net iets beter voor me.
Vreid is een prettige band, als ik thuis weer internet heb (quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:12 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand het album Milorg van Vreid al gehoord?
Ik ben onder de indruk!
Hebben ze alweer een nieuw album? Ze poepen ze iig veel te snel achterelkaar uit volgens mij loop ik 2 albums achter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:12 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand het album Milorg van Vreid al gehoord?
Ik ben onder de indruk!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:47 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Hebben ze alweer een nieuw album? Ze poepen ze iig veel te snel achterelkaar uit volgens mij loop ik 2 albums achter.
Ach ja, ik vind gimmicks wel leuk. Op Running Wild en Alestorm na zijn er niet zoveel bands met het piratenthema en ik vind het wel grappig. Moet toch zeggen dat het beter was geweest als ze gewoon een cdtje met alleen death/thrash over piraten uit zouden brengen, en een EP ofzo met wat sea shanties (à la Finntroll met Visor om Slutet, wat ik een meesterlijke plaat vind).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen; dit soort bands zijn teveel een gimmick. Ik ben net een week in London geweest en op de metalafdeling van HMV worden deze bands ook groots aangekondigd alsof ze het gesneden brood uitgevonden hebben. Iedereen die ooit een foto van een boot gezien heeft, moet fan worden. Kom op zeg... Ik vond de CD van Swashbuckle iig vreselijk.
Ligt er ook nog helemaal aan hoe je gimmick bedoelt... en band die doet alsof ze piraten/batavieren/heidebewoners/etc zijn vind ik niet persé meer of minder gimmick dan een band die met bloed gooit, corpsepaint op heeft en altijd maar boos is op religie. Daarmee zeg ik trouwens niet dat ik het slecht vind, in tegendeel, is ook juist wel weer wat sfeerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef ApZwanenberg het volgende:Ach ja, ik vind gimmicks wel leuk.
Wij hebben ook nautische thema's hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef ApZwanenberg het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind gimmicks wel leuk. Op Running Wild en Alestorm na zijn er niet zoveel bands met het piratenthema en ik vind het wel grappig. Moet toch zeggen dat het beter was geweest als ze gewoon een cdtje met alleen death/thrash over piraten uit zouden brengen, en een EP ofzo met wat sea shanties (à la Finntroll met Visor om Slutet, wat ik een meesterlijke plaat vind).
waar komt dit uit?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Dus jij bent mijn buurmanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je buurman, mar ik zeg toch ja
Ik heb mn lachmoment voor vandaag ook weer binnen. (En ja, zo laat pasquote:
Uhmm, nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
BOKA, valt het je op dat we beiden een Kung Pow-ondertitel hebben?
Heeeey buurman, ik hier?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn buurman![]()
Hoi buurman
Ja ik hier jaquote:
Doe mij de doom variant maar. Niet dat dit zo slecht klinkt maar het haalt het niet bij dit:quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef RoW_0 het volgende:
Wat kunnen die turken muziek maken joh <3 MEZARKABULLLLLLLLLLLLL
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wow! Ik ben niet de enige turkse metalhead in dit topic![]()
Whallah ik zweer jequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wow! Ik ben niet de enige turkse metalhead in dit topic![]()
Doe ook nog maar een paar joodse.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
En nu is het wachten op de Griekse en Perzische metalheads om de volledige oorlog te ontketenen.
Ik ken er een aantalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef RoW_0 het volgende:
Stuur me een PM als er armeense metalheads komen, WHOLLAH IK POP ZE ALLEMAAL WALLAH IK ZWEER.
*zet immortal face op
Okequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:43 schreef RoW_0 het volgende:
Stuur me een PM als er armeense metalheads komen, WHOLLAH IK POP ZE ALLEMAAL WALLAH IK ZWEER.
*zet immortal face op
Ik erken geen system of a down, zoiets bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
System Of A Down is coming your way
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik erken geen system of a down, zoiets bestaat gewoon niet.
Je moet toch niet 'werken' op een festival?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:45 schreef Asta het volgende:
ARRGHH druk. Overdag aan het werk, 'savonds voor Fok! aan het reviewen... en bijna Lowlands!
Weet niet of je die smiley in dit geval lullig bedoelt of welgemeend maar ik moet inderdaad 'werken' op Lowlands, zij het maar twee interviews waarschijnlijk.. maar zoals je misschien aan de puntjes en de lachende smiley achter mijn zin had kunnen zien onderscheid ik Lowlands duidelijk van de andere verplichtingen en heb ik er vooral veel zin in!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef Trashcanman het volgende:Je moet toch niet 'werken' op een festival?![]()
klopt, en dat is soms maar goed ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
En toch zal remastered nooit zo klinken als t origineel... Bij geen enkele band.
zover ik weet is dit gewoon een youtube shorty, ook best wel jammer eigenlijkquote:
Weer aan het Turks olieworstelen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:41 schreef RoW_0 het volgende:
blergh, spierpijn.
en nee niet door het moshpitten, maar door het batsen.
Dat is dan ook de bedoeling als het geremasterd isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:24 schreef Pingwingei het volgende:
En toch zal remastered nooit zo klinken als t origineel... Bij geen enkele band.
Jepquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Weer aan het Turks olieworstelen?
Geilquote:
Ahab is funeral Doom geen trashmetalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
recentelijk Ahab "ontdekt". Die nieuwste cd van hen is wel erg aangenaam zeg. Zijn er hier kenners van Ahab? Is hun ouder materiaal even goed?
en ik weet niet of er hier veel liefhebbers van oldskool thrashmetal zijn. Mocht die stijl je aanspreken , dan moet je hun aankomende cd eens proberen. Ik vind hem in ieder geval erg vet.(kale headbanger)
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ahab is funeral Doom geen trashmetal
Denk je echt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.
zeker, ik vermoemde de twee bands eigenlijkalleen omdat hun meest recente cd's veel indruk op me hebben gemaakt, niet omdat ze een gelijke stijl spelen. dat was onduidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ahab is funeral Doom geen trashmetal
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een radicale koerswijziging ingezet met hun nieuwste cd.
Ik snap er nog steeds niks van? Wat heeft Trashmetal met Ahab te maken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:35 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
zeker, ik vermoemde de twee bands eigenlijkalleen omdat hun meest recente cd's veel indruk op me hebben gemaakt, niet omdat ze een gelijke stijl spelen. dat was onduidelijk.
(wardruna heeft trouwens ook enorm veel indruk op me gemaakt, maar dat is al helemaal geen metal, ondanks de aanwezighied van een blackmetalmuzikant)
Dus ongeveer een half nummer dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...als men ooit een cirkel pit bij ahab inzet, dat duurt denk ik wel een half uur voordat een persoon helemaal rond is.
Beetje bekend met drone bandjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat een mens nog trager kan spelen...als men ooit een cirkel pit bij ahab inzet, dat duurt denk ik wel een half uur voordat een persoon helemaal rond is.
Daar duurt het ongeveer een halve dagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje bekend met drone bandjes?
Niks, dat staat er toch? Ik noemde beide bands alleen maar omdat hun laatste cd erg goed vond. Ik zal voortaan aparte posts maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van? Wat heeft Trashmetal met Ahab te maken?
Ik zie maar een band staan eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Niks, dat staat er toch? Ik noemde beide bands alleen maar omdat hun laatste cd erg goed vond. Ik zal voortaan aparte posts maken.
ok, de andere bands is de band "Sacrifice". (ik zag dat ik de naam was vergeten te typenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie maar een band staan eigenlijk![]()
Ahab
Wat is die andere band dan?
Binnenkort op Bredadoom.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef attila_de_hun het volgende:
recentelijk Ahab "ontdekt". Die nieuwste cd van hen is wel erg aangenaam zeg. Zijn er hier kenners van Ahab? Is hun ouder materiaal even goed?
en ik weet niet of er hier veel liefhebbers van oldskool thrashmetal zijn. Mocht die stijl je aanspreken , dan moet je hun aankomende cd van sacrifice eens proberen. Ik vind hem in ieder geval erg vet.(kale headbanger)
bedankt, dat is een zeer goed tip. ff het programma bekeken en zag dat Akelei ook komt! een heel goede Nederlandse band!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:48 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
bedankt, dat is een zeer goed tip. ff het programma bekeken en zag dat Akelei ook komt! een heel goede Nederlandse band!
Oooh jawel hoor, geloof me maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Een van de weinige female fronted bands die ik WEL trekquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat vinden we hier allemaal van Leaves' Eyes? ik heb de kans om ze te interviewen maar ken ze niet zo goed...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat vinden we hier allemaal van Leaves' Eyes? ik heb de kans om ze te interviewen maar ken ze niet zo goed...
Doe ik normaal ook echt nooit, maar ik pas me aan op jouw niveau weetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jullie moeten het ook altijd daar over hebben he?. Had je wel hoger ingeschat
.
Niceeeequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:01 schreef lifeblind het volgende:
Zo, zojuist mn kaartje voor Lifelover op 4 oktober in de Willemeen in Arnhem gekocht
Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ok, de andere bands is de band "Sacrifice". (ik zag dat ik de naam was vergeten te typen, mijn fout!) Dit is een Canadese band die onlangs weer bijeen zijn gekomen (Was een van de oudere thrasbands). En die hebben dus ook recentlijk een cd uitgebracht ("the ones I condemn") die er behoorlijk in hakt. Als je dus van oudere thrash houdt (denk aan een iets lichtere oude kreator) moet je er maar eens naar luisteren!
![]()
http://www.myspace.com/sacrificecanada
http://www.sacrifice.com.br/index.asp
Wanneer precies?quote:
Nauwelijks...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook echt nooit, maar ik pas me aan op jouw niveau weetje.
Zaterdag 10 Oktoberquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag![]()
[..]
Wanneer precies?
Misschien kom ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat klinkt als een goed planquote:
Ik vind Swashbuckle beter dan dat ik had gedacht op basis van hun eigenaardige imago.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Kaartjes gefixed voor PAGANFEST TOUR 2009![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:10 schreef Coraline. het volgende:
Hihi, op Bloodstock kreeg Cradle of Filth een jawbreaker naar hen toe gekatapulteerd. Meteen de show afgekapt.
Ja, cricketball-sized. Hoop gelul achteraf dat 'de organisatie erg teleurgesteld is' blabla. Prima, maar dan hadden ze die ene wanker gewoon moeten wegdirigeren ipv kenkeren op iedereen.quote:
Dan moet je wel weten wie de bal gegooid heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:33 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Ja, cricketball-sized. Hoop gelul achteraf dat 'de organisatie erg teleurgesteld is' blabla. Prima, maar dan hadden ze die ene wanker gewoon moeten wegdirigeren ipv kenkeren op iedereen.
Dat is makkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:45 schreef Coraline. het volgende:
Lijkt me geen probleem als iemand in het publiek openlijk met een katapult en jawbreaker stond te zwaaien.
Helaas heb die mongolen overalquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:57 schreef Coraline. het volgende:
True, maar ik had gehoopt dat het is in de trant van 'Jammer dat één mongool het zo voor de rest moet verpesten' in plaats van 'we walgen van jullie allemaal'.
Super creatief is het niet, maar een jaar of 7-8 terug heb ik een hele serie tekeningen gemaakt met als voorbeeld Metal coverart enzo, omdat ik eigenlijk geen mensen kon tekenen; http://gyurka.glasch.nl/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
Helemaal geen makkelijk gelul. Het was overduidelijk wie dat gedaan had.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een gezeur zeg. Niemand van de organisatie en of de band heeft lopen kankeren op het publiek. Zowel de organisatie als de band heeft gezegd het jammer te vinden dat het feestje verstoord is door een sukkel. Nergens staat wij walgen van jullie allemaal.
Daarbij komt dat het makkelijk gelul is om te zeggen, ze hadden em maar op moeten pakken, tussen 30.000 andere metalheads.
Ow? En dat weet omdat? Daarbij slaat het nog steeds nergens op dat je beweerd dat Cradle en de organisatoren zaten te zeuren op iedereen want bij elke statement werd duidelijk gezegd dat ze het zonde vonden dan 1 iemand het heeft verknald voor iedereen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:29 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Helemaal geen makkelijk gelul. Het was overduidelijk wie dat gedaan had.
Zo'n statement is gewoon standaard bij zulke incidenten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ow? En dat weet omdat? Daarbij slaat het nog steeds nergens op dat je beweerd dat Cradle en de organisatoren zaten te zeuren op iedereen want bij elke statement werd duidelijk gezegd dat ze het zonde vonden dan 1 iemand het heeft verknald voor iedereen.
22 augustus, wow. Cool. Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:00 schreef winterstorm666 het volgende:
Zow nog een paar uurtjes en dan is het weer raggen...
Heb er zin in!!!!!
http://www.festivalzeeltje.nl/
14.30-15.00 Raving Attention
15.00-15.30 Damn Noisy Kids
15.45-16.15 Sign for Despair
16.30-17.15 Myrkvar
17.30-18.15 Shadowlord !!!!
18.30-19.15 Skinner
19.30-20.15 Elles Springs
20.30-21.15 Tony Spinner
21.30-22.30 Julian Sas
22.45-23.30 Oxx-Band
23.45 - 0.30 Sean Walsh
Voor de liefhebbers.
Iets voor jou row!
Greets stormpie
Als dat je leeftijd is achter je naam, geef ik je groot gelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:19 schreef winterstorm666 het volgende:
haaahahaha
het was lekker
redelijk goed geluid en goede sfeer
niet zo druk helaas maar tsja
alleen ik voel me nou echt een oud omaatje
spierpijn van het headbangen hahahaha
Is Opeth in de buurt dan? Hun concert in ahoy is pas in oktoberquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:07 schreef Asta het volgende:
Ben er weer... had vrijdag een interview met Opeth, komt zsm online... eerst even douchen en pitten, ben nu echt slaapdronken
Lowlandsquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
Is Opeth in de buurt dan? Hun concert in ahoy is pas in oktober
O rlly? Dat wist ik nietquote:
dat zal hem leren met zijn ontiegelijke kutfilmsquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:10 schreef Coraline. het volgende:
Hihi, op Bloodstock kreeg Cradle of Filth een jawbreaker naar hen toe gekatapulteerd. Meteen de show afgekapt.
Municipal Waste is gonna fuck you up!!quote:Destine (emo)
Textures (metal)
The Butcher (hardcore)
Municipal Waste (trashmetal)
Asphyx (deathmetal)
Mucky Pup (crossover)
Stahlzeit (industrial-metal)
Sja wat is festival muziek... zeker op lowlands is het zo divers. Er stonden nog redelijk wat mensen in de Grolsch tent en hoewel de band zelf toegaf dat ze qua publiek hier niet echt in hun element zijn was het verder wel een prima show uiteraard. Bedoel, technisch gezien zijn die lui gewoon echt heel goed. Of het helemaal mijn ding is qua metal weet ik niet, maar ik kan het vakmanschap absoluut waarderen. Denk dat de muziek ook (nog) meer aanspreekt in een andere setting. Het is een beetje een niche band natuurlijk, maar daar waren er wel meer van (Sonata Artica vond ik hopeloos op Lowlands bijvoorbeeld, die stonden in de grootste tent waardoor het er erg triest uitzag).quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
O rlly? Dat wist ik niet
Hoe was Opeth? Ben een grote fan van Opeth maar vind het geen festival muziek, onder normale omstandigheden
Stond er nog meer metal?quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:46 schreef Asta het volgende:
[..]
Sja wat is festival muziek... zeker op lowlands is het zo divers. Er stonden nog redelijk wat mensen in de Grolsch tent en hoewel de band zelf toegaf dat ze qua publiek hier niet echt in hun element zijn was het verder wel een prima show uiteraard. Bedoel, technisch gezien zijn die lui gewoon echt heel goed. Of het helemaal mijn ding is qua metal weet ik niet, maar ik kan het vakmanschap absoluut waarderen. Denk dat de muziek ook (nog) meer aanspreekt in een andere setting. Het is een beetje een niche band natuurlijk, maar daar waren er wel meer van (Sonata Artica vond ik hopeloos op Lowlands bijvoorbeeld, die stonden in de grootste tent waardoor het er erg triest uitzag).
Niet dat ik weet.. maar was m'n eerste keer lowlands dus moet zeggen dat ik ook niet met m'n neus op de programmering zat maar meer gewoon de boel op me af heb laten komen.quote:
Ach lowlands is ook vooral een beleving. Een soort van trip.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:58 schreef Asta het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. maar was m'n eerste keer lowlands dus moet zeggen dat ik ook niet met m'n neus op de programmering zat maar meer gewoon de boel op me af heb laten komen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef rakotto het volgende:
Nieuwe megadeth track:
http://www.roadrunnerrecords.co.uk/page/News?news_id=81360
1 3 2 0!
Inderdaad. Nu stond ik vrij vooraan dus had niet zo'n goed zicht op hoe vol en geboeid de tent was, maar waar ik stond varieerde het van mensen die de hele set lang rustig bleven staan kijken tot wat headbangers. Mijn niet-zo-metal-minnende vriendje was erg onder de indruk van hun muzikaliteit trouwens, wat aangeeft hoe breed het publiek het is dat ze dan toch ook wel weer raken. Hele aardige gasten trouwens volgens mij en superrelaxed. Kwamen voor het interview aansloffen over het terrein waar ze een film hadden gekeken. Anyway, zal wel link naar interview plaatsen als het af is.. moet eerst Bloc Party doen maar vooral ook even eten en uitbrakkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Elk goed festival is een trip. Opeth is idd zeer technisch. Nu is het gemiddelde lowlandsganger niet eens een metalhead laat staat dat graag naar technische prog death metal luistert.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als dat je leeftijd is achter je naam, geef ik je groot gelijk
Daar slaat het niet op. Het apostrof wordt in de 'imperial system' gebruikt om het aantal voet aan te geven (en de " voor het aantal inch). Dave heeft ooit gezegd in een blog dat het nummer over NASCAR gaat en de track van NASCAR is 1320 voet lang (een kwart mijl).quote:
d'ohquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar slaat het niet op. Het apostrof wordt in de 'imperial system' gebruikt om het aantal voet aan te geven (en de " voor het aantal inch). Dave heeft ooit gezegd in een blog dat het nummer over NASCAR gaat en de track van NASCAR is 1320 voet lang (een kwart mijl)..
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
d'oh
what was I thinking. Je hebt gelijk, de verwarring komt waarschijnlijk omdat ik bij ' niet gelijk aan voet denk, maar meestal aan minuten. En dat het nummer ervoor 44 Minutes heet helpt ook niet.
anyway, het is niet het beste nummer van de cd.
ja zin in, en de dag ervoor elsrockquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Dynamo outdoor
MUNICIPAL WASTE IS GONNA FUCK YOU UP
overigens praat Dave zelf ook over een channel....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je dat wel hebt gedaan. I am just saying
Ik weet niet of je channel met station mag vertalen. Feitelijk klopt de titel gewoon niet. Je hoeft het niet aan te passen. Ik wilde je er alleen van op de hoogte brengen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
overigens praat Dave zelf ook over een channel....
Klinkt goed!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ok, de andere bands is de band "Sacrifice". (ik zag dat ik de naam was vergeten te typen, mijn fout!) Dit is een Canadese band die onlangs weer bijeen zijn gekomen (Was een van de oudere thrasbands). En die hebben dus ook recentlijk een cd uitgebracht ("the ones I condemn") die er behoorlijk in hakt. Als je dus van oudere thrash houdt (denk aan een iets lichtere oude kreator) moet je er maar eens naar luisteren!
![]()
http://www.myspace.com/sacrificecanada
http://www.sacrifice.com.br/index.asp
Michael Ballack?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:50 schreef Tokus het volgende:
gratis bier voor degene die de bassist herkent!
(door de bassist)
[ link | afbeelding ]
Leuk interview, Opeth is een fantastische band. Een beetje misplaatst op zo'n festival want ik denk dat de meeste mensen daar er geen geduld voor hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef Asta het volgende:
SPAM!
Het interview met Opeth staat online!
Hoezo misplaatst? Opeth past prima op lowlands. Er zijn genoeg metalheads op Lowlands. Ze hebben er al een keer eerder gestaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Leuk interview, Opeth is een fantastische band. Een beetje misplaatst op zo'n festival want ik denk dat de meeste mensen daar er geen geduld voor hebben.
Gezien de lauwe reacties van pers en publiek, ze mogen er van mij best staan maar ik denk dat ze in een zaal beter uit de verf komen, het is wel muziek voor liefhebbers en lowlands is toch meer een grote kermis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo misplaatst? Opeth past prima op lowlands. Er zijn genoeg metalheads op Lowlands. Ze hebben er al een keer eerder gestaan.
Oke daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Gezien de lauwe reacties van pers en publiek, ze mogen er van mij best staan maar ik denk dat ze in een zaal beter uit de verf komen, het is wel muziek voor liefhebbers en lowlands is toch meer een grote kermis.
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet echt een band voor een festival.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Coraline. het volgende:
Hihihi, 7 oktober Dream Theater en Opeth. Ben d'r bij.
Nice!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Coraline. het volgende:
Hihihi, 7 oktober Dream Theater en Opeth. Ben d'r bij.
Hoe laat spelen jullie? Ik moet vrijdag nog werken enzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Komen er mensen vrijdag ons nog kosteloos steunen op Westerpop?.
(naast ThE_ED dan, die is nooit weg te slaan).
In Delft toch?quote:
Jullie moeten in The Cave damnit!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
Komen er mensen vrijdag ons nog kosteloos steunen op Westerpop?.
Yep, achter het station.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In Delft toch?
Ik zal er over nadenken.
Oja dat zij je al een keer ja... hm.. de Arena dan maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
Daar passen wij volgens mij fysiek niet in.
Oh dat is wel makkelijkquote:
Ja, dat is echt niet te missenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel makkelijkaangezien ik met het OV reis.
Oke, want ik ben totaal niet bekend in Delftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet te missen.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
je mist niet alleen iets van dit topic, maar ook een woord in deze zin.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef Luiaerdt het volgende:
Zo ik mis volgens mij alles van de dit topic![]()
Vreeeeeeselijke bandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand Unexpect welleens live gezien? Het is niet echt metal, nouja, heeft er wel veel ballen van in hun rare soep.
Ik vraag mij af of ze dat live ook voor elkaar kunnen boksen. Van de live dingetje op youtube wordt ik iig. niet erg vrolijk, maar dat zegt vrij weinig.
Ik zou eigenlijk gaan, maar ik heb toch gekozen voor een wrestlingavond in Poeldijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef Luiaerdt het volgende:
Zo ik mis volgens mij alles van de dit topic![]()
Ik ben te lui om te kijken of het zo is dus: gaan er nog mensen naar Dynamo Outdoor komende zondag?
[..]
Nog een toevoeging:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef BOKA het volgende:
Nog meer goede geniale nieuwe albums.
Marduk - Wormwood
Municipal Waste - Massive Aggressive
Enlighten me, opzoeken is een beetje te veel werk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
Oh trouwens vandaag een rekening gehad van de ambulance rit van Wacken 66,6 euro
Op Wacken ben ik naar De SEH geweest met een alcoholvergiftigingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Enlighten me, opzoeken is een beetje te veel werk.
Dat is niet zo bijster snugger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op Wacken ben ik naar De SEH geweest met een alcoholvergiftiging
Dat is mooiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
over een kleine 2 maanden komt ie uit, maar ik kan je nu al zeggen dat het weer een erg lekkere plaat is.
Dat is een understatementquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is niet zo bijster snugger.
Hehe d'oh. Je m'excuse!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
je mist niet alleen iets van dit topic, maar ook een woord in deze zin.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
over een kleine 2 maanden komt ie uit, maar ik kan je nu al zeggen dat het weer een erg lekkere plaat is.
Kaartjes besteldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:47 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Hehe d'oh. Je m'excuse!
Ik zag trouwens net dat Dio binnenkort in Nederland speelt!
http://www.013.nl/event/3006_dio
Op mijn verjaardag nog wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:47 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Hehe d'oh. Je m'excuse!
Ik zag trouwens net dat Dio binnenkort in Nederland speelt!
http://www.013.nl/event/3006_dio
In nieuwsgierigheid welke optredens er op mijn verjaardag zijn, zie ik dat Roadburn in dezelfde week als mn verjaardag is. Leuke manier om daar te vieren dat ik voor altijd een -tig'er blijf.quote:
wel snel zijn dan want roadburn is altijd veeels te snel uitverkochtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
In nieuwsgierigheid welke optredens er op mijn verjaardag zijn, zie ik dat Roadburn in dezelfde week als mn verjaardag is. Leuke manier om daar te vieren dat ik voor altijd een -tig'er blijf.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wel snel zijn dan want roadburn is altijd veeels te snel uitverkocht
Ik vind eigenlijk alleen war tof omdat die zulks maf is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:29 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb vandaag na een tip alles van Meshuggah binnengehaald. Totaal niet mijn genre, maar Bleed klinkt echt wel fukken lekker.
Waar werk je? Of beter gezegd: Is het iets om te bashen?quote:
Ik werk bij de appie happiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waar werk je? Of beter gezegd: Is het iets om te bashen?
Vanavond naar Inglorious Basterds, hoezee!
Wie ben je precies? Die langharige zanger?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Look, it's me!
Halverwege viel de camera om ofzo.
Dat is inderdaad best wel bashvoer. Maar hee, ik heb ook ooit bij de c1000 gewerkt, en ik kan het je nog mooier vertellen: Op dit moment heb ik geen werk. Wacht maar, jouw tijd komt nog wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:15 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik werk bij de appie happieEcht klote werk. De hele dag schreeuwende mocro's en sjonnies, die alles omtyfen wat ze zien in de schappen etc. Dus Bashvoer
De bassistquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wie ben je precies? Die langharige zanger?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:26 schreef Arcturus het volgende:
Offtopic:
@Darkestrah
Die film staat ook op mijn verlanglijstje van films, die ik wil zien. Hij is het dus waard om te zien?
Elsrock was zeker een geslaagd feestje. Met een paar mooie bands waaronder Flotsam And Jetsam, Sodom en Mucky Pup, en natuurlijk was Action Dc feestje.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:56 schreef Monolith het volgende:
Elsrock was weer een geslaagd feestje.
Leuk! Brede opstelling idd, snap waarom The Cave wat klein zou zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
Look, it's me!
Halverwege viel de camera om ofzo.
Neen , ik ben zowat blut dus ik geef niet graag mijn geld uit aan iets wat alleen maar een beetje leuk isquote:
Ik had toch al gezegd dat het een vette film is? En, als je blut bent, wat doe je hier nog? Ga crack dealen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Neen , ik ben zowat blut dus ik geef niet graag mijn geld uit aan iets wat alleen maar een beetje leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |