probeer eens een discussie met je zelf aan te gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
ik voel me alsof ik tegen mezelf praat. Geen idee waarom....
quote:
Lijkt me wel toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
Tja wat is creativiteit? Ik schrijf wel eens. Dat vind ik lekker om te doen. Vooral als ik een kutbui ben. Is dat creativiteit?
Omdat de rest van ons wél moet forenzen, eten en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
ik voel me alsof ik tegen mezelf praat. Geen idee waarom....
Hmm foods. Ook maar even wat genomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat de rest van ons wél moet forenzen, eten en meer van dat soort zaken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Oh trouwens Devin Townsend heeft een solo album uitgebracht en er komen nog 3 albums uit.
SYL komt voorlopig niet meer terug.
Om het wachten te verzachten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:05 schreef BOKA het volgende:
[..]
En bij toeval lees ik net over Tenet, met driekwart SYL/Zimmershole (Gene).
Het klinkt wel redelijk tof, maar het is geen cd om blind aan te schaffen.
Daar heb ik over gelezen inderdaad. En het klinkt interresantquote:
religieuze circle pitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
wahaha, die circle pit, eerst dacht dat het lag oid was, maar het was dus een religieuze circle pit
Yesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef Asta het volgende:
is metal geen religie dan? Aren't we believers in the power of steel?
Ik moet zeggen dat ik bij Wacken ook altijd wel een beetje een EO-jongerendag gevoel krijg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef Asta het volgende:
is metal geen religie dan? Aren't we believers in the power of steel?
* Trashcanman pakt agendaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.lastfm.es/event/932504+Dynamo+Outdoor+2009 ook nog eens gratis
Die heb ik nog op de Roadburn afterparty gezien, grappige docu. Pontiac was trouwens ook erg gaaf.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ohai! Ik mezelf ook, maar het kwam er niet van. Ik heb diezelfde avond nog wel als 'herdenking' Such Hawks, Such Hounds gekeken. Dat optreden van hun daar is wel lekker.
Ik teken en paint, puur voor de lol. Muziek heb ik hoe dan ook bij elke bezigheid wel aanstaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
*gaap*.. vroeg op is best lekker maar het verneukt je avond zo. Morgen lekker vrij, hoewel wel druk, heb nog wat reviewspul liggen hier, cc en pinpas zijn gejat dus moet ff langs een politiebureau voor aangifte, telefonisch interview doen... en lekker slapen! Misschien wat tekenen of voor-de-lol schrijven nog.. hmm..
Zijn er hier eigenlijk creatievelingen? Ik heb een periode gehad dat ik veel tekende en dan is metal zo lekker op de achtergrond, krijg er nog steeds inspiratie van.
Jazeker. Zowel op papier als digitaal. Veel bezig met tekenen, laatst voor t eerst een schilderijtje gemaakt (nog best aardig al zeg ik t zelf) ook beetje amateur-fotografie, illustrator/photoshop, websites ontwerpen (en soms ook daadwerkelijk maken, momenteel bezig met een fotografie site) dus beetje creatief bezig ben ik wel aardig veelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Asta het volgende:
Zijn er hier eigenlijk creatievelingen? Ik heb een periode gehad dat ik veel tekende en dan is metal zo lekker op de achtergrond, krijg er nog steeds inspiratie van.
Hippen doen vogels.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hip als we zijn hebben wij sinds kort ook een last.fm page!
Hebben ze daar ook elke dag halfnaakte chicks in moddergevechten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik bij Wacken ook altijd wel een beetje een EO-jongerendag gevoel krijg.
pics!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jazeker. Zowel op papier als digitaal. Veel bezig met tekenen, laatst voor t eerst een schilderijtje gemaakt (nog best aardig al zeg ik t zelf) ook beetje amateur-fotografie, illustrator/photoshop, websites ontwerpen (en soms ook daadwerkelijk maken, momenteel bezig met een fotografie site) dus beetje creatief bezig ben ik wel aardig veel![]()
Mag ik vragen waarom je een cd koopt zonder hem dan fysiek in bezit te hebben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
Tenet - Sovereign gekocht via iTunes
Omdat ik precies zoals jij dacht maar er achterkwam dat de cd alleen maar stof aan het happen is. Ik doe er echt letterlijk geen flikker mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:43 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je een cd koopt zonder hem dan fysiek in bezit te hebben?
Ik vind het juist leuk om een boekje e.d. te hebben als ik een cd koop.
quote:
Het leek mij ook leuk, heb ook nu een Canon PowerShot -nummer- gekocht. (ook via Fok, uiteraardquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik wil me ook een beetje in concert fotografie gaan verdiepen. Ik heb via fok een D50 op de kop getikt.
Je ook niet in de pit gaan staan met je camera. Daarnaast is een soort perspas waarmee je dichtbij mag komen, ook wel heel handig. Geen idee of je die kan krijgen als regulier persoon. Vast nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het leek mij ook leuk, heb ook nu een Canon PowerShot -nummer- gekocht. (ook via Fok, uiteraard) Gek genoeg ben ik nog naar geen enkel concert geweest sinds ik hem heb, of je moet Dour meetellen. Maar ik ga hem dus ècht niet meenemen naar een festival, die raak ik geheid kwijt.
TCM, lezen.
Ik had het eerder over mn drankgebruikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je ook niet in de pit gaan staan met je camera. Daarnaast is een soort perspas waarmee je dichtbij mag komen, ook wel heel handig. Geen idee of je die kan krijgen als regulier persoon. Vast niet
Ik doe altijd sowieso niet te wild met drank op een festival. Ik wil de muziek nog horen en de derde dag ook nog kracht hebben...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik had het eerder over mn drankgebruik
Bedoel je dat EHBO feestje en zo ja, zijn Vader en Behemoth ook al bevestigd?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Pingwingei het volgende:
ja ik zat eraan te denken dat ding mee te nemen naar elsrock, maar daar zijn geen camera's toegestaan en om t risico te lopen dat ik hem dan kwijt ben dat is ook weer zoiets...
Maar in oktober en september ofzo in Enschede vader, nile, behemoth, krisiun, hail of bullets... daar kun je je camera lekker mee heen slepen
ik gebruik trouwens gewoon een huis-tuin-en-keuken digitale camera, maar de macrofunctie werkt zo lekker
Ik heb als jonge hond nog wat moeite met mate houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik doe altijd sowieso niet te wild met drank op een festival. Ik wil de muziek nog horen en de derde dag ook nog kracht hebben...
Ik als opa (wat best mee valt, pas 23) ben inmiddels getraind in het luisteren naar mijn eigen lichaam en geest.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb als jonge hond nog wat moeite met mate houden.
Die wijsheid komt met de jaren. Flinke katers bij een avondje flink doorzakken helaas ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
haha ja dat is echt zo hé... volhouden totaan het randje en daarna blijf je lopen, vreselijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Je moet idd veel water drinken en ook mannen gaat er aardig van zeiken. First Fatal Piss, daarna is het gedaan....
ik voel me oud als ik dit leesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ik doe echt wel m'n best maar meer dan dorst hou ik er 's ochtends niet aan over.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb echt nooit een kater, geen idee waarom
Gebroken been?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef BOKA het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, ik doe echt wel m'n best maar meer dan dorst hou ik er 's ochtends niet aan over.
(en een keer een gebroken been)
pimp hier je litteken (niet voor zwakke magen)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:58 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Gebroken been?!hoe kwam dat?
Ik ben wel eens wakker geworden met hechtingen in mn wenkbrauw. Verder geen ernstige dingen
Herkenningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:
Vader komt samen met Marduk, Fleshgod Apocalypse en The Ordher op 27 septemberquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je dat EHBO feestje en zo ja, zijn Vader en Behemoth ook al bevestigd?
VOLLEDIG EENSCH. Alestorm is in vergelijking met Swashbuckle niks meerquote:
Ik vind swashbuckle een stuk saaier, Alestorm klinkt ook veel meer als piratenmuziek, bij swashbuckle zijn het alleen maar de teksten vind ik.quote:
En de sea shanties tussen de nummers door, die ik persoonlijk erg fijn vind, al zijn er veel mensen die het irritant vinden. Alestorm vind ik op zich ook wel fijn, maar die 'yo ho' uitroepen van Swashbuckle maken het toch net iets beter voor me.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik vind swashbuckle een stuk saaier, Alestorm klinkt ook veel meer als piratenmuziek, bij swashbuckle zijn het alleen maar de teksten vind ik.
Je bent... 3 jaar jonger dan ik? (en 5 maal knapper)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voel me oud als ik dit lees
Het is ook veuls te lekker.quote:
Und? Picknickmand kan mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
* Trashcanman Pakt agenda en dienstrooster er bij
Hm, maar de 'hi hi ho's' uit Alestorms' 'Wolves of the sea' zijn ook erg leuk...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef ApZwanenberg het volgende:
En de sea shanties tussen de nummers door, die ik persoonlijk erg fijn vind, al zijn er veel mensen die het irritant vinden. Alestorm vind ik op zich ook wel fijn, maar die 'yo ho' uitroepen van Swashbuckle maken het toch net iets beter voor me.
Ik moest erom lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
VOLLEDIG EENSCH. Alestorm is in vergelijking met Swashbuckle niks meer
En ONZ is nu wel heel aardig aan het doen: Maak hier metalheads vrolijk
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
VOLLEDIG EENSCH. Alestorm is in vergelijking met Swashbuckle niks meer
En ONZ is nu wel heel aardig aan het doen: Maak hier metalheads vrolijk
Pre-Angela arch enemy was toch wel een stukje beter. Hoewel het uitzicht met de tand des tijds wel vooruit is gegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:24 schreef Tokus het volgende:
voor wie Arch Enemy nog wil zien en horen, dit najaar komt een cd uit met nieuwe opnames van ouwe meuk (pre-Angela), en in december komen ze naar de Melkweg in Amsterdam (11 dec) en Lucky in Rijssen (13 dec).
ik ookquote:
Ik vond pre-Arch Enemy nog beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:46 schreef Arcturus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pre-Angela arch enemy was toch wel een stukje beter. Hoewel het uitzicht met de tand des tijds wel vooruit is gegaan
mijn tante zegt ook altijd dat ik zo een knapperd benquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je bent... 3 jaar jonger dan ik? (en 5 maal knapper)
na een hyves-check: 1 jaar. en 2 maal knapper.
[..]
Het is ook veuls te lekker.
[..]
Und? Picknickmand kan mee?
Oh was jij datquote:
Gwar. Ooit nog eens gezien in Heino. Wat een avond was dat.quote:
Cool, ik heb ooit eens een lp gezien met allemaal verschillende soorten aplaus er op. Ik had hem eigenlijk gewoon moeten kopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:34 schreef Tokus het volgende:
ik heb net zo'n geniale lp gekocht (ja, lp, uit 1977)
[ afbeelding ]
een stuk of 70 tracks met geluidseffecten, van 3 seconden tot anderhalve minuut per stuk
enkele voorbeelden:
The guillotine
Arm broken
Red hot poker into eye
The firing squad (commands and volley)
Wolves howling and snarling
Dracula in flight
Crypt door closing
Creaky door closes
Creaky door opens
one scream (male)
heavy breathing (male)
one long scream (female)
Frankenstein's heartbeats
Jungle at night
Dr. Jekyll's lab
Midnight at the graveyard
Waarschijnlijk je buurman, mar ik zeg toch jaquote:
Ik blijf het zeggen; dit soort bands zijn teveel een gimmick. Ik ben net een week in London geweest en op de metalafdeling van HMV worden deze bands ook groots aangekondigd alsof ze het gesneden brood uitgevonden hebben. Iedereen die ooit een foto van een boot gezien heeft, moet fan worden. Kom op zeg... Ik vond de CD van Swashbuckle iig vreselijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef ApZwanenberg het volgende:
[..]
En de sea shanties tussen de nummers door, die ik persoonlijk erg fijn vind, al zijn er veel mensen die het irritant vinden. Alestorm vind ik op zich ook wel fijn, maar die 'yo ho' uitroepen van Swashbuckle maken het toch net iets beter voor me.
Vreid is een prettige band, als ik thuis weer internet heb (quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:12 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand het album Milorg van Vreid al gehoord?
Ik ben onder de indruk!
Hebben ze alweer een nieuw album? Ze poepen ze iig veel te snel achterelkaar uit volgens mij loop ik 2 albums achter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:12 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand het album Milorg van Vreid al gehoord?
Ik ben onder de indruk!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:47 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Hebben ze alweer een nieuw album? Ze poepen ze iig veel te snel achterelkaar uit volgens mij loop ik 2 albums achter.
Ach ja, ik vind gimmicks wel leuk. Op Running Wild en Alestorm na zijn er niet zoveel bands met het piratenthema en ik vind het wel grappig. Moet toch zeggen dat het beter was geweest als ze gewoon een cdtje met alleen death/thrash over piraten uit zouden brengen, en een EP ofzo met wat sea shanties (à la Finntroll met Visor om Slutet, wat ik een meesterlijke plaat vind).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen; dit soort bands zijn teveel een gimmick. Ik ben net een week in London geweest en op de metalafdeling van HMV worden deze bands ook groots aangekondigd alsof ze het gesneden brood uitgevonden hebben. Iedereen die ooit een foto van een boot gezien heeft, moet fan worden. Kom op zeg... Ik vond de CD van Swashbuckle iig vreselijk.
Ligt er ook nog helemaal aan hoe je gimmick bedoelt... en band die doet alsof ze piraten/batavieren/heidebewoners/etc zijn vind ik niet persé meer of minder gimmick dan een band die met bloed gooit, corpsepaint op heeft en altijd maar boos is op religie. Daarmee zeg ik trouwens niet dat ik het slecht vind, in tegendeel, is ook juist wel weer wat sfeerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef ApZwanenberg het volgende:Ach ja, ik vind gimmicks wel leuk.
Wij hebben ook nautische thema's hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef ApZwanenberg het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind gimmicks wel leuk. Op Running Wild en Alestorm na zijn er niet zoveel bands met het piratenthema en ik vind het wel grappig. Moet toch zeggen dat het beter was geweest als ze gewoon een cdtje met alleen death/thrash over piraten uit zouden brengen, en een EP ofzo met wat sea shanties (à la Finntroll met Visor om Slutet, wat ik een meesterlijke plaat vind).
waar komt dit uit?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Dus jij bent mijn buurmanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je buurman, mar ik zeg toch ja
Ik heb mn lachmoment voor vandaag ook weer binnen. (En ja, zo laat pasquote:
Uhmm, nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
BOKA, valt het je op dat we beiden een Kung Pow-ondertitel hebben?
Heeeey buurman, ik hier?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn buurman![]()
Hoi buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |