abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72031627
ook even hier een voor de kindjes van SilkTie en je vrouw! Gefeliciteerd!
worden de namen bekend gemaakt na de besnijdenis van je zoon? (je bent joods toch?) Ik ben benieuwd!
pi_72033505
Silktie! Gefeliciteerd! Gister keek ik nog even in het Z&G topic... toen dacht ik nog 'goh... bij hem is het ook al bijna zover!'... en nu zijn ze er al! Super! Geniet ervan!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72052110
Wow Saffier, wat gaat het hard ineens! Misschien mag je dit weekend al pregnyl gaan spuiten!

Silk-tie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter!
pi_72058159
Saffier, heb ik helemaal over je heen gelezen denk ik...
Maar wat goed dat het zo goed gaat met de follikels! Ik hoop dat je gauw verder mag/kan in het proces.
pi_72062780
Yeah voor de follikels van Saffier! Hoef je nu zaterdag niet naar het ziekenhuis?
pi_72063203
Wat goed Saffier, het gaat voorspoedig tot nu toe. Wat fijn zeg.

Hoe reageren jullie als je de 'ernst' van 2 streepjes op je ovutest niet inziet?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:37:46 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72063306
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 08:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat goed Saffier, het gaat voorspoedig tot nu toe. Wat fijn zeg.

Hoe reageren jullie als je de 'ernst' van 2 streepjes op je ovutest niet inziet?
uhm, tja in jouw geval zou ik er een beetje pissig van worden...
pi_72063614
PZE! Ik zou er ook pissig op reageren denk ik....

Ik ga me opmaken voor IVF 3. Vanmorgen toch getest, zo negatief als het maar zijn kan. En vanaf vandaag zou het toch echt wel zichtbaar moeten zijn (gewone test was negatief en een gevoelige ook negatief er stond nog net geen bordje bij dat het toch wel heel erg negatief was..)

Lichaam heeft me dus gewoon weer in de maling genomen... Snel evaluatiegesprek in het ziekenhuis, en ik wil een paar dingen onderzocht hebben. Willen ze dit niet, ga ik overstappen naar een ander ziekenhuis (eventueel als het moet zelfs Belgie... tis toch gevoelsmatig mijn eindpunt, die 3e ivf, dus ik wil er echt alles aan gedaan hebben....)

Morgen ben ik in elk geval dicht in de buurt van de Cocktailbar te vinden
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:06:14 #169
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72063647
Pze ik meldde gewoon dat het tijd was. Punt. Dan maakten we er samen wat van.

Lang verhaal kort: minimaal 25 grote follikels tussen de 13 en 17 mm. Overstimulatie dus. Punctie gaat door en wel op zondagochtend, de tp op woensdag is niet zeker. Eerst moet de overstimulatie voldoende weg zijn. Anders gaat alles in de vriezer en is de tp een maand later. Dat wordt woensdag na bloedonderzoek en echo pas besloten.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:07:07 #170
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72063663
orea een hele dikke
Ylana
pi_72063672
Orea... Nou moe, wat kan je lijf toch gemeen zijn. Het was toch weleens jouw beurt nu. Ik kan me goed voorstellen dat je voor de 3e poging alles goed wil uitpluizen en onderzoeken. Succes joh. Lekker aan de cocktails dan maar, schrale troost... maar toch fijn.

Okee meiden, ik heb dus het recht om pissig te zijn. Dat is fijn. Toch denk ik dat hij het niet eens in de gaten heeft. Een dagje niet, dat is toch geen punt? Maar toch, ben nog even chagrijnig. Maar misschien is het vanavond nog niet te laat...
pi_72063699
PZE; ik heb dat ook al een keer meegemaakt, toen was ik echt heel boos en teleurgesteld omdat ik het gevoel kreeg dat hij helemaal niet graag een kindje wilde Eigenlijk helemaal niet reëel, want de afspraak was geen zin is geen zin, maar toch voelde ik me zo... Ook logisch, je hebt maar een korte periode dat je vruchtbaar bent en daar wil je dan ook alles uit halen.

Orea; wat vervelend dat je negatief test, dikke knuffel voor jou! Maar een negatieve test zegt niet alles, kan ook zijn dat er nog niet heel veel hcg is. In dat geval hoop ik dat het wel snel hoog genoeg is voor een positieve test en wanneer het helaas niet goed is gegaan hoop ik dat je heel snel verder kunt!
pi_72063744
Saffier, jemig, zoveel! Zondag dus de punctie.. spannend maar je kunt het maar beter gehad hebben!
Overstimulatie is inderdaad niet de bedoeling... Zou wel een domper zijn als er geen terugplaatsing komt, maar je gezondheid gaat voor.. Hopelijk worden het allemaal goede cryootjes, zodat je daarna in een eigen cyclus rustig kunt gaan broeden..!
pi_72063764
Saffier, 25 is wel heul veul... Gelukkig wel een punctie, dat is toch iets. Verder wat Orea zegt.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:28:37 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72063945
Orea, das mooi k*t Op naar de cocktailbar!

Saffier, fijn dat de punctie in elk geval doorgaat. Spannende tijden breken nu ook voor jullie aan...
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:12:14 #176
5428 crew  miss_sly
pi_72064796
Spannend Saffier, zondag punctie! 25 is ook wel erg veel. Hoop dat de overstimulatie op tijd verdwenen is, zodat de tp kan plaatsvinden.

Orea, wat balen dat de test negatief is. Maar weet je zeker dat je dit al als definitief einde van deze poging wilt nemen? Het is vrij vroeg om te testen, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72064967
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:06 schreef Saffier het volgende:
Pze ik meldde gewoon dat het tijd was. Punt. Dan maakten we er samen wat van.

Lang verhaal kort: minimaal 25 grote follikels tussen de 13 en 17 mm. Overstimulatie dus. Punctie gaat door en wel op zondagochtend, de tp op woensdag is niet zeker. Eerst moet de overstimulatie voldoende weg zijn. Anders gaat alles in de vriezer en is de tp een maand later. Dat wordt woensdag na bloedonderzoek en echo pas besloten.
Spannend Saffier!
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en dat werd Thomas.
TP ging door, alleen moest ik veeeeeel drinken en liggen.
Ik duim voor je!
Hardloper.
IG @webkim
pi_72065031
Orea, wat balen zeg Stom lichaam ook
Wat zou je nu nog onderzocht willen hebben dat ze niet al gedaan hebben?
En geniet van de cocktailbar!

pze, ik zou'em vastbinden
Serieus: Ik kan hier een hoop rationele dingen zeggen, maar feit blijft dat het een rotsituatie is

Saffier, fijn dat de punctie wel doorgaat. Heb je straks iig wel die eskimo's in de diepvries. Is het niet allemaal voor niets geweest. Ik hoop dat je weinig last zult hebben van de overstimulatie en dat de terugplaatsing wel door kan gaan
pi_72065750
* Vicky duimt ook voor tp saffier!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72065797
Miss, het is vandaag 14 dagen na de eisprong, dus mijn NOD om het zo te zeggen

CP: geen idee, dat wil ik gaan overleggen.. Het is wel raar dat ik steeds na een terugplaatsing echt mega krampen heb, die ik in een normale cyclus eigenlijk niet heb.. Geen idee of ze er wat mee kunnen en of het wel te onderzoeken is, maar wil het zeker proberen....

Kweet het ook allemaal niet!!!
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:59:25 #181
5428 crew  miss_sly
pi_72065869
Orea dat lijkt dan niet te vroeg, inderdaad. Echt balen, hoor.
Aankaarten dat je nog wat dingen onderzocht wil hebben, kan zeker geen kwaad. Hoop dat ze er in mee willen gaan!

enne, geniet van de cocktails
pi_72065901
Orea,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72067492
Orea weet gewoon niet wat te zeggen, dus dan maar een dikke
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:35:17 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72069567
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:19 schreef Webkim het volgende:

[..]

Spannend Saffier!
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en dat werd Thomas.
TP ging door, alleen moest ik veeeeeel drinken en liggen.
Ik duim voor je!
Ik ben alleen steeds zo misselijk dat ik niet veel eten of drinken binnenkrijg... Zal toch opletten en doordrinken, dank je!
Ylana
pi_72069964
Saffier, waarom is het overstimulatie? Ik had uiteindelijk 18 eitjes maar meer dan 20 follikels, tegen mij is nooit iets over overstimulatie gezegd. Verschilt dat ver ziekenhuis ofzo? Wel heerlijk dat je zondag gewoon een punctie hebt! Niet dat die punctie leuk is, maarja het feit dat je er één hebt wel!

Orea, wat zonde. Ik snap heel goed dat je nu eerst wil dat alles goed onderzocht wordt voor je aan poging 3 begint en heel veel sterkte, tis en blijft klote! Maar misschien een domme vraag van mij... is het niet nog wat te vroeg om te testen? Zolang je geen bloedverlies hebt is er nog een sprankje hoop toch?!
pi_72075959
Orea, wat verdrietig.

PZE, ik zou ook wel boos maar eigenlijk vooral verdrietig zijn en dat aan hem uitleggen. Maar mijn vriend en ik praten heel veel over dit soort dingen dus zoals jij het beschrijft, komt het eigenlijk niet voor.

Saffier, klinkt goed, zondag punctie! Eng, maar goed!

Het lijkt wel of ik dit keer veel meer last heb van de hormonen (spuit ook een hogere dosis). Bij het minste of geringste staan de tranen in mijn ogen en moet ik me verbijten om niet voluit te gaan brullen. Vreselijk.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:42:01 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72080660
Nikki ik denk dt dat per zh ook nog wel verschilt ja.
Ik heb 25 follikels van 12-17mm. Na de 25 is ze gestopt met tellen, dan heb ik dus ook nog een hele stetter kleintjes en links is niet 'afgeteld', ze moest toch gaan overleggen voor me.
Ik heb net wel redelijk gegeten in vergelijk met de afgelopen dagen, ben steeds misselijk, maar dat kan van de puregon komen en misselijkheid is ook een symptoom van overstimulatie.

Sombie lastig he, die hormonen. Ik heb er geloof ik niet zoveel last van (op het misselijk na dan en wat licht in mijn hoofd) maar gister toch wel wat spanning 'weggehuild'. Dat lucht op hoor! Hopelijk zakt het snel af.
Ylana
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:07:29 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72081367
Orea
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72081445
Sombie, hormonen zijn gewoon vervelend.
En even nuanceren op vanmorgen hoor, mijn lief en ik kletsen ook genoeg over al het 'gedoe'. Het was gewoon even een samenloop van omstandigheden denk ik zo. We hebben de rest van de week wel goed ons best gedaan, dus ik denk ook dat 1 avond weinig uitmaakt. Eigenlijk. Achteraf. Ook weer die leuke hormonen...
pi_72081751
O, ook zo herkenbaar, pze! Ik bedacht me later dat ik gisteravond ook boos was op mijn vriend omdat hij te laat naar bed gaat (vind ik). Dat zou zijn sperma negatief beinvloeden en zijn weerstand tegen de griep verminderen. Vanochtend vond ik het eigenlijk alweer een beetje overdreven van mezelf.

Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik last heb van die hormonen (daar is mijn vriend het mee eens hoor! zelf ben ik niet objectief genoeg om dat te kunnen beoordelen). Erg wennen dus en best naar en lastig. Maar goed nu rustig met het laptoppie op de bank even bijkomen van alle emoties. Ik voel me alweer wat beter.
pi_72081851
Fijn dat het beter gaat Sombie. Ook fijn eigenlijk om te weten dat het niet zo gek is dat je een beetje raar gaat doen van al die hormonen... Dat er meer dames last van hebben is naar, maar ook geruststellend. Ben ik toch niet helemaal koekoek.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:32:53 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72082218
Jeumig Saffier! Gij broedkip!
Hopelijk kan de overstimulatie afgewend worden en krijg je alsnog wel een terugplaatsing.
En anders maar een paar mooie cryo's voor volgende maand.

Orea... Hele dikke
pi_72088814
Saffier, oei, dat zijn er wel heel erg veel... ik hoop dat ze er nog wel mee kunnen werken voor je!

Orea, wat vreselijk balen.
pi_72089947
Spannend, Saffier! Ik ga voor je duimen!

Orea, wat jammer dat het weer niet gelukt is...tjonge...
pi_72090403
Ik sta hier nogal zwaar achter. Ben te moe na het werk om hier nog iets zinnigs te kunnen zeggen, dus ik keer even terug in het topic

CP: als progesteron hetzelfde is als utrogestan dan zal een inlegkruisje waarschijnlijk toch nodig zijn of heel veel nieuw ondergoed. Zijn zo'n vervelende dingen, maar ja, voor het goede doel...

Orea, wat jammer dat de poging niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat je nu graag eerst een aantal zaken grondig laat onderzoeken vooraleer je aan die derde poging begint. Heb je al een afspraak kunnen vastleggen in het ziekenhuis?

Saffier: wat een groot aantal follikels wel jammer van de overstimulatie. Morgen al de punctie Hopelijk lukt het zonder medicijnen Veel succes!

Sombie: wat zijn die hormonen toch ook kl*tedingen hé Ik hoop dat je je ondertussen al iets beter voelt
pi_72097763
Saffier, heel veel succes vandaag! Dat er maar heel veel eiers in de follikels gevonden zullen worden!
pi_72097792
Ik duim even mee voor een mooie 'oogst' voor Saffier!
pi_72097966
Ik kom ook even jompelen voor een goede punctie en een mooie opbrengst voor Saffier.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:40:59 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72098170
Punctie is achter de rug. Wat ben ik blij dat ik geen 'troep' heb geslikt. Buik is nog wat gevoelig en leuk was het natuurlijk niet maar ik ben er vanaf en heb een helder hoofd gelukkig! Ze zijn nog aan het tellen, uitslag komt zo. Heel erg bedankt voor het duimen, dat doet zo goed meiden!
Ylana
pi_72098190
Spannend saffiertje!!
ik denk aan je!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72098306
Oh spannend Saffier. En wat goed dat je geen medicijnen hebt moeten slikken.
Ik ben nieuwsgierig naar het resultaat
pi_72099130
voor de punctie van Saffier! Ik hoop heel erg dat de telling goed is straks! ik duim voor je!
pi_72099225
Ik heb aan je gedacht, Saffier! Fijn dat het je meeviel. Als alles goed gaat, 'mag' ik van de week ook. Ik hoop dat de telling goed is.
pi_72099277
Ben benieuwd naar de uitslag Saffier!

Spannend Sombie, hopelijk gaat het ook bij jou voorspoedig.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:55:09 #205
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72100137
21 eitjes gevonden! Ik weet alleen niet uit hoeveel follikels. Het zaad was niet geweldig, maar we gingen niet voor niets voor de ISCI natuurlijk.
Sombie ik ga voor je duimen dat het je net zo goed vergaat als mij vandaag!
Even een boterham en dan ga ik een tukkie doen
Ylana
pi_72100187
21 eitjes
Nu weer in spanning hoeveel er goed bevrucht raken.

En respect dat je het zonder medicijnen hebt gedaan. Ik had wel wat en heb uiteindelijk de hele boel bij elkaar geschreeuwd en gejankt

pi_72100265
21 eitjes Wat goed
Weet je dan woensdag hoeveel er bevrucht zijn?
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:07:44 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72100477
Ja ik hoor woensdag hoeveel er bevrucht zijn. Dan ook bloedonderzoek en echo. Als alles in mijn lijf er goed uitziet met de overstimulatie krijg ik er 1 teruggeplaatst. Anders wordt alles ingevroren. Nu moet ik rustig aan doen en vooral heel veel drinken.
Ylana
pi_72100510
wow Saffier 21 Daar moet toch wel een brusje voor T. bij zitten!
(even om weer helemaal bij te zijn, die 21 eitjes, dat is 1 punctie, dat is dan 1 poging toch? en dan maakt het niet uit hoeveel terugplaatstingen er komen van die 21 eitjes, dat blijft poging 1 toch?)
pi_72100612
Klopt mijsje, cryo's zitten steeds in dezelfde poging

Wow Saffier, dat is echt van het ene spannende moment naar het andere toeleven. Ik hoop alleszins dat er een terugplaatsing kan plaatsvinden en je de overstimulatie zwaar kunt afremmen
pi_72102288
bedankt Leonieke Dan hoop ik zeker dat je woensdag heel goed nieuws krijgt Saffier, en dat het bij deze poging mag blijven!
  maandag 24 augustus 2009 @ 06:01:15 #212
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72103652
Ik had wel geantwoord gister maar toen klapte Fok er weer uit. Leo was het wel gelukt nog zie ik.
Ik hoop ook dat hier cryo's uitkomen dan hebben we veel profijt uit deze poging.
Ylana
pi_72103728
Dat zou heel mooi zijn! ik hoop voor je meid!
pi_72105186
Saffier, 21 wat een mega score! Fijn dat je het zonder medicatie hebt kunnen doen...
Ik duim heel hard mee dat er woensdag een terugplaatsing gaat zijn!!!

Ik heb even lekker gebeest van het weekend vanmorgen niet voor bloedtest gegaan.. (laatste eigen test was ook zo negatief als wat, dus had geen zin in een ritje zkh). Ga wel direct door, dus even mijn menstruatie afwachten, woensdag heb ik een belafspraak met mijn gyn... Laatste ivf kom maar op....!

Nikki, jij hebt vandaag de eerste echo toch? Succes!! Ben heel benieuwd of je 1 of 2 toppers bij je draagt...
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 09:43:07 #215
5428 crew  miss_sly
pi_72105340
Saffier 21 wat goed
nu hopen op een tp woensdag!
pi_72105360
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef Orea het volgende:
Saffier, 21 wat een mega score! Fijn dat je het zonder medicatie hebt kunnen doen...
Ik duim heel hard mee dat er woensdag een terugplaatsing gaat zijn!!!

Ik heb even lekker gebeest van het weekend vanmorgen niet voor bloedtest gegaan.. (laatste eigen test was ook zo negatief als wat, dus had geen zin in een ritje zkh). Ga wel direct door, dus even mijn menstruatie afwachten, woensdag heb ik een belafspraak met mijn gyn... Laatste ivf kom maar op....!

Nikki, jij hebt vandaag de eerste echo toch? Succes!! Ben heel benieuwd of je 1 of 2 toppers bij je draagt...
Hoe waren de cocktails?
pi_72106569
Errug fijn (+ weet ik het hoeveel kilo erbij vanaf vandaag maar weer eens extra op gaan letten )
pi_72106653
Ooooh wat goed zeg Saffier!! Ik duim voor je dat t lichamelijk verder gewoon rustig blijft en er een supermooi embryootje teruggeplaatst kan worden straks!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72107321
Ik heb zojuist daad bij woord gevoegd.... 22 september heb ik een intake gesprek in Leiderdorp..... (Ticoo zat jij daar nou ook??) Woensdag even mijn dossier opvragen bij mijn huidige arts.

Zij staan mega hoog aangeschreven en er is me iets teveel misgegaan in mijn eigen (streek) ziekenhuis hier.. De laatste poging wil ik graag zo goed mogelijk benutten.....
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:14:41 #220
190853 RockabeIIa
pi_72107363
Goed dat je hebt doorgepakt, Orea!
pi_72107734
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Orea het volgende:
Ik heb zojuist daad bij woord gevoegd.... 22 september heb ik een intake gesprek in Leiderdorp..... (Ticoo zat jij daar nou ook??) Woensdag even mijn dossier opvragen bij mijn huidige arts.

Zij staan mega hoog aangeschreven en er is me iets teveel misgegaan in mijn eigen (streek) ziekenhuis hier.. De laatste poging wil ik graag zo goed mogelijk benutten.....
Wat is er allemaal mis gegaan?

Goed dat je het heft in eigen hand neemt en van arts verandert als je niet tevreden bent
pi_72107956
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Orea het volgende:

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_72108011
Bij de eerste poging heeft de verpleegkundige me een verkeerde dosis medicijnen gegeven, waardoor ik 2 weken voor jan met de korte achternaam heb geprikt... Uiteindelijk maar 4 eitjes bij de punctie. Op zich nog goed gegaan, maar al een nare smaak daardoor.. Als dat anders was gegaan, had ik wellicht meer cryo's gehad... = meer kansen... Enfin, dat is in geval van wat als, maar dat steekt wel. Dat onzorgvuldige.

Bij één van de gecancelde cryo pogingen heeft ze mijn ovulatietest niet goed afgelezen, waardoor ik allang een eisprong bleek te hebben en te laat was voor aanmelding van de cryo...

Deze verpleegkundige zie ik ook nooit meer.... (gek he...)

Er worden steeds andere dingen verteld over hetgeen ik heb. De arts die me destijds heeft geopereerd zei: die eileiders moeten weg, want dat vocht kan schadelijk zijn voor een embryo om in te nestelen, en laatst hoorde ik dat dat ook weer niet zo is...

Kortom, heb er dus niet echt een lekker gevoel meer bij. Mijn arts + favo verpleegkundige zijn schatten, maar ik schiet er niets mee op...

Ik heb een tijdje gedacht: ach, overal gebeurd wel eens iets. We zien wel. Maar ik accepteer het gewoon niet meer, met iets wat zo kostbaar is....
pi_72108213
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef Orea het volgende:
Bij de eerste poging heeft de verpleegkundige me een verkeerde dosis medicijnen gegeven, waardoor ik 2 weken voor jan met de korte achternaam heb geprikt... Uiteindelijk maar 4 eitjes bij de punctie. Op zich nog goed gegaan, maar al een nare smaak daardoor.. Als dat anders was gegaan, had ik wellicht meer cryo's gehad... = meer kansen... Enfin, dat is in geval van wat als, maar dat steekt wel. Dat onzorgvuldige.

Bij één van de gecancelde cryo pogingen heeft ze mijn ovulatietest niet goed afgelezen, waardoor ik allang een eisprong bleek te hebben en te laat was voor aanmelding van de cryo...

Deze verpleegkundige zie ik ook nooit meer.... (gek he...)

Er worden steeds andere dingen verteld over hetgeen ik heb. De arts die me destijds heeft geopereerd zei: die eileiders moeten weg, want dat vocht kan schadelijk zijn voor een embryo om in te nestelen, en laatst hoorde ik dat dat ook weer niet zo is...

Kortom, heb er dus niet echt een lekker gevoel meer bij. Mijn arts + favo verpleegkundige zijn schatten, maar ik schiet er niets mee op...

Ik heb een tijdje gedacht: ach, overal gebeurd wel eens iets. We zien wel. Maar ik accepteer het gewoon niet meer, met iets wat zo kostbaar is....
Groot gelijk hoor. Voor hen is het 'slechts' werk, maar voor jou een beperkt aantal mogelijkheden om een grote wens waarheid te laten worden.

En je moet vooral geen dingen doen waarbij je je niet goed voelt
pi_72110340
Nou, er is echt wel wat misgegaan daar inderdaad, Orea. Goed dat je naar een ander ziekenhuis gaat.! Waar zat je tot nu toe?
Hopelijk levert de overstap een heel positief resultaat op!

21 eitjes, Saffier! Wat goed! Hopelijk raken er heel veel bevrucht. Voor nu dan maar goed drinken en rust houden inderdaad. Heb je veel buikpijn?

Ik heb tot nu toe maar 4 tot 6 follikels van redelijke grootte. Verder een aantal kleintjes die ze niet heeft geteld maar die erg achterblijven. Schiet niet echt op zo. Maar ja, zoals mijn vriend zei: je hebt er uiteindelijk maar eentje nodig.
pi_72111940
Saffierke! 21! ZoveelhadikerookbijpogingThomas. Dat moet een goed teken zijn.
Ik blijf duimen.

En Sombie, vier is genoeg. Deze poging had ik er 5 en ik was zo bezorgd dat het niet genoeg zou zijn. Zeker na de hoeveelheid van de eerste keer. Maar je vriend heeft gelijk: je hebt er maar 1 nodig voor een mooi beebje! Ook voor jou draaien m'n duimen nog.

En Orea, goed dat je voor jezelf en je belangen opkomt!
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:55:04 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72113540
Webkim wat fijn te horen dat jij er ook 21 had!
Van die 21 was er niets 'overgebleven' toch? Had je er cryo's uit? *nieuwsgierig is*
Sombie ik best wel wat buikpijn, maar niet meer dan gister gelukkig. En je hebt er maar 1tje nodig meid! Hou vol
Orea op naar een héle nieuwe poging Nieuwe ronden, nieuw zh, ábsoluut nieuwe kansen
Ylana
pi_72115473
Wow Saffier, 21 eiers, das een megascore! Spannend, afwachten tot woensdag! Gaat het ok, met je overstimulatie tot nu toe?

Orea, Leiderdorp schijnt inderdaad een goed centrum te zijn. Ik had de keuze tussen Leiderdorp en het LUMC, maar mijn huisarts wilde me liever in een 'gewoon' ziekenhuis hebben, dus vandaar dat het in ons geval het LUMC geworden is in combinatie met UZ Brussel. Ik hoop in ieder geval dat je bij dit nieuwe centrum een prettiger gevoel krijgt dan bij je huidige ziekenhuis.

Wij zijn vandaag voor de 1e echo geweest, wat een opluchting. Ik moest vanmiddag niet overgeven vanwege het feit dat ik zwanger ben, maar van de zenuwen, het was echt verschrikkelijk. En had ook al dagen last van z'n maag. Gelukkig kregen we tijdens de echo al snel één knipperend ieniemienie hartje te zien en bleek het formaat bij het aantal weken zwangerschap te passen.
Mijn god, ik heb me nog nooit zo opgelucht gevoeld en het moet nu nog steeds een beetje bezinken. Over 2 weken al de volgende echo.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:47:40 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72116668
een knipperend hartje wat fijn!
Ylana
pi_72117407
Oeh saffier 21 stuks! Dat is echt mooi!
pi_72118769
Nikki, wat heerlijk dat jullie een knipperend hartje hebben gezien!!

Bedankt voor de aanmoedigingen, meiden. Ik heb nog wel hoop, hoor! Ach, en ik heb er toch weinig invloed op verder. Ik doe wat ik kan en verder wacht ik het gewoon weer af. Ik voel me in ieder geval weer wat rustiger dus dat is fijn.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:10:34 #232
190853 RockabeIIa
pi_72118785
Nikki, eentje dus? 1 is ook heel fijn <3 Van harte!

En Saffier, gij bikkel Mooi nieuws!
pi_72118922
Nikki: van harte gefeliciteerd Een hele opluchting hé? En die stress ken ik
Hoe ver ben je nu dat je over 2 weken weer een echo hebt? Kom je nu naar Z&G of wacht je liever nog de volgende echo af?
pi_72118976
Oeps, helemaal over Nikki heengelezen! (1e werkdag weer... )

Een knipperend hartje, wat geweldig voor jullie!
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:40:44 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72119725
Saffier, 21 eitjes! Geweldig!
En nikki een knipperend hartje!

Voor sombie en orea een dikke
pi_72122401
Orea, wat goed van je dat je overstapt naar een ander ziekenhuis.. en zoals hier al zo mooi is gezegd; dit is zoiets kostbaars, dat moet je niet aan een stel prutsers overlaten... vooral niet nu je al zo ver op weg bent... Heel heel heel veel succes deze nieuwe ronde!

Saffier, wat goed!!

Nikki, een mooi kloppend hartje... geniet ervan...
pi_72124493
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef Saffier het volgende:
Webkim wat fijn te horen dat jij er ook 21 had!
Van die 21 was er niets 'overgebleven' toch? Had je er cryo's uit? *nieuwsgierig is*
Dat was bij de Thomas-icsi he.
Bij buikbaby had ik er maar 5.

Van de Thomaspoging is niets overgebleven en van deze hebben we 1 eskimo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72125137
dus er zit er nog eentje in de vriezer. wordt die dan ook gebruikt als je nog een kindje wil? Dat is dan van dezelfde punctie, maar is dat dan ook van dezelfde poging? ik vraag me zomaar af...
pi_72127748
saffier, 21! klinkt wel als een geluksgetal hoor!
pi_72128087
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef mijsje het volgende:
dus er zit er nog eentje in de vriezer. wordt die dan ook gebruikt als je nog een kindje wil? Dat is dan van dezelfde punctie, maar is dat dan ook van dezelfde poging? ik vraag me zomaar af...
Ja. En dan kan je het stimuleren overslaan.
Maar die eskimo's / cryo's komen niet altijd goed uit de vriezer en hebben geloof ik ook wat minder plakkans dan een vers embryo. Maar een cryoterugplaatsing telt niet als poging, dus het is een extragratisbonuskans.

Oh en Nikki! Ik had over je heen gelezen, maar je had een knipperlichtje! Wat een fijn bericht!
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')