abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72111940
Saffierke! 21! ZoveelhadikerookbijpogingThomas. Dat moet een goed teken zijn.
Ik blijf duimen.

En Sombie, vier is genoeg. Deze poging had ik er 5 en ik was zo bezorgd dat het niet genoeg zou zijn. Zeker na de hoeveelheid van de eerste keer. Maar je vriend heeft gelijk: je hebt er maar 1 nodig voor een mooi beebje! Ook voor jou draaien m'n duimen nog.

En Orea, goed dat je voor jezelf en je belangen opkomt!
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:55:04 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72113540
Webkim wat fijn te horen dat jij er ook 21 had!
Van die 21 was er niets 'overgebleven' toch? Had je er cryo's uit? *nieuwsgierig is*
Sombie ik best wel wat buikpijn, maar niet meer dan gister gelukkig. En je hebt er maar 1tje nodig meid! Hou vol
Orea op naar een héle nieuwe poging Nieuwe ronden, nieuw zh, ábsoluut nieuwe kansen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72115473
Wow Saffier, 21 eiers, das een megascore! Spannend, afwachten tot woensdag! Gaat het ok, met je overstimulatie tot nu toe?

Orea, Leiderdorp schijnt inderdaad een goed centrum te zijn. Ik had de keuze tussen Leiderdorp en het LUMC, maar mijn huisarts wilde me liever in een 'gewoon' ziekenhuis hebben, dus vandaar dat het in ons geval het LUMC geworden is in combinatie met UZ Brussel. Ik hoop in ieder geval dat je bij dit nieuwe centrum een prettiger gevoel krijgt dan bij je huidige ziekenhuis.

Wij zijn vandaag voor de 1e echo geweest, wat een opluchting. Ik moest vanmiddag niet overgeven vanwege het feit dat ik zwanger ben, maar van de zenuwen, het was echt verschrikkelijk. En had ook al dagen last van z'n maag. Gelukkig kregen we tijdens de echo al snel één knipperend ieniemienie hartje te zien en bleek het formaat bij het aantal weken zwangerschap te passen.
Mijn god, ik heb me nog nooit zo opgelucht gevoeld en het moet nu nog steeds een beetje bezinken. Over 2 weken al de volgende echo.
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:47:40 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72116668
een knipperend hartje wat fijn!
Ylana
pi_72117407
Oeh saffier 21 stuks! Dat is echt mooi!
pi_72118769
Nikki, wat heerlijk dat jullie een knipperend hartje hebben gezien!!

Bedankt voor de aanmoedigingen, meiden. Ik heb nog wel hoop, hoor! Ach, en ik heb er toch weinig invloed op verder. Ik doe wat ik kan en verder wacht ik het gewoon weer af. Ik voel me in ieder geval weer wat rustiger dus dat is fijn.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:10:34 #232
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72118785
Nikki, eentje dus? 1 is ook heel fijn <3 Van harte!

En Saffier, gij bikkel Mooi nieuws!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72118922
Nikki: van harte gefeliciteerd Een hele opluchting hé? En die stress ken ik
Hoe ver ben je nu dat je over 2 weken weer een echo hebt? Kom je nu naar Z&G of wacht je liever nog de volgende echo af?
pi_72118976
Oeps, helemaal over Nikki heengelezen! (1e werkdag weer... )

Een knipperend hartje, wat geweldig voor jullie!
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:40:44 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72119725
Saffier, 21 eitjes! Geweldig!
En nikki een knipperend hartje!

Voor sombie en orea een dikke
pi_72122401
Orea, wat goed van je dat je overstapt naar een ander ziekenhuis.. en zoals hier al zo mooi is gezegd; dit is zoiets kostbaars, dat moet je niet aan een stel prutsers overlaten... vooral niet nu je al zo ver op weg bent... Heel heel heel veel succes deze nieuwe ronde!

Saffier, wat goed!!

Nikki, een mooi kloppend hartje... geniet ervan...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72124493
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:55 schreef Saffier het volgende:
Webkim wat fijn te horen dat jij er ook 21 had!
Van die 21 was er niets 'overgebleven' toch? Had je er cryo's uit? *nieuwsgierig is*
Dat was bij de Thomas-icsi he.
Bij buikbaby had ik er maar 5.

Van de Thomaspoging is niets overgebleven en van deze hebben we 1 eskimo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72125137
dus er zit er nog eentje in de vriezer. wordt die dan ook gebruikt als je nog een kindje wil? Dat is dan van dezelfde punctie, maar is dat dan ook van dezelfde poging? ik vraag me zomaar af...
pi_72127748
saffier, 21! klinkt wel als een geluksgetal hoor!
pi_72128087
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef mijsje het volgende:
dus er zit er nog eentje in de vriezer. wordt die dan ook gebruikt als je nog een kindje wil? Dat is dan van dezelfde punctie, maar is dat dan ook van dezelfde poging? ik vraag me zomaar af...
Ja. En dan kan je het stimuleren overslaan.
Maar die eskimo's / cryo's komen niet altijd goed uit de vriezer en hebben geloof ik ook wat minder plakkans dan een vers embryo. Maar een cryoterugplaatsing telt niet als poging, dus het is een extragratisbonuskans.

Oh en Nikki! Ik had over je heen gelezen, maar je had een knipperlichtje! Wat een fijn bericht!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:40:00 #241
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_72132495
*Maffe zich nu ook officieel komt melden in dit topic*
Diagnose PCOS, een zwaar beschadigde eileider en een niet werkende eileider.
NoD onbekend, Woensdag starten met Provera, na het gewenste resultaat op de 3e dag starten met clomid 50.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:46:33 #242
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72132609
Wow Maffe, dat is geen beste diagnose
Sterkte hier en hopelijk toch heel snel doorschuiven naar Z&G

Webkim, ik wilde weten hoe het met de 21 eitjes van 'de lichting van Thomas' is gegaan, natuurlijk is daar Thomas uit gekomen, maar ik bedoel had je daar ook cryo's uit? Of was Thomas een cryo? Of...

Ik heb veel minder buikpijn dan gister gelukkig en ben niets aangekomen, neem aan dat dat een goed teken is met de overstimulatie. Morgen om 9.30 al bloedprikken en om 11.15 de echo, dan horen we hoeveel eitjes er bevrucht zijn en of er morgen een tp komt.
Ylana
pi_72134347
Wow Nikki, wat moet dat een spannend en mooi moment geweest zijn

maffemuts
Altijd vervelend als we iemand officieel moeten verwelkomen in dit topic
Sterkte, en laat je niet gek maken
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:10:35 #244
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_72134415
Gelukkig ben ik al gek, dus dat kunnen ze me niet meer maken
En sjam ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, k laat t maar n beetje over me heen komen op dit moment.
Gewoon n stuiterballetje
pi_72134604
maffemuts, jammer genoeg, maar daarom niet minder gemeend: welkom
Start je nu met Clomid of is het de bedoeling dat er ook nog andere hormonen aan te pas komen deze cyclus?
pi_72135585
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:46 schreef Saffier het volgende:

Webkim, ik wilde weten hoe het met de 21 eitjes van 'de lichting van Thomas' is gegaan, natuurlijk is daar Thomas uit gekomen, maar ik bedoel had je daar ook cryo's uit? Of was Thomas een cryo? Of...
Daar zijn geen cryo's uit overgebleven. Thomas was een verse emmie.

Maffe, wat een vervelende diagnose. Hopelijk komt het met die medicatie allemaal toch goed.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:19:58 #247
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_72138347
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef leonieke het volgende:
maffemuts, jammer genoeg, maar daarom niet minder gemeend: welkom
Start je nu met Clomid of is het de bedoeling dat er ook nog andere hormonen aan te pas komen deze cyclus?
Ik start morgen met Provera om de schoonmaak te starten (laatste NoD was ergens in Januari dit jaar) Zodra dat begonnen is op de 3e dag daarvan met clomid om te kijken of dat aanslaat, zoniet gaan we de volgende stap bespreken.
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:54:36 #248
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_72139497
Welkom (helaas) Maffe Muts. Hoop dat de provera snel aanslaat en dat de clomid z'n werk doet. Succes!
pi_72141266
Ah Provera is dan waarschijnlijk hetzelfde soort medicijn als duphaston Om een menstruatie op te wekken. Moest ik ook altijd nemen voor ik aan iets kon beginnen omdat ik niet ongesteld werd.

Moet je tussentijds nog op controle (bv op dag 14 van de cyclus) om na te gaan of er follikels groeien of is het afwachten geblazen? (was bij mij met clomid 'gewoon' afwachten)
pi_72142201
Welkom Maffe! Nog een gestoorde in ons midden is altijd welkom (alhoewel we je liever (snel) weer zien vertrekken natuurlijk!)

Geven ze het wel een kans, zo met je eileiders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')