Daar zijn geen cryo's uit overgebleven. Thomas was een verse emmie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:46 schreef Saffier het volgende:
Webkim, ik wilde weten hoe het met de 21 eitjes van 'de lichting van Thomas' is gegaan, natuurlijk is daar Thomas uit gekomen, maar ik bedoel had je daar ook cryo's uit? Of was Thomas een cryo? Of...
Ik start morgen met Provera om de schoonmaak te starten (laatste NoD was ergens in Januari dit jaar) Zodra dat begonnen is op de 3e dag daarvan met clomid om te kijken of dat aanslaat, zoniet gaan we de volgende stap bespreken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef leonieke het volgende:
maffemuts, jammer genoeg, maar daarom niet minder gemeend: welkom
Start je nu met Clomid of is het de bedoeling dat er ook nog andere hormonen aan te pas komen deze cyclus?
Onze fertiliteitsassistente zei altijd tegen ons dat we niet te ver vooruit moeten kijken. Alles stap voor stap doen. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar het heeft ook geen zin om allerlei doemscenario's te gaan bedenken. Wie weet is 1 ronde Clomid bij jou genoeg om de boel aan de gang te krijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:14 schreef maffemuts het volgende:
@ Leonieke: Inderdaad, dat is de functie die de provera bij mij moet overnemen omdat moeder natuur het niet doet![]()
@ Orea : Ze hoopt met Clomid dat het wel lukt, zoniet de volgende stap (wat die ook mag zijn)
En bedankt allen voor het warme onthaal
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:26 schreef Saffier het volgende:
Het zh belde me met! Er is een emmyals de echo goed is, is er tp
Ik hoor vanmiddag of er meer emmy's zijn, maar er is er in elk geval 1!
*tranen heeft*
Madelieve veel succes!
En wat gaan ze nu precies doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, het huis is schoon en de uitslag goed! Ze vertelden dat het er goed uit zag... dus ja, niks bijzonders eigenlijk. Kom maar op met die baby. Maar dan mag het nu ook wel een keertje raak zijn. Toch?
Hmmm, geduld. Dat kennen we hier allemaal wel denk ik jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even niks, we moeten eind september toch al terug komen. Maar in principe hebben we geen belemmeringen, ik doe het met clomid goed en lief is ook in orde. Dan zijn we van die gevallen die in het befaamde grijze gebied vallen vrees ik. Of gewoon wat extra geduld moeten hebben. Of ik ben al 3 weken zwanger natuurlijk, kan ook.
Bij mij lag het ook overduidelijk aan mij, maar ik heb bij het eerste gesprek met de gynaecoloog al aangegeven dat ik ook m'n man onderzocht wilde hebben. Ik wilde niet eerst een hoop troep in m'n lijf en dat dan uiteindelijk blijkt dat hij onvruchtbaar isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Nee...Het lag zo duidelijk aan mij dat er verder nog niks is gedaan. Nu voel ik me een beetje suf dat ik niet harder om zulke dingen heb gezeurd. Maar weet wist ik veel hoe dat allemaal gaat.
Jaaaaaaaa!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Saffier het volgende:
1 in mijn buik, 3 in de vriezer
En nu even slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PZEen CP ze werken ook nog eens allemaal anders in de ziekenhuizen. Ik ging naar de gyn en het allereerste wat ze wilden was dat mijnwat zwemmers in kwam leveren, ik had nog geen echo of niets gehad. Het zegt dus helemaal niets en zíj zijn de experts niet wij!
De jompels doen goed!![]()
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |